Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 352 36 00

priester

Had wel wat goede berichten gehoord over deze zaak vandaar zelf eens gaan kijken. De bediening was redelijk attent maar wat hautain en vond de vele vragen blijkbaar vervelend. De inrichting is prachtig de was hoopvol gestemd over de gerechten. Kan hier eigenlijk kort over zijn. Weinig spannend en de kreeft was ronduit doorsnee. Had veel beter verwacht eerlijk gezegd. Het nagerecht de plateau van verschillende after-bites was uitstekend! Kortom, misschien op een slechte dag gekomen maar is een zaak die veel beter zou moeten kunnen

Gegeten op 23 augustus 2013

Radjoej

Enige tijd per toeval bij Mero beland. We hadden trek in kreeft en wilde goed bediend worden. Bij Mero hebben wij heerlijk kreeft gegeten (kreeften menu). He decor is erg speciaal, en de open keuken -met zeer vriendelijke koks- maakt het toch bijzonderder. Verder goed wijnadvies gehad uit een ruime keuze. Wij komen hier zeker terug, om de mix schaal van vis te proberen. In luxe heerlijk eten kan hier prima!

Gegeten op 24 mei 2013

Pax

Afgelopen week voor het eerst bij Mero gegeten. Ontvangst was prima, mevrouw kwam ons tegemoet lopen. Er is goed rekening gehouden met het verzoek om een rustig tafeltje. Ons oog is gevallen op het 5 gangendiner met bijpassend wijnarrangement. Bijna alle gangen en de wijnen hebben ons positief verrast. Het hoofdingrediënt mag wat creatiever daarentegen was de gerookte boter een leuk element.

Qua inrichting; het restaurant is modern/indrustrieel ingericht. De tafels staan wat dicht op elkaar, als het drukker wordt biedt dit weinig privacy.

Zoals gezegd, jullie zien ons zeker terug!

Gegeten op 21 juni 2013

Buttercup

Restaurant was niet druk voor een vrijdagavond, maar daarom des te meer aandacht voor de gasten zou ik zeggen. Bediening kon moeiteloos het wintermenu opnoemen. Het klonk zo goed dat 3 van de tafelgasten kozen voor de 3-gangen wintermenu, terwijl de andere 2 a la carte aten. We waren allen dik tevreden. We namen geen wijnarrangement, maar een bijpassende wit werd door de bediening aangeraden en het smaakte prima. Mijn dessert wijn, een muscat, paste perfect bij het perendessert. Inrichting is modern en gezellig, met banken tegen de muur en kussentjes erbij voor de comfort. Ik ga hier zeker vaker terugkomen.

Gegeten op 15 februari 2013

toos2

Afgelopen weeek bij Mero gegeten en kan niet anders dan lovend zijn over deze ervaring. Als je een visliefhebber bent, ben je hier aan het juiste adres.

De gastheer is lekker joviaal, het decor sfeervol, echter we komen hier naturlijk voor het eten en dat vonden mijn partner en ik waanzinnig lekker smaken.

Tip: de kreeft en de oesters.

Ons zien ze in ieder geval snel terug.

Groeten Natascha

Gegeten op 5 januari 2013

alex-tcc

Gegeten op 8 december 2012

Lxske

Afgelopen vrijdag genoten van een driegangen-verrassingsmenu met wijnarrangement. Voor €39,50 bijzonder veel waar voor je geld! We hebben heerlijk gegeten en de bediening is vriendelijk en weinig formeel.
De inrichting is wat donker, maar het is leuk dat je de keuken in kunt kijken (we weten nu dat ook koks de telefoon opnemen bij Mero, grappig!).
De bediening probeert je niks op te dringen, wat ergens wel jammer was, want we hadden graag een extra gang gehad als dat werd aangeboden.

Gegeten op 30 november 2012

Shea

Heerlijk gegeten, 4 gangenmenu gekozen, een aanrader. Qua opmaak, hoeveelheid en verrassende smaken. Bediening hartelijk, joviaal en kennis van zaken.
Komen zeker terug.

Gegeten op 25 november 2012

gabriewoef

Kende het restaurant al langer van de buitenkant. Weet zelfs de oude lokatie te vinden. Toch maar eens naar binnen gestapt. Leuke vriendelijke bediening. Deskundig. Goede adviezen dus. Kookprestaties prima. Geen amuses. Voorgerecht had wel die omvang. Niet uitgebreid geproefd dus. Hoofdgerecht rode poon. Groente e.d. bescheiden. Nagerecht heel goed.

Gegeten op 21 oktober 2012

Tamaraa

Ik heb al meerdere malen gegeten bij dit restaurant. Ik kom telkens met plezier terug, omdat ik blij word van het prettige personeel en de gerechten op mijn bord. Niet alleen aan de smaak, ook aan de opmaak is gedacht. Mijn favoriet blijft de kingcrab, dus ik bel van te voren of hij op de kaart staat en op voorraad is. En echte aanrader, die de prijs dubbel en dwars waard is. Maar ook de andere gerechten zijn goed gecombineerd en fijn op smaak. De kok staat ook open voor suggesties of verzoeken voor andere combinaties, erg prettig.
En als je de huisgemaakte witte chocoladesnacks bij de koffie ook zo heerlijk vind, krijg je zo nog een portie!

Voor een avond genieten van heerlijk bereide vis en vriendelijk personeel, raad ik dit restaurant zeker aan.

Schrijf zelf een recensie over Mero in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Mero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.