Restaurant Mucha

• 7.9

• 7.9

JG01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van de week met 6 personen hier heerlijk gegeten! Het eten was uitstekend! Ruime keuze op de kaart en er was voor ieder wat wils. De bediening was ook super! Ze hielden alles goed in de gaten en waren erg vlot. De uitstraling van het restaurant is ook erg mooi. We hebben een geweldige avond gehad. Lekker gegeten voor een hele mooie prijs! We zullen zeker snel weer terugkomen!

Gegeten op 20 maart 2014

annemiek23
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op vrijdag 7 maart 2014 zijn wij bij Mucha in Veenendaal gaan dineren.
Vooraf had ik de houtduif, deze was uitzonderlijk goed bereid.
Mijn tafelgenoten hadden een zalm voorgerecht, de zalm was helaas te gaar.
Al hoofdgerecht at ik, met een toeslag van €5,- op de menu prijs van €24,90, een heerlijk stukje rood vlees. Deze had ik zo rood als die kan besteld, en dat was die ook zeker. Zeer hoog op smaak. De garnituren hierbij waren wat minder, maar prima op smaak.
Mijn tafelgenoten hadden de vis van de dag, dit gerecht smaakte prima.
De service verliep soms wat twijfelachtig en stuntelig. De huiswijn was matig op smaak, maar de bestelde flessen wijn waren erg lekker.

Gegeten op 7 maart 2014

Zeni
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren, heel spontaan, met een vriendin hier gegeten. Wat een ontzettend gezellig restaurant qua sfeer en uitstraling. Daarnaast het eten erg lekker, voor ieder wat wils en keus uit verschillende wild gerechten. Heel erg genoten en zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 25 februari 2014

elly33
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op Valentijnsdag met vier personen heerlijk gegeten. Wij waren er om 18.30 uur. Om 21.45 uur konden we eindelijk weer naar huis. De bediening was ronduit slecht. Wel vele malen komen vragen of je wilde drinken. Maar omