a TripAdvisor company

foto's van Zenne in Rotterdam - 1 foto's van Zenne in Rotterdam - 2 foto's van Zenne in Rotterdam - 3 foto's van Zenne in Rotterdam - 4 foto's van Zenne in Rotterdam - 5 foto's van Zenne in Rotterdam - 6

Zenne

1. Mediterraan

Zenne

1. Mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 010 404 96 96
  2. www.zenne.nl

MT89

Heerlijk gegeten bij Zenne! Ik was erg onder de indruk. Ik ben zelf Turks maar had tot nu toe nooit zo lekker gegeten bij een Turkse restaurant. Het personeel is ook super aardig. Prachtig uitzicht! Absoluut een aanrader!

Gegeten op 14 mei 2015

BiancaK

Op moederdag bij Zenne terecht gekomen door de locatie en de beoordelingen en wat hebben we genoten van onze lunch! Vooraf een heerlijke vissoep, gevolgd door allemaal kleine gerechtjes met vers Turks brood, salades, kip, balletjes gehakt enz. enz. Alles was smakelijk, vers en verzorgd. Het uitzicht draagt ook bij aan de beleving. Constant varen er boten voorbij waardoor er veel te zien valt. We gaan zeker nog eens terug.

Gegeten op 10 mei 2015

Proever67433

Prachtige lokatie, zeer welkom ontvangen en hele goede service. 4 gangen menu voor eenhele goede prijs. 2 gangen waren subliem, 2 gangen waren gewoon goed. Zeker de moeite waard, de locatie is mooi, de prijs kwaliteit verhouding erg goed, het personeel doet haar best en let goed op of de gasten nog wat te drinken willen en wanneer de volgende gang uit te serveren. Een aanrader!

Gegeten op 8 mei 2015

Sem100

Afgelopen zaterdag 2 mei onverwacht op het terras van Zenne terecht gekomen. Het ligt er prachtig langs de boulevard met uitzicht over de Maas. Heerlijke lunch geserveerd gekregen op advies van de 'baas'. Alles supervers. Mijn complimenten. Mijn man en ik komen zeker nog vaker terug, ook al komen we helemaal vanuit Zeist.

Gegeten op 2 mei 2015

Eeeten

Telefonisch reserveren voor een plek op het terras was geen enkel probleem en wat een mooi uitzicht over de (Nieuwe) Maas. Prachtig met o.a. hotel New York en de Rotterdam aan de overkant en de schepen en watertaxis die voorbij varen. Het eten was werkelijk heerlijk. We konden kiezen vlees, vis of vegetarisch en alle gangen waren om te smullen. Wel met veel knoflook en uien maar aangezien alles vers is, is dat genieten. Ook het brood bij de voorgerechten was heerlijk.
De service was ook heel goed. Toen het kouder werd kwamen ze langs met dekentjes en ze hadden zelfs een tafel voor ons binnen vrij gehouden voor als we toch naar binnen wilden.
Het enige wat jammer was, was dat de kassa kapot was, zodoende werd het afrekenen op vertrouwen, van beiden zijden, gedaan. Echter de prijs viel mee, de prijs-kwaliteitverhouding is meer dan goed.
We komen heel graag terug om heerlijk te genieten van het eten en de lokatie.

Gegeten op 24 april 2015

Patmg

We zijn hier op woensdag 22 april toevallig aanbeland. Nadat we vriendelijk ontvangen werden, werd ons aangeraden om een tapas voor 3 personen te nemen, met een brood. Dit viel prima in de smaak. Dus op het eten zelf was weinig op aan te merken. Maar de rekening was hoog, te hoog voor 12 bakjes tapas. Dit valt in het tarief overpriced en alleen al daarom komen wij niet meer terug

Gegeten op 22 april 2015

mira16

Het voorgerecht was een streling voor de tong en de smaakpapillen. Enorme diversiteit in smaken met heerlijk brood. Het hoofdgerecht bestond uit perfect klaargemaakt mals rundvlees en werd smaakvol gereserveerd. Finishing touch, een toetje waarvan de nasmaak lang bleef hangen.
Daarnaast kregen we een geweldige service. Van het terras werden we toen het wat kouder werd Heel makkelijk naar een mooie plek binnen begeleid, waarna we later bij een heerlijk romantisch kampvuur nog met een wijntje van het fantastische uitzicht op de Maas en de Erasmusbrug mochten nagenieten.
Zeer geslaagde avond !

Gegeten op 23 april 2015

helga19

Manlief heeft al recentie geschreven maar ik wil ook nog wat achterlaten! Het was top! Mensen die van heerlijk eten houden... ook van warme ontvangst door zowel de eigenaar als personeel...mooie locatie....moet je bij Zenne wezen!!! Gastvrijheid bestaat dáár nog wel...het plaatje klopt! Tot volgend keertje..de olijven zijn hemels!!!!

Gegeten op 20 april 2015

bart232

Geheel onverwachts belandden wij bij dit restaurant. Nou ben ik niet de moeilijkste eter, maar ook niet de makkelijkste. Ik wilde eigenlijk al weg om ze geen menu kaart hebben, je eet feitelijk wat te pot schaft. Maar goed..toch maar geprobeerd. Wat werd het een feest. Het begon al met de zelf gemarineerde olijven, een parel voor de tong. Het 4 gangen diner was echt fabelachtig lekker, ook heel mooi opgemaakt. En allemaal verse producten, heerlijke knapperige groenten, geen blikvoer. De service was ongekend, we werden hier ouderwets vertroeteld en verwend. Zowel de eigenaar als zijn dochter weten nog hoe het moet, maak je niet veel meer mee, echt super gastvrij.
En ja..het plekkie...kan bijna niet beter, prachtig uitzicht.

We zijn daar een avond geweest, maar hadden het gevoel even op vakantie in het buitenland zijn geweest, gingen in een soort van roes weer naar huis. Bedankt!!

Gegeten op 20 april 2015

Anja-

Woensdag 15 april 2015 een tafel gereserveerd om 13.00 uur bij Zenne voor de lunch.
Reservering door restaurant bevestigd. Toen wij om 12.50 uur bij het restaurant aankwamen kregen wij te horen dat Zenne met mooi weer geen tafels op het terras reserveert. Door ons toedoen heeft de eigenaar de tafel tot 13.00 uur vrij moeten houden. Dit kost hem omzet want hij gaat om 12.00 uur open. De volgende keer doet hij dit niet meer voor ons. Ik stond met mijn mond vol tanden. Wat een ontvangst! Toen wij gingen bestellen kregen wij te horen dat wij wel konden zien dat het terras vol zat en het wel even kon duren voor de bestelling daadwerkelijk werd geserveerd. De service/bediening/klantvriendelijkheid van dit restaurant is meer dan slecht. Pluspunten zijn de locatie die prachtig is en het eten is ook prima.
Jammer dat de eigenaar niet inziet dat klantvriendelijkheid ook heel belangrijk is. Hij hoeft niet bang te zijn, wij zullen hier niet nog een keer een tafel reserveren.

Gegeten op 15 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Zenne in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Zenne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.