a TripAdvisor company

foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 1 foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 2 foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 3 foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 4 foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 5

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 040 243 44 41

Verlengstuk van je eigen huis

In de keuken van dit 'leefcafé' bereiden ze 'tapa' gerechten van heel de wereld: Spaans, Grieks, Frans, Italiaans én Turks. Bijna alles bereiden ze van begin tot het einde zelf, en daar zijn ze trots op! Het is een plek om vrienden te ontmoeten en om, onder het genot van een hapje en een drankje, de buitenwereld aan je voorbij te laten gaan. Dit is hoe de medewerkers het restaurant zelf omschrijven. Of wij het ermee eens zijn? Reken maar!

Geniet van kleine tapasporties, voor een vaste prijs en stel zelf je favoriete menu samen! Bij bestellen kan voor grotere eters natuurlijk altijd! In voor een biertje? Kies dan voor een uit hun verrassende bierselectie, met meer dan 125 speciaalbieren. Uit 6 tapkranen zijn er 3 gereserveerd voor deze bieren, variatie ten top!

Hendrikse0

Via online reservering

Een voormalig stamcafë wordt omgedoopt tot een eetcafé met verassende kaart. Goed eten maar de kwaliteit kan beter en niet zo vet.Als je voor een kleine prijs goed wil eten, zit je hier goed.

Gegeten op 21 mei 2016

w.stolten

Via online reservering

De tapas, een flink aantal, waren heerlijk ! Moeilijk er daar een van te noemen, maar vooruit :. de gamba's in knoflooksaus, de calamares, de ossenhaaspuntjes en de pittige stukjes worst.
De ober was vriendelijk en bracht de procedure van het bestellen goed over.
Het was mooi weer, we zaten buiten in een prima ambiance met gezellige mensen, wat wil je nog meer ?
Een aanrader !!!!!

Gegeten op 11 mei 2016

sneeuws2

Via online reservering

Zeer lekker gegeten bij Het Spiegelbeeld. Concept is leuk: hapjes om te delen met je vrienden. Kaart is gevarieerd en het eten is goed van smaak, erg lekker. Ze zijn ruim in de porties, ze zijn echter niet ruim met servetjes en die hadden we zeker nodig bij de gemarineerde spare-ribs.
Bediening is goed en vriendelijk, we voelden ons echt als vrienden behandeld. Wat mij betreft een aanrader.

Gegeten op 5 mei 2016

francisca74

Via online reservering

Samen met vrienden gegeten bij leefcafé het Spiegelbeeld.
Vriendelijk ontvangen, goede uitleg gekregen en uiteindelijk heerlijk gegeten.
Was voor ons de eerste keer, en zeker niet de laatste keer dat we er naar toe zullen gaan.
Vooral de kip was erg lekker !

Gegeten op 1 mei 2016

a-gielen

Via online reservering

We hebben lekker gegeten. Allerlei dingen kunnen proberen in combinatie met lekkere biertjes. Het is gezellig ingericht en de service was erg vriendelijk en goed!

Gegeten op 30 april 2016

bartnevels

Via online reservering

Lekker gegeten bij eetcafé het Spiegelbeeld in combinatie met de SHELL-actie. De diversiteit in gerechten en keurige bereiding van de was een pluspunt. Alhoewel ons duidelijk was gemaakt hoe de prijs o.v.b. de actie bepaald werd, viel ons de rekening toch nog een beetje tegen. De prijzen van de drankjes tikken aardig door. Daarentegen was de sfeer goed. Door de inrichting is het terecht een leefcafé te noemen, wat ons goed beviel. De bediening was goed. We zijn niets tekort gekomen en hoefden niet al te lang op eten te wachten. Het scheelde wellicht dat het niet heel druk was. Al met al een goede avond gehad!

Gegeten op 19 april 2016

m.groenenberg7

Via online reservering

We hebben weer een ander eetcafe (leefcafe) geprobeerd.
Het eten was niet slecht maar we vonden het ook niet echt goed.
We hadden het idee dat alles al klaar staat en op het laatste moment opgewarmd wordt.
Dit komt de smaak niet helemaal ten goede.
Toch was het een gezellige avond.

Gegeten op 17 april 2016

IreneHab

Leuke ambiance.
Het eten was goed klaargemaakt en erg lekker.
De bediening was erg aardig en professioneel. Toen wij iets te lang wachten met het opeten van de ossenhaaspuntjes kwam hij zeggen dat we die beter snel op konden eten omdat het minder lekker is als die koud worden. Zeer oplettend en attent.
Kortom, zeker een gelegenheid om vaker te gaan eten.

Gegeten op 15 april 2016

jorn79

Via online reservering

Heerlijke tapasgerechtjes uit alle windstreken. De huisgemaakte gehaktballetjes zijn echt fenomenaal. Super vriendelijk personeel. Gezellige ambiance. En de rekening viel mee. Kortom genoten, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 14 april 2016

co9pp5

Via online reservering

Gezellig restaurant, zeer vriendelijke bediening en lekker eten.
Een bijzondere manier van tapas eten, maar zeker ruim voldoende. Keus uit veel soorten bier.

Gegeten op 9 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Leefcafé het Spiegelbeeld. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.