Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Authentiek Turks Restaurant Ege

2. Turks
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 040 257 33 79

Marcel120981

Het restaurant ziet er simpel uit, is keurig maar vrij basic. Het eten was lekker, brood etc vooraf gekregen, smaakte goed. Hoofdgerechten waren prima, veel vlees natuurlijk. Turkse wijn was lekker, beetje jammer dat we 2 flessen hadden genomen en er 4 op de rekening stonden, maar de dame heeft het keurig opgelost. Het was een leuk restaurant, maar vond het nu niet echt typisch Turks, althans niet waar ik aan denk bij Turks.

Gegeten op 15 augustus 2014

Borgwat

Wij gaan heel graag eten bij dit fantastische restaurant.
Voor ons is het een heerlijk avondje uit in een heel vriendelijke omgeving met erg aardige mensen. Het is zeker geen plek voor een "snelle hap" maar meer om van alle heerlijke authentieke Turkse gerechten te genieten; vlees, vis of vegetarisch.
We eten het liefst wat de eigenaar/kok ons adviseert en we laten ons heel graag verrassen.
Na de uitbouw is het ook wat ruimer in het restaurant geworden.
Een echte aanrader voor de liefhebber!

QB

Gegeten op 18 juli 2014

oetel

Gisteren met 10 personen gegeten in dit restaurant.
Amuse (olijven, turks brood, pepers en champignons met kaas uit de oven)- lekker, maar je moet een amuse zelf vragen, het wordt niet automatisch geserveerd.
Meeste voorgerechten met aubergine waren heerlijk!
Hoofdgerechten waren goed, bij voorbeeld de ossenhaas met groenten bereid in bakpapier was zeer lekker, maar in bijna alle gerechten moest er wat zout bij.
We hebben heerlijk gegeten, maar 2 uur voor een simpel starter moesten wachten, en 30 min voor een karaf water.
Na 4 uur hebben wij alleen een starter en hoofdgerecht gehad!
Wij waren €450 kwijt voor 10 personen, 2 gangen, met wijn, bier en fris dranken.

Gegeten op 24 juni 2014

nana2

Wat hebben we een geweldige avond gehad! We waren met vijf personen en ik moet zeggen dat ik het wel even spannend vond nadat ik een extreem slechte recensie had gelezen. Ik gaf dit etentje cadeau dus wilde dat het goed was. Het was meer dan dat! Drankjes kwamen snel. We konden omdat we met vijf waren een verrassingsvoorgerecht bestellen. Vijf heerlijke voorgerechten mogen proeven. Hoofdgerecht was bij iedereen fantastisch. Van het stoofpotje met lam tot de zwaardvlees, mixed vlees en entrecote. Ook het toetje deden we weer verrassingskeuze en ook deze waren stuk voor stuk heerlijk. De hele avond voor, hoofd, nagerecht en nog verschillende wijnen en bieren voor nog geen 50 euro totaal. Gelukkig zat er tussen het voor en hoofdgerecht veel tijd tussen anders had ik het nooit op gekund.

Gegeten op 26 april 2014

TJ2233

Gegeten op 22 maart 2014

yasminabent

Afgegaan op de goede reviews op internet zijn we met drie personen hier gaan eten. Het eten was inderdaad lekker, maar het feit dat we er een uur en drie kwartier op moesten wachten in een 'eenvoudig' restaurant maakt dat ik dit toch als 'gemiddeld' beoordeel.

Gegeten op 6 februari 2014

misterpink

Meerdere malen geweest. Als je haast hebt is het niet de juiste plek. Geweldig eten, onverstoorbaar mooi en eenvoudig! Geen blabla en veel opsmuk. Eerlijk eten en lekker ontspannen. Geweldige tent.

Gegeten op 11 december 2013

ck03

Amuse van het huis (oa olijven, turks brood met tapenade, pepers en champignons met kaas uit de oven), erg attent en lekker. Voorgerecht van appel/garnalen is een echte aanrader, ook de Turkse knoflookworst en soguk pastirma vielen bij mijn tafelgenoten erg goed in de smaak. Ook de hoofdgerechten waren erg lekker (Karasik Izgara, dil baligi filetosu, sultanigah en yufka kebabi). De Yufka Kebabi was wel erg zoet, daar moet je van houden. Er is ook aandacht besteed aan de opmaak van de borden en de porties zijn aan de ruime kant, maar niet overdreven. De service was prima, hoewel iets meet kennis van de menukaart wel prachtig zou zijn. Al met al een goede ervaring, de moeite waard om naar terug te gaan.

Gegeten op 6 november 2013

Joelis21

In Jullie gegeten. Ik heb gereserveerd via telefoon en hebben ze vergeten mijn naam en telefoon aanvragen en snell ophangen. Toen ik daar ging heb ik die probleem verteld en ze hebben een tafel gegeven zonder checken als ik er was of als een taffel vrij... en gewon gezecht " als imand dat gereserveerd komt dan gaan we andere tafel geven (was vol).
Toen ik de menu kaart kijk ik vraag aan de serveerster van een van de gerechten en ze kon niet uitleggen wat er was o wat er zit.
Ik heb gekrijgen een gratis vooraaf en hebben ze verteld dat champions met kaas waas , maar eigelijk was alles om ( maar tja, was gratis). Ik besteeld een thee en dacht dat ik krijg een echte turkse lekker thee en waaren gewoon zakjes. En de hoofdgerecht was gewoon veel te veel, een werg ete op boord. Mijn verwachting was te veel voor wat ik heb gelezen in iens

Gegeten op 31 juli 2013

luc8

Cemil en z'n crew blijft ons zelfs na vele bezoekjes aan restaurant Ege verrassen met heerlijke puur natuur super smaakcreaties in een no-nonsense ambiance! Ook onze 'fijnproefgasten' hadden zó iets niet verwacht ondanks al onze positieve geluiden vooraf en komen zeker terug.
Ik laat het hier bij ... Gewoon gaan proeven!

Gegeten op 11 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Authentiek Turks Restaurant Ege in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Authentiek Turks Restaurant Ege. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.