a TripAdvisor company

foto's van Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam - 1 foto's van Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam - 2 foto's van Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam - 3 foto's van Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam - 4

1. Brasserie

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 890 47 57

Stukje Parijs aan het Rembrandtplein

Bij binnenkomst waan je je meteen in Parijs. Het witte tafellinnen, rondrennende obers, de bedrijvigheid van de chefs in de open keuken en als kroonjuweel het grote fruit de mer buffet bij de ingang. Alles ademt de sfeer van een klassieke brasserie. Op de kaart prijken naast een ruime selectie schaal- en schelpdieren meer klassiekers uit de Franse keuken. Bon appétit!

wiko

Via online reservering

De ontvangst viel tegen: het door mij gereserveerde rustige tafeltje bij het raam, was bezet. Dit kan gebeuren, maar de ongeïnteresseerde manier waarop dit ons medegedeeld werd, voelde niet erg gastvrij. Erger nog, er was helemaal geen tafeltje voor ons gereserveerd, terwijl mijn tafelgenoot ivm gehoorproblemen echt een rustig plekje nodig heeft. Er werden ons 3
keuzes voorgelegd, alle vlak naast anderen, terwijl er veel lege plekken waren. Onze keuze was redelijk te doen tot er vijf uitbundige mensen aan
onze andere kant geplaatst werden. Hoe onattent! Een gesprek was niet
meer mogelijk. Mijn tafelgenoot raakte gefrustreerd. Het eten was gelukkig
bijzonder, heerlijk en ook een lust voor het oog. En de obers heel attent, maar om de avond te redden vertrokken we maar snel na het hoofdgerecht.
Jammer zo'n eerste kennismaking!!

Gegeten op 28 april 2015

spiens48

Via online reservering

Prettige attente sfeer, mooie voorgerechten (uiensoep, paling, vega), heerlijke hoofdgerechten (steak, heel kippetje, kabeljauw (skrei), wijnen wit pinot gris en rood shiraz van de kaart heel aangenaam. Kom graag weer terug.

Gegeten op 17 april 2015

anouk108

Ik heb meerdere malen bij Brasserie Flo gegeten. Het eten is voortreffend, maar de bediening helaas ook afgelopen vrijdagavond een diike min.
Kleinigheden die zich op een gegeven moment toch gaan opstapelen waardoor ik niet het gevoel heb vertroeteld te zijn, ondanks dat het eten zeer smakelijk was.
Te lang wachten voordat er gevraagd wordt of je iets wilt drinken. Menukaarten ... om moeten vragen .. . Bestelling wordt opgenomen, wij vragen naar de wijnkaart, men komt niet terug voor de bestelling. Voorgerecht wordt gesreveerd terwijl wij amper drie slokjes van onze cocktail gedronken hebben.
We bestellen de wijn .
Hoofdgerecht komt, borden moeten met de hand worden aangenomen.
Brood: op 1 schoteltje i.p.v. Ieder zijn schoteltje.
Vragen om bediening is ongeveer smeken.
Bij de expresso geen glas water ...
Jammer, jammer, jammer

Gegeten op 3 april 2015

MA-P

We zijn hier al heel vaak geweest en iedere keer is het weer fantastisch. De bediening is vlot en attent, het eten superlekker. Vooraf escargots (zoals je ze in Parijs eet) en terrine van eendenlever, voortreffelijk! Als hoofdgerechten kotelet van het Livar varken, prima op de grill bereid en steak tartaar (een klassieker), erg lekker. De gerechten moeten wel tegelijkertijd op tafel komen. Desserts: profiterolles en wentelteefjes van Fries suikerbrood, heel lekker van smaak en mooi gepresenteerd. De huiswijn vonden we aan de dure kant, maar was erg lekker. We komen nog vaak terug!

Gegeten op 27 maart 2015

Langeland

Heerlijk gegeten! Uitstekende bediening, het eten werd snel opgediend (wat fijn was omdat we een voorstelling moesten halen) en goede wijnen. Fijne, chique sfeer, één nadeel: de tafeltjes staan dicht bij elkaar waardoor je wat weinig privacy hebt.

Gegeten op 27 maart 2015

jippey

Via online reservering

Echt een prima restaurant, waar we heerlijk gegeten hebben. Helaas was de resevering die ik 's ochtends via iens had gedaan, niet bij Flo doorgekomen. Gelukkig was er wel een tafeltje voor ons vrij

Gegeten op 24 maart 2015

mathijsresink

Via online reservering

Mooie en zeer goed bereikbare locatie. Uitstekende bediening en prima eten. Stukje Parijs in Amsterdam. Goed te combineren met theaterbezoek.

Gegeten op 18 maart 2015

job

Een echt restaurant Franse stijl, zelfs de menu kaart is in het Frans, Wij gingen voor het 3-gangenmenu met tartare de veau, terrine d'anguille fumee, skrei sautee en verrukkelijk dessert riz conde a l'orange Men zegt wel eens dat men de kwaliteit van een restaurant kan meten aan het dessert. Klopt hier dus! Zag er allemaal fantastisch uit en smaakte navenant!Een klein minpuntje: We weten dat amsterdam een internationale stad is, maar het is wel vervelend om in een Frans restaurant in het Engels bediend te worden (het meisje sprak geen woord Nederlands)

Gegeten op 16 februari 2015

Chefke56

Puur Franse brasseriesfeer en -aankleding, sympathieke en vlotte bediening, voortreffelijk eten. In ons geval het 2-gangen theatermenu, voorafgegaan door een proeverij van zes oesters, twee stuks van drie soorten. Het menu zelf ook perfect, met een werkelijk overheerlijk in de oven geroosterd piepkuiken als hoofdgerecht. En warme broodjes vooraf. Het voorgerecht, de terrine van gerookte paling met rode biet en aardappel, eveneens erg smakelijk en origineel. Waarschijnlijk vanwege de ligging in de onaantrekkelijke Amstelstraat - een straat waar je normaal gesproken snel doorheen loopt - dit restaurant nooit eerder opgemerkt. Ten onrechte. Erg prettige ambiance en al enkele meters verder ligt Amsterdam op zijn best, dus ook die Amstelstraat is geen probleem. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Aanrader.

Gegeten op 29 januari 2015

ahg

Via online reservering

Het is steeds weer een letterlijk heerlijk begin van een avond uit, want dit restaurant kan in de korte tijd voorafgaand aan ons theaterbezoek iedere keer weer eten van hoge kwaliteit voorzetten! Her blijft een aanrader!

Gegeten op 12 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie FLO Amsterdam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.