Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Herberg De Prins

1. Eetcafé
  2. Internationaal

Herberg De Prins

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 073 503 16 12

Hakkene

Aangeschoven bij thema avond chique de prins. Deze avond stond in teken van wild gerechten met heerlijke wijnen. Het was rustig in het restaurant. Ontzettend jammer want deze avond verdiende meer aanloop. Vriendelijk en gastvrije bediening. Voorgerecht risotto van paddestoel met hazenfilet heerlijk. De chabli paste er ook perfect bij. Hoofdgerecht wild zwijn met paddestoelen ook top. Kortom een heerlijke avond uit.

Gegeten op 30 oktober 2014

nestea

Prima gelegenheid voor een gezellig etentje. Wij zaten in het achterste gedeelte, wat nog al erg groot is. Hierdoor konden we elkaar bijna niet verstaan. dat was jammer. Wel leuk dat we aan een ronde tafel werden geplaatst (met 4 personen). Beding was vlot, aardig en goed ingewerkt. Vooraf kregen we een plank met heerlijk brood op tafel wat je zelf mag snijden. Dit past helemaal in de sfeer van dit restaurant.
We waren tevreden over het eten, maar ik wil even opmerken dat de spareribs erg gewoontjes (lees fantasieloos) waren en het vlees niet goed los liet van het bot. Het beenhammetje daarentegen was perfect.

Gegeten op 30 augustus 2014

pdw1234

Prima keuken, prijs/kwaliteit verhouding in balans, goede sfeer....soms een Brabants kwartiertje qua wachten op volgende gang echter uit eten is een kwestie van geen haast hebben! Aanrader voor iedereen die ongedwongen uit eten wil.

Gegeten op 21 februari 2014

Ber67

De mindere recensies snap ik niet. Wij zijn echt wel wat gewend en komen regelmatig bij De Prins omdat geen enkel restaurant in de regio zo'n goede prijs-kwaliteitverhouding biedt. Inclusief de sfeer. Het is er altijd gezellig, daar doet het personeel ook echt hun best voor. Doet denken aa een Engelse pub. Publiek is divers, alle leeftijden. Leuke gevarieerde kaart, vis en vlees, voor elk wat wils, en heerlijk warm bruin brood vooraf van het huis. Geen verbeterpunten, dus een dikverdiende 10!

Germaine1962

De kwaliteit van het eten is erg wisselvallig. De laatste maanden is het weer erg wisselend en vaak onder de maat. Zels een biefstukje lijkt uit de staemer te komen en de geserveerde salade is liefdeloos en fantasieloos. Jammer dat een restaurant met zo'n leuke ligging er de laatste tijd zo weinig van maakt in de keuken.

Gegeten op 4 november 2013

wiesenrien

Heerlijk gegeten op 1e kerstdag, wel telefonisch gereserveerd, gewoon a la carte, dus geen 4 of 5 gangen diner. Een geweldige vondst: 4 kleine voorgerechtjes voor 2 personen. Daarna een prima biefstuk met pepersaus en een wildstoofpannetje. De biefstuketer was jaloers op mijn wildgerecht, dus dat zegt genoeg! Bediening was prima; regelmatig vragen of alles in orde was en geen gejaag door de bediening. Prima gegeten, gaan we vaker bij De Prins doen!

Gegeten op 25 december 2012

joostveghel

zoals gewoonlijk weer goed en eenvoudig lekker gegeten voor een zeer acceptabele prijs. De bediening is joviaal, snel en professioneel. Een goede plek om snel iets te eten.

Gegeten op 22 oktober 2012

DeLiefhebbers

De Prins is vooral een gezellige Brabantse no nonsense tent (pub/herberg-achtig) met populaire gerechten op de menukaart en zo nu en dan een exotische uitschieter. Bediening vlot en losjes, veel leuke extraatjes die je niet overal krijgt (lekker warm bruin brood vooraf, slagroom bij koffie) maar de kwaliteit van het eten bleef steeds achter.
Die is de laatste tijd sterk verbeterd. Prijs-kwaliteitverhouding was tijdens ons laatste bezoek gewoon uitstekend. Hopelijk blijft dat zo, want het is een leuke tent.

Culikaat

Gemoedelijk eetcafe , waar je op je gemak een hapje kunt eten in ontspannen sfeer. Bediening gehaast en onpersoonlijk. Rennen van tafel naar tafel,zonder aandacht voor de gast. Opvallend dat dit ook gebeurt als het niet zo druk is. Lekker brood vooraf, carpaccio waterig, salade geitenkaas champignons niets bijzonders

Gegeten op 21 september 2012

steef-1987

Gezellig en toegankelijk restaurant met een leuk terras, maar schiet helaas qua service nog een hoop tekort. De bediening was erg traag en niet goed aanspreekbaar. Ook de kwaliteit van de gerechten viel erg tegen. De carpaccio vooraf was erg lekker, maar de spareribs waren droog en niet heel smaakvol, de Mexicaanse wrap was taai en weinig gevuld en ook de mosselen vielen tegen qua smaak en werden bovendien zonder sausje(s) gereserveerd. Een tegenvaller dus!

Schrijf zelf een recensie over Herberg De Prins in Berlicum

Schrijf hieronder je recensie over Herberg De Prins. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.