Mero

• 8.0

• 8.0

Lxske
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag genoten van een driegangen-verrassingsmenu met wijnarrangement. Voor €39,50 bijzonder veel waar voor je geld! We hebben heerlijk gegeten en de bediening is vriendelijk en weinig formeel.
De inrichting is wat donker, maar het is leuk dat je de keuken in kunt kijken (we weten nu dat ook koks de telefoon opnemen bij Mero, grappig!).
De bediening probeert je niks op te dringen, wat ergens wel jammer was, want we hadden graag een extra gang gehad als dat werd aangeboden.

Gegeten op 30 november 2012

Shea
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, 4 gangenmenu gekozen, een aanrader. Qua opmaak, hoeveelheid en verrassende smaken. Bediening hartelijk, joviaal en kennis van zaken.
Komen zeker terug.

Gegeten op 25 november 2012

gabriewoef
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kende het restaurant al langer van de buitenkant. Weet zelfs de oude lokatie te vinden. Toch maar eens naar binnen gestapt. Leuke vriendelijke bediening. Deskundig. Goede adviezen dus. Kookprestaties prima. Geen amuses. Voorgerecht had wel die omvang. Niet uitgebreid geproefd dus. Hoofdgerecht rode poon. Groente e.d. bescheiden. Nagerecht heel goed.

Gegeten op 21 oktober 2012

Tamaraa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb al meerdere malen gegeten bij dit restaurant. Ik kom telkens met plezier terug, omdat ik blij word van het prettige personeel en de gerechten op mijn bord. Niet alleen aan de smaak, ook aan de opmaak is gedacht. Mijn favoriet blijft de kingcrab, dus ik bel van te voren of hij op de kaart staat en op voorraad is. En echte aanrader, die de prijs dubbel en dwars waard is. Maar ook de andere gerechten zijn goed gecombineerd en fijn op smaak. De kok staat ook open voor suggesties of verzoeken voor andere combinaties, erg prettig.
En als je de huisgemaakte witte chocoladesnacks bij de koffie ook zo heerlijk vind, krijg je zo nog een portie!

Voor een avond genieten van heerlijk bereide vis en vriendelijk personeel, raad ik dit restaurant zeker aan.

haag2012
  • Recensies in de laatste twee jaar

Modern vis eten, echte smaken op je bord. Leuke en frisse zaak om gewoon goed te eten. Echt goede bediening en goede produkten, kom graag nog een keer!

Lyza
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dineren bij Mero was voor ons een culinair visfestijn! Voor het eerst kreeft gegeten zoals onze verwachtingen waren hoe die hoort te worden opgediend en te smaken: kakelvers gekookt en mooi opgemaakt met pantser en al. Zeegoed!

Lindec
  • Recensies in de laatste twee jaar

In dit ruime, lichte, trendy, open restaurant draait het om vis. Heerlijke verse vis. De aquaria met oesters staan midden in het restaurant te pronken. Het terras is wat ongezellig zo midden op straat, uitkijkend over de geparkeerde auto's, dus we zijn lekker binnen gaan zitten.
Vooraf voor ons allebei een bouillabaisse. Hoog op smaak, met een gegrilde coquille, wat pickles van zeewier er in en natuurlijk rouille met wat croutons. Lekker! Enig minpuntje: portie wat aan de kleine kant. Daarna voor allebei gekookte kreeft. Er bij vers geslagen hollandaisesaus, een salade van warme rosevalaardappeltjes en rucola. Heel simpel, heel puur en heel erg lekker! Als nagerecht een kaasplankje voor mij (goed op temperatuur, geen bijzondere kazen, maar wel goed van smaak en kwaliteit) en voor mijn vriend een warm chocoladetaartje. Precies zoals die hoort te zijn: stevig aan de buitenkant en als je hem opensnijdt loopt de warme chocolade eruit.
Mero heeft een uitgebreide wijnkaart. Wij kozen voor een mooie, zachte duitse witte wijn.
Als je om een karaf water vraagt, krijg je die gewoon bij Mero, zonder raar te doen 'dat dat niet kan'.
Bediening is spontaan, alert, in voor een praatje, lekker informeel, maar heel hartelijk en verwelkomend!
Fijn om hier weer eens geweest te zijn na zo'n lange tijd!
Voor lekkere, verse vis eten in Scheveningen (als je wat uitgebreider en luxer wilt eten) moet je beslist naar Mero!

Gegeten op 28 juli 2012

Rolinkje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed restaurant, de bediening is vriendelijk en snel en de heerlijke visgerechten top! Er hangt een prettige en ongedwongen sfeer. Wij komen altijd weer graag bij Mero!

Vanessak
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij toeval kwamen we onlangs bij restaurant Mero. Een echte verrassing. Trendy decor. Heerlijk, mooi opgemaakt eten en vriendelijke, vlotte bediening. Leuk uitzicht op de haven en desgewenst kun je buiten zitten (als er plaats is). We komen hier beslist terug.

judith10

• Uitstekend

Wederom weer geslaagd. Goede sfeer, alle tafels bezet, top bediening, je voelt je echt welkom en de persoonlijke, hartelijke en ongewongen touch doet het nog steeds prima. En niet onbelangrijk: erg lekker gegeten en gedronken. Wij zijn fan van Mero!

Schrijf zelf een recensie over Mero in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Mero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!