Huis Den Deijl

• 7.9

• 8.4

Dennis87
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag hier geluncht voordat we naar bruiloft gingen op dezelfde locatie. Bediening was erg attent (ook toen we aangaven dat we weinig tijd hadden). Eten was erg smakelijk en zeker niet duur. Verder gelegen op een toplocatie in de bossen!

Gegeten op 30 augustus 2013

Tac80
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier vanmiddag gelunchd. De uitsmijter was goed en de gebakken tartaar Irish Angus was erg lekker. De bediening was netjes. Het restaurant ligt op een prachtige lokatie en ziet er heel sfeervol uit. Het enige mikpuntje is dat het nogal prijzig is. Desondanks denk ik dat wij hier nog weleens terug komen.

Gegeten op 21 juni 2013

Milamber77
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag hier gegeten. De service was goed en vlot. We hadden slechts beperkt de tijd en hier werd goed rekening mee gehouden.

Als voorgerecht hadden we cocquilles met asperges en schuim van hollandaise saus. Naar mijn mening was de hoeveelheid schuim te groot. Verder een smaakte het goed.

Als hoofdgerecht had ik de kalfsfilet. Op de kaart stond rosé gebakken, maar de geserveerde kalsfilet was helaas veel te ver gegaard. Een gemiste kans. De kwaliteit van het gebruikte kalfsvlees was gelukkig goed. Mijn partner had zalm. Deze was wel precies goed klaargemaakt.

Als desert had ik de geblancheerde ananas met pistacheijs. Dit was een mooie afsluiter.

Het eten was goed. Hier en daar is er zeker wat verbetering mogelijk. Het restaurant ligt op een mooie locatie en met het mooie weer van afgelopen zaterdag was het goed toeven op het terras.

Gegeten op 8 juni 2013

weslie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al 2 keer heerlijk gelunched hier, flinke porties van rond de 9euro. Echt waar voor je geld, keurige bediening. Locatie is fantastisch, lunchen in deze regio rond het mastbos is altijd succes. Lunch bestaat uit rijkelijk belegde verse broodjes, met verse groentes en fruit. Aanrader zijn de boerenham met eigen gemaakte saus en de runder tartaar van angus.

Gegeten op 14 mei 2013

theo-wilma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag 10 mei zijn we in Huis den Deijl getrouwd en hebben we de receptie en het feest eveneens op deze schitterende lokatie gevierd. Zelfs de voorbereidingen samen met Frank Blommerde waren al een feest op zich, geweldig, hij dacht met ons mee, gaf slimme adviezen, kortom alles was bespreekbaaar.
Koud warm buffet was zeer smakelijk en kwalitatief toppie.
Deze dag is mede door het personeel, de eigenaar en de lokatie een onvergetelijke dag geworden, waarvoor dank aan Frank en medewerkers ook namens al onze gasten welke vol lof waren over het totaal.

Gegeten op 10 mei 2013

marikebreda
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een hele bijzondere locatie. Midden in de bossen ligt dit schilderachtige pand. Hier kan je super eten. Wat exclusiever. Ook leuk zijn de bereidingen aan tafel. Wij hebben hier gegeten met ons trouwdiner in 2000 en zaten toen in de zolder. Heel sfeervol. Recentelijk gezellig gegeten in de serre. Eigenaar/chefkok Frank Blommerde komt altijd even aan tafel met een lekkere amuse. Echt een aanrader voor een bijzondere gelegenheid.

Gegeten op 25 november 2012

jmec
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten met 20 personen voor verjaardag moeder.
Uitstekend geweest , vriendelijke ontvangst van personeel , gezellig kaarjes aan , heel sfeervol en knus. moeder kreeg van de eigenaar nog een leuke attentie/felicitatie voor verjaardag . Kortom ; we hebben ervan genoten !!

Gegeten op 24 november 2012

kalkroel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag 16 nov hier gegeten. We hadden ons met een groep van 12 man/vrouw ingeschreven voor het wildbuffet. De wijze waarop dan wordt gekookt, en de bediening verloopt, is niet zoals bij gewoon ? la carte eten maar ik geef toch een verslagje.
Bij aankomst om 19.30 meer dan genoeg parkeerruimte. Hoewel later een bordje de weg bleek aan te geven toch niet helemaal duidelijk in welk gedeelte van het pand we moesten zijn. Keurig door een jongedame naar de juiste locatie gebracht. Volle tent! Een traditionele aankleding maar dat past wat mij betreft uitstekend bij een wildbuffet. Iedere groep zat aan eigen tafels, het waren dus geen lange tafels waar iedereen aanzit. De (chef?)kok riep steeds de tafels op om naar het buffet te gaan. Dat ging prima. Er was ook meer dan voldoende van alles. Als eerste voorgerechten, diverse soorten (koud) vlees. Daarna keuze uit twee soepen. Dan het hoofdgerecht; Overvloedig aantal soorten vlees. Met sausjes. Met aardappel(puree). Met diverse soorten groenten. Twee keer geweest! Daarna weer een keuze uit prima nagerechten. Het personeel was prima. Actief, vriendelijk, zeer klantgericht. Wij waren erg tevreden over alles. Prijs 65,00 eur pp en dat was incl flink wat rode wijn! Wij zijn wel benieuwd hoe het hier normaal gaat en zullen daarom nog wel eens teruggaan!

Gegeten op 16 november 2012

vanpoppel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met zes personen gegeten, matig tot slecht. Eten was koud en na een tweede poging van de kok opnieuw koud. De courgettes bij de kreeft waren zwart. Suffig personeel wist geen oplossing, zijn daarom na het hoofgerecht maar vertrokken.

Gegeten op 8 augustus 2012

BentleyC
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker en uitgebreidt gelunched.
We waren met z'n 4en en werden erg vriendelijk en vlot geholpen.
Broodjes waren heerlijk, vers en rijkelijk belegt.
Aanrader voor een lunch in een prachtige en rustige omgeving.
Gr

Gegeten op 28 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over Huis Den Deijl in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Huis Den Deijl. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!