Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Zenne in Rotterdam - 1

1. Mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 010 404 96 96
  2. www.zenne.nl

imspa

Met vrienden hier gegeten. Gelukkig betaal je niet veel extra voor het fantastische uitzicht op de Nieuwe Maas. Het voorgerecht was in een woord uitstekend en beloofde veel voor het vervolg. Jammer genoeg bleef dat enigszins hierbij ten achter. Toch een heel goed diner. Jammer dat de regen een spelbreker was (maar daar kan men bij Zenne niets aan doen) We komen terug!

Gegeten op 26 juli 2014

han15

Heerlijk gastvrij ontvangen op het terras direct aan de maas. Genoten van een erg lekker verrassing diner met verschillende lekkere dingen en smaken. Een must voor Rotterdam bezoekers.

Gegeten op 14 augustus 2014

martijn12345678

Fijn terras op een briljant mooie plek aan de Maas met uitzicht op de kop van zuid. Vriendelijke bediening en familiaire sfeer. En het verrassingsmenu was prima verzorgd, lekker en goed geprijsd. Aanrader! (Bij mooi weer dan)

Gegeten op 12 augustus 2014

Mullerpier

Ik ga vaak uit eten maar heb nog nooit een recensie geschreven. Dit maal was, het eten zo goed en het personeel zo uitermate gastvrij, dat ik een recensie schrijf. Prachtige locatie met een top tafel aan het water. Meteen werd er voor ons dekentjes gehaald voor als we het koud kregen. Voorgerecht 8 mezze met heerlijk brood. Hoofdgerecht vlees/stoofschotel wat niet alleen heerlijk was maar ook mooi gepresenteerd. Als toetje heerlijke Turkse yoghurt met noten. Ik kan iedereen dit restaurant aanbevelen. Eten top, bediening top en locatie top! Ik ga hier zeker vaker eten.

Gegeten op 12 augustus 2014

aktiefjen

Wij zijn voor de lunch geweest en konden gelukkig voor een los broodje gaan i.p.v. een verplicht tapas menu. Het broodje was niet bijzonder en de Turkse pizza ook niet, allemaal wat flauw. Je betaald duidelijk voor de locatie. Wat ons erg tegenviel was, dat wij graag aan de rechterkant, de leuke kant aan het water wilde zitten, maar dat mocht niet. Kennelijk als je alleen maar een 'broodje' eet wordt je op het linker terrasje aan aan de weg kant gezet! Teleurstellend. Toen we vroegen of we toch a.j.b. op het 'mooie' terras aan het water mochten kregen we een botte opmerking. Verder vonden we het personeel niet aardig. We kwamen aanlopen en zat er 1 voor de deur te roken en de ander stond voor de deur te roken. Zo te zien koks, dat kwam ook niet fris over! Jammer, we kwamen van ver.

Gegeten op 1 augustus 2014

Proever40251

Wat een ontdekking! 8 verschillende mediterrane tapas vooraf! Met een versgebakken zalige luchtige bol brood. Heerlijk en uitgebreid voorafje. Hoofdgerecht voor de een vis de ander vlees , beide ook vers en smaakvol. Toetje warm, zoet en vers! Kortom geweldig dineetje met attente bediening

Gegeten op 27 juli 2014

Grensbewoner

Heerlijk gegeten! We hadden niet gereserveerd maar kregen dankbaar nog een plekje voor 6 personen pal aan de haven om 17.00u. Rond 19.00u zat het echt geheel vol, gastheer heeft hart voor de zaak en ook onze dochter van 9 jaar was bij hem ook zeer welkom en goed verwend :) Een goede Turkse keuken, we kregen een 4-gangen menu v/d chef voor 30 euro met diverse koude lekkernijen vooraf, een visgerecht, een vleesgerecht en dessert als afsluiting. Onze dochter haar menu werd niet berekend die avond, dit vertelde de eigenaar overigens al op het moment dat we net aan tafel plaatsnamen...had niet gehoeven maar wel erg lief aangeboden! Ze heeft er dan ook erg van genoten, mocht ook de vogels in het water nog eten gaan geven met een bord vol brood. Geeft aan dat dit bedrijf dus erg kindvriendelijk is, fijn voor ouders om te ervaren want dit is niet overal het geval! Dus een echte aanrader om uw diner te gebruiken in 't hart van het mooie Rotterdam! Restaurant zelf is niet echt groot, de ligging & terras zijn geweldig. Zowel voor zomer & winter een leuke locatie want het is echt sfeervol met uitzicht op de Kop van Zuid/ Erasmusbrug in de avonduren met al die lichtjes en bootverkeer. De watertaxi zet u ook graag hier af begrepen wij van andere gasten! We komen in ieder geval gauw eens terug met de watertaxi want dit willen we dan wel eens meemaken! Bedankt Zenne voor deze onverwachts leuke en "culinaire" Turkse avond.

Gegeten op 22 juli 2014

alma4

Gisteren hier wederom gegeten maar nog nooit een recensie geschreven wat het wel verdiend. Hier eten is voor mij, als Rotterdamse, als op vakantie zijn in je eigen stad. De gastheer en het personeel verwelkomde ons zo als altijd hartelijk. De heerlijke gerechten (altijd een verrassing!) en dat met een van de mooiste uitzichten over de Maas. Dat is ronduit genieten. Ook al werkte het weer niet echt mee om buiten op het terras te zitten tussen alle bloemen zette de eigenaar een vuurkorf erbij zodat we toch heerlijk buiten konden zitten. Zeer attend en dat zie je niet veel ergens anders. Turkije is meer dan een turkse pizza of een döner kebab en dat laten ze je hier heerlijk proeven!

Gegeten op 21 juli 2014

Proever54665

Zenne is 1 van de weinige locaties in R'dam waar je heerlijk in het zonnetje en aan het water kan lunchen en dineren. Wij kwamen er aanvankelijk voor een borreltje en een hapje met olijfjes/brood (heerlijk vers!) en smeerseltjes en werden overgehaald te blijven eten met een heerlijke visspies met kreeftensaus en een pistache dessert. Hier hebben we zeker geen spijt van gehad! Je kan niet a la carte gerechten kiezen, maar er is een keuze tussen een vlees/vis of vegetarisch verrassingsmenu. Voor ieder wat wils dus! Behalve de goede kwaliteit van het eten was ook de kwantiteit ruim voldoende. De gastheer- en dames verzorgden ons erg goed en kwamen een persoonlijk praatje maken.

Al met al een heerlijke avond en een echte aanrader: wij komen zeker terug voor het vlees én het vegetarische gerecht :-)!

Gegeten op 12 juni 2014

Merbis

Zaterdagavond voortreffelijk gegeten bij Zenne, er stond een heerlijke wind uit de maas, we zaten op een geweldig plekje, het eten was zoals altijd weer geweldig en een zeer attente dame bediende ons erg gezellig. Kortom: volgende keer weer.

Gegeten op 19 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Zenne in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Zenne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.