• foto's van Zenne in Rotterdam - 1

1. Mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 010 404 96 96
  2. www.zenne.nl

Annie2015

Samen met een vriendin ons laten verrassen met een 4-gangen diner bij Zenne. Wat een aanrader! Eerst een uitgebreide gang met mezzes, gevolgd door een visgerecht, daarna een vleesgerecht en tot slot ook nog een dessert. Het eten was lekker, gevarieerd en meer dan voldoende! Zeker voor de prijs van €30,00. Locatie is ook geweldig, aan het water met mooi uitzicht op de Erasmusbrug. Ik kom hier zeker nog een keer terug!!

Gegeten op 24 februari 2015

Mariaber

Wij hebben gekozen voor een 4-gangen diner en daar hebben we geen spijt van gehad. Alle gerechten waren overheerlijk. De bediening was uiterst vriendelijk en attent en het uitzicht op het water was fantastisch. We komen hier graag terug!

Gegeten op 21 februari 2015

albertvdongen

Gastvrije ontvangst en bediening! Schitterend uitzicht! Heerlijk eten dat een verrassing blijft totdat het geserveerd wordt. Elke gang even lekker en na afloop, met een drankje, buiten nog heerlijk nagenieten van het diner en het mooie uitzicht aan het water bij een warm vuurtje!

Gegeten op 23 februari 2015

versnoepering

Gisteravond met een groep van 9 vriendinnen gegeten bij Zenne. Wat een leuk restaurant en zo lekker gegeten. Het warme brood met feta en de mezzes was overheerlijk, daarna viskebab, nog een hoofdgerecht en een dessert. Met drankjes erbij, ongeveer 40 euro per persoon kwijt. Voor een 4 gangen menu dus zeer betaalbaar. De bediening was perfect, zeer vriendelijk en behulpzaam. Topavond!!!

Gegeten op 20 februari 2015

Albertinosilva

Het was al weer enkele jaren geleden dat we bij Zenne waren geweest. Het was toen voortreffelijk en het was weer fantastisch. We hebben ons laten verrassen met de keuze van gerechten en alles smaakte heerlijk, netjes uitgeserveerd door vriendelijke bediening. En dat op één van de mooiste plekjes van Rotterdam qua uitzicht. Aanrader!

Gegeten op 13 februari 2015

Annemiek66

Leuke ligging met uitzicht op de Maas, het eten was uitstekend en de bediening heel vriendelijk. Er is geen menu, je krijgt " wat de pot schaft". Heerlijke Turkse gerechten voor een eerlijke prijs. Een echte aanrader.

Gegeten op 14 februari 2015

MuttiNeel

Op een doodgewone dinsdagavond ben ik met een collega gaan eten bij Zenne. We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. En wat zijn we verrast! Door de heerlijke voorafjes, het supermalse vleesgerecht, het verrukkelijke zeevruchtengerecht en het mooi opgemaakte toetje. Top! Bediening was hartelijk en vriendelijk. Enige tip: voer een kleine foodbox in om restanten mee te nemen. Want het eten is zo zalig, daar wil je thuis verder van genieten! Ik kom hier zeker terug.

Gegeten op 3 februari 2015

h_a

Zojuist met mijn vrouw heerlijk bij Zenne gegeten. Het voorgerecht bestond uit verschillende soorten mezze. Heerlijke verse producten. Veel variatie. Vervolgens een lekker visgerecht gegeten. Daarna een vleesgerecht en tot slot een toetje. Alles was top! De bediening was super. In verband met mijn verjaardag kreeg ik sterretjes op mijn toetje en werd er een verjaardagsnummer gedraaid. Was een speciale en onvergetelijke avond. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 4 februari 2015

M & M

Op woensdagavond met vrienden gegeten bij Zenne. Gekozen voor 4-gangen menu (voor/vis/vlees/dessert). Voorgerecht bestond uit vers brood en bakjes met 8 verschillende salades zoals bonensalade, tzatziki, aardappelsalade, etc. Een aanrader. Visgerecht bestond uit spiesje met witvis en verse groente (spinazie). Vis was nog niet geheel gaar in de kern maar smaak was prima. Vleesgerecht bestond uit mooi stukje ossehaas in pepersaus en gebakken aardappel. Pepersaus was iets te peperig, vlees was prima. Dessert bestond uit hangop met rozijnen en slagroom en een zoet bladerdeeg gebakje. Voor EUR 30 een mooi geheel. Zeer attente en vriendelijke bediening. Uitzicht en locatie zijn top.

Gegeten op 28 januari 2015

Proever70635

Heerlijk gegeten. Ik vegetarisch en tafelgenoot vlees. Alleen het voorgerecht was al zo veel en zo lekker dat het een maaltijd op zich was! Echt een familierestaurant.

Gegeten op 27 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Zenne in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Zenne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.