Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Da Claudio

1. Italiaans

Da Claudio

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 026 325 88 79

sophia8

Vanavond met mijn broertje en moeder voor haar vejaardag bij di Claudio wezen eten. Na lang wachten werd ons gevraagd of we gereserveerd hadden, nee. Of we in de lounge plaats wilden nemen zodat ze konden kijken of er plek was (restaurant was op 1 tafel na leeg). Na 5 minuten werd er medegedeeld dat ze wel een tafel vrij hadden en dat we plaats konden nemen. We werden aan een tafeltje achteraf bij de keuken (nog net niet IN de keuken) neergezet. We kregen de menukaart in onze handen gedrukt en moesten meteen wat te drinken bestellen. Het personeel was bijzonder onvriendelijk en leek er weinig zin in te hebben net zoals de baas, die zijn personeel constant af liep te kafferen in bijzijn van de gasten. Ongelooflijk slecht, het eten was een aanfluiting, antipasti misti 4 verschillende zogenaamde italiaanse hapjes op een bord gekwakt en hier werd dan €14,50 per bord voor gerekend. Vervolgens moesten we ruim 45 minuten op ons hoofdgerecht wachten, blijkbaar is het tegenwoordig hogere scheikunde om een pizza in elkaar te zetten. De pizza's waren veel te vet en niet lekker, ik heb de helft laten staan. Samengevat: dit restaurant is alles behalve de ultieme italiaanse ervaring: gastvrijheid en lekker eten voor een goede prijs zijn ver te zoeken. Ik zou iedereen afraden hier te gaan eten.

Gegeten op 12 september 2014

vincent67

Zaterdag avond samen met mijn man een hapje wezen eten bij Da Claudio !!!!! Wat zonde van ons geld ............. echt alles was een aanfluiting. Of we na lang wachten want ook gastvrij zijn ze er niet, even wilde plaatsnemen in de lounge ruimte, dan zou onze tafel worden ingedekt. Eenmaal aan tafel ergens verstopt achter hele hoge rugleuningen van de loungebanken twee carpaccio tradizionale besteld die arriveerde met de mededeling dat er een mandje vers brood onderweg was maar ik denk dat het uit Italie zelf moet komen dus helaas........ Dan arriveert het brood alsnog met wat gemompel van de ober als lekker tussengerecht !!!!!???????? Zelf maar aangegeven dat we nog wel wat zouden willen drinken. Dan na ongeveer een uur wachten ons hoofdgerecht !!!!!!!!!!!!! zonder enig excuus voor het lange wachten, zelf maar aangegeven dat het drankje dat we weer zelf moesten vragen maar ter compensatie was voor het lange wachten....maar helaas ook die stond gewoon op de rekening !!! al met al een jammer van de keuze, eens maar noooooooooooit meer !!!!!!

Gegeten op 12 juli 2014

l_consoli

Gegeten op 11 mei 2014

jos30

Vanavond heerlijk gegeten bij Da Claudio. Veel persoonlijke aandacht en snelle bediening. Wij begonnen op het terras : heerlijk witbiertje in de avondzon. Daarna zijn we naar binnen verhuisd om aan het diner te beginnen. De typisch Italiaanse gerechten kwamen volledig tot hun recht.
Ik had als voorgerecht de Gamberi quattro mori (garnalen en mosselen in tomatensaus) en als hoofdgerecht Bocconcini (ossenhaas met champions, paprika en uien in een roomsausje) als nagerecht had ik Dama Bianca (beter bekend als Dame Blanche). Heerlijk!
Het is gewoon een goed restaurant. Linnen servetten, keurige toiletten. Een aanrader dus.

Gegeten op 17 mei 2014

mirjam50

Afgelopen donderdag gegeten met collega's. Bediening was jammer genoeg niet vriendelijk. Voorgerecht Carpaccio was lekker, niet heel bijzonder. Gewoon goed, de wijn die erbij werd geserveerd was heerlijk. Pizza was niet heel bijzonder, ik heb ze elders veel lekkerder gehad. De sfeer en ambiance is geweldig.

tonny6

Met ongelooflijke verbazing zit ik hier sommige recensies te lezen van zogenaamde "genieters".
Uitbater Claudio doet er werkelijk ALLES aan om iedereen een zo leuk mogelijke avond te bezorgen. Tuurlijk hanteert hij daarbij zijn eigen stijl. Hij komt aan de tafel, begroet de mensen (het zijn immers klanten!) en probeert op basis van het gesprek van advies te zijn.
Dat hoef je niet te doen ... het is een advies! Zo heeft hij mij bijvoorbeeld een heerlijke wijn aanbevolen. Los even van de prijs (oeps!) was die meer dan uitstekend. Jammer, dat een groot deel over mijn witte broek verspild werd, maar ja. Het was zomer toen. Ik heb zeker tientallen keren bij Claudio gegeten. Zowel diners als lunches. Allemaal top. Ook toen hij mij nog niet kende. Derhalve .... heren recensentenamateurs, als u met het verkeerde been uit bed bent gestapt? Ga dan naar de buurman van Claudio! Appelmoes met een kersje. Ook lekker!

