a TripAdvisor company

foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 1 foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 2 foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 3 foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 4 foto's van Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven - 5

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 040 243 44 41

Verlengstuk van je eigen huis

In de keuken van dit 'leefcafé' bereiden ze 'tapa' gerechten van heel de wereld: Spaans, Grieks, Frans, Italiaans én Turks. Bijna alles bereiden ze van begin tot het einde zelf, en daar zijn ze trots op! Het is een plek om vrienden te ontmoeten en om, onder het genot van een hapje en een drankje, de buitenwereld aan je voorbij te laten gaan. Dit is hoe de medewerkers het restaurant zelf omschrijven. Of wij het ermee eens zijn? Reken maar!

Geniet van kleine tapasporties, voor een vaste prijs en stel zelf je favoriete menu samen! Bij bestellen kan voor grotere eters natuurlijk altijd! In voor een biertje? Kies dan voor een uit hun verrassende bierselectie, met meer dan 125 speciaalbieren. Uit 6 tapkranen zijn er 3 gereserveerd voor deze bieren, variatie ten top!

petersld37

Via online reservering

Heerlijk gegeten en ik kom zeker terug. Bediening vriendelijk en op tije alle gerechten. Zowel buiten als binnen leuke sfeer

Gegeten op 20 juli 2016

Schietje

Via online reservering

Het eten was goed met vlotte bediening. Complimenten met 32°C. We hebben een leuke avond gehad met ons gezin. ----------------------------------------------------

Gegeten op 20 juli 2016

broesouw

Via online reservering

De bediening was heel correct en gezellig.
Het eten was heel lekker en we hebben het ( met 6 grieten) goed
naar onze zin gehad.

Gegeten op 19 juli 2016

mmusje

Via online reservering

Lekkere tapas niet alleen uit Spanje. Gamba's met roomsaus waren erg lekker en de zalmmoot....mmmmm. Heerlijke toetjes. Gezellige bediening!

Gegeten op 16 juli 2016

meike4

Simpelweg een gezellig eetcafé/ biercafé. Verwacht geen hoogstandjes, maar voor een eetcafé waar je de rest van de avond gezellig kan borrelen, is het prima eten. De porties zijn prima en de prijzen zijn redelijk.
De bediening is daarnaast vriendelijk en enthousiast en de zaak zelf ziet er gezellig uit.

Gegeten op 16 juli 2016

antoinette1266

Via online reservering

Verrukkelijk eten prima sfeer een fijne locatie alleen 1 man in de bediening en 1 man in de keuken was iets te weinig voor deze avond.

Gegeten op 12 juli 2016

Jus10

Op de bonnefooi binnen gelopen bij dit restaurant! Totaal geen spijt van! Heerlijke ambiance, lekker eten en het personeel heeft duidelijk verstand van de grote aanbod van verschillende bieren! De gerechten waren smaakvol! Dikke pluim! Wij komen terug!

Gegeten op 2 juli 2016

rivangroen

Via online reservering

vriendelijk ontvangst en lekker buiten gezeten, via de tankeendiner actie van shell al het eten tegen de helft van de prijs. De porties van de tapas waren zeer klein, een kwalititief zeker niet de prijs waardig. Eten werd snel na elkaar opgediend dus waren snel weer weg. De gamba's waren smaakloos, de ossehaas puntjes taai, de wrap was zeer klein, de spinazie met chamigons leek al paar weken daar te liggen, nee voor ons geen tweede keer, zelfs met de korting was het nog aan de dure kant voor de kwaliteit

Gegeten op 26 mei 2016

remco_heesbeen

Via online reservering

je kon 3 gerechtjes per man kiezen dus in totaal 6 . wij hadden patatas bravas, chili con carne,
suvlaki op patras wijze, Albondiga’s op z’n Spiegelbeelds, Sucuk worstjes met ingemaakte citroen en mint ,Spiegelbeeld’s sweet-spicy spareribs . ze waren allemaal lekker.
goede service ,kwamen niet telkens vragen of je te drinken wou ,vonden we erg fijn.

Gegeten op 29 mei 2016

laan16

Via online reservering

Het eten was weer lekker en de service top. Bedankt voor weer een leuke avond in Eindhoven. Probeer zeker het dessert Amandel parfait!

Gegeten op 26 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Leefcafé het Spiegelbeeld in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Leefcafé het Spiegelbeeld. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.