Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 013 583 35 30

iBV

Wij hebben gisteren met een groep van 10 personen gegeten bij de Sinjoor. Na eerdere goede terraservaringen nu met een groep uit eten.

De keuze was beperkt, omdat we met een groep waren kregen we de keuze uit twee voor-, hoofd- en nagerechten. Dit vind ik persoonlijk altijd een afknapper, ik wil gewoon van de kaart kunnen kiezen. Zeker bij een groep van 10 personen moet dit kunnen.

Voorgerecht, carpaccio. Het was niet goed, het was niet slecht. Zoals je hem overal krijgt, maar nu een beetje flauw. Gemiste kans.

Hoofdgerecht, Ierse biefstuk. Omdat de ober niet vroeg hoe ik de biefstuk wilde hebben, heb ik zelf aangegeven wat ik wilde. Daar had hij blijkbaar nog nooit van gehoord. Volgens hem werden de biefstukken "standaard" gebakken. Nou dit bleek te kloppen, want ondanks de opgegeven voorkeuren waren alle biefstukken aan de buitenkant droog/krokant en aan de binnenkant bloedrood. Gemiste kans twee.
Nagerecht, bol met ijs, witte chocolade en caramel. Dit was erg smakelijk, maar smaakte wel erg préfab ingekocht.

Prijs voor het menu, 30 euro. Dat is echt teveel voor wat het was.

Verder ook nog graag even de dramatische ober benoemen. Blijkbaar nieuw. (Maar zet zo'n jongen dan niet op 2 grote groepen van 10 personen. Hij kon het bestellen van drinken niet aan, liet bij elke "loop" iets vallen. En was zoals eerder genoemd niet in staat om voorkeuren te noteren. Jammer. Op de vraag; "heeft het gesmaakt", kreeg hij na het hoofdgerecht te horen dat de biefstuk echt niet goed gebakken was. Hierop liep hij vertwijfeld weg. Blijkbaar wilde hij alleen maar "ja lekker" horen.

Kortom, leuk terras, waar je goed kan eten, maar deze ervaring was echt een tegenvaller.

Gegeten op 29 maart 2014

Georgette66

Vriendelijke bediening; goed eten; zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Enige minpuntje: de steile trap naar boven voor het toilet.

Gegeten op 6 oktober 2013

bramsmama

Bij een slechte ervaring, verdiend iedereen een tweede kans. Nou die kans hebben we ze gegeven, maar wederom erg teleurstellend.
Salades uit de bar zijn saai, weinig variatie of smaak. Voorgerecht, vlak, hoofdgerecht vlak.

Nee voor ons niet weer De Sinjoor.
Qua prijs betaal je niet de hoofdprijs, maar de kwaliteit is er ook niet naar. Als je prijs/ kwaliteit vergelijkt zijn er in Tilburg (of omstreken) echt nog wel betere te vinden die qua prijsstelling gelijkwaardig zijn.

Gegeten op 28 september 2013

mystique1984

Hier nu al 2 keer gegeten met een personeelsfeest, omdat onze baas het hier namelijk erg lekker vind.. We waren met een redelijke grote groep van ongeveer 25 personen.. het personeel werd er wat zenuwachtig van helaas, tot 2 x toe lieten ze dienbladen met drinken vallen.. en tot overmaat van ramp knoeide een serveerster de gambas met aiolie over onze baas heen, daar is echter niets aan gedaan door het personeel, geen gratis drankje of een stomerijbon.. hij rook de rest van de avond verschrikkelijk.. de carpaccio was erg lekker.. het brood dat we er bij kregen met kruidenboter was ook lekker.. maar kan niet veel verkeerd aan gaan, als hoofdgerecht had ik spareribs bali..was niet verkeerd, maar erg weinig.. frietjes waren ok.. als dessert vrij weinig keus en zeer gewoontjes.. dus de dame blanche genomen, was ook normaal lekker.. Kortom als wij zelf mochten kiezen , dan wilde wij ergens anders heen..

Gegeten op 23 februari 2013

HBe

Een eetcafé. Verwacht niet teveel, dan wordt je ook niet teleurgesteld. Met 5 personen op 11 augustus bij de Signoor gegeten. Er is een poging gedaan middels een amuse de smaakpapillen te prikkelen. Hadden ze beter (niet?) moeten doen. Van de zalm die er in verwerkt zat was weinig te proeven. Over de hoofdgerechten waren we wel tevreden. De desserts zijn standaard dus als ze die verkl... hadden?! Gematigd positief is mijn mening.

Gegeten op 11 augustus 2013

Hotello_Es

Hier kom ik al jaren! Ik ben dol op spareribs iets anders dan ook nog niet gegeten daar. Ik ben wel van mening dat het de laatste jaren iets achteruit gegaan is met het eten, de service is altijd vriendelijk, snel en gastvrij.

Gegeten op 29 juni 2013

Nathaliedekroon

Regelmatig gaan wij eten bij de Sinjoor in Tilburg, reserveren altijd een tafel aan het raam. Wij worden altijd heel vriendelijk ontvangen, de service is geweldig. Het eten is lekker.
Altijd een keuze menu en lekkere gerechten op de kaart.

Gegeten op 13 juli 2013

nomnomnivoor

Wij eten hier geregeld, altijd vriendelijke bediening en, natuurlijk het belangrijkst, lekker eten! Vooral de gegrilde gerechten zijn heerlijk. Het driegangenmenu is ook prima en verandert met de seizoenen; ook op de "gewone"kaart geregeld seizoensproducten (zoals asperges en aardbeien). Sfeer van Belgisch eetcafé goed getroffen. Fijn terras, ook bij wat minder weer door overkapping en verwarming. Leuk: de huiswijn wordt geschonken in een klein kannetje, ziet er gezellig uit!

Gegeten op 4 juli 2013

Etertje

Kwaliteit van het eten is matig. Veel restaurants doen er alles aan in deze tijd om het smaakvol te maken. De salade mag je zelf samen stellen, maar dat is niets aparts. Met wat creativiteit kan hier iets van gemaakt worden. Een jaar of twintig geleden hier ook gegeten en daarvan is bij gebleven een minimaal bakje sla op tafel. Kortom nog steeds hetzelfde. De prijsverhouding is niet oké. Zeker niet voor een fles wijn. Als je snel zonder smaak wil eten tegen veel geld is dit de place to be. Zo overleeft deze tent.

Gegeten op 1 juni 2013

Thamara

Een heerlijk restaurant, waar veel mogelijkheden zijn.
Saladebar altijd een bende, maar dat komt door de gasten, die het liefst alles in 1 keer willen opscheppen.
Heerlijke desserts, en lekkere biertjes.
In de zomer een erg gezellig teras.

Gegeten op 13 december 2012

Schrijf zelf een recensie over De Sinjoor in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over De Sinjoor. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.