a TripAdvisor company

Tapasrestaurant Plan B

1. Spaans
  1. Toon telefoonnummer 076 515 65 86

RCM

Eerlijk gezegd vind ik de hoge cijfers die Plan B scoort nogal overdreven. De tapas zijn oké maar iedereen die ze wel eens in Spanje heeft gegeten zal hier niet van onder de indruk zijn. De koude tapas zijn prima maar de warme ogen wat verpieterd en drijven in het vet. Ze pretenderen het lekkerste toetje van Breda te hebben. Een homp taart gemaakt van boter, koekjes, chocolade en slagroom. Ik denk niet dat het de lekkerste is, wel de meest calorierijke.

Gegeten op 15 november 2014

wjelsma

Heerlijk tapas gegeten in Breda, leuke locatie en goede bediening. Vlot geserveerd en echt heerlijk van smaak. Een onverwachte verrassing in Breda. Als we nog eens een weekendje Breda doen gaan we hier zeker nog eens eten!

Gegeten op 8 november 2014

wilhelmina55

Plan B ziet eruit als een bruine kroeg, gezellig, geen echte aandacht voor de inrichting.
Op een doordeweekse avond waren alle tafeltjes bezet. Dit restaurantje (het is klein binnen) is - terecht- populair.
Het eten daarentegen was heerlijk. Wij namen het tapas menu van€ 24.50. Vooral de warme hapjes waren erg lekker, en gevarieerd.
De warme hapjes zijn helaas niet los te bestellen, de koude wel.
Voor ons was de hoeveelheid te groot, als je geen erg grote eter bent, kun je misschien beter het menu van €19,50 bestellen.
Het personeel was erg vriendelijk, alert en behulpzaam.

Gegeten op 29 oktober 2014

Lucien61

Afgelopen weekend voor de 2e keer gegeten bij Plan B in Breda. Leuke tapasrestaurant, met een erg goed gevoel voor de spaanse keuken. Leuke en vriendelijke bediening die duidelijk plezier in hun werk hebben. Wij zijn echte liefhebbers van de spaanse keuken en hebben ook echt wel de nodige ervaring opgedaan de afgelopen 23 jaar. Voor ons durfde ik toch echt uit te spreken dat dit veruit de beste tapasrestaurant in Nederland is, voor zover ik ken in ieder geval. Uiteraard hebben wij vaker in Spanje gegeten dan in Nederlandse restaurants, maar zelfs vergeleken met Spanje overtreft Plan B nog veel restaurants. Goeie kwaliteit en smaak. Zal er zeker vaker komen als ik in de buurt ben. Aanrader!!

Gegeten op 26 oktober 2014

klaas29

Ik kwam er met mijn vriendin en de kaart zag er prima uit.
We hebben gekozen voor het menu van 19,95 per persoon.
Ik ben zelf een vleeseter en mijn vriendin is vegetarisch.
Het eten stond binnen tien minuten op tafel. Het eten was heerlijk gevarieerd. Vegetarisch is zeker een aanrader. Zelf ben ik een grote eter maar ik zat volledig vol.

We zijn er ook een keer geweest om alleen een nagerecht te nemen. Ze hebben een toetje op de kaart staan "lekkerstje toetje van Breda''. Ik heb niet alles geproefd in Breda, maar het kan zomaar waar zijn!

Gegeten op 28 september 2014

leah1

Had hier vroeger al wel eens gegeten, maar dat was een tijd geleden. We aten met een grote groep, maar dat maakte voor de bediening niets uit. De service was erg goed. Het eten was echt heel lekker. Alles was heerlijk op smaak. Niets viel tegen. Je zit knus. En uiteindelijk moesten we 32 euro per persoon afrekenen terwijl we onze buikjes helemaal rond hadden gegeten en er goed gedronken was. Een heerlijk restaurant tegen een hele schappelijke prijs. Kom zeker nog een keer terug.

Gegeten op 5 april 2014

edwin8

Met z'n drieen hebben we hier zaterdagavond gegeten. We hebben het tapas menu genomen. Goed gevarieerd en alles was echt lekker en goed bereid. Koffie met La Boheme is een goede afsluiting. Leuke tent die ik vaker zal bezoeken. 1 puntje van kritiek: 23.50 voor 1 liter sangria is overdreven...

Gegeten op 21 september 2013

Imeldaaah

Er hangt een informeel sfeertje Bediening helemaal top. Eten was lekker, geen hoogstaand niveau. Ossenhaasspiesjes vonden wij het lekkerst.
Tip: bestel de zelfgemaakte sangria. Deze is heerlijk.

Gegeten op 11 juli 2013

Gezin2013

Heerlijk gegeten met onze kinderen. Zeer aardige bediening die volop aandacht heeft voor haar gasten ondanks dat ze continu zelf via een trap naar boven motsen komen. Tapas zijn prima en gevarieerd. Ook de doorlooptijd was prima (niet te snel of te langzaam). Op het laatst toch nog iets teveel bijbesteld (grote ogen ...) maar het toetje hadden we niet willen missen. Heerlijk! Hier gaan we zeker nog een keer terug.

Gegeten op 1 juni 2013

BentleyC

Op aanraden van een vriend gaan eten.
Hele lekkere gerechten/menu's/gerechtjes.
Erg leuke sfeer hangt er en de bediening is er vriendelijk en netjes.
We werden snel geholpen en het eten stond ook vlot op tafel.
Kortom een leuke gezellige avond.
Leuke tent om een x te genieten.

Gegeten op 2 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Tapasrestaurant Plan B in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Tapasrestaurant Plan B. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.