a TripAdvisor company

The Trafalgar Pub

The Trafalgar Pub

1. Toon telefoonnummer 040 244 88 20

noortjeb

Afgelopen maandag hier gegeten. Er werd een saté, kip kiev en een beenhammetje besteld. Het vlees van de saté was erg droog, maar de saus was heerlijk. De kip kiev was heel erg lekker net als de beenham. Ik word bij de pub altijd heel erg blij van de hoeveelheid groenten op mijn bord en van het super vriendelijke personeel.
Wel vind ik het jammer dat de tafeltjes zo dicht op elkaar staan en het wat donker is in de zaak, maar ondanks dat komen wij zeker terug.

Gegeten op 13 juni 2016

philippereuser

Meerdere malen hier lekker gegeten en gedronken. Ontzettend gastvrij personeel, lekker echte "stews" en lekker Iers en Engels bier. De aankleding is wat donker, maar dat past ook wel weer in de sfeer van een deze pub. Kortom, leuke tent, betaalbaar en gastvrij.

Gegeten op 4 maart 2016

Skyuki

The Trafalgar Pub is mijn favoriete restaurant in Eindhoven. Het is het complete plaatje: geweldige sfeer, goede prijzen en heerlijk eten. Ik had de Guinness stew: geweldig vullend vleespotje met een heerlijke smaak. Met wat patat ernaast kan het gerecht niet meer stuk! Ik kan het gerecht aan iedereen aanraden. De prijs-kwaliteit verhouding is het best aan The Trafalgar Pub. Je hebt heerlijk vullende gerechten tegen een prijs waar ik als student heel erg blij van wordt. Kortom: een leuk restaurant met een geweldige sfeer en goede prijs-kwaliteit verhouding. Wel reserveren van tevoren: ze zitten binnen no-time vol!

Gegeten op 29 december 2015

Marquiche

Was hier op een dinsdag in de zomervakantie, tent zat goed vol. Wel een beetje een drukke/volle uitstraling, maar draagt ook wel weer bij aan kroeggevoel.

Bediening was erg aardig. Eten was goed. Beenham misschien iets aan de droge kant, maar de saus maakte dat helemaal goed. Ook een goede keuze aan bieren!

Al met al een aanrader voor weinig geld!

Gegeten op 14 juli 2015

karea

Tja, niet echt dat je nou zegt Wauw! Hier gegeten met enkele collega's. Zelf gekozen voor een tomatensoep vooraf en als hoofdgerecht een Kogelbiefstuk. Aan het nagerecht niet toegekomen omdat de gereserveerde tijd verlopen was en we plaats moesten maken voor een andere groep. We werden verzocht te vertrekken nadat de bestelling voor het nagerecht was opgenomen,(en voordat het uitgeserveerd was!) tja dus niet afgenomen hetgeen een kleine discussie gaf. De overige collega's waren tevreden over de bestelde gerechten, samen met een andere collega was ik dat niet over de kogelbiefstuk. Had het niveau matige Hollandse biefstuk van de super om de hoek, niet echt wat je van een kogelbiefstuk mag verwachten. Verder was het restaurant erg druk en had het niet echt de uitstraling van een pub. Kortom, leuk er een keer gegeten te hebben, maar niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 16 december 2015

fritsflitspaal

Prima restaurant, vooral prijs/kwaliteitverhouding is goed. Gerechten liggen rond de 10E en de porties zijn ruim voldoende. Aanrader is de beenham en de vele vele verschillende bieren. Personeel is altijd even vriendelijk en ze zijn meestal goed bij de les.
Zeker wel een aanrader als je samen met wat maten een hapje wil eten en een paar biertjes wil drinken. Verwacht alleen geen hoogstaand restaurant maar daar is de prijs ook niet naar.

Gegeten op 7 mei 2015

Bine81

Regelmatig gaan wij een hapje eten bij The Trafalgar Pub in Eindhoven, omdat het eten goed en betaalbaar is, de sfeer super is en de bediening altijd hartelijk is. Ook deze keer hebben wij weer genoten. Er is een ruim bierassortiment en de twisterfrietjes waren onweerstaanbaar. Deze avond had ik de pubburger genomen en hij was heerlijk. Wel erg machtig, want er kon daarna geen hap meer bij. En dat was wel een beetje jammer, want ook de desserts zijn hier lekker (en niet belachelijk duur).
Ook deze avond was de bediening vlot en geïnteresseerd. Het was dus weer een heerlijk avondje uit.

Gegeten op 25 juni 2015

pjcouwenberg

The Trafalgar Pub biedt precies wat je ervan zou verwachten als Engelse pub. De sfeer, de bediening, het eten, alles klopt gewoon! Wij gaan hier regelmatig een hapje eten en het stelt echt nooit teleur. Verwacht geen posh gerechten of veel afwisseling, behalve het gerecht van de maand, verandert de kaart praktisch niet. Het eten is recht door zee, geen culinaire hoogstandjes, maar dat verwacht je ook niet in een pub. Het bieraanbod is zeer uitgebreid (ook veel van de tap), maar er is ook goede wijn. Koffie drinken na de maaltijd is niet echt aan te raden (oploskoffie), hou het liever bij een frisse of alcoholische versnapering ;) De bediening heeft veel oprechte aandacht voor de gast, altijd een lach op het gezicht en niks is teveel! Al met al een dikke aanrader voor wie low key, in een supergezellige sfeer een lekker hapje wil eten!

Gegeten op 17 april 2015

john281

Lekker eten en (hik) drinken, van die pints weet je wel? Laatst, voordat we naar De Effenaar gingen, daar afgesproken om wat te eten vantevoren. Zo'n Irish stew, waar je dagen van vol zit, en meer van dat soort overgerechten. Heerlijk! De bediening, ook achter de bar, is altijd erg leuk en gastvrij.

Het enige nadeel, je kunt er altijd binnenlopen, maar er is qua eten bijna geen tafel te krijgen als je vantevoren niet reserveert. Dat is natuurlijk een goed teken, maar het vergt dus enige planning.

Gegeten op 7 maart 2015

Lekker_Ehv

Altijd lekker eten tegen een goede prijs. Bediening is erg vriendelijk en snel. Het zijn wat eenvoudigere pub gerechten die je kunt bestellen, maar allemaal even smakelijk en stevige porties. De verschillende speciaal bieren zijn zeker een aanrader en het personeel adviseert ook graag bij het proeven van whisky(s).

Schrijf zelf een recensie over The Trafalgar Pub in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over The Trafalgar Pub. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.