Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Zenne in Rotterdam - 1

1. Mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 010 404 96 96
  2. www.zenne.nl

Ikke18

Het begint al bij de locatie, dat is een plaatje, helemaal als het weer mee zit en je op het terras kan zitten. Meneer had de vuurkorf aangedaan en windschermen geplaatst, waardoor we heerlijk beschut zaten. Het eten is heerlijk en mooi geserveerd. Het brood is zeer bijzonder en erg lekker. De eerste gang was een combinatie van vele voorafjes en erg goed. All over zeer de moeite waard om weer terug te gaan. Laat je verassen!

Gegeten op 8 september 2014

rolf10

Vanavond uitstekend bij Zenne gegeten! Eten gaat helemaal vanzelf en alles is even lekker. Geen gedoe met kaarten en bestellen maar een volle tafel met heerlijke gerechten. Bediening zeer gastvrij. Het personeel geniet ervan om hun klanten een top avond te bezorgen. Een hele grote aanrader en dat ook nog met een prachtig uitzicht!

Gegeten op 8 september 2014

heleen31

Afgelopen woensdag hebben we bij Zenne gegeten. Heerlijk dat je niet meer hoeft te kiezen dan Vlees of Vis. Daarna gaat alles vanzelf. De bediening is heel erg vriendelijk, zorgzaam en charmant. Alles om te zorgen dat je lekker buiten kunt blijven zitten (windscherm, dekentje, nog een dekentje) en het eten is fantastisch! Echt genoten en dat is niet voor het eerst. Ik kom al jaren 1x per jaar eten in Rotterdam vanuit Haarlem en dat doe ik elk jaar weer graag bij Zenne! Een echte aanrader.

Gegeten op 3 september 2014

19Annika89

Wij hadden die ochtend gereserveerd. Met het verzoek een tafeltje aan het water werd gezegd dat er daarvoor minstens 2 weken van tevoren gereserveerd dient te worden. Die avond kregen wij een tafel om de hoek, waardoor je niets van het mooie uitzicht zag.
Na aandringen kregen wij alsnog een tafel aan het water.

Het voorgerecht (dat hemelse brood!) en het uitzicht is ook hetgene wat Zenne zo bijzonder maakt. Voor de prijs viel het hoofdgerecht (kleine portie, niet heel warm) en het dessert (2 stukjes baklava op een schoteltje) tegen.

De ober zag er niet heel ontspannen uit. Deed vriendelijk tegen zijn gasten, maar viel een aantal keer uit tegen zijn medewerkers. Dat zorgde er bij mij voor dat je niet helemaal op je gemak zit.

Al met al is het goed vertoeven, 90% door het brood en het uitzicht.

Gegeten op 11 juli 2014

imspa

Met vrienden hier gegeten. Gelukkig betaal je niet veel extra voor het fantastische uitzicht op de Nieuwe Maas. Het voorgerecht was in een woord uitstekend en beloofde veel voor het vervolg. Jammer genoeg bleef dat enigszins hierbij ten achter. Toch een heel goed diner. Jammer dat de regen een spelbreker was (maar daar kan men bij Zenne niets aan doen) We komen terug!

Gegeten op 26 juli 2014

han15

Heerlijk gastvrij ontvangen op het terras direct aan de maas. Genoten van een erg lekker verrassing diner met verschillende lekkere dingen en smaken. Een must voor Rotterdam bezoekers.

Gegeten op 14 augustus 2014

martijn12345678

Fijn terras op een briljant mooie plek aan de Maas met uitzicht op de kop van zuid. Vriendelijke bediening en familiaire sfeer. En het verrassingsmenu was prima verzorgd, lekker en goed geprijsd. Aanrader! (Bij mooi weer dan)

Gegeten op 12 augustus 2014

Mullerpier

Ik ga vaak uit eten maar heb nog nooit een recensie geschreven. Dit maal was, het eten zo goed en het personeel zo uitermate gastvrij, dat ik een recensie schrijf. Prachtige locatie met een top tafel aan het water. Meteen werd er voor ons dekentjes gehaald voor als we het koud kregen. Voorgerecht 8 mezze met heerlijk brood. Hoofdgerecht vlees/stoofschotel wat niet alleen heerlijk was maar ook mooi gepresenteerd. Als toetje heerlijke Turkse yoghurt met noten. Ik kan iedereen dit restaurant aanbevelen. Eten top, bediening top en locatie top! Ik ga hier zeker vaker eten.

Gegeten op 12 augustus 2014

aktiefjen

Wij zijn voor de lunch geweest en konden gelukkig voor een los broodje gaan i.p.v. een verplicht tapas menu. Het broodje was niet bijzonder en de Turkse pizza ook niet, allemaal wat flauw. Je betaald duidelijk voor de locatie. Wat ons erg tegenviel was, dat wij graag aan de rechterkant, de leuke kant aan het water wilde zitten, maar dat mocht niet. Kennelijk als je alleen maar een 'broodje' eet wordt je op het linker terrasje aan aan de weg kant gezet! Teleurstellend. Toen we vroegen of we toch a.j.b. op het 'mooie' terras aan het water mochten kregen we een botte opmerking. Verder vonden we het personeel niet aardig. We kwamen aanlopen en zat er 1 voor de deur te roken en de ander stond voor de deur te roken. Zo te zien koks, dat kwam ook niet fris over! Jammer, we kwamen van ver.

Gegeten op 1 augustus 2014

Proever40251

Wat een ontdekking! 8 verschillende mediterrane tapas vooraf! Met een versgebakken zalige luchtige bol brood. Heerlijk en uitgebreid voorafje. Hoofdgerecht voor de een vis de ander vlees , beide ook vers en smaakvol. Toetje warm, zoet en vers! Kortom geweldig dineetje met attente bediening

Gegeten op 27 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Zenne in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Zenne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.