Mero

• 7.9

• 8.0

henk18

• Uitstekend

Heerlijk gegeten in dit restaurant dat voelt als thuiskomen. Complimenten voor de keuken van een collega chef en wat een relexte bediening........Heb al aangegeven terug te komen maar dan met mijn vrouw. Daar heb ik de 220 km van Leeuwarden naar Schevingen voor over. Kortom klasse!

leilabougrine

• Uitstekend

Excellent restaurant. Le poisson est très frais et délicieux, quelque soit le choix.
Pareil pour le vin. Ce restaurant mérite son emplacement sur le port sans aucun doute !

Uitsekende restaurant. De vis is heel vers en heerlijk, ongeacht de keuze.
Het zelfde geldt voor de wijn. Het restaurant verdient ongetwijfeld zijn plekje in de haven.

Henk-en-gezelschap

• Goed

Prima restaurant, mooie kaart en vlotte attente bediening. geheel maakt een professionele indruk. prijsprestatieverhouding is redelijk. Beslist een tweede bezoek waard. Jammer van een enkele onvolkomenheid bij de drankjes. Maar over het geheel genomen gewoon goed.

andrerotterdam

• Uitstekend

Een echte aanrader! Heerlijk vis gegeten. Ons laten adviseren over de wijnkeuze en de combinatie was subliem. Heerlijk eten in een gezellige ambiance met een schitterend uitzicht op de haven. Top!

Annie26

• Goed

wij waren hier met een groep en het was voor een lunch tussendoor heel lekker, op de prijs waren we niet voorbereid, dus dat viel in eerste instantie tegen

samantha1975

• Uitstekend

Afgelopen zaterdag 28 januari wezen eten en hebben een 6 gangen diner voorgeschoteld gekregen. Ik moet zeggen het was echt voortreffelijk. Iedere gang keurig netjes uitgeserveerd en de borden schitterend opgemaakt met kakelverse visgerechten. De bediening heel verzorgd en super aardig. Echt een aanrader!! Bedankt Ronald & Roos voor de supergezellige avond en het heerlijke eten.

Proever1963

• Uitstekend

Uitstekend gegeten op 30 december j.l. Mooie combinaties, heerlijke vis en heerlijke wijnen. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug!

adakloet

• Uitstekend

Afgelopen weekend heeft mijn man zijn 65ste verjaardag in Mero gevierd. Het was een onvergetelijke avond! In totaal waren we met ongeveer 50 personen. We hadden van tevoren samen met de kok en de eigenaar een heerlijk menu samengesteld.
Het eten was subliem en de bediening top!
De timing van de verschillende gangen was perfect, het uitserveren verliep vlekkeloos.
Kortom, niets dan lof voor alle mensen van Mero die deze avond tot een groot succes hebben gemaakt.

Amalia

• Uitstekend

Mooi spijs en wijn-spijs combinatie. Bediening atent en laat je gast zijn. Kortom: puur genieten in je eigen tempo. In januari hebben ze een speciaal menu voor een vriendelijke prijs. Nog een extra reden om weer heel snel terug te komen.

Kralingen

• Uitstekend

Gisteren gegeten was een hele tijd geleden in de Mero. Moet zeggen, ik ben vol lof. Van ontvangst tot einde uitstekend gastheerschap, je wordt hier echt verwend. Wordt uitstekend gekookt in de open keuken, mooie wijnen. Smaakvolle uitleg over elke gang.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Schrijf zelf een recensie over Mero in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Mero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!