The Trafalgar Pub

The Trafalgar Pub

1. Toon telefoonnummer 040 244 88 20

pjcouwenberg

The Trafalgar Pub biedt precies wat je ervan zou verwachten als Engelse pub. De sfeer, de bediening, het eten, alles klopt gewoon! Wij gaan hier regelmatig een hapje eten en het stelt echt nooit teleur. Verwacht geen posh gerechten of veel afwisseling, behalve het gerecht van de maand, verandert de kaart praktisch niet. Het eten is recht door zee, geen culinaire hoogstandjes, maar dat verwacht je ook niet in een pub. Het bieraanbod is zeer uitgebreid (ook veel van de tap), maar er is ook goede wijn. Koffie drinken na de maaltijd is niet echt aan te raden (oploskoffie), hou het liever bij een frisse of alcoholische versnapering ;) De bediening heeft veel oprechte aandacht voor de gast, altijd een lach op het gezicht en niks is teveel! Al met al een dikke aanrader voor wie low key, in een supergezellige sfeer een lekker hapje wil eten!

Gegeten op 17 april 2015

arendjc

Lekker eten en (hik) drinken, van die pints weet je wel? Laatst, voordat we naar De Effenaar gingen, daar afgesproken om wat te eten vantevoren. Zo'n Irish stew, waar je dagen van vol zit, en meer van dat soort overgerechten. Heerlijk! De bediening, ook achter de bar, is altijd erg leuk en gastvrij.

Het enige nadeel, je kunt er altijd binnenlopen, maar er is qua eten bijna geen tafel te krijgen als je vantevoren niet reserveert. Dat is natuurlijk een goed teken, maar het vergt dus enige planning.

Gegeten op 7 maart 2015

Lekker_Ehv

Altijd lekker eten tegen een goede prijs. Bediening is erg vriendelijk en snel. Het zijn wat eenvoudigere pub gerechten die je kunt bestellen, maar allemaal even smakelijk en stevige porties. De verschillende speciaal bieren zijn zeker een aanrader en het personeel adviseert ook graag bij het proeven van whisky(s).

mightymax01

Voor een optreden in de Effenaar van een band uit Wales met 5 man vrij vroeg op een zaterdagavond binnengelopen. Achterin een hele ruime zaak, met zelfs meer zitplaatsen buiten. Snelle bediening bij de drankjes. 4 van de 5 bestelden een shepards pie, de vijfde een steak and onion pie. Het stemde iedereen tevreden. Na een stemming afgerond op een 8 uitgekomen voor het eten. De bediening en het decor gaf een ietwat verdeeld beeld, maar was overwegend positief. Prijs-kwaliteit in orde. Voor 20 euro kun je prima terecht. Verdient een iets hogere plaats op de lijsten. Aanrader dus.

Gegeten op 24 mei 2014

bananarama

Een van mijn favoriete plekken in Eindhoven voor een drankje en wat te eten na een dag winkelen of vóór een bioscoopfilm. Lekker engels pubsfeertje, goede drank en heerlijk eten.

Gegeten op 15 november 2013

Rednas81

Op een doordeweekse dag heb ik met mijn vriendin bij de Trafalgar Pub gegeten, na een bioscoopbezoek. Voor de zekerheid maar gereserveerd, want het kan er aardig druk zijn (ik was er eerder geweest voor het bier). Zoals altijd was de service prima, uiterst vriendelijk en behulpzaam. Goede sfeer ook, echt zoals een Engelse pub.
Ik koos voor de burger, die erg lekker was. Een goede dikke hamburger op een Italiaanse bol, met friet en salade. Mijn vriendin had hetzelfde besteld en vond dit achteraf ook een goede keuze. Een ander aantrekkelijk punt is het bieraanbod, dat zeer uitgebreid is. Mijn vriendin nam een cider van de tap, wat ook niet overal te krijgen is. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 20 november 2013

Rovine

Snelle hap voor een leuke prijs. Eet er regelmatig en grote favoriet is het beenhammetje. De laatste keer waren er geen plaatsen meer vrij in het eetgedeelte, dus konden we voorin zitten. Toen er alsnog een plek vrijkwam konden we kiezen of we liever daar zaten. Goede service.

Gegeten op 11 november 2013

Dirkehv

Typisch Engelse pub uitstraling, echter is het hoofzakelijk een restaurant/eetcafe. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor 10euro al een heerlijk hoofdgerecht, waar je zeker genoeg aan zult hebben. Veel frieten, salade en bij de meeste gerechten ook de overheerlijke bonen.

Gegeten op 1 november 2013

Winibaldi

Een Engelse pub zoals je ze graag in Engeland tegen zou komen. Al tientallen jaren met dezelfde warm rode banken en warme donkere tinten van meubilair, muren, plafond en vloeren. Jawel, met een beetje fantasie is er zelfs nog een eerste en tweede klas-indeling in te herkennen. Natuurlijk met de Engelse pints en half-pints op tap en en een niet al te uitgebreide kaart voor een 'kleine' prijs. Het eten is er eenvoudig, Engels/Nederlands, er zijn wat vegetarische mogelijkheden, ovenschotels, vis en vlees. Het publiek bestaat uit alle leeftijden maar merendeels uit twintigers en dertigers en is internationaal. Fijne vriendelijke bediening met een vaste kern. Fijne plek met een heel eigen karakter.

l_eh

Persoonlijk houd ik van een pubsfeer, dus als je deze mening deelt, is het zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Het eten is kwalitatief goed voor de prijs. Lekker simpel en het smaakt goed. Over het personeel niks te klagen.

Gegeten op 17 april 2013

Schrijf zelf een recensie over The Trafalgar Pub in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over The Trafalgar Pub. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.