Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

The Trafalgar Pub

The Trafalgar Pub

1. Toon telefoonnummer 040 244 88 20

mightymax01

Voor een optreden in de Effenaar van een band uit Wales met 5 man vrij vroeg op een zaterdagavond binnengelopen. Achterin een hele ruime zaak, met zelfs meer zitplaatsen buiten. Snelle bediening bij de drankjes. 4 van de 5 bestelden een shepards pie, de vijfde een steak and onion pie. Het stemde iedereen tevreden. Na een stemming afgerond op een 8 uitgekomen voor het eten. De bediening en het decor gaf een ietwat verdeeld beeld, maar was overwegend positief. Prijs-kwaliteit in orde. Voor 20 euro kun je prima terecht. Verdient een iets hogere plaats op de lijsten. Aanrader dus.

Gegeten op 24 mei 2014

bananarama

Een van mijn favoriete plekken in Eindhoven voor een drankje en wat te eten na een dag winkelen of vóór een bioscoopfilm. Lekker engels pubsfeertje, goede drank en heerlijk eten.

Gegeten op 15 november 2013

Rednas81

Op een doordeweekse dag heb ik met mijn vriendin bij de Trafalgar Pub gegeten, na een bioscoopbezoek. Voor de zekerheid maar gereserveerd, want het kan er aardig druk zijn (ik was er eerder geweest voor het bier). Zoals altijd was de service prima, uiterst vriendelijk en behulpzaam. Goede sfeer ook, echt zoals een Engelse pub.
Ik koos voor de burger, die erg lekker was. Een goede dikke hamburger op een Italiaanse bol, met friet en salade. Mijn vriendin had hetzelfde besteld en vond dit achteraf ook een goede keuze. Een ander aantrekkelijk punt is het bieraanbod, dat zeer uitgebreid is. Mijn vriendin nam een cider van de tap, wat ook niet overal te krijgen is. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 20 november 2013

Rovine

Snelle hap voor een leuke prijs. Eet er regelmatig en grote favoriet is het beenhammetje. De laatste keer waren er geen plaatsen meer vrij in het eetgedeelte, dus konden we voorin zitten. Toen er alsnog een plek vrijkwam konden we kiezen of we liever daar zaten. Goede service.

Gegeten op 11 november 2013

Dirkehv

Typisch Engelse pub uitstraling, echter is het hoofzakelijk een restaurant/eetcafe. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor 10euro al een heerlijk hoofdgerecht, waar je zeker genoeg aan zult hebben. Veel frieten, salade en bij de meeste gerechten ook de overheerlijke bonen.

Gegeten op 1 november 2013

Winibaldi

Een Engelse pub zoals je ze graag in Engeland tegen zou komen. Al tientallen jaren met dezelfde warm rode banken en warme donkere tinten van meubilair, muren, plafond en vloeren. Jawel, met een beetje fantasie is er zelfs nog een eerste en tweede klas-indeling in te herkennen. Natuurlijk met de Engelse pints en half-pints op tap en en een niet al te uitgebreide kaart voor een 'kleine' prijs. Het eten is er eenvoudig, Engels/Nederlands, er zijn wat vegetarische mogelijkheden, ovenschotels, vis en vlees. Het publiek bestaat uit alle leeftijden maar merendeels uit twintigers en dertigers en is internationaal. Fijne vriendelijke bediening met een vaste kern. Fijne plek met een heel eigen karakter.

l_eh

Persoonlijk houd ik van een pubsfeer, dus als je deze mening deelt, is het zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Het eten is kwalitatief goed voor de prijs. Lekker simpel en het smaakt goed. Over het personeel niks te klagen.

Gegeten op 17 april 2013

charlotte1

Ik ben een super fan van The Trafalgar Pub. Lekker eten voor een super leuke prijs, lekker biertje erbij, helemaal goed. Reserveren is verstandig, want het is er altijd super druk.

Gegeten op 30 maart 2013

proever68

Gezellig eetcafe in stijl, je denk dat je in een Londense pub zit, echt hel gezellig.
Leuk even een hapje gedaan na het winkelen, grote kipspies voor n zacht prijsje. Erg lekker en we komen hier zeker terug.

Gegeten op 9 maart 2013

MJJK

Immer gezellige pub in hartje Eindhoven. Prima bereikbaar vanaf treinstation en parkeerplaatsen. Gastvrij en altijd (terecht) druk. Toch is er altijd nog wel een plaatsje vrij, zeker als je een paar uur tevoren reserveert.
Amicale bediening, wat zeker past in een dergelijk eetcafé.
Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend; flinke borden met goed bereid eten voor zeer lage prijzen (rond de 10 euro per hoofdgerecht).
Achter de pub ligt een binnentuin, waar je 's zomers heerlijk buiten kan zitten eten/drinken.
Absolute aanrader! Ik ben hier meerdere keren per jaar te vinden.

Schrijf zelf een recensie over The Trafalgar Pub in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over The Trafalgar Pub. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.