De Tuin van Wolfheze

• 7.7

• 7.1

Acst
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker hier gegeten vorige week. In een nogal donkere zaal, een hotel-restaurant als zovelen als je het ziet. Het eter was echter beter. Voorgerecht was een carpaccio van tonijn die te koud werd opgediend. Hoofdgerecht was speenvarken en de ster van de avond. Heerlijke mals speenvarken met een zeer goede barbecue-achtige saus. Nagerecht was weer zozo. Al met al absoluut een restaurant met potentie. Nu alleen nog wat doen aan het interieur en de iets te pretentieuze sfeer.

Gegeten op 9 mei 2013

JacoOverdijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekeinde heel onverwacht een lang weekeind Wolfheze, daar hoort natuurlijk heerlijk dineren in Brasserie De Paris van het Hotel bij.

Ook deze keer zijn wij twee keer aangenaam verrast door de zeer vriendelijke en enthousiaste bediening, het lekkere eten en de goede open wijnen.

Vooral de keuze om zoveel mogenlijk met lokale biologisch verantwoorde ingredienten (groenten, blaarkop rundvlees en lokale honing van eigen bijen) te werken bevalt ons zeer.
De vlees gerechten van de Blaarkop runderen, die even verderop op de heide vertoeven, proeven elke keer weer naar meer.

Wij komen zeer zeker nog weer is terug.

Gegeten op 10 augustus 2012

TijgerS1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Drie overnachtingen en drie maal in deze brasserie gegeten, omdat het eten ons zo goed was bevallen. De bediening is vriendelijk en graag bereid meer uitleg te geven over het eten de herkomst van het eten. Er is verrassend goede wijn (ook buiten de wijnkaart om) per glas te koop. Allergie vrij koken kunnen ze hier prima en lekker. De kreeft en de steak zijn echte aanraders

Gegeten op 30 juli 2012

pepita

• Redelijk

Redelijk gegeten, zeker niet slecht, maar ook niet bijzonder. Tussen de gangen door was het lang wachten. De bediening was jong en onervaren. Diverse keren ( we hadden 2 overnachtingen ) werd de bestelling niet goed opgenomen. Jammer.

eten1744

• Uitstekend

Uitstekend gegeten. Erg gezellig. Gekozen voor de "plat du jour". Zowel voor mijn partner als voor mij zelf was het gerecht zeer goed bereid en erg smaakvol. Personeel zeer vriendelijk.

martijger

• Goed

Heerlijk eten (wij aten vooraf zalm en eendeborst, heerlijk en lekker licht en als hoofdgerechten kreeft en boerderijhen), in een prachtige omgeving (sfeervolle brasserie gelegen in een hotel midden in het bos!) met kundige bediening (zeer professionele ober). Minpunten: de muziek (jaren 60-70) en de risotto (klef!).

Proever51445

• Goed

Meer dan een jaar geleden had ik hier uitstekend geschreven, wij komen hier al jaren in het hotel en verheugen ons altijd op het diner in dit restaurant, helaas is er een personeelswisseling geweest, de kundige en zeer vriiendelijke ober is helaas vertrokken, om 19.00 was de gratin op en kreeg ik een heleboel patat in de plaats, niet correct, er werd stevig sigaar gerookt en dat vond ik ook minder, door meer dan 3 obers geholpen, heeft ook niet mijn voorkeur, maar dat terzijde, vroeger was het elke euro waard omdat het een feestje was hier te dineren, ik hoop dat men hier iets aan doet om het niveau weer als vanouds te krijgen.

Schrijf zelf een recensie over De Tuin van Wolfheze in Wolfheze

Schrijf hieronder je recensie over De Tuin van Wolfheze. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!