a TripAdvisor company

2. Frans
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 333 78 52

PatriciaWind

Afgelopen woensdag overnachtte ik in een oase van rust bij Bilderberg Hotel Wolfheze. Bij Brasserie de Paris heb ik mij aangenaam laten verassen door gastheer Johan. Tijdens een heerlijk glas champagne vertelde hij met passie over zijn menukaart welke is samengesteld met passie voor de Franse keuken. Wat direct opviel is de oprechte aandacht voor eerlijke en ambachtelijke producten. Zoals het versgebakken brood met roomboter van de blaarkop koeien welke een stukje verderop in de wei staan te grazen. Met veel enthousiasme vertelde hij mij over de verschillende gerechten en ik heb me laten adviseren aan de hand van zijn kennis. Als voorgerecht heb ik genoten van Salade de Paris. Gekonfijte eendenbout met groene asperges, gebakken spekjes en een bijpassende rode wijn. Wat een heerlijk gerecht! Als hoofdgerecht vertelde Johan dat ik de tournedos moest proberen en hier had ik zeker geen spijt van. Een mals stuk vlees met verassende garnituren en ook hier weer een bijpassende Franse wijn die het gerecht nog beter tot zijn recht deed komen! Tijdens het diner klonk er Franse muziek en hing er een klassieke sfeer in De Brasserie. De dessertkaart zag er zo goed uit, ik kon echt niet kiezen. Johan vroeg waar ik tussen twijfelde en vertelde dat hij wel iets ging regelen. Na een tijdje (ik kon zelf aangeven hoeveel tijd ik tussen de gerechten wenste) kreeg ik een combinatie van de franse chocoladetaart en de crème brûlée (welke aan tafel werd gebrand). Beide smaken had ik niet willen missen en zorgde voor een fantastisch einde van mijn diner. Ook hier had ik een bijpassende dessertwijn bij welke zorgde voor extra smaak. De heerlijke gerechten en de oprechte gastvrijheid zorgde dat eten bij Brasserie de Paris een feest was van begin tot einde!

Gegeten op 20 april 2016

De Kou

Prima gegeten in het hotel restaurant. Heerlijke steak, verse garnituur. Mayonaise vers geklopt, alles huis gemaakt. Van het pepermunt bij de receptie tot de heerlijke honingkoek bij de koffie. De prijzen zijn best fors, maar het is duidelijk waar je voor betaald. Je zit in een knusse setting nabij de bar.

Gegeten op 1 december 2015

woutk

Gegeten in de brasserie de Paris van het hotel, mijn vrouw en ik deelden een voortreffelijk stuk vlees van de koe, was uitstekend. Decor frans, erg gezellig. De bediening op top niveau. De prijs kwaliteit verhouding was zeer goed. Top restaurant.

Gegeten op 10 augustus 2015

Acst

Lekker hier gegeten vorige week. In een nogal donkere zaal, een hotel-restaurant als zovelen als je het ziet. Het eter was echter beter. Voorgerecht was een carpaccio van tonijn die te koud werd opgediend. Hoofdgerecht was speenvarken en de ster van de avond. Heerlijke mals speenvarken met een zeer goede barbecue-achtige saus. Nagerecht was weer zozo. Al met al absoluut een restaurant met potentie. Nu alleen nog wat doen aan het interieur en de iets te pretentieuze sfeer.

Gegeten op 9 mei 2013

JacoOverdijk

Afgelopen weekeinde heel onverwacht een lang weekeind Wolfheze, daar hoort natuurlijk heerlijk dineren in Brasserie De Paris van het Hotel bij.

Ook deze keer zijn wij twee keer aangenaam verrast door de zeer vriendelijke en enthousiaste bediening, het lekkere eten en de goede open wijnen.

Vooral de keuze om zoveel mogenlijk met lokale biologisch verantwoorde ingredienten (groenten, blaarkop rundvlees en lokale honing van eigen bijen) te werken bevalt ons zeer.
De vlees gerechten van de Blaarkop runderen, die even verderop op de heide vertoeven, proeven elke keer weer naar meer.

Wij komen zeer zeker nog weer is terug.

Gegeten op 10 augustus 2012

TijgerS1

Drie overnachtingen en drie maal in deze brasserie gegeten, omdat het eten ons zo goed was bevallen. De bediening is vriendelijk en graag bereid meer uitleg te geven over het eten de herkomst van het eten. Er is verrassend goede wijn (ook buiten de wijnkaart om) per glas te koop. Allergie vrij koken kunnen ze hier prima en lekker. De kreeft en de steak zijn echte aanraders

Gegeten op 30 juli 2012

pepita

• Redelijk

• Redelijk

Redelijk gegeten, zeker niet slecht, maar ook niet bijzonder. Tussen de gangen door was het lang wachten. De bediening was jong en onervaren. Diverse keren ( we hadden 2 overnachtingen ) werd de bestelling niet goed opgenomen. Jammer.

eten1744

• Uitstekend

• Uitstekend

Uitstekend gegeten. Erg gezellig. Gekozen voor de "plat du jour". Zowel voor mijn partner als voor mij zelf was het gerecht zeer goed bereid en erg smaakvol. Personeel zeer vriendelijk.

martijger

• Goed

Heerlijk eten (wij aten vooraf zalm en eendeborst, heerlijk en lekker licht en als hoofdgerechten kreeft en boerderijhen), in een prachtige omgeving (sfeervolle brasserie gelegen in een hotel midden in het bos!) met kundige bediening (zeer professionele ober). Minpunten: de muziek (jaren 60-70) en de risotto (klef!).

Proever51445

• Goed

Meer dan een jaar geleden had ik hier uitstekend geschreven, wij komen hier al jaren in het hotel en verheugen ons altijd op het diner in dit restaurant, helaas is er een personeelswisseling geweest, de kundige en zeer vriiendelijke ober is helaas vertrokken, om 19.00 was de gratin op en kreeg ik een heleboel patat in de plaats, niet correct, er werd stevig sigaar gerookt en dat vond ik ook minder, door meer dan 3 obers geholpen, heeft ook niet mijn voorkeur, maar dat terzijde, vroeger was het elke euro waard omdat het een feestje was hier te dineren, ik hoop dat men hier iets aan doet om het niveau weer als vanouds te krijgen.

Schrijf zelf een recensie over Brasserie de Paris in Wolfheze

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie de Paris. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.