a TripAdvisor company

foto's van Zenne in Rotterdam - 1 foto's van Zenne in Rotterdam - 2 foto's van Zenne in Rotterdam - 3 foto's van Zenne in Rotterdam - 4 foto's van Zenne in Rotterdam - 5 foto's van Zenne in Rotterdam - 6
Terug naar de zoekresultaten

1. 8,7 10 1 181

2. 8,5

3. 8,8

Turkije aan de Maas

Restaurant Zenne brengt de traditionele Turkse keuken naar hartje Rotterdam. De unieke locatie aan de Maas alleen al brengt je meteen in vakantiestemming. Terwijl de deinende golven zorgen voor een rustiek geluid, verlichten de verrukkelijke geuren uit de keuken meteen al je zorgen. Lunch bestel je van de kaart, maar het diner blijft een verrassing tot de vriendelijke bediening de gerechten onthult. Alle gasten krijgen hetzelfde voorgeschoteld. Natuurlijk houden ze wel rekening met speciale diëten, gewoon even tijdig doorgeven.

paulus811

Hier samen met mijn vrouw gegeten op vrijdag 15 juli. Je zit fantastisch op het mooie terras met de prachtige bloemen, daar wordt echt aandacht aan besteed. Geen gedoe met menukaarten en altijd de onzekerheid of je wel de juiste keuze hebt gemaakt. Vlees, vis of vegetarisch is de keuze en that's it. De kleine hapjes en smeersels vooraf zijn allemaal vers gemaakt, niets komt uit een potje van de groothandel. Het hoofdgerecht was voor mij zalm en kabeljauw op twee spiesen met rijst en saus. Mijn vrouw had een grote portie uitstekend gegaard rundvlees. Als toetje was er baklava.

We realiseerden ons dat dit concept ideaal is voor zowel de gast als het restaurant. Het scheelt een hoop gezoek op de kaart en wat je krijgt is bijzonder goed. De keuken hoeft niet 101 gerechten te fabriceren, maar kan de beperkte keuze wel alle aandacht geven. Dit komt ook de omloopsnelheid ten goede, waardoor je proeft dat alles vers is.

Erg attent waren de dekentjes toen het iets frisser werd op het terras. Prima bediening, prima eten en een prachtige omgeving. Wat wil je nog meer?

Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gegeten op 15 juli 2016

Hen001

Via online reservering

Wij hebben gisteravond erg lekker gegeten bij Zenne. Het vaste menu voor deze avond bestond uit allerlei smeerseltjes en verschillende kleine gerechtjes vooraf om te delen. Voor het hoofdgerecht was er de keuze vis of vlees. Wij hadden allen vis, dit was kabeljauw en zalm op een spies met een goede saus. Helaas wel enkele graten in de vis. Het dessert was baklava. Je zit heerlijk op het terras met een erg rustige en zomerse sfeer. Zeker een aanrader met een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Gegeten op 16 juli 2016

louise84

Via online reservering

Bij Zenne word je vorstelijk behandeld en het eten ziet er mooi verzorgd uit en smaakt heerlijk. Het wordt met smaak bereid. Alle lof voor deze mensen.

Gegeten op 14 juli 2016

peter854

Woensdag 13 juli, volgeboekt Zenne: besloten feest + vol aan reserveringen... "Heeft u gereserveerd? Nee? Oh... Kom maar. 2 personen? Uh, 5... Komt u maar." En zo zaten wij door de zeer gastvrije gastheer op deze zomeravond heerlijk in het zonnetje aan de Maas. Suits everywhere, maar toch: zeer kindvriendelijk! Goede sfeer, heerlijke tapas, top!

Gegeten op 13 juli 2016

ron010

Heerlijk gegeten bij Zenne. Met name de verschillende voorgerechten (mezze) waren verrassend goed, aangevuld met mooi gebakken brood met feta. Het zag er mooi uit en smaakt geweldig! Ook de hoofdgerechten waren lekker. Deze werden zeker prachtig opgediend, maar misschien door onze hoge verwachtingen door het voorgerecht, vonden we de smaken van het vlees- en visgerecht 'gewoner'. Het was lekker en toch ... En dan het dessert. Heerlijk! Volle, romige yoghurt met nootjes, pistache en honing. Een letterlijk en figuurlijk machtig dessert als een mooie afsluiter. De bediening was goed, er zijn als het moet/nodig is en zeker vriendelijk. Kortom, een fijn restaurant op een prachtlokatie!

