a TripAdvisor company

foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 1 foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 2 foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 3 foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 4 foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 5

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 040 243 44 41

Verlengstuk van je eigen huis

In de keuken van dit 'leefcafé' bereiden ze 'tapa' gerechten van heel de wereld: Spaans, Grieks, Frans, Italiaans én Turks. Bijna alles bereiden ze van begin tot het einde zelf, en daar zijn ze trots op! Het is een plek om vrienden te ontmoeten en om, onder het genot van een hapje en een drankje, de buitenwereld aan je voorbij te laten gaan. Dit is hoe de medewerkers het restaurant zelf omschrijven. Of wij het ermee eens zijn? Reken maar!

Geniet van kleine tapasporties, voor een vaste prijs en stel zelf je favoriete menu samen! Bij bestellen kan voor grotere eters natuurlijk altijd! In voor een biertje? Kies dan voor een uit hun verrassende bierselectie, met meer dan 125 speciaalbieren. Uit 6 tapkranen zijn er 3 gereserveerd voor deze bieren, variatie ten top!

mfa1

Net bij het spiegelbeeld gegeten met de Ah actie. Krijgen we de rekening, worden er ineens allerlei extra kosten gerekend die niet van te voren genoemd zijn. Dachten we lekker de tweede maaltijd gratis te hebben. 17,95 per twee zou het dan zijn. Uiteindelijk hebben we op een euro of 4 net zoveel moeten betalen als zonder die actie. Echt niet de bedoeling lijkt me, misleidende actie

Gegeten op 25 augustus 2016

Arwinvdv

Via online reservering

Een gezellig restaurant met vriendelijk personeel en een gezellige gastheer. Heerlijke gerechten en goede combinaties. De spelregels leken wat lang maar waren duidelijk. Aanrader!

lisa-truijens

Via online reservering

Het eten was erg lekker. De service was goed en erg sociaal, ze gaven ons goede tips over de keuze van ons eten. Al heel snel hadden we ons voorgerecht en het hoofd en nagerecht kwam met een goed tempo erachteraan. Alles was vers en er werd ons 2x gevraagd of alles naar wens was. Ik raad dit restaurant zeker aan!

Gegeten op 23 augustus 2016

Biko16

Via online reservering

De ossenhaas was verrukkelijk. De sfeer gemoedelijk en het personeel heel vriendelijk. Heerlijk buiten kunnen eten. Wat wil je nog meer op zo''n avond

Gegeten op 21 augustus 2016

am_637

Via online reservering

Prima eten met voldoende keus en leuke vriendelijke bediening.
In het begin n beetje moeilijk hoe het werkt maar personeel legde het perfect uit.
Eten was smaakvol en ruim voldoende.
Komen hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 21 augustus 2016

michelle_van_geffen

Via online reservering

Bediening is erg vriendelijke en capabel. Beste gerecht vondt ik de spareribs. Spiegelbeeld is sfeervol ingericht.Het was erg gezellig! :-)

route_a58

Via online reservering

Geweldig lekker gegeten en de sevice was top. Komen zeker terug.
Veel keuze uit de gerechtjes en lekker buiten kunnen zitten. De eigenaar en zijn personeel denken goed mee en zijn klantvriendelijk

fijn-proevertje

Via online reservering

Echt goedkoper met de AH actie is het niet. Door onduidelijke regels wat je bestellen moet wordt de prijs opgevoerd en ben je uiteindelijk duur uit. Het eten was niet bijzonder. Ossenhaas taai en lauw dit zelfde geld voor de lams kotelet. Bediening is goed en attent en je zit gezellig in de dommelstraat. Wij gaan niet meer terug.

Gegeten op 19 augustus 2016

Stavronius

Via online reservering

Het eten was goed, maar te duur (zelfs met de AH actie). De service was een beetje langzaam (zeker in het begin), maar wel vriendelijk. Wij zaten buiten, maar de décor binnen zag er goed uit.

Gegeten op 18 augustus 2016

maya5

Via online reservering

We zijn hier al vaker geweest en iedere keer valt weer de hartelijke gezellige bediening op. Er staan leuke, lekkere gerechten op de kaart en de porties zijn ruim. Favoriet bij mij zijn toch wel de garnalen in pernod saus, met lekker veel brood erbij om te dippen.

Gegeten op 17 augustus 2016

Schrijf zelf een recensie over Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Leefcafé het Spiegelbeeld. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.