Brasserie FLO Amsterdam

• 7.6

• 7.9

yarisje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voorafgaand aan bezoek Ziggo Dome hier gegeten. Supervriendelijke en attente bediening. Eten stond binnen een zucht op tafel. Prima wijn erbij. Niets te klagen, hooguit dat het piece iets aan de lauwe kant was. Prijs kwaliteit verhouding prima in balans! En wat een prachtige ambiance, totaan het toilet aan toe!

Gegeten op 18 september 2013

MJJ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eetgelegenheid, efficiente bediening in een mooi traditioneel aangekleed restaurant. Met name visgeorienteerd, alle wijnen zijn frans. Uitstekend adres nabij het rembrandtsplein!

Gegeten op 14 september 2013

hteeken
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker gegeten (Restaurant Week menu) met oesters vooraf. Jammer dat de begeleidende wijnen niet aan tafel werden geschonken (niet i.v.m. drukte!), voorproeven was er dus niet bij en de introductie van de wijnen ontbrak ook. Bij de vraag: "waar komt de wijn vandaan?" was de meest uitgebreide versie: "Uit de Bourgogne, Frankrijk".

Wij zijn begonnen met Gilardeau oesters vooraf (geserveerd met lekker vers zuurdesembrood), we misten wel wat boter. Oesters waren iets klein, maar heerlijk!

Eerste gerecht was een salade met gerookte kalfslende. Verrassend met stukjes meloen. Erg lekker en fris gerecht.

Hoofdgerecht was zeebaars met sauce salmis en een timbaaltje van rijst. Rijst niet bijzonder, vis erg lekker en best royaal!

Dessert: Aardbei Romanoff, klassiek en lekker! Begeleidende dessertwijn verloor wel van de Romanoff (de naam moet ik schuldig blijven..in ieder geval geen Muscat).

Al met al gezellige avond met zeer vriendelijk personeel (af en toe wel wat joviaal/plat Amsterdams voor dit niveau)...maar houdt 't ook wel lekker gezellig en toegankelijk.

Gegeten op 30 augustus 2013

Hamer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ons favoriete restaurant om even snel iets te eten. Altijd erg lekker en altijd gezellig druk. Uitstekende gerechten voor een vriendelijke prijs. Voor visliefhebbers is heeft dit restaurant ook veel te bieden. De bediening zou wel iets vriendelijker mogen en wat meer service gericht kunnen denken. Misschien is de zaak daar wel iets te groot en te druk voor.

Gegeten op 11 juli 2013

wiak
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als dagtoerist is het niet makkelijk om zo maar een goed restaurant in Amsterdam te vinden want aan een toeristenhap heb ik geen behoefte. Maar Brasserie Flo heeft ineens onze blik verruimd. Uitstekend gegeten: 3x menu met scholfilet en 1x keuze gemaakt van de kaart. Dessert: Coupe Romanoff (vingers aflikken) en koffie na met een "Madeleine". Bediening: uitstekend!

Gegeten op 27 juli 2013

corstiaan
  • Recensies in de laatste twee jaar

we zaten vlak naast een uitserveertafetlje. Daardoor kon de bediening onze gesprekken goed volgen. En nog vervelender: wij die van hen. Wie op tijd naar een voorstelling moet zoals wij en mensen van twee tafels om ons heen, heeft moeite het toetje resp de rekening tijdig te ontvangen. De bediening zou net zo klantgericht moeten zijn als de hartelijke ontvangst bij de deur.
Eten was heerlijk maar een van ons tweeën had geen groente bij het hoofdgerecht.

Gegeten op 15 juni 2013

Mark V
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer goed gegeten voor zeer schappelijke prijs dankzij een korting van de NS (bon uit Spoor). Menu voor 27,50 (normaal 32,50) waar nu nog een amuse (oestertje) en een cremant aan toe werden gevoegd. Allemaal heerlijk: als voorgerecht In filodeeg gebakken asperges met een salade met geitenkaas en druiven; dorade als hoofdgerecht, crème brulee toe en afgemaakt met koffie en madeleines. 2 glazen witte wijn, geen gezeur kraanwater erbij. Vlotte bediening, niet te stijfjes, vriendelijk en professioneel. Helemaal zoals je dat verwacht in hartje Parijs. Heerlijk! Totale schade: nog geen 70 Euro.

Gegeten op 6 juni 2013

jonagold
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met wat vrienden naar FLO geweest. Ben meerdere malen in FLO te Parijs geweest maar dat kan je zeker niet vergelijken. We werden vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid. We bestelden iets te drinken en kregen de kaart, dit verliep allemaal vrijsnel. Zo koos ik vooraf voor de coquilles met koningscrab, was lekker en ik vervolgede met het kalfsvlees dit viel goed in de smaak zonder al te veel poes pas. Koffie na. Lekker ongedwongen gegeten. De bediening vondt gedurende avond iets wat bijdehand wel snel maar niet echt het gevoel voor de gast. Viel me wat tegen. Verder leuke gezellige avond gehad.

Gegeten op 29 maart 2013

graafschap12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na langere tijd weer eens de lunch genuttigd bij FLO. Ontvangst en opvang "crew" vriendelijk, efficient en correct. . Snel even de wijnkaart ingekeken, is zuiver interesse want tijdens lunch drinken wij geen wijn. Mooie wijnkaart wellicht wat prijzig. Op tafel kwam vrij vlot lekker brood, gelukkig niet warm met wat licht gezouten boter. Voor de "andere zijde" van de tafel een forse portie romige linguine met o.a. een zeer forse portie roergebakken mosselen., paprika en vongole. Lekker en zeer tevredenstellend. Voor mij zelf een uiensoep. Niet slecht maar wellicht wat vlak van smaak, zou van mij wat pittiger mogen.
Hoofdgerecht voor mijn eega de schelvis filet . Ook hier een mooie royale portie smaakvol geprepareerd. Voor mijzelf de gebraiseerde kalfsborst met krokant gebakken zwezerik met wat aardappelpuree en champignons. Heel erg goed resp. smaakvol en ook hier weer een zeer ruime portie. De porties zijn zo royaal dat er geen ruimte over blijft voor een dessert. Koffie en Cappuccino passen in het "goed" plaatje . Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding op 1e Paasdag bij FLO!

Gegeten op 31 maart 2013

fransvanwetering
  • Recensies in de laatste twee jaar

echt teleurstellend hoe de bediening rond loopt. wij zijn nu 2 keer geweest en nu weer ligt het niet aan het eten , de rissotto was perfect gemaakt en de rogvleugel was perfect , helaas loop de bediening als kip zonder kop daar , zonder begeleiding . de wijnen zijn lekker maar veelste duur, iig lekker eten maar je moet je niet gaan stressen over de bediening.

Gegeten op 2 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie FLO Amsterdam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!