Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Leefcafe Het Spiegelbeeld

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze

Leefcafe Het Spiegelbeeld

1. Restaurant
  2. Tapas/mezze
  1. Toon telefoonnummer 040 243 44 41

fabian11

Zoete inval op een vrijdag. Nooit geweest, mazzel dat we nog een plekje hadden, goed teken!!
Bediening super, vriendelijk.
Eten tapas heerlijk, meer dan 75 biersoorten in huis.
Alom, lekker eten, perfecte service in combinatie met een goede prijs.

Gegeten op 21 november 2014

Edward01

Al een paar keer wezen eten en zeer goed bevallen! Dit is in mijn ervaring nou echt een eetcafe waar je lekker kan genieten, wat ook precies de insteek lijkt te zijn. Lekkere tapas, heeel veel keus in (speciaal)bier en vriendelijk personeel! Het eten heeft in het algemeen vergeleken met veel andere tapas restaurants meer smaak en vooral de ossenhaaspuntjes waren om te smullen!

Gegeten op 23 augustus 2014

gedi

Met een groep van 12 personen gekozen voor het menu met 3 tapasgerechtjes voor 16,95. Eerst buiten op het terras geborreld en daarna naar binnen gegaan voor het eten. We kregen diverse soorten tapas zodat er voor elk wat wils was. Allemaal lekker en gevarieerd. Ondanks het feit dat wij de enige gasten waren was het gezellig en sfeervol. Vriendelijke bediening.

Gegeten op 4 september 2014

Brambox

Lekker gegeten. Vond de kip droog van de tandoori. Smaak was perfect. De gastheer was het eens dat het droog was en gaf mij korting. Turkse worst heel apart klaargemaakt met citroen. Zuur zout verhouding perfect. Spareribs gewoon lekker. Kortom prima tapas

JenniferK

Het tapasarrangement was erg goed. Zelfs grote eters hebben er voldoende aan. De gerechtjes waren erg smakelijk. Favoriet waren de spareribs, turkse gehaktspiesjes en inktvisringen. Service was goed, bediening erg gastvrij en zeker niet opdringerig. De moeite waard!!!!!!!!!!

Gegeten op 15 maart 2014

nikie

Samen met een vriendin hier spontaan naar binnen gewandeld. Mooie gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Helaas vonden we de gerechten niet echt geweldig.:
Het brood was lekker met de tapanade ( maar wel weinig tapanade voor de hoeveelheid brood).
De patates bravas was helaas niet zoals hij hoort te zijn; geserveerd met een lekkere verse pttige saus er overheen. Het waren aardappelpartjes met 2 standaard dipsausjes.
De gefrituurde bladerdeeghapjes met vulling was vooral alleen bladerdeeg. Niet vies maar doordat er haast geen vulling in zat gewoon flauw.
Spinazie leek helaas uit de diepvries met wat kaas en champignons er doorheen.
Kaasfondue; Weer heel veel brood en weinig kaas. Daarnaast had de kaasfondue weinig smaak.
De kippenpootjes waren niet onze smaak. Vooral doordrenkt met een standaard bbqsaus smaakje en de kip was wat droog.
Toetjes hebben we overgeslagen omdat de rest ons eigenlijk al teleurgesteld had.
Voor ons was het niks maar wanneer je niet van uitgesproken smaken houdt maar van simpele herkenbare smaken is dit misschien wel een fijne eetgelegenheid. de bediening en het decor waren iig prima!

Gegeten op 20 november 2013

bee1

Het leefcafé is gezellig rommelig, beetje eclectisch en daardoor staat alles wat dicht op elkaar. Met 18 'feestende' dinergasten aan een tafel vlak bij de bar zorgde dat voor wat logistieke problemen. Maar de bediening was vriendelijk en gastvrij en bezorgde, zoals die avond aan alle tafels, een bosje vuurwerk aan onze jarige. Het eten was goed, hoewel ik er achteraf spijt van heb dat we de keuze niet zelf gemaakt hebben. (we gingen voor 'zet maar wat op tafel') Door de wensen van onze groep (geen vis, geen varkensvlees en dieetwensen) hadden we niet de meest fantasierijke gerechtjes van de kaart. Alles smaakte wel goed maar daardoor dus niet heel bijzonder. Maar eens op eigen gelegenheid terug dus.

Gegeten op 26 september 2013

petervanderhoorn

Wat hebben we hier heerlijk gegeten! relaxed, goede bediening en vooral lekkere gerechtjes! De smaken zijn orgineel en soms krachtig. maar dat spreekt ons wel aan. De orginele keukens en geen aangepaste hapjes voor de nederlandse eter. We waren in het weekend en blij dat we hadden gebeld om te reserveren; t was goed druk, maar toch gezellig, alles kwam op tijd met een glimlach en zeer betaalbaar! Wij gaan hier zeker terug komen!

Gegeten op 6 september 2013

wilpeters

Woensdag 14 november voor The Glow bijzonder lekker gegeten van het verrassingsmenu, dat wij met zijn vieren voorgeschoteld hebben gekregen: een mooie samenstelling van vegetarische, vis- en vleesgerechtjes. Wij waren alle vier zeer content met maaltijd en bediening. Het was er goed toeven terwijl het restaurant gedurende ons verblijf geheel volliep. De bediening kon het aan en serveerde in een prettig tempo en heel vriendelijk.

Gegeten op 14 november 2012

Luuk1978

Een gezellig ogend eetcafe. Het eten wordt in kleine porties geserveerd op schalen waar je met je tafel van eet. Verrassende, eenvoudige en smakelijke gerechtjes. De bediening is vlot en behulpzaam.

Gegeten op 14 september 2012

Schrijf zelf een recensie over Leefcafe Het Spiegelbeeld in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Leefcafe Het Spiegelbeeld. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.