• 7.3 10 9

• 7.6

• 7.7

Peter Goedkoop
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond was ik hier met een borrelmaat die net als ik wel van een wat zwaarder biertje houdt. En dan is hun eigen tripel De Manke Monnik een gewéldige keuze. Die krijgt van mij een echte 9! (Maar ze hebben ook een ruime bierkaart met bier van andere brouwerijen voor wie wat anders wil.) Na enkele van die biertjes wilden we graag wat eten en dat werden de spareribs met frietjes. Die waren niet zo spannend maar best lekker (met sausjes uit de fabriek) en behoorlijke frietjes. Kortom, een goed bordje pubfood, maar geen culinaire finesse (kan je ook niet verwachten in zo'n eethuis). En toe een uitstekende espresso.
De bediening was zeer alert en snel en verdient een keurige 9. En het decor is van een bruin café met veel oude bierreclames aan de wand. De brouwinstallatie is (grotendeels) te zien in het café. Al met al een goede plek voor een goed glas bier en je kunt er ook nog een goede hap bij eten. Dus: heel aangenaam en een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 27 maart 2014

anneke15
  • Recensies in de laatste twee jaar

de bediening is was goed en gezellig. vis en vlees was uitstekend. alleen de asperges waren taai. erg jammer. leuke gezellige plek om te eten

Gegeten op 21 december 2013

1953Hans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al eerder aten we hier met vrienden. Gezellige sfeer, relaxed en bijzonder met die koperen ketels achterin. Gisteravond met z'n tweeen gegeten. Zeebaarsfilet met pastinaakpuree heel goed. Lekkere truffelsaus er bij. Spies van varkenshaas met satehsaus was gewoon lekker, maar verder minder speciaal. Bijgeleverde groente leek uit een potje te komen, schat ik zo in. Bediening aardig en attent.

Gegeten op 17 augustus 2013

stanamsterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een studentikoos bierencafe op een historische plek in Amsterdam, met een bruincafe-interieur met koperen bierketels en ouderwetse brouwinstallaties etc.
Een gezellige sfeer, voor zowel een goed biertje als een simpel lekker etentje. Geen pretenties, gewoon bier en eten, niets meer niets minder.

Vroeger was hier een heerlijk stoofpotje een favoriet, en waren de hamburgers en vele andere gerechten (na vijven) verkrijgbaar, maar vandaag de dag is de kaart toch wel wat afgeslankt tot het noodzakelijk minimum van kipsate's, biefstukken en carpaccios.
Heel erg zonde, al blijft het hier altijd lekker, gezellig en niet te duur.

Gegeten op 15 januari 2013

guitartiger
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel gezellig eetcafé. Prima prijs-kwaliteit; 20 euro pp voor hoofdgerecht + 2 drankjes. Genoten van de zalm (met groenten en roseval aardappeltjes) en kipsaté. Bediening is vriendelijk en attent. Ik kom hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 17 januari 2013

maarten79
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was wat je van een eetcafe mag verwachten zozo. De sfeer daarentegen was slecht, personeel wat gestresst en niet vriendelijk. Bier was prima, manke monnik een aanrader.

Laurens Witter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nu al een paar keer gegeten met vrienden. De prijs-kwaliteit is helemaal prima. Elf euro voor een grote schnitzel met patat, of een cheese-bacon burger met friet. Voor dat geld kun je volgens mij nergens anders eten!
Bier is natuurlijk prima geregeld en veel keus, maar dat is logisch in een biercafe!

Garmt vS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was eigenlijk gewoon een beetje 'mwoh'. Service was best OK en snel voor een Amsterdams eetcafe, de menukaarten waren vooral plakkerig (en niet heel geinspireerd). Het eten is wel OK voor de prijs (hamburgers, fajita's; een vorige keer was het visstoofpotje te gaar). Ik heb de home-brewn-biertjes niet geprobeerd. Deze kroeg is deel van de Beiaard-keten; ik ga toch liever naar een van de andere Beiaard's in A'dam of het land.

Gegeten op 15 november 2012

groenteman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met de koperen brouwketels prominent in de zaak zit je hier in een decor. Men serveert het eigengebrouwen, smakelijk bier. Het eten is eetcafe-style. Een prima uiensoep wordt gevolgd door een frittata met lupine die behoorlijk aan de droge kant is.

Gegeten op 19 oktober 2012

bruno2

• Slecht

Hoewel ik het eten nog mee vond vallen voor een cafe als dit, was de rest verschrikkelijk. De barman was te arrogant om je te helpen of vriendelijk te woord te staan en de wijn was ronduit smerig. Enorme afrader!

Schrijf zelf een recensie over Amsterdamsche Stoombierbrouwerij De Bekeerde Suster & Eet en Bierencafe de Beiaard in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Amsterdamsche Stoombierbrouwerij De Bekeerde Suster & Eet en Bierencafe de Beiaard . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!