Leefcafe Het Spiegelbeeld

• 7.9

• 7.5

JenniferK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het tapasarrangement was erg goed. Zelfs grote eters hebben er voldoende aan. De gerechtjes waren erg smakelijk. Favoriet waren de spareribs, turkse gehaktspiesjes en inktvisringen. Service was goed, bediening erg gastvrij en zeker niet opdringerig. De moeite waard!!!!!!!!!!

Gegeten op 15 maart 2014

nikie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met een vriendin hier spontaan naar binnen gewandeld. Mooie gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Helaas vonden we de gerechten niet echt geweldig.:
Het brood was lekker met de tapanade ( maar wel weinig tapanade voor de hoeveelheid brood).
De patates bravas was helaas niet zoals hij hoort te zijn; geserveerd met een lekkere verse pttige saus er overheen. Het waren aardappelpartjes met 2 standaard dipsausjes.
De gefrituurde bladerdeeghapjes met vulling was vooral alleen bladerdeeg. Niet vies maar doordat er haast geen vulling in zat gewoon flauw.
Spinazie leek helaas uit de diepvries met wat kaas en champignons er doorheen.
Kaasfondue; Weer heel veel brood en weinig kaas. Daarnaast had de kaasfondue weinig smaak.
De kippenpootjes waren niet onze smaak. Vooral doordrenkt met een standaard bbqsaus smaakje en de kip was wat droog.
Toetjes hebben we overgeslagen omdat de rest ons eigenlijk al teleurgesteld had.
Voor ons was het niks maar wanneer je niet van uitgesproken smaken houdt maar van simpele herkenbare smaken is dit misschien wel een fijne eetgelegenheid. de bediening en het decor waren iig prima!

Gegeten op 20 november 2013

bee1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het leefcafé is gezellig rommelig, beetje eclectisch en daardoor staat alles wat dicht op elkaar. Met 18 'feestende' dinergasten aan een tafel vlak bij de bar zorgde dat voor wat logistieke problemen. Maar de bediening was vriendelijk en gastvrij en bezorgde, zoals die avond aan alle tafels, een bosje vuurwerk aan onze jarige. Het eten was goed, hoewel ik er achteraf spijt van heb dat we de keuze niet zelf gemaakt hebben. (we gingen voor 'zet maar wat op tafel') Door de wensen van onze groep (geen vis, geen varkensvlees en dieetwensen) hadden we niet de meest fantasierijke gerechtjes van de kaart. Alles smaakte wel goed maar daardoor dus niet heel bijzonder. Maar eens op eigen gelegenheid terug dus.

Gegeten op 26 september 2013

petervanderhoorn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat hebben we hier heerlijk gegeten! relaxed, goede bediening en vooral lekkere gerechtjes! De smaken zijn orgineel en soms krachtig. maar dat spreekt ons wel aan. De orginele keukens en geen aangepaste hapjes voor de nederlandse eter. We waren in het weekend en blij dat we hadden gebeld om te reserveren; t was goed druk, maar toch gezellig, alles kwam op tijd met een glimlach en zeer betaalbaar! Wij gaan hier zeker terug komen!

Gegeten op 6 september 2013

wilpeters
  • Recensies in de laatste twee jaar

Woensdag 14 november voor The Glow bijzonder lekker gegeten van het verrassingsmenu, dat wij met zijn vieren voorgeschoteld hebben gekregen: een mooie samenstelling van vegetarische, vis- en vleesgerechtjes. Wij waren alle vier zeer content met maaltijd en bediening. Het was er goed toeven terwijl het restaurant gedurende ons verblijf geheel volliep. De bediening kon het aan en serveerde in een prettig tempo en heel vriendelijk.

Gegeten op 14 november 2012

Luuk1978
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een gezellig ogend eetcafe. Het eten wordt in kleine porties geserveerd op schalen waar je met je tafel van eet. Verrassende, eenvoudige en smakelijke gerechtjes. De bediening is vlot en behulpzaam.

Gegeten op 14 september 2012

eindhovensekookgek

• Redelijk

Het Spiegelbeeld hanteert een opvallend tapas-concept: de gerechten komen niet allemaal uit de Spaanse of Portugese keuken, maar vinden hun oorsprong over heel de wereld. Daardoor is er voldoende keus voor elke smaak. De kwaliteit van de gerechten is redelijk tot goed. De presentatie is simpel, zoals doorgaans bij tapas het geval is, en de bereiding is eenvoudig. De keuze in bier is erg groot. De bediening is vriendelijk en heeft oog voor de klant. Bovenal zijn ze humoristisch en maken ze graag een praatje met de gasten. Fouten (tot twee keer toe glas wijn vergeten) worden met grappen goedgemaakt en vervolgens ook met daden: de wij ging van de rekening af.

yvettehartman

• Uitstekend

Veel keus uit "anders dan anders" tapas, niet alleen maar boordevol knoflook en olijfolie. Porties zijn ruim voldoende, smaken zijn goed, bediening is vriendelijk en de keus in bieren is gigantisch (Straffe Hendrik quadrupel is een aanrader!) Ik ben hier al heel vaak geweest en kom er nog steeds graag, ook om anderen kennis te laten maken met dit vriendelijke restaurant.

andreaSt

• Uitstekend

Heerlijk gegeten afgelopen 29 op september! Ik las een paar recenties hier en vond dat ik mijn mening toch ook even moest geven! Het was gezellig druk maar alles kwam op tijd. Vriendelijke bediening, heerlijk eten. Voor ons meer dan voldoende voor een mooie prijs. gaan we vaker komen. o, ja. bijna vergeten; heerlijke rode huiswijn! en de gratis karaf water vond ik een extra pluspunt!

Rooijeb

• Slecht

Nooit meer. De bediening was langzaam. Het eten was zo simpel. Bruschetta met tomaat knoflook en kappertjes was niet meer dan een stokbroodje met tomatenpuree en kappertjes erop. Champignons met spinazie en kaas was een prutje dipevries spinazie met stukjes champignons erdoor. De rest was smaakloos en dat voor 144 euro met zijn 3-tjes. Na 3 gerechtjes nog steeds trek terwijl dat genoeg zou moeten zijn. Het chocotoetje was gelukkig erg machtig.

Schrijf zelf een recensie over Leefcafe Het Spiegelbeeld in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Leefcafe Het Spiegelbeeld. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!