a TripAdvisor company

Da Claudio

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 026 325 88 79

Prinsen

Klasse Italiaan met persoonlijke, prettige bediening. Mijn tafelgenote had er al vaker gegeten. De menukaart heeft een leuke variatie en met name de ravioli all Claudio had een aangename samenstelling. Mijn tafelgenote had de pizza margherita en deze neemt ze wel vaker en had volgens haar een uitstekende bodem.

Gegeten op 23 mei 2016

sebastiaan95

Je kunt hier heerlijk eten en een top service aan tafel gastheer Claudio zorg er voor dat het je aan niks ontbreekt.
Heerlijke verse truffels met pasta en een gepocheerd eitje.
De chefkok kan uitstekend koken en Weet verassende creatie op tafel te zetten ga zo door mensen.
Sebastiaan hendriks

J_Binnendijk

Had het aan de toon van het reserveringstelefoontje gelegen dan hadden we eigenlijk hier nooit moeten gaan eten. Die toon was bot, ongeïnteresseerd en men vond het tijdens het telefoongesprek ook nog nodig om instructies door te schreeuwen aan andere personeelsleden.

Toch maar doorgezet en naar Huissen getogen. De ontvangst was correct maar we kregen nu niet direct het gevoel dat we welkom waren als gast. Ondertussen werd een andere klant aan de telefoon wederom kortaf behandeld.

Eenmaal aan tafel werd de sfeer gelukkig beter. Een mooi modern ingerichte zaak, een sfeervol geheel. Het personeel in vriendelijk (maar de meeste ook niet meer dan dat).

Mooie menukaart, voor mij gevoel iets te uitgebreid maar we kwamen net in de 'Ronde van Italië'. Blijkbaar nam men iedere maand een andere regio van Italië onder de coupe. Daar hebben we dus maar aan meegedaan.

Een gevarieerd van nu, originele gerechten, goed van smaak en mooi opgemaakt, ook het wijnarrangement was de moeite waard.

De rekening was verrassend, betaal je normaliter een kapitaal in de 'betere' Italiaanse keuken, niet hier, een zeer acceptabele prijs.

Samengevat: aanbevolen, ga zo door met koken op niveau maar werk aan je personeel.

Gegeten op 30 oktober 2015

AG61

Gisteren heerlijk gegeten bij Da Claudio. Alles was zeer smakelijk en zag er prachtig verzorgd uit. Goed advies (we hadden niet veel tijd en een ovengerecht zou te lang duren) en zeer vriendelijke en vlotte bediening. Waren ruim op tijd voor onze afspraak en komen gauw een keer terug om langer te tafelen...

Gegeten op 24 oktober 2015

sandra259

Gister wezen eten, bij reservering werd gevraagd of we eerder konden komen dan de gevraagde 19 uur. Ivm grote groep kon de keuken het anders niet aan. Eten was zoals gewend bij Claudio was goed! Dit was voor ons ook de reden om weer terug te komen. Bediening laat veel te wensen over! De eigenaar viel vooral in negatieve zin op. Wij wilden gewoon een gezellige avond zonder ons te haasten, maar de eigenaar dacht daar anders over, vroeg continue of we al een keuze gemaakt hadden en toen we die gemaakt hadden stond het voorgerecht binnen een minuut op tafel. Toen we de kaart voor het nagerecht vroegen, kregen we niet eens de kans om die in te kijken, eigenaar vroeg al meteen of we een keuze hadden gemaakt. Nou nee, vervolgens bleef hij op een afstandje kijken of we al opschoten. Bij het weggaan konden we zelf op zoek naar onze jas. Het personeel was blijkbaar druk met andere dingen terwijl het restaurant nog niet eens halfvol zat! Er kon zelfs geen gedag van af. Het was de 3e keer in 2 mnd dat we daar aten en zijn nu echt met een kater weggegaan. Vorige keer hebben we zelfs zelf naar de bar moeten lopen om nog een drankje te krijgen. Hebben eerst 6 x in een half uur de aandacht proberen te trekken van een medewerker, tevergeefs..... Ondanks dat het eten heerlijk is, weten wij niet of wij hier nog een keer terug gaan komen! Italiaanse gastvrijheid is hier niet aan de orde!

Gegeten op 11 april 2015

mieke1975

Hier kun je heerlijke pasta's en pizza's eten. Laatst hier een pasta met zalm gegeten. Super lekker.
Wat ook ideaal is is dat je ook kan afhalen.
Aanrader!

