• foto's van Zenne in Rotterdam - 1

1. Mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 010 404 96 96
  2. www.zenne.nl

Patmg

We zijn hier op woensdag 22 april toevallig aanbeland. Nadat we vriendelijk ontvangen werden, werd ons aangeraden om een tapas voor 3 personen te nemen, met een brood. Dit viel prima in de smaak. Dus op het eten zelf was weinig op aan te merken. Maar de rekening was hoog, te hoog voor 12 bakjes tapas. Dit valt in het tarief overpriced en alleen al daarom komen wij niet meer terug

Gegeten op 22 april 2015

mira16

Het voorgerecht was een streling voor de tong en de smaakpapillen. Enorme diversiteit in smaken met heerlijk brood. Het hoofdgerecht bestond uit perfect klaargemaakt mals rundvlees en werd smaakvol gereserveerd. Finishing touch, een toetje waarvan de nasmaak lang bleef hangen.
Daarnaast kregen we een geweldige service. Van het terras werden we toen het wat kouder werd Heel makkelijk naar een mooie plek binnen begeleid, waarna we later bij een heerlijk romantisch kampvuur nog met een wijntje van het fantastische uitzicht op de Maas en de Erasmusbrug mochten nagenieten.
Zeer geslaagde avond !

Gegeten op 23 april 2015

helga19

Manlief heeft al recentie geschreven maar ik wil ook nog wat achterlaten! Het was top! Mensen die van heerlijk eten houden... ook van warme ontvangst door zowel de eigenaar als personeel...mooie locatie....moet je bij Zenne wezen!!! Gastvrijheid bestaat dáár nog wel...het plaatje klopt! Tot volgend keertje..de olijven zijn hemels!!!!

Gegeten op 20 april 2015

bart232

Geheel onverwachts belandden wij bij dit restaurant. Nou ben ik niet de moeilijkste eter, maar ook niet de makkelijkste. Ik wilde eigenlijk al weg om ze geen menu kaart hebben, je eet feitelijk wat te pot schaft. Maar goed..toch maar geprobeerd. Wat werd het een feest. Het begon al met de zelf gemarineerde olijven, een parel voor de tong. Het 4 gangen diner was echt fabelachtig lekker, ook heel mooi opgemaakt. En allemaal verse producten, heerlijke knapperige groenten, geen blikvoer. De service was ongekend, we werden hier ouderwets vertroeteld en verwend. Zowel de eigenaar als zijn dochter weten nog hoe het moet, maak je niet veel meer mee, echt super gastvrij.
En ja..het plekkie...kan bijna niet beter, prachtig uitzicht.

We zijn daar een avond geweest, maar hadden het gevoel even op vakantie in het buitenland zijn geweest, gingen in een soort van roes weer naar huis. Bedankt!!

Gegeten op 20 april 2015

Anja-

Woensdag 15 april 2015 een tafel gereserveerd om 13.00 uur bij Zenne voor de lunch.
Reservering door restaurant bevestigd. Toen wij om 12.50 uur bij het restaurant aankwamen kregen wij te horen dat Zenne met mooi weer geen tafels op het terras reserveert. Door ons toedoen heeft de eigenaar de tafel tot 13.00 uur vrij moeten houden. Dit kost hem omzet want hij gaat om 12.00 uur open. De volgende keer doet hij dit niet meer voor ons. Ik stond met mijn mond vol tanden. Wat een ontvangst! Toen wij gingen bestellen kregen wij te horen dat wij wel konden zien dat het terras vol zat en het wel even kon duren voor de bestelling daadwerkelijk werd geserveerd. De service/bediening/klantvriendelijkheid van dit restaurant is meer dan slecht. Pluspunten zijn de locatie die prachtig is en het eten is ook prima.
Jammer dat de eigenaar niet inziet dat klantvriendelijkheid ook heel belangrijk is. Hij hoeft niet bang te zijn, wij zullen hier niet nog een keer een tafel reserveren.

Gegeten op 15 april 2015

NomNomNomNana

Al een maandje terug samen met mijn vriend hier gegeten voor ons zoveel jarige samenzijn. Heerlijk gegeten en fantastische service. Je ziet dat de eigenaar/personeel begaan zijn met de zaak en de ervaring die je bij hen opdoet als klant. We komen zeker een keertje terug als het zonnetje schijnt en we een plekje op het terras in kunnen nemen.

Gegeten op 18 maart 2015

rob368

Na de verhuizing van onze zoon en schoondochter hebben we hier dinsdag 7 april super lekker gegeten; was echt een verrassing. Alle 4 de gangen waren voortreffelijk. De bediening was ontzettend vriendelijk en weet een zeer goede sfeer te creëren. Komen hier zeker terug. Onze zoon en schoondochter kregen zelfs bij het eten een fles wijn aangeboden voor hun nieuwe huis.
Rob en Elly Esveld

Gegeten op 7 april 2015

martijn252

Vorige week hebben wij hier gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw. Ze doen er hier alles aan om het naar je zin te maken. Alle ingrediënten zijn vers en de gerechten zijn hierdoor overheerlijk, ook de presentatie is top. Met het uitzicht op de Maas vanuit het restaurant kan je avond eigenlijk al niet meer stuk. Prijs/kwaliteit is ook prima trouwens.

Gegeten op 1 april 2015

marijn30

Eerste paasdag met vier personen wezen dineren bij Zenne. Genoten van een heerlijk 4 gangen verrassingsmenu. De bediening is erg goed, je ziet dat ze hart hebben voor de zaak!

Gegeten op 5 april 2015

hannie26

Gegeten met 6 personen. Fijne ambiance. Lekker gegeten en gedronken in ontspannen sfeer. Relaxed personeel. We hadden veel plezier en waren hierdoor denk ik rumoerig, maar niet vervelend denk ik. Hebben verschillende gasten gesproken met alleen leuke reacties. (Gelukkig).

Met dank aan alle gezellige Zenne mensen.

Gegeten op 21 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Zenne in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Zenne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.