a TripAdvisor company

foto's van Zenne in Rotterdam - 1 foto's van Zenne in Rotterdam - 2 foto's van Zenne in Rotterdam - 3 foto's van Zenne in Rotterdam - 4 foto's van Zenne in Rotterdam - 5 foto's van Zenne in Rotterdam - 6
Terug naar de zoekresultaten

1. 8,8 10 1 168

2. 8,6

3. 8,7

diana157

Een uitermate nette, vriendelijke gastheer. Heerlijke afwisselende gerechten. 4 gangen, ruim voldoende. Mooie gerechten, lekker maar ook mooi opgemaakt. Prachtig uitzicht op de Maas!

Gegeten op 26 april 2016

JulietteD

Laatst hier geluncht met mijn man. We hadden de mezze schalen besteld. We vonden het heerlijk! Je krijgt er warm turksbrood bij. Wanneer deze op was, kregen we gelijk nieuwe erbij.
De bediening is erg vriendelijk. Het plekje aan het water was gereserveerd. Toen op een gegeven moment bleek dat diegene toch niet kwam, mochten wij daar zitten. Het is een prachtig uitzicht op de Maas!

We komen hier zeker weer terug!

Gegeten op 17 april 2016

MCWA

Zeer mooie locatie, prachtig gelegen aan de Maas, met geweldig uitzicht over de Erasmusbrug en het kolosale gebouw De Rotterdam. Hier hebben wij geluncht en wij komen hier graag. Ditmaal kozen wij gerechten van de kaart, je kan ook kiezen voor een proeverij van allerlei gerechten. We hebben zitten smullen, want het is heerlijk; van de tonijnsalade tot en met de albondigas; hier maak je geen verkeerde keuze. Ze schenken er een fijne frisse witte wijn bij. Bediening mag wat mij betreft iets alerter, gastheer is vriendelijk en doet zijn best overzicht te houden, maar andere personeelsleden lopen soms wat achter de feiten aan. Al met al weer heel fijn gezeten en heerlijk gegeten, aanrader dus.

Gegeten op 10 april 2016

cbarotterdam

Begin april voor het eerst gegeten na lovende recensies. Dit kan ik alleen maar 150% beamen: mijn nieuwe favoriete plek gevonden! =Wat een geweldige zaak: overheerlijk eten, prachtige locatie, geweldige bediening. Wat wil je nog meer?

Gegeten op 2 april 2016

HenkvH

"Wij gaan jullie vanavond verrassen," zegt de eigenaar. In zuidelijke landen is dat vaak een garantie voor een torenhoge rekening, maar hier zijn de prijzen heel redelijk. Er is geen menukaart, dus we wachten af wat we voorgeschoteld krijgen. Dat is niet mis, want in een mum van tijd staat de tafel vol met lekkere mezzes (kleine voorgerechtjes) en heerlijk Turks brood. Daarna komt er een spies met vis, voornamelijk zalm. Ook goed. Eigenlijk hebben we nu al genoeg gegeten, maar we zijn pas halverwege. Want vervolgens krijgen we een vleesgerecht: uitstekend gegaard vlees, gestoofd in het sap van rode druiven. "Oma's recept," zegt de eigenaar. Prima, oma kon er wat van. Maar het aller-allerlekkerste is het toetje. Onder een laagje getrokken suiker, die in je mond razendsnel opgelost, zit een verrukkelijke, romige hangop met Turkse nootjes. Een gerecht om helemaal lyrisch van te worden.
Al met al hebben we veel te veel, maar erg lekker gegeten. De wijnen zijn redelijk, veel keus is er niet. De bediening door de eigenaar en een jonge assistent is erg vriendelijk. En het uitzicht op de Maas is zo afwisselend dat je je geen moment hoeft te vervelen.

Gegeten op 13 april 2016

kenza

Wat een heerlijke avond!! Prachtige locatie, heerlijk eten en top personeel!! Menukaarten zijn niet van toepassing, je wordt verast met heerlijke gerechten! Na het eten is er ook gelegenheid om buiten op het Teras met een kampvuur te geniet van een kop koffie. Zeker een aanrader

Gegeten op 8 april 2016

gulfidan

Fantastische locatie,geen menukaart maar je gewoon laten verrassen heerlijke lunch met mezzess en zeer vriendelijke eigenaar

Gegeten op 3 april 2016

HenkSmul

Zenne ligt op een prachtige plek aan het water met zicht op De Rotterdam, Hotel New York en de Erasmusbrug. Voorbij varende schepen en tegelijk de charme van het restaurant zelf. Een hartelijk kok/ eigenaar die zichtbaar lol heeft in zijn eigen bedrijf, het zijn gasten naar de zin wil maken en ook nog eens voortreffelijk kookt. Hij heeft het menu samengesteld, 4 gangen. Een keur aan verschillende koude gerechten vooraf, prachtig opgemaakt visgerecht, "oma's stoofschotel" en natuurlijk baklava. Heerlijk. De wijnkeuze is simpel: witte of rode Turkse wijn en dan sauvignon of chardonnay, en cabernet sauvignon. Dat is toereikend. Met de zeer persoonlijke aandacht van de kok werd het een mooie avond voor deze 6 mensen.

Gegeten op 18 maart 2016

SanderHilversum

Bij de telefonische reservering kreeg ik de eigenaar zelf aan de lijn. Die gaf me al helemaal het gevoel dat het goed zou komen. En het kwam ook helemaal goed. Er was een prachtige lange tafel voor 14 personen gemaakt. Die om te beginnen wordt volgezet met een heerlijk zelfgebakken brood. We hadden het arrangement voor € 17,50 genomen. Als eerste was er een (die ochtend vers gekookte) tomaten- of vissoep. Daarna gingen ze 'los': er moest ruimte worden gemaakt op de tafel, want er kwamen bladen vol lekkernijen. Van artisjokken tot gehaktballen en van gebakken aubergine tot kip kerrie. Alles was even lekker. Maar bovenal voel je je enorm te gast in dit restaurant!

Gegeten op 6 maart 2016

heleen125

Eten is fantastisch. Heel leuk concept. Je eet wat de kok maakt, en dat is echt heel erg lekker. Bediening is super vriendelijk. Uitzicht op de erasmusbrug is natuurlijk bonus.

Gegeten op 11 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Zenne in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Zenne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.