Gegeten op 10 december 2014

l_consoli

Da Claudio is een restaurant waar je de tijd voor moet nemen: en dat is goed! Claudio (en de zwarte brigade in het algemeen) nemen de tijd om dingen uit te leggen, extra gerechtjes te laten proeven, een speciaal fles wijn uit te kiezen, enz. De porchetta die bij de 'Giro d'Italia - Lazio' hoort is ontzettend smakelijk! De gamberi quattro mori uit de à la carte menu zijn ook een stevige mix van uitgesproken smaken die goed met elkaar harmoniseren. Kortom: een restaurant om een middag / avond in te spenderen (en dat is Italië ten voeten uit toch?)

Gegeten op 12 oktober 2014

lindy5

Mijn grote favoriet, ontzettend verbaasd over de negatieve recensies. Wellicht is de doelgroep door de pizza's en simpele pasta's te groot en komen er op deze manier niet de juiste gasten bij Da Claudio. Claudio is een ontzettend gezellige man, met heel veel kennis over verschillende streken en producten. De lekkerste gerechten zijn de gerechten buiten de kaart. Super combinaties en heerlijke verse en eerlijke producten. Zelfs toen mijn teleurstelling groot was dat de allerlekkerste tonijntartaar met bresola ooit er niet was wist Claudio mij op te vrolijke met verschillende vissen en schaal en schelpdieren met gegrilde groenten. Goede combinaties en super om te zien. De porties zijn precies goed. Ook de catering is super, Claudio komt het zelf bezorgen en geeft nog even een paar kleine tips om de gerechten op de juiste manier op te dienen. Al met al mijn grote favoriet.

Gegeten op 6 november 2014

sophia8

Vanavond met mijn broertje en moeder voor haar vejaardag bij di Claudio wezen eten. Na lang wachten werd ons gevraagd of we gereserveerd hadden, nee. Of we in de lounge plaats wilden nemen zodat ze konden kijken of er plek was (restaurant was op 1 tafel na leeg). Na 5 minuten werd er medegedeeld dat ze wel een tafel vrij hadden en dat we plaats konden nemen. We werden aan een tafeltje achteraf bij de keuken (nog net niet IN de keuken) neergezet. We kregen de menukaart in onze handen gedrukt en moesten meteen wat te drinken bestellen. Het personeel was bijzonder onvriendelijk en leek er weinig zin in te hebben net zoals de baas, die zijn personeel constant af liep te kafferen in bijzijn van de gasten. Ongelooflijk slecht, het eten was een aanfluiting, antipasti misti 4 verschillende zogenaamde italiaanse hapjes op een bord gekwakt en hier werd dan €14,50 per bord voor gerekend. Vervolgens moesten we ruim 45 minuten op ons hoofdgerecht wachten, blijkbaar is het tegenwoordig hogere scheikunde om een pizza in elkaar te zetten. De pizza's waren veel te vet en niet lekker, ik heb de helft laten staan. Samengevat: dit restaurant is alles behalve de ultieme italiaanse ervaring: gastvrijheid en lekker eten voor een goede prijs zijn ver te zoeken. Ik zou iedereen afraden hier te gaan eten.

Gegeten op 12 september 2014

vincent67

Zaterdag avond samen met mijn man een hapje wezen eten bij Da Claudio !!!!! Wat zonde van ons geld ............. echt alles was een aanfluiting. Of we na lang wachten want ook gastvrij zijn ze er niet, even wilde plaatsnemen in de lounge ruimte, dan zou onze tafel worden ingedekt. Eenmaal aan tafel ergens verstopt achter hele hoge rugleuningen van de loungebanken twee carpaccio tradizionale besteld die arriveerde met de mededeling dat er een mandje vers brood onderweg was maar ik denk dat het uit Italie zelf moet komen dus helaas........ Dan arriveert het brood alsnog met wat gemompel van de ober als lekker tussengerecht !!!!!???????? Zelf maar aangegeven dat we nog wel wat zouden willen drinken. Dan na ongeveer een uur wachten ons hoofdgerecht !!!!!!!!!!!!! zonder enig excuus voor het lange wachten, zelf maar aangegeven dat het drankje dat we weer zelf moesten vragen maar ter compensatie was voor het lange wachten....maar helaas ook die stond gewoon op de rekening !!! al met al een jammer van de keuze, eens maar noooooooooooit meer !!!!!!

Gegeten op 12 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Da Claudio in Huissen

Schrijf hieronder je recensie over Da Claudio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.