a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 0318 505 533

Willem_proever

Gisterenavond met onze Veenendaalse vrienden bij restaurant Mucha gegeten. Ruime parkeergelegenheid, wel betaald, maar als dat direct naast het restaurant is vind ik dat geen probleem.
Het restaurant is erg mooi ingericht en het is daar gezellig eten. Zoals in de meeste restaurants weinig absorberende materialen, dus de grote groep die net achter ons zat hebben we goed kunnen horen.
De bediening was voortreffelijk ! De dames waren zeer attent en letten steeds goed op of ze iets voor hun gasten konden doen. Complimenten !
Het eten was heerlijk. Twee personen hadden als voorgerecht de krokante asperges met gamba's in spek vergezeld, een persoon de Vitello Tonnato en een de gefrituurde champignons. Ieder van ons vond het erg lekker.
Als hoofdgerecht hadden er 2 de asperges met lam (heerlijk!), een had de ossenhaas met pepersaus (wat een mooi stuk vlees!) en had asperges met kabeljauw i.p.v. de zalm.
De wijnen en de dessertwijnen waren heerlijk!
Inderdaad wordt het brood en de frites apart berekend, maar dat staat keurig op de kaart vermeld. Met een 3-gangenmenu voor € 24,50 kan dat ook haast niet anders. Geen probleem dus.
Wij komen zeker terug! Ga zo door!

Gegeten op 16 mei 2015

densb1983

Heerlijk gegeten bij Mucha, al vele keren het voornemen gehad om eens bij hen naar binnen te lopen en nu moest het er maar van komen. En we zijn niet teleurgesteld!

Alsof je een gezellig drukke huiskamer binnenloopt. Niet een hele uitgebreide kaart, maar keuze genoeg en het is ten slotte de kwaliteit die telt, en dat zat wel goed (bij zowel eten als bediening)! Hier wordt nog met plezier gewerkt.

Opvallend was het mandje brood vooraf, dit was een koud, wit stokbroodje. Daarnaast is 3 gangen € 25, maar ieder schaaltje friet of groenten kost 3,50 extra, maar wordt zonder dit te melden bij bestellen als vanzelfsprekendheid aangeboden.

Al met al een erg leuke avond gehad en voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 11 april 2015

PieterAmsterdam

Altijd goed!

We komen al sinds enkele jaren regelmatig bij Mucha in het kader van familiebezoek en ' t valt nooit tegen! Sterker, de kwaliteit qua eten en service blijft gewoon heel consistent! Corrie en Hans zwaaien de scepter (gastvrouw / Chefkok ) en zorgen voor accurate service en innovatieve gerechten. 2e paasdag hebben we genoten van de 'gamba's' in krokant jasje, carpaccio en 'pulled pork'. De hoofdgerechten waren van hetzelfde niveau; lamsrack met portsaus, ribeye en kafsbiefstuk; alles zeer mals en uitstekend op smaak!
Corrie & Hans: wederom bedankt voor een fantastisch diner! Tevens complimenten aan de bediening en keukenmedewerkers.
Als we in de buurt van Veenendaal zijn is Mucha voor ons het restaurant! Tot snel!

Pieter

Gegeten op 6 april 2015

DCG3

Heerlijk gegeten 3 gangenmenu voor 24,50 pp
Leuke sfeer en apart ingericht.
Betaald parkeren naast het restaurant - ons geluk deed de machine het toen niet -
Zeker de moeite waard en wij zullen zeker nogmaals komen.

Gegeten op 6 februari 2015

penr

Al een aantal keer gegeten bij Mucha, Nog nooit teleurgesteld. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Voor 24.50 euro heb je een heerlijk 3-gangen menu Echt een aanrader.

Gegeten op 21 december 2014

JHRoks

Geweldig kerstdiner gegeten met 15 personen bij Mucha in een sfeervolle ambiance. Verrassende gerechten, mooi opgemaakte borden en stuk voor stuk heerlijk! Ook de kindermenu's waren feestelijk en zeker niet standaard. Ondanks dat de zaak helemaal vol zat had de bediening alle tijd voor ons. Eigenlijk zoals we het gewend zijn bij Mucha: gezellig en zalig!!

Gegeten op 25 december 2014

Dirk151071

Vanwege eerdere goede ervaringen weer naar Mucha gegaan. Voorgerechten waren goed maar niet echt spannend. De hoofdgerechten, Wildstoof, hertenbiefstuk, eendenborst. Deze waren goed te eten maar ook niet spannend. Zelf had ik de wildstoof en vond de smaken niet speciaal. De prijs/kwaliteitverhouding vonden wij goed. Als nagerecht de "Tarte tartin, warm appel bladerdeeg gebak - speculaas parfait". Prima, hoewel ik dze ook wel eens lekkerder heb gehad. Wijnen en dessertwijnen zijn goed. Al met al een prima restaurant voor een leuke avond.

Gegeten op 8 november 2014

jterlouw

Deze week gegeten bij restaurant Mucha en het is me heel goed bevallen. Wij waren met een groep vriendinnen en zaten aan een leuke tafel bij het raam. De sfeer was goed en het eten is verrukkelijk! Als voorgerecht had ik Mucha's jacht; een proeverij van verschillende wildgerechten die allemaal even lekker waren. Als hoofdgerecht had ik een hertentournedos; heerlijk mals met een lekkere saus! Al met al een echte aanrader, wij komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 16 oktober 2014

marloesvanhattem

Al een aantal keer bij Restaurant Mucha in Veenendaal gegeten. Een gezellig restaurant, bourgondisch, met heerlijke eten en een goede service! De verhouding tussen prijs-kwaliteit is ook erg fijn. Je krijgt goed eten voor een leuke prijs. Zeker een aanrader wanneer je gezellig wilt dineren!

Gegeten op 21 augustus 2014

viveca

De naam van het restaurant, Mucha trok mij aan op vrijdag 27 juni j.l, tijdens mijn zus en mijn verblijf in Ede en kort bezoek aan Veenendaal en dit restaurant. Uitgebreid met de maitre'd mw. Gerritsen gesproken. Bediening goed, de maaltijd ( boerderij kip) was lekker en het decor inderdaad van het restaurant vond ik zeer apart. De rit vanuit Zwijndrecht met verblijf in Ede en als afsluiting een diner bij Mucha in Veenendaal is zeker voor herhaling en aanbeveling vatbaar.

Gegeten op 27 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Mucha in Veenendaal

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Mucha. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.