Tapasrestaurant Plan B

• 8.1

• 7.8

leah1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Had hier vroeger al wel eens gegeten, maar dat was een tijd geleden. We aten met een grote groep, maar dat maakte voor de bediening niets uit. De service was erg goed. Het eten was echt heel lekker. Alles was heerlijk op smaak. Niets viel tegen. Je zit knus. En uiteindelijk moesten we 32 euro per persoon afrekenen terwijl we onze buikjes helemaal rond hadden gegeten en er goed gedronken was. Een heerlijk restaurant tegen een hele schappelijke prijs. Kom zeker nog een keer terug.

Gegeten op 5 april 2014

edwin8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met z'n drieen hebben we hier zaterdagavond gegeten. We hebben het tapas menu genomen. Goed gevarieerd en alles was echt lekker en goed bereid. Koffie met La Boheme is een goede afsluiting. Leuke tent die ik vaker zal bezoeken. 1 puntje van kritiek: 23.50 voor 1 liter sangria is overdreven...

Gegeten op 21 september 2013

Imeldaaah
  • Recensies in de laatste twee jaar

Er hangt een informeel sfeertje Bediening helemaal top. Eten was lekker, geen hoogstaand niveau. Ossenhaasspiesjes vonden wij het lekkerst.
Tip: bestel de zelfgemaakte sangria. Deze is heerlijk.

Gegeten op 11 juli 2013

Gezin2013
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten met onze kinderen. Zeer aardige bediening die volop aandacht heeft voor haar gasten ondanks dat ze continu zelf via een trap naar boven motsen komen. Tapas zijn prima en gevarieerd. Ook de doorlooptijd was prima (niet te snel of te langzaam). Op het laatst toch nog iets teveel bijbesteld (grote ogen ...) maar het toetje hadden we niet willen missen. Heerlijk! Hier gaan we zeker nog een keer terug.

Gegeten op 1 juni 2013

BentleyC
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van een vriend gaan eten.
Hele lekkere gerechten/menu's/gerechtjes.
Erg leuke sfeer hangt er en de bediening is er vriendelijk en netjes.
We werden snel geholpen en het eten stond ook vlot op tafel.
Kortom een leuke gezellige avond.
Leuke tent om een x te genieten.

Gegeten op 2 november 2012

bas2011
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een avondje gezellig en gemakkelijk eten in een leuke ambiance, tapasrestaurant Plan B in Breda. Geen hoogstaand culinair niveau maar wel lekker eten en borrelen. De eigenaar zorgt voor een klein beetje theater aan het Kasteelplein.

Gegeten op 25 september 2012

nikkigun

• Redelijk

Laatst hier gegeten en hangt ontzettend gezellige, informele sfeer. Vrolijke bediening, vooral het blonde meisje, maar de tapas zijn niet speciaal. Mijn vriend en ik hadden beide gekozen voor het menu van de chef waarna we nog steeds trek hadden en nog een extra dessert besteld hebben (beide). Voor de sfeer een go, voor echt lekkere tapas ga ik volgende keer liever ergens anders heen.

Jolanda-uit-Breda

• Goed

Rolstoelvriendelijk, vriendelijke professionele bediening, die ook weet hoe ze ongenode binnenlopers netjes en beleefd naar buiten werken, sfeervolle warme inrichting, lekkere tapas, prima kwaliteit-prijs-verhouding, kortom een aanrader.

Margot18

• Uitstekend

2x gegeten, het was goed, gezellig en niet duur! Prima bediening, erg gastvrij en we konden zonder scheve gezichten heerlijk natafelen tot 02.00........Echt een aanrader

Leonbe

• Goed

Leuk restaurant voor de grote en kleine trek en portemonnee. Het eten is uitstekend hoewel af en toe de knoflook wat overheerste.

Schrijf zelf een recensie over Tapasrestaurant Plan B in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Tapasrestaurant Plan B. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!