Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  3. 15% Duurzaam

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  3. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 423 01 12

ronald123

Je verwacht geen culinaire hoogstandjes in De Bekeerde Suster. Een bescheiden eetcafe kaart zonder poespas. Verstandig, kun je, als het wat drukker is het met twee vingers aan. Maar dat valt tegen. Met drie vrienden borrelen en ook maar eten. We houden het simpel, alle 4 een biefstuk, medium rare. Wat op het bord verschijnt is wat onduidbaar vlees, very well done. Weinig smaak. Halverwege er toch maar wat van gezegd. Bediening kijkt even en is het helemaal met ons eens. Of we 4 nieuwe biefstukken willen? Nou, twee is wel genoeg. Van die twee is er een precies hetzelfde als degene die we teruggaven, de andere is redelijk, maar nog steeds hebben we niet het gevoel dat het biefstuk is.
Bediening is attent en erkent fouten maar kan er toch niet veel aan doen. Zijn het blijkbaar wel met ons eens, de koffie wordt als gebaar van de rekening afgehaald...
Voor 18,25 (inclusief prima frieten en standaard sla) moet het toch lukken een redelijke biefstuk te serveren? En een kok te leren dat biefstuk echt niet doorbakken hoeft.

Gegeten op 11 juli 2014

muidenaar

Het is een eet en bierencafe, dus verwacht geen ultiem hoogstaande gerechten (alhoewel de bieren die zij brouwen absoluut hoogstaand zijn). Zelf heb ik spareribs gegeten en de vriend met wie ik daar was had PIE & MASH stoofvlees met Manke Monnik,aardappelpuree en doperwten. Allebei erg goed. De bediening was erg vriendelijk, erg snel en vooral niet hinderlijk. Hier kom ik zeker vaker eten. De Manke Monnik en de Witte Antonia (alleen deze heb ik daar gedronken) zijn absolute aanraders.

Gegeten op 2 mei 2014

Peter Goedkoop

Vanavond was ik hier met een borrelmaat die net als ik wel van een wat zwaarder biertje houdt. En dan is hun eigen tripel De Manke Monnik een gewéldige keuze. Die krijgt van mij een echte 9! (Maar ze hebben ook een ruime bierkaart met bier van andere brouwerijen voor wie wat anders wil.) Na enkele van die biertjes wilden we graag wat eten en dat werden de spareribs met frietjes. Die waren niet zo spannend maar best lekker (met sausjes uit de fabriek) en behoorlijke frietjes. Kortom, een goed bordje pubfood, maar geen culinaire finesse (kan je ook niet verwachten in zo'n eethuis). En toe een uitstekende espresso.
De bediening was zeer alert en snel en verdient een keurige 9. En het decor is van een bruin café met veel oude bierreclames aan de wand. De brouwinstallatie is (grotendeels) te zien in het café. Al met al een goede plek voor een goed glas bier en je kunt er ook nog een goede hap bij eten. Dus: heel aangenaam en een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 27 maart 2014

anneke15

de bediening is was goed en gezellig. vis en vlees was uitstekend. alleen de asperges waren taai. erg jammer. leuke gezellige plek om te eten

Gegeten op 21 december 2013

1953Hans

Al eerder aten we hier met vrienden. Gezellige sfeer, relaxed en bijzonder met die koperen ketels achterin. Gisteravond met z'n tweeen gegeten. Zeebaarsfilet met pastinaakpuree heel goed. Lekkere truffelsaus er bij. Spies van varkenshaas met satehsaus was gewoon lekker, maar verder minder speciaal. Bijgeleverde groente leek uit een potje te komen, schat ik zo in. Bediening aardig en attent.

Gegeten op 17 augustus 2013

stanamsterdam

Een studentikoos bierencafe op een historische plek in Amsterdam, met een bruincafe-interieur met koperen bierketels en ouderwetse brouwinstallaties etc.
Een gezellige sfeer, voor zowel een goed biertje als een simpel lekker etentje. Geen pretenties, gewoon bier en eten, niets meer niets minder.

Vroeger was hier een heerlijk stoofpotje een favoriet, en waren de hamburgers en vele andere gerechten (na vijven) verkrijgbaar, maar vandaag de dag is de kaart toch wel wat afgeslankt tot het noodzakelijk minimum van kipsate's, biefstukken en carpaccios.
Heel erg zonde, al blijft het hier altijd lekker, gezellig en niet te duur.

Gegeten op 15 januari 2013

guitartiger

Heel gezellig eetcafé. Prima prijs-kwaliteit; 20 euro pp voor hoofdgerecht + 2 drankjes. Genoten van de zalm (met groenten en roseval aardappeltjes) en kipsaté. Bediening is vriendelijk en attent. Ik kom hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 17 januari 2013

maarten79

Het eten was wat je van een eetcafe mag verwachten zozo. De sfeer daarentegen was slecht, personeel wat gestresst en niet vriendelijk. Bier was prima, manke monnik een aanrader.

Laurens Witter

Nu al een paar keer gegeten met vrienden. De prijs-kwaliteit is helemaal prima. Elf euro voor een grote schnitzel met patat, of een cheese-bacon burger met friet. Voor dat geld kun je volgens mij nergens anders eten!
Bier is natuurlijk prima geregeld en veel keus, maar dat is logisch in een biercafe!

Garmt vS

Het was eigenlijk gewoon een beetje 'mwoh'. Service was best OK en snel voor een Amsterdams eetcafe, de menukaarten waren vooral plakkerig (en niet heel geinspireerd). Het eten is wel OK voor de prijs (hamburgers, fajita's; een vorige keer was het visstoofpotje te gaar). Ik heb de home-brewn-biertjes niet geprobeerd. Deze kroeg is deel van de Beiaard-keten; ik ga toch liever naar een van de andere Beiaard's in A'dam of het land.

Gegeten op 15 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Amsterdamsche Stoombierbrouwerij De Bekeerde Suster & Eet en Bierencafe de Beiaard in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Amsterdamsche Stoombierbrouwerij De Bekeerde Suster & Eet en Bierencafe de Beiaard . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.