1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 352 36 00

Zunnie

Het kreeftenmenu besteld. Alles wat je van een top restaurant verwacht klopte. Fijne persoonlijke bediening. Goede uitleg van het menu. Super wijnarrangement. Mooie uitstraling. We hebben een heerlijke culinaire avond gehad. Binnenkort komen we zeker terug.

Gegeten op 29 mei 2014

wim22

Met 4 personen gegeten, vrijdag avond niet te druk. Zeer voorkomende bediening. twee maal verse tonijn, eenmaal coquille en eenmaal zalm. Erg lekker, mooi bereid. Lekkere Sanserre erbij. Hoofdgerecht van de dag: zalm met asperges en twee maal van het menu. |Duurde even, de kok had een ongelukje gehad maar dat werd prima opgevuld met een spoon. nagerechten met chocolade en kaasplankje en een heerlijke Pedro Ximenez. Echt een restaurant waar je je welkom voelt en waar de gerechten met liefde gemaakt worden. Aanrader.

Gegeten op 2 mei 2014

coachcees

Lunch op de eertse lentedag in maart. Restaurantweek, alle omstandigheden waren goed en wat een teleurstelling. In een dergelijk restaurant verwacht je toch wel een professionele bediening. Voorgerecht zalmterrine met panchetta veel te koud. Hoofdgerecht niet meer dan middelmatig en het alternatief voor het dessert (ik ben geen liefhebber van chocolade) creme brule. Daar had ook wel wat meer werk van gemaakt mogen worden. Gezien de prijs is er duidelijk beneden de maat gepresteerd!

Gegeten op 9 maart 2014

Embonpoint

Met een dinercheque op zak maar eens naar Mero gegaan om onszelf op te vrolijken op zo'n typische eind-januari-dag. Ons oog was daar al vaker heen gedwaald, maar het was er jaren niet van gekomen. Jammer, want het was een goede ervaring.

Om te beginnen bij de inrichting, die is strak modern, met zicht tot in de keuken. Dat is al jarenlang populair maar op de één of andere manier verveelt het ons niet. De voorpret om wat er straks gegeten zal worden, wordt er groter van.

Zowel madame als monsieur hadden vooraf gestoomde kleine oesters. Die waren prima, en de daarover gestrooide dunne sliertjes groenten waren eenvoudig en goed. Mero had er een mooi passende wijn bij bedacht. Fijn, als je de keuze van de wijn met een gerust hart aan het restaurant kan overlaten, en er wat relevante uitleg bij krijgt. Hoge punten voor service derhalve, want vreemd genoeg komt het ook bij de duurdere restaurants nog voor dat het personeel over de gerechten wel iets te melden heeft, maar geen tekst heeft als het over wijn gaat. Hoofdgerechten waren kreeft en zeetong. Hetzelfde verhaal: straightforward, met een mooi glas wijn erbij.

Mero is niet goedkoop, maar er zit veel kracht (en smaak) in de eenvoud. Wij zullen nog wel eens terugkomen.

Gegeten op 30 januari 2014

Houtzagers

Heerlijk gegeten bij Mero. De gerechten waren allen zeer lekker en alles zag er prachtig uit. De smaken zeer verassend van alles wat om het gerecht heen lag. Ik ben zelf geen makkelijke eter, maar vond alles dus heerlijk en mijn vriendinnen ook. De bediening was zeer vriendelijk en legde veel aan tafel uit. Al met al een fijne avond. We komen zeker terug!

Gegeten op 8 februari 2014

kmwassink

Zaterdagavond bij Mero gegeten. Allereerst verrast door de kwaliteit van het eten: het was simpelweg verrukkelijk! Originele gerechten, vooral ook heel goed klaargemaakt. Het wijnarrangement paste zeer goed bij de gerechten, en ook hier niet de standaarwijnen. De bediening was deskundig, geinteresseerd en attent. De sfeer, inrichting en muziek dragen bij aan een goede totaalbeleving. Wij komen zeker terug!

priester

Had wel wat goede berichten gehoord over deze zaak vandaar zelf eens gaan kijken. De bediening was redelijk attent maar wat hautain en vond de vele vragen blijkbaar vervelend. De inrichting is prachtig de was hoopvol gestemd over de gerechten. Kan hier eigenlijk kort over zijn. Weinig spannend en de kreeft was ronduit doorsnee. Had veel beter verwacht eerlijk gezegd. Het nagerecht de plateau van verschillende after-bites was uitstekend! Kortom, misschien op een slechte dag gekomen maar is een zaak die veel beter zou moeten kunnen

Gegeten op 23 augustus 2013

Radjoej

Enige tijd per toeval bij Mero beland. We hadden trek in kreeft en wilde goed bediend worden. Bij Mero hebben wij heerlijk kreeft gegeten (kreeften menu). He decor is erg speciaal, en de open keuken -met zeer vriendelijke koks- maakt het toch bijzonderder. Verder goed wijnadvies gehad uit een ruime keuze. Wij komen hier zeker terug, om de mix schaal van vis te proberen. In luxe heerlijk eten kan hier prima!

Gegeten op 24 mei 2013

Pax

Afgelopen week voor het eerst bij Mero gegeten. Ontvangst was prima, mevrouw kwam ons tegemoet lopen. Er is goed rekening gehouden met het verzoek om een rustig tafeltje. Ons oog is gevallen op het 5 gangendiner met bijpassend wijnarrangement. Bijna alle gangen en de wijnen hebben ons positief verrast. Het hoofdingrediënt mag wat creatiever daarentegen was de gerookte boter een leuk element.

Qua inrichting; het restaurant is modern/indrustrieel ingericht. De tafels staan wat dicht op elkaar, als het drukker wordt biedt dit weinig privacy.

Zoals gezegd, jullie zien ons zeker terug!

Gegeten op 21 juni 2013

Buttercup

Restaurant was niet druk voor een vrijdagavond, maar daarom des te meer aandacht voor de gasten zou ik zeggen. Bediening kon moeiteloos het wintermenu opnoemen. Het klonk zo goed dat 3 van de tafelgasten kozen voor de 3-gangen wintermenu, terwijl de andere 2 a la carte aten. We waren allen dik tevreden. We namen geen wijnarrangement, maar een bijpassende wit werd door de bediening aangeraden en het smaakte prima. Mijn dessert wijn, een muscat, paste perfect bij het perendessert. Inrichting is modern en gezellig, met banken tegen de muur en kussentjes erbij voor de comfort. Ik ga hier zeker vaker terugkomen.

Gegeten op 15 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Mero in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Mero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.