Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Thaiichi

1. Afhalen
  2. Sushi

Thaiichi

1. Afhalen
  2. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 043 321 60 28

heutsie

Gisteren weer eens sinds een half jaar bij Thaiichi gaan eten en dit gezellig familiérestaurantje lijkt wel elke keer beter te worden. Deze keer konden we buiten genieten van het heerlijke terrasweer. Ondanks de beperkte tafeltjes was het hier heerlijk vertoeven. Het is in de zomer toch echt wel een van de gezelligste straatjes van Maastricht. Vandaar ook dat ik het "decor" deze keer een dikke "9" kan geven. Het eten is echt verrukkelijk. Deze keer zijn we begonnen met het alom bekende "zeewier", dit is ech héél lekker, het smelt zowat op je tong. Het is zoetig en ook weer pikant van smaak. Hierna een sashimi zalmschotel gehad met een overheerlijke soja-uitjes saus. Om vervolgens aan ons hoofdgerecht uit te komen, een gemixte schotel van sushi en sashimi. De gerechten zijn stuk voor stuk vers en zijn met liefde gemaakt. Ik kan niets meer dan lof over dit restaurantje spreken. Het is klein, maar wel gezellig en vooral héél lekker. En daar gaat het toch om. Het personeel is heel vriendelijk en allert. Ik kan alleen maar als tip meegeven aan de eigenaar(s). Blijf zo door gaan! Een echte aanrader voor een iedere die liefhebber is van deze keuken!

Gegeten op 27 juli 2014

heutsie

Gisteren voor de tweede maal gaan eten bij Thaiichi. Ik moet zeggen voor sushi en lekker Oosterse gerechten kun je hier prima terecht. Ik was begonnen met "Tom ya Goong" soep. Een echt pittig soepje met lekkere garnalen. Hou er rekening mee, dat de zweetdruppeltjes vanzelf komen. De sushi was ook overheerlijk en eigenlijk een beetje grote portie. Het hoofdgerecht: Pad see iew (gebakken noodles met garnalen) smolt op mijn tong. Het is echt een aanrader, al moet ik wel zeggen, dat je er wel zin in moet hebben. Klein nadeel bij Ossters eten vind ikde nasmaak achteraf.
Het reastaurant vind ik een beetje aan de kleine kant, maar wel knus en snel gezellig. Qua interieur vind ik het een beetje somber.
Ik kan wel iedereen dit reataurant aanbevelen.

Gegeten op 19 januari 2014

Jana99

Na een paar minder enthousiaste reactie hebben we toch een poging gedaan bij Thaiichi en we hebben
Heerlijk gegeten,
Wij hadden sushi als voorgerecht en allebei thaise als hoofdgerecht, alles was perfect afgewerkt de smaak en combinatie. Je proeft dat alles van een goede kwaliteit is
Zeker voor een herhaling vat baar

jacques3

Afgelopen dinsdag hier genoten; een byzonder genereuze zeewiersalade als voorgerecht; het tussengerecht van witvis in groene curry was volledig in balans; een hoogstandje dat ik zelden heb meegemaakt 10/10 , gevolgd door een sushi/sashimi visschotel. Dit alles afgeblust met een zeer fatsoenlijke huis-sake. Het tussengerecht was zo mooi dat ik het dagen later nog proef. Klein en fijne aanrader!

Gegeten op 9 juli 2013

TJ2233

Ik heb hier op 30 augustus gegeten. Ik had de soep met garnalen besteld als voorafje, maar kreeg de tom kai kai soep voorgeschoteld. Ik had van tevoren al twijfels over welke van de twee soepen ik wilde gaan kiezen, dus ik heb er verder geen melding van gemaakt en er van genoten. Vervolgens heb ik heerlijke sashimi gegeten. Met name de sashimi van zalm was lekker, die van tonijn was wat vlakker van smaak. De sushi beviel ook goed, geen topsushi echter prima. De bediening laat zo hier en daar wat steekjes vallen, wellicht ook door de taal. De glimlach maakt echter veel goed. Prima om eens lekker sushi te eten in een strakke, maar toch sfeervolle omgeving.

Likkepotje

Vanwege de goede iens-recensies hier gaan eten, maar wat viel het enorm tegen. Bij aankomst was er maar een tafeltje op terras bezet (en binnen geen klanten), maar toch moesten we een kwartier op de kaart wachten (die zijn we toen zelf binnen gaan halen, we hadden namelijk nog steeds geen bediening gezien).
De dame van de bediening sprak nauwelijks Nederlands, kon onze vragen over de kaart niet beantwoorden en wees alleen naar een (onduidelijk) plaatje. Het duurde uiteindelijk bijna een half uur voordat de eerste sushi kwam (voor sushi en voor het rustige moment is dat best lang), dat werd met een nors gezicht op tafel gezet. Qua smaak was het niet slecht maar ook niet bijzonder, we hebben betere sushi gehad. Uiteindelijk 3x om de rekening moeten vragen, toen binnen gaan betalen.
Gezien alle positieve recensies op Iens waren we flink verbaasd. Nieuwe eigenaar??

CasparMario

Lekker buiten gezeten op terras. Goede curry en pad thai. Ruime porties. Bediening was ok. Interieur strak en modern. Prijsmkwaliteit goed.

loekie

Voor ons nog steeds de beste sushi van Maastricht en verre omstreken! De gerechten zijn altijd zeer vers en van goede kwaliteit. Ook de Thaise kaart is erg smakelijk, leuk is dat er combinatie menu's zijn tussen de Japanse en Thaise keuken. Handig als je niet kunt kiezen tussen al dat lekkers op de kaart...

slvans

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk gegeten afgelopen weekend. Toen we aankwamen konden we binnen wachten tot er plek buiten was. Mijn vriendin en ik hadden beide het drie gangen menu genomen. Beiden een soepje vooraf. Waarvan de soep met gamba erg pittig was. Tussengerecht Sashimi en als tweede gerecht zalm met wasabi. Beiden erg lekker. De versheid droop er van af. Hoofdgerecht een thaise curry met kip en tepanyaki met ribeye. Tepanyaki is naar mijn weten meer Japans, maar deze was echt overheerlijk i.c.m. de verse olie met kruiden en groenten. Werd nog spetterend van de hete olie opgediend op een tepanyaki schaaltje. Mijn vriendin vond de curry ook overheerlijk.

wpluimers

• Goed

• Goed

Samen met mijn echtgenote hebben we hier een heerlijk Thais driegangenmenu gehad. Het beste Thaise eten dat ik in Nederland tot nu toe geproefd heb!
Ik had alleen de porties liever iets groter gezien.

Schrijf zelf een recensie over Thaiichi in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Thaiichi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.