Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 352 36 00

sarah192014

Via online reservering

Beste visrestaurant van Den Haag.
Prijs & Kwaliteitsverhouding perfect
Fijne ambiance en Zeer gastvriendelijk

Kortom een aanrader

Gegeten op 15 augustus 2014

Schollekop74

Mero zit tegenover de haven maar niet tussen alle andere restaurants in de tweede haven. Je hebt mooi zicht op de grote schepen en toen wij er onlangs waren, zaten we heerlijk onder de grote parasol buiten. Dat was goed toeven met fijne wijn en spijzen. We aten rauwe tonijn, coquilles en kabeljauw. Allemaal om te smullen. En we sloten af met onze favoriet: het chocoladetaartje! Mero blijft boven in onze top van restaurants in Scheveningen.

RutgerJ

Tijdens de North Sea Regatta bij Metro gegeten. Begonnen met als voorgerecht de bitterballetjes van Hollandse garnalen, die waren best lekker, maar het was niet heel veel. Als hoofdgerecht gamba's. Deze waren lekker groot en erg lekker. Als nagerecht een panna cotta genomen omdat ik dat nog nooit eerder had gegeten, smaakte ook erg goed.

De bediening was vriendelijk, de sfeer leuk, ook leuk dat je in de keuken van het restaurant kan kijken. Vind wel dat we best lang op elke gang moesten wachten, terwijl het niet bepaald druk was. Vraag me dan af hoe dat zou gaan als het wel druk zou zijn.

Gegeten op 7 juni 2014

Henk-en-gezelschap

Prima zaak. Met veel plezier uitstekend gegeten. King crab prima bereid, net als de fish-and-chips, gegratineerde oesters heel smakelijk, maar helaas te koud op tafel, daarna echter uitstekend opgelost. Bediening professioneel en attent, decor vooral door de locatie aan de haven aantrekkelijk. Mero blijft een van onze top-drie in Scheveningen.

Gegeten op 31 mei 2014

Zunnie

Het kreeftenmenu besteld. Alles wat je van een top restaurant verwacht klopte. Fijne persoonlijke bediening. Goede uitleg van het menu. Super wijnarrangement. Mooie uitstraling. We hebben een heerlijke culinaire avond gehad. Binnenkort komen we zeker terug.

Gegeten op 29 mei 2014

wim22

Met 4 personen gegeten, vrijdag avond niet te druk. Zeer voorkomende bediening. twee maal verse tonijn, eenmaal coquille en eenmaal zalm. Erg lekker, mooi bereid. Lekkere Sanserre erbij. Hoofdgerecht van de dag: zalm met asperges en twee maal van het menu. |Duurde even, de kok had een ongelukje gehad maar dat werd prima opgevuld met een spoon. nagerechten met chocolade en kaasplankje en een heerlijke Pedro Ximenez. Echt een restaurant waar je je welkom voelt en waar de gerechten met liefde gemaakt worden. Aanrader.

Gegeten op 2 mei 2014

coachcees

Lunch op de eertse lentedag in maart. Restaurantweek, alle omstandigheden waren goed en wat een teleurstelling. In een dergelijk restaurant verwacht je toch wel een professionele bediening. Voorgerecht zalmterrine met panchetta veel te koud. Hoofdgerecht niet meer dan middelmatig en het alternatief voor het dessert (ik ben geen liefhebber van chocolade) creme brule. Daar had ook wel wat meer werk van gemaakt mogen worden. Gezien de prijs is er duidelijk beneden de maat gepresteerd!

Gegeten op 9 maart 2014

Embonpoint

Met een dinercheque op zak maar eens naar Mero gegaan om onszelf op te vrolijken op zo'n typische eind-januari-dag. Ons oog was daar al vaker heen gedwaald, maar het was er jaren niet van gekomen. Jammer, want het was een goede ervaring.

Om te beginnen bij de inrichting, die is strak modern, met zicht tot in de keuken. Dat is al jarenlang populair maar op de één of andere manier verveelt het ons niet. De voorpret om wat er straks gegeten zal worden, wordt er groter van.

Zowel madame als monsieur hadden vooraf gestoomde kleine oesters. Die waren prima, en de daarover gestrooide dunne sliertjes groenten waren eenvoudig en goed. Mero had er een mooi passende wijn bij bedacht. Fijn, als je de keuze van de wijn met een gerust hart aan het restaurant kan overlaten, en er wat relevante uitleg bij krijgt. Hoge punten voor service derhalve, want vreemd genoeg komt het ook bij de duurdere restaurants nog voor dat het personeel over de gerechten wel iets te melden heeft, maar geen tekst heeft als het over wijn gaat. Hoofdgerechten waren kreeft en zeetong. Hetzelfde verhaal: straightforward, met een mooi glas wijn erbij.

Mero is niet goedkoop, maar er zit veel kracht (en smaak) in de eenvoud. Wij zullen nog wel eens terugkomen.

Gegeten op 30 januari 2014

Houtzagers

Heerlijk gegeten bij Mero. De gerechten waren allen zeer lekker en alles zag er prachtig uit. De smaken zeer verassend van alles wat om het gerecht heen lag. Ik ben zelf geen makkelijke eter, maar vond alles dus heerlijk en mijn vriendinnen ook. De bediening was zeer vriendelijk en legde veel aan tafel uit. Al met al een fijne avond. We komen zeker terug!

Gegeten op 8 februari 2014

kmwassink

Zaterdagavond bij Mero gegeten. Allereerst verrast door de kwaliteit van het eten: het was simpelweg verrukkelijk! Originele gerechten, vooral ook heel goed klaargemaakt. Het wijnarrangement paste zeer goed bij de gerechten, en ook hier niet de standaarwijnen. De bediening was deskundig, geinteresseerd en attent. De sfeer, inrichting en muziek dragen bij aan een goede totaalbeleving. Wij komen zeker terug!

Schrijf zelf een recensie over Mero in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Mero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.