a TripAdvisor company

1. Toon telefoonnummer 076 565 36 16

CarolinevandenBroek

Gegeten op 14 april 2016

Paja

We hadden ons verheugd op een gezellig kopje koffie drinken bij Huis den Deijl. Bij binnenkomst was er geen enkele aandacht voor ons en hebben we zelf een plekje uitgezocht. Helaas lag ons tafeltje onder de kruimels. Toen wij geholpen werden door een meneer in 'gewone kleding' veegde hij in ons bijzijn met het reserveringsbordje ter plekke ons tafeltje schoon. De Capuccino was lauw en terwijl wij duidelijk twee stuks appeltaart met slagroom en een stuk apppeltaart zonder slagroom hadden besteld, kregen wij alledrie de stukken appeltaart MET slagroom. Daar moesten we het dan maar mee doen... De Bredase Bol zag er niet uit hoewel de smaak wel o.k. was. Ons bestek werd bijna letterlijk op de tafel gesmeten en van rechtsom serveren had hij nog nooit gehoord. Zeer irritant was het feit dat die meneer al heel snel onze servetten en lege bordjes wegnam terwijl wij nog aan de koffie zaten. Zeer onfatsoenlijk en opdringerig. Geen tijd om onze monden af te vegen! Wij stonden op om te gaan betalen en direct stond die meneer met zijn pin-apparaat naast ons. Wij gingen met een rotgevoel naar huis en zullen daar nooit meer teruggaan.

Gegeten op 19 maart 2016

SanneGraumans

Heerlijk gegeten bij Huis Den Deijl, wij komen hier al jaren. Echter werden wij niet ontvangen bij binnenkomst. Wij hadden een plekje in de serre, mooie ambiance alleen was het daar vrij koud. Bediening was niet top, lopen langs maar kijken niet en vervolgens duurt het weer een tijdje voor er iemand langs komt. Wij komen hier altijd voor de heerlijke gerechten met goede service. Jammer dat de goede service deze keer ontbrak.

Gegeten op 14 februari 2016

paulien40

Telefonische reservering: Rommelig
Ontvangst: Die was er niet. Er was geen oog voor onze binnenkomst. Bovendien was het er niet warm.
De kleding van de bediening was niet passend bij een "à la carte restaurant".
De soep werd opgediend in een "kantine-service".
De "ambachtelijke garnalenkroketten" bleken fabriekskroketten voor €12,50.
De worteltjes en boontjes waren overgaar, de frieten waren zacht en niet krokant.
Een karaf water kon alleen bij bestelling van een fles wijn ipv een glas wijn, later is dit alsnog hersteld.
De tournedos bleek doorbakken terwijl medium was besteld. Dit is echter keurig hersteld door een nieuw bereid bord met gratis koffie later.
De capuccino bleek "melk zonder koffie".
Als afsluiting bleek als klapper de rekening niet goed samengesteld.
***Eens , maar nooit meer***

Gegeten op 7 februari 2016

Balayer

Wij hebben hier twee keer gegeten, beide keren was het eten heerlijk. De bediening was de eerste keer uiterst beleefd. Na deze eerste goede ervaring zijn wij voor de tweede keer teruggekomen. Dat werd een ramp, zo'n slechte bediening hebben wij nooit eerder meegemaakt.
De bediening was onhandig, smeet alles op tafel, stond ons nauwelijks te woord. Daarnaast hebben we bijna een uur gewacht op ons voorgerecht, daarna nog eens een uur wachten op het hoofdgerecht. Gevraagd of het nagerecht wat vroeger gebracht kon worden, dat kwam iets sneller.
Het eten was deze tweede keer weer heerlijk, maar dankzij deze superslechte bediening komen wij niet meer terug. Jammer, we vonden het een mooie, leuke plek.

Gegeten op 23 januari 2016

asmolders

Lunch bij Huis den Deijl is altijd bijzonder. Deze prachtige villa aan de rand van het Mastbos bij Breda is helemaal ingericht voor wandelaars, fietsers en genieters, met of zonder hond. Deze keer (ik kom hier vaak) smakelijk genoten van garnalenkroketjes met wit brood in de serre. Tijdens het wachten genieten we van de open haard, het uitzicht en een uitzonderlijk lekkere witte huiswijn. De garnalenkroketjes zijn huisgemaakt, zilte smaak, veel Hollandse garnaaltjes en een echte Belgische mayonaise (niet gek als je weet dat België om de hoek ligt). Dit is mijn favoriet van de zeer uitgebreide lunchkaart. De bediening oogt soms wat rommelig, maar ach, we kennen ze al jaren, vakmensen gericht op service en zorgzaam voor de oudere bezoekers. Als het aan mij ligt kom ik hier nog vele zondagen.

Gegeten op 10 januari 2016

Ikookook

Na een vergadering ter plaatse zeer goed gegeten in een leuke kerstsfeer. Vooraf een wildplankje, kabeljouw als hoofdgerecht en een kaasplank als nagerecht.
Alle gerechten mooi opgemaakt en goed van smaak. Jammer van de slechte uitleg bij het kaasplankje. Bediening was verder goed. Zeer mooie kwaliteit huiswijn.

Gegeten op 15 december 2015

Rosa60

Gegeten op 25 december 2015

Smavo

Op zaterdagavond heerlijk gegeten in een ouderwets gezellig restaurant. Het was er helaas erg rustig en dat verdient Huis den Deijl niet. De bediening is vriendelijk en de klant is koning.

Gegeten op 14 november 2015

Akirawarior

De avond was wat gehaast door lange file vanuit Leiden. Konden relaxt bijkomen met lekker kopje koffie. Alleen hoofdgerecht gegeten vanwege de tijd. Het lamsvlees was voortreffelijk. Mooi rose, en het mes ging erdoorheen als boter. Lekkere gebakken aardappeltjes, weer eens wat anders dan standaard frietjes. Qua prijs wel aan de maat, maar je krijgt er kwaliteit voor terug. Mooi idyllisch plekje in de bossen.

Gegeten op 2 september 2015

Schrijf zelf een recensie over Huis Den Deijl in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Huis Den Deijl. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.