1. Eetcafé

2. Internationaal
  3. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 423 01 12

zxcvbnm

Dit was vroeger volgens mijn Maximiliaan. Ik herkende het nauwelijks terug, maar het ziet er leuk en fris uit. Bediening erg spontaan. Na de drankjes wel zelf vragen of we konden bestellen, maar dat is eigenlijk het enige minpuntje. De zelfgemaakte nacho's met kaas en drie dipsausjes zijn heerlijk, echt een aanrader en één portie is meer dan voldoende voor twee als voorgerecht. Als hoofdgerecht de sucade met stamppot rucola en een stoofpeertje. Vlees erg mals en smaakvol. We zaten iets te vol voor een toetje, maar een prima decaf toe. Met twee man zo'n €80 kwijt, waarbij er aardig wat drank doorheen is gegaan. Zeker iets om nog een keer naar terug te gaan.

Gegeten op 31 maart 2015

albert201

De zelfgemaakte nachos smaakten erg goed als voorafje. De kipsate, mijn hoofdgerecht, vond ik veel te zout, daarom toch een onvoldoende voor het eten. Overigens is dit een prima plek om een heerlijk biertje te drinken van eigen makelijk. Bediening is ook attent. Menukaart en placemats zijn erg leuk vormgegeven.

Gegeten op 23 januari 2015

egkeizer

De Bekeerde Suster straalt een aardse eenvoud uit en maakt dat helemaal waar. De inrichting is eenvoudig gehouden en met ruimte wordt gewoekerd. Sfeer en het vriendelijke personeel levert goede service. Natuurlijk bestel je een van de eigen gebrouwen bieren als je binnenkomt en die lieten we ons goed smaken. Ook voor de maaltijd gaan we voor oud-Nederlandse eenvoud: sucadelappen en stoofpotje. Mijn stoofvlees vlees smolt bijna op de tong en mijn echtgenote maakte tevreden geluiden bij het verorberen van de sucade. Ook de er bij bestelde frieten verdwenen snel. De salade was nog het minste, een beetje van van alles en nog wat en een tikje te zuur. Het pannacotta toetje was geen echte aanrader, de spekkoek voegde weinig toe en het appelijs was voornamelijk koud. Dat werd enigzins goedgemaakt door de combinatie van pannacotta en crumble.

Gegeten op 8 januari 2015

ronald123

Je verwacht geen culinaire hoogstandjes in De Bekeerde Suster. Een bescheiden eetcafe kaart zonder poespas. Verstandig, kun je, als het wat drukker is het met twee vingers aan. Maar dat valt tegen. Met drie vrienden borrelen en ook maar eten. We houden het simpel, alle 4 een biefstuk, medium rare. Wat op het bord verschijnt is wat onduidbaar vlees, very well done. Weinig smaak. Halverwege er toch maar wat van gezegd. Bediening kijkt even en is het helemaal met ons eens. Of we 4 nieuwe biefstukken willen? Nou, twee is wel genoeg. Van die twee is er een precies hetzelfde als degene die we teruggaven, de andere is redelijk, maar nog steeds hebben we niet het gevoel dat het biefstuk is.
Bediening is attent en erkent fouten maar kan er toch niet veel aan doen. Zijn het blijkbaar wel met ons eens, de koffie wordt als gebaar van de rekening afgehaald...
Voor 18,25 (inclusief prima frieten en standaard sla) moet het toch lukken een redelijke biefstuk te serveren? En een kok te leren dat biefstuk echt niet doorbakken hoeft.

Gegeten op 11 juli 2014

muidenaar

Het is een eet en bierencafe, dus verwacht geen ultiem hoogstaande gerechten (alhoewel de bieren die zij brouwen absoluut hoogstaand zijn). Zelf heb ik spareribs gegeten en de vriend met wie ik daar was had PIE & MASH stoofvlees met Manke Monnik,aardappelpuree en doperwten. Allebei erg goed. De bediening was erg vriendelijk, erg snel en vooral niet hinderlijk. Hier kom ik zeker vaker eten. De Manke Monnik en de Witte Antonia (alleen deze heb ik daar gedronken) zijn absolute aanraders.

Gegeten op 2 mei 2014

Peter Goedkoop

Vanavond was ik hier met een borrelmaat die net als ik wel van een wat zwaarder biertje houdt. En dan is hun eigen tripel De Manke Monnik een gewéldige keuze. Die krijgt van mij een echte 9! (Maar ze hebben ook een ruime bierkaart met bier van andere brouwerijen voor wie wat anders wil.) Na enkele van die biertjes wilden we graag wat eten en dat werden de spareribs met frietjes. Die waren niet zo spannend maar best lekker (met sausjes uit de fabriek) en behoorlijke frietjes. Kortom, een goed bordje pubfood, maar geen culinaire finesse (kan je ook niet verwachten in zo'n eethuis). En toe een uitstekende espresso.
De bediening was zeer alert en snel en verdient een keurige 9. En het decor is van een bruin café met veel oude bierreclames aan de wand. De brouwinstallatie is (grotendeels) te zien in het café. Al met al een goede plek voor een goed glas bier en je kunt er ook nog een goede hap bij eten. Dus: heel aangenaam en een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 27 maart 2014

anneke15

de bediening is was goed en gezellig. vis en vlees was uitstekend. alleen de asperges waren taai. erg jammer. leuke gezellige plek om te eten

Gegeten op 21 december 2013

1953Hans

Al eerder aten we hier met vrienden. Gezellige sfeer, relaxed en bijzonder met die koperen ketels achterin. Gisteravond met z'n tweeen gegeten. Zeebaarsfilet met pastinaakpuree heel goed. Lekkere truffelsaus er bij. Spies van varkenshaas met satehsaus was gewoon lekker, maar verder minder speciaal. Bijgeleverde groente leek uit een potje te komen, schat ik zo in. Bediening aardig en attent.

Gegeten op 17 augustus 2013

stanamsterdam

Een studentikoos bierencafe op een historische plek in Amsterdam, met een bruincafe-interieur met koperen bierketels en ouderwetse brouwinstallaties etc.
Een gezellige sfeer, voor zowel een goed biertje als een simpel lekker etentje. Geen pretenties, gewoon bier en eten, niets meer niets minder.

Vroeger was hier een heerlijk stoofpotje een favoriet, en waren de hamburgers en vele andere gerechten (na vijven) verkrijgbaar, maar vandaag de dag is de kaart toch wel wat afgeslankt tot het noodzakelijk minimum van kipsate's, biefstukken en carpaccios.
Heel erg zonde, al blijft het hier altijd lekker, gezellig en niet te duur.

Gegeten op 15 januari 2013

guitartiger

Heel gezellig eetcafé. Prima prijs-kwaliteit; 20 euro pp voor hoofdgerecht + 2 drankjes. Genoten van de zalm (met groenten en roseval aardappeltjes) en kipsaté. Bediening is vriendelijk en attent. Ik kom hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 17 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Amsterdamsche Stoombierbrouwerij De Bekeerde Suster & Eet en Bierencafe de Beiaard in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Amsterdamsche Stoombierbrouwerij De Bekeerde Suster & Eet en Bierencafe de Beiaard . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.