Gegeten op 19 januari 2014

simone1976

een prima welkom een tafeltje buiten . na wat advies van claudio zelf besloten om voor t maandmenu te gaan een lekkere amuse vooraf alles mooi op elkaar aangesloten en een leuke uitleg bij iedere gang. we kregen als dessert iets wat Claudio zelf had gemaakt en wat nog niet op de kaart staat ! we hopen dat t wel op de kaart komt t was zeer smaakvol . een prima avond met een leuke gastheer die vol passie over zijn gerechten spreekt . tot snel

Gegeten op 27 juli 2013

C-Janssen

• Goed

• Goed

Op maandagavond wezen eten met mijn vrouw. Wegens de drukte was de tafel nog even bezet maar wij konden plaats nemen in het lounge-gedeelte, waar wij werden geholpen door een jonge meid die ons voorzag van een drankje.
Niet veel later konden wij aan tafel in het restaurant, wat inmiddels helemaal vol zat. En dat op een maandagavond!

Mijn voorgerecht was zeer smakelijk (een trio van vis) en dat van mijn vrouw (carpaccio) ook.
Mijn hoofdgerecht was ook heerlijk, ik had een gerecht 'dello chef'. Getrancheerd en aan tafel afgemaakt.
Mijn vrouw had een gerecht buiten de kaart, een zeetong, wat voor haar gefileerd werd aan tafel door een jongeheer.

Bediening was heel erg goed, bij deze als jullie het lezen; Lisa (we nemen aan dat je Lisa heet, aangezien Claudio vrolijk fluitend Mona Lisa tegen je zong) bedankt nog voor de goede zorgen en de gastvrijheid. Ook nog de jongeman, waar ik geen naam van weet, sorry, bedankt voor het wijnadvies en de andere goede zorgen. Beiden correct en spontaan aan tafel.
Het andere personeel, 2 jonge meiden, wat stugger en wat minder ervaren geloof ik. maar wel vriendelijk en lerende. Mogen iets vrolijker kijken...
Wat minder was dat de barvrouw het zo druk had met de bonnen dat we niet opgemerkt waren door haar bij onze binnenkomst. Op zich begrijpelijk maar ontvangst en het verlaten van het restaurant vind ik zelf ook erg belangrijk. Maar daarentegen werden wij daarna meteen vriendelijk ontvangen door een andere jongedame.

eddy1973

• Redelijk

• Redelijk

Eigenlijk is het eten heel erg lekker bij Da Claudia, echter het personeel en Da Claudio zelf blijft een apart verhaal.

1 personeelslid raadde het gebruik van balsamicoazijn bij Carpaccio af omdat het niet hoorde. Dit terwijl wij dit heel erg lekker vinden.
Daarnaast had mijn vriendin het gevoel dat Da Claudio zelf een beetje intimiderend overkwam in zijn gedrag. Ook de wijze waarop Da Claudio met zijn personeel omgaat getuigt niet van veel respect.
Het lijkt alsof hij maar al te graag wilt laten weten dat hij de baas is en hebben aparte taferelen gezien.

Dus een advies aan Da Claudio, ga zo door met de kook kunsten, maar ga eens wat leuker met je personeel om.

Stijn182

• Matig

• Matig

Met veel plezier heb ik de andere reacties bekeken. Het is erg wisselend!
Helaas zijn mijn ervaringen met Claudio ook niet zo positief.
Het eten is over het algemeen goed te eten. Mijn persoonlijke voorkeuren liggen er niet helemaal.
Mijn voorgerecht was bijvoorbeeld de tonijnsalade. Het was gewoon sla met daarop gewoon tonijn uit blik. Het was niet aangemaakt met een lekkere dressing. Nu zal Claudio wel van pure smaken houden, maar dit was me toch wat te puur. Vooral aangezien ik dezelfde onaangemaakt sla ook bij het hoofdgerecht kreeg. Na mijn voorgerecht kon dat me dus niet meer bekoren. Aangezien ik dus geen aubergine lust en de aardappels net zo akelig puur waren.... heb ik alleen mijn vlees gegeten. Wat overigens wel goed was!
Wat ik erg slecht geregeld vind is het feit dat ze mensen in de lounge laten dineren. Dit is erg ongezellig en voor de eters ook erg vervelend.
Voor het toetje werden we vriendelijk verzocht in de lounge plaats te nemen. Ik vindt de lounge gezellig zitten, maar het zou fijn zijn als ze de borden dan ook aanpassen op "loungeformaat". Zo'n groot bord, balancerend op je knieen is niet handig!
Tja, en dan nog Claudio zelf. Ik kan met hem ook totaal niet uit de voeten en is voor mij een reden om er niet weer te komen. Hij zal best goed kunnen adviseren, maar ik vind hem opdringerig. En als je dan nog in zijn ogen de verkeerde keuze maak, dan maak je borst maar nat! Ik ben daar dus niet van gedient!
Het overige personeel is zeer wisselend. De bedrijfsleidster is en blijft een stugge vrouw, ondanks alle jaren die ze daar werkt!
De obers zijn stuk voor stuk charmante en uiterst correcte jongens!

Schrijf zelf een recensie over Da Claudio in Huissen

Schrijf hieronder je recensie over Da Claudio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.