Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Mucha

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken

Restaurant Mucha

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 0318 505 533

viveca

De naam van het restaurant, Mucha trok mij aan op vrijdag 27 juni j.l, tijdens mijn zus en mijn verblijf in Ede en kort bezoek aan Veenendaal en dit restaurant. Uitgebreid met de maitre'd mw. Gerritsen gesproken. Bediening goed, de maaltijd ( boerderij kip) was lekker en het decor inderdaad van het restaurant vond ik zeer apart. De rit vanuit Zwijndrecht met verblijf in Ede en als afsluiting een diner bij Mucha in Veenendaal is zeker voor herhaling en aanbeveling vatbaar.

Gegeten op 27 juni 2014

rob186

Gisteren met mijn gezin wezen eten bij Mucha. Ik heb in mijn leven in best veel restaurants gegeten en die waren niet allemaal even best maar deze staat in mijn top 5. Ik had boerderijkip, die zou van het bot vallen, dat zal wel als je drie weken had gewacht. We hadden er gebakken aardappels bij, voor 4 personen er zaten ruim aangehouden 9 partjes drijvend in de olie. Al met al is het ontzettend slecht bevallen. De andere gasten zullen ongetwijfeld heerlijk hebben gegeten. Ik kom er nooit meer.

Gegeten op 10 mei 2014

Skeptikos

Gisteren gegeten bij Mucha. Ik was in Veenendaal ivm de wielerprestatieklassieker Classico Boretti. Ik ging er op de bonnefooi heen en het restaurant was volgeboekt. Er kon voor mij nog wel een plaats gecreëerd worden aan een hoge tafel met een barkruk. Ik zei dat ik dat prima vond.

Vanaf dat moment voelde ik mij in de watten gelegd door de ''zwarte brigade''. Ze besteedden alle aandacht aan mij (ondanks dus het feit dat het hele restaurant vol zat), kwamen steeds vragen wat ik wenste, of ik al een keus had kunnen maken, nog iets te drinken wenste, etc.

Ik eet , door omstandigheden, wel vaker alleen in restaurants, en vaak, niet altijd, voel ik me dan een beetje ''verwaarloosd''. Bij Mucha was hiervan geen sprake. Ik voelde me als het ware ondergedompeld in een warm bad. Ook het eten was lekker, vooral de ''boerderij kip met knoflook en tuinkruiden'', maar nogmaals, de bediening.......kwam ik die maar overal zo tegen!

Gegeten op 3 mei 2014

JG01

Van de week met 6 personen hier heerlijk gegeten! Het eten was uitstekend! Ruime keuze op de kaart en er was voor ieder wat wils. De bediening was ook super! Ze hielden alles goed in de gaten en waren erg vlot. De uitstraling van het restaurant is ook erg mooi. We hebben een geweldige avond gehad. Lekker gegeten voor een hele mooie prijs! We zullen zeker snel weer terugkomen!

Gegeten op 20 maart 2014

annemiek23

Op vrijdag 7 maart 2014 zijn wij bij Mucha in Veenendaal gaan dineren.
Vooraf had ik de houtduif, deze was uitzonderlijk goed bereid.
Mijn tafelgenoten hadden een zalm voorgerecht, de zalm was helaas te gaar.
Al hoofdgerecht at ik, met een toeslag van €5,- op de menu prijs van €24,90, een heerlijk stukje rood vlees. Deze had ik zo rood als die kan besteld, en dat was die ook zeker. Zeer hoog op smaak. De garnituren hierbij waren wat minder, maar prima op smaak.
Mijn tafelgenoten hadden de vis van de dag, dit gerecht smaakte prima.
De service verliep soms wat twijfelachtig en stuntelig. De huiswijn was matig op smaak, maar de bestelde flessen wijn waren erg lekker.

Gegeten op 7 maart 2014

Zeni

Gisteren, heel spontaan, met een vriendin hier gegeten. Wat een ontzettend gezellig restaurant qua sfeer en uitstraling. Daarnaast het eten erg lekker, voor ieder wat wils en keus uit verschillende wild gerechten. Heel erg genoten en zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 25 februari 2014

elly33

Op Valentijnsdag met vier personen heerlijk gegeten. Wij waren er om 18.30 uur. Om 21.45 uur konden we eindelijk weer naar huis. De bediening was ronduit slecht. Wel vele malen komen vragen of je wilde drinken. Maar omdat wij allen de Bob waren konden we van de ongetwijfeld goede wijnen niet genieten.
Door aan te geven dat je te lang moest wachten op het volgende , werd keurig een excuus aan geboden. Maar vervolgens gebeurde het daarna weer. Met afrekenen zei ik na het zoveelste excuus dat ze beter een kopje koffie hadden kunnen aanbieden vanwege de slechte bediening. Het antwoord was, als u koffie had genomen hadden we die van de bon afgehaald.....
Nou vraag ik je.... Nee mij, ons zullen ze daar niet meer hoeven te bedienen.
Jammer dat door personeel de uitstekende bereiding van het eten op deze manier teniet gedaan word.

Gegeten op 14 februari 2014

PenO

Het eten was goed, de bediening zeer vriendelijk en attent, op zich is het decor ook prima, maar hiervoor een 6 gegeven vanwege de superslechte afzuigkap in de keuken. We hebben onze kleding 3 dagen buiten moeten hangen of gewassen om de lucht eruit te krijgen, en hadden voor het eerst prikogen van de lucht in het restaurant. Heel jammer, dat is voor ons echt een reden om niet terug te gaan, ondanks het heerlijke eten en de prima bediening en service.

Gegeten op 3 januari 2014

nelis1

Tafeltje gereserveerd voor 4. Heerlijk gegeten, concept 3-gangen menu is prima.
Goede bediening, wel erg lang wachten na hoofdgerecht op dessert.
Garnituur bij hoofdgerecht is minimaal, klein schaaltje gebakken aardappeltjes voor 4 personen is echt te weinig! Zelf maar portie friet bij besteld. verder geen groenten etc. Had zelf een ''Dame Mucha'' als dessert, ijs, slagroom, advocaat. Advocaat ontbrak alleen, dat was echt een minpunt.

Gegeten op 8 november 2013

MAX1985

Recent wezen eten met mijn vriendin, we hadden wat te vieren. Vanaf ontvangst tot het einde van de avond geweldig genoten. Vriendelijke en kundige bediening, zeer smakelijke gerechten en een sfeervolle ambiance. Voorgerecht: duivenborst met gebakken hertenleverworst. Duivenborst had een perfecte garing en paste heel goed bij de leverworst. Stroopje van rode wijn maakte het helemaal af. Hoofdgerecht: hertenfilet. In één woord TOP!! Zelden hebben wij zo'n heerlijk stukje vlees gegeten. Het was even geleden dat we waren geweest maar met dit voor ons nieuwe concept (24,50 voor drie gangen met keuze!) zijn we zeer snel weer terug om de andere gerechten te proeven!

Gegeten op 15 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Mucha in Veenendaal

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Mucha. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.