Gegeten op 12 juli 2016

pietje58

Op 7 juli 2016 zijn we hier wezen eten met een groep van 7 personen wezen eten.
We zaten aan het raam en hadden een mooi uitzicht over de Nieuwe Maas van de Erasmusburg tot voorbij hotel New York en de mooie hoge gebouwen, die daar achter liggen. Als je hier naar buiten kijkt heb je een mooi bewegende panorama van schepen die er voorbij varen. Het restaurant ligt precies tegen over het wereldmuseum aan de Willemskade. Dit restaurant heeft geen menukaart.
Maar hier kun je kiezen uit een 3 of 4 gangen menu vlees of vis. Dit wordt op zo’n Turks klaargemaakt. De bediening is hier goed en zijn zeer attent naar elke gang wordt de tafel alles netjes schoongemaakt. De kok besteed heelveel aandacht aan het eten iedereen sprak erover dat ze lekker hebben gegeten.
Dit restaurant is een aanrader om hier naar een dagje stappen in Rotterdam om hier de dag af te sluiten om te eten. Zelf zal ik hier gouw weer terugkomen om te eten en te laten verrassen wat de kok op tafel zet.

Gegeten op 5 juli 2016

Tim1987

Via online reservering

We waren een kwartiertje vroeger dan waarvoor we gereserveerd hadden (en wat de openingstijd was), maar we werden gelijk welkom geheten en naar onze tafel gebracht. Daar hadden we een prachtig uitzicht op de Nieuwe Maas en de kop van Zuid. De drankjes werden vlot geserveerd en ook de gerechten kwamen (prettig) snel op tafel.
En het eten was gewoonweg fantastisch! We kregen een viergangenmenu voorgeschoteld (voorgerecht 8 tapas, hoofdgerecht vis, hoofdgerecht vlees en dessert).
Van tevoren hadden we aangegeven dat we op tijd klaar moesten zijn voor een voorstelling in het Nieuwe Luxor, waarop de eigenaar voor ons een watertaxi besteld heeft die ons na het eten direct naar de overkant bracht.
Als we weer eens in Rotterdam zijn, komen we zeker terug! (en blijven we wat langer natafelen)
Bedankt!

Gegeten op 10 juli 2016

cosmas1

Ik sluit mij aan bij de review van Joann66. Verder is het prachtige locatie met, zeker vanaf het terras, mooi uitzicht. Eten was goed, maar het hoofdgerecht mist wat extra om echt bijzonder te zijn. De tafeltjes op het terras en theeglazen deden een beetje goedkoop aan terwijl de prijs iets meer doet verwachten. Dit helpt trouwens wel bij de vakantiesfeer.
Het voorgerecht had lekker brood dat er mooi uit zag en met een grote diversiteit aan sausjes. Als hoofdgerecht had ik vis wat prima was, niet heel verrassend maar zeker goed. De vlees viel bij m'n tafelgenoot erg goed. Nagerecht vond ik fantastisch: mierzoete baklava met slagroom.

Gegeten op 8 juli 2016

Marispa

Via online reservering

Het eten was heerlijk eten, servicegerichte goede bediening, en hele gezellige sfeer!
We zaten buiten met prachtig uitzicht op het water.

Gegeten op 9 juli 2016

CTekin

Valt weinig toe te voegen aan positiviteit, maar heb wel een kleine opmerking. Buiten de mezze, voor NL begrippen de Turklse tappas, die heerlijk was en het hoofdgerecht een verrassing was en ook heerlijk, viel mij de bediening een beetje tegen. Men sprak slecht de NL taal waardoor er een verkeerde drank werd bezorgd. Geen probleem kregen gewoon de juiste zonder discussie. Uitzicht voortreffelijk.

Gegeten op 9 juli 2016

Schrijf zelf een recensie over Zenne in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Zenne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.