Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Authentiek Turks Restaurant Ege

1. Restaurant
  2. Turks

Authentiek Turks Restaurant Ege

1. Restaurant
  2. Turks
  1. Toon telefoonnummer 040 257 33 79

Borgwat

Ook deze keer voor het laatst dit jaar hebben we weer ontzettend lekker gegeten bij Ege. De mix van voorgerechten was lekkerder dan ooit tevoren en mijn lamsvlees was heerlijk mals en lekker gekruid.
Het lijkt elke keer nog weer lekkerder te zijn dan een vorige keer, hoewel dat bijna niet kan. Ook de sfeer en de bediening vinden wij heel prettig en de uitbreiding van het restaurant geeft wat meer ruimte.

Gegeten op 20 december 2014

Bleucottage

Eerste keer maar zeker niet voor het laatst.
Lekker gegeten!! Heerlijk vooraf(je) van het huis.
Zelfs de borden werden leuk opgemaakt, leek bijna haute cuisine.
Alleen het hoofdgerecht duurde wat lang, maar door de hapjes eigenlijk geen klagen.

Gegeten op 13 december 2014

frans136

Eten was niet echt lekker. Vlees was niet lekker gekruid. Soep was flauw van smaak en erg duur voor het beetje wat je kreeg.

Gegeten op 5 december 2014

somers

Wat een fijn restaurant is dit. Het eten is verrukkelijk en de bediening vriendelijk. Je krijgt van het huis een karaf water, voor bij de wijn. Ook krijg je heerlijk brood, olijven, pepertjes en een yoghurtdip. Wij vonden dit al voldoende als voorgerecht, al wisten we dit niet van te voren en hadden ook ieder nog een voorgerecht besteld. Die waren beiden heerlijk van smaak en ook de twee hoofdgerechten smaakten ons prima. Je moet even wachten op je eten, maar dat staat in de menukaart al uitgelegd. Wij vinden dat echter ook helemaal niet erg, zo ben je echt een avondje uit! De prijzen zijn ook prima. Wij moesten 80 euro afrekenen, voor twee personen, allebei 1/2 liter wijn en een voor- en een hoofdgerecht. Dus, als je wilt genieten van een heerlijk Turks etentje in een gezellig restaurant en je hebt geen haast... Dan is dit de plek waar je heen moet gaan. Wel even reserveren, want het is er druk.

drakenfee

We hebben bij Ege fantastisch gegeten. De beide gerechten waren een lust voor het oog en smaakten heerlijk. Het was duidelijk vers bereid!!
Helaas duurt het dan ook langer dan bij de meeste restaurants voordat je je eten heb. Bij haast kun je Ege beter n andere keer plannen, maar als je de tijd heb, dan is Ege n echte aanrader.
Wij komen zeker terug!

Marcel120981

Het restaurant ziet er simpel uit, is keurig maar vrij basic. Het eten was lekker, brood etc vooraf gekregen, smaakte goed. Hoofdgerechten waren prima, veel vlees natuurlijk. Turkse wijn was lekker, beetje jammer dat we 2 flessen hadden genomen en er 4 op de rekening stonden, maar de dame heeft het keurig opgelost. Het was een leuk restaurant, maar vond het nu niet echt typisch Turks, althans niet waar ik aan denk bij Turks.

Gegeten op 15 augustus 2014

Borgwat

Wij gaan heel graag eten bij dit fantastische restaurant.
Voor ons is het een heerlijk avondje uit in een heel vriendelijke omgeving met erg aardige mensen. Het is zeker geen plek voor een "snelle hap" maar meer om van alle heerlijke authentieke Turkse gerechten te genieten; vlees, vis of vegetarisch.
We eten het liefst wat de eigenaar/kok ons adviseert en we laten ons heel graag verrassen.
Na de uitbouw is het ook wat ruimer in het restaurant geworden.
Een echte aanrader voor de liefhebber!

QB

Gegeten op 18 juli 2014

oetel

Gisteren met 10 personen gegeten in dit restaurant.
Amuse (olijven, turks brood, pepers en champignons met kaas uit de oven)- lekker, maar je moet een amuse zelf vragen, het wordt niet automatisch geserveerd.
Meeste voorgerechten met aubergine waren heerlijk!
Hoofdgerechten waren goed, bij voorbeeld de ossenhaas met groenten bereid in bakpapier was zeer lekker, maar in bijna alle gerechten moest er wat zout bij.
We hebben heerlijk gegeten, maar 2 uur voor een simpel starter moesten wachten, en 30 min voor een karaf water.
Na 4 uur hebben wij alleen een starter en hoofdgerecht gehad!
Wij waren €450 kwijt voor 10 personen, 2 gangen, met wijn, bier en fris dranken.

Gegeten op 24 juni 2014

nana2

Wat hebben we een geweldige avond gehad! We waren met vijf personen en ik moet zeggen dat ik het wel even spannend vond nadat ik een extreem slechte recensie had gelezen. Ik gaf dit etentje cadeau dus wilde dat het goed was. Het was meer dan dat! Drankjes kwamen snel. We konden omdat we met vijf waren een verrassingsvoorgerecht bestellen. Vijf heerlijke voorgerechten mogen proeven. Hoofdgerecht was bij iedereen fantastisch. Van het stoofpotje met lam tot de zwaardvlees, mixed vlees en entrecote. Ook het toetje deden we weer verrassingskeuze en ook deze waren stuk voor stuk heerlijk. De hele avond voor, hoofd, nagerecht en nog verschillende wijnen en bieren voor nog geen 50 euro totaal. Gelukkig zat er tussen het voor en hoofdgerecht veel tijd tussen anders had ik het nooit op gekund.

Gegeten op 26 april 2014

TJ2233

Gegeten op 22 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Authentiek Turks Restaurant Ege in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Authentiek Turks Restaurant Ege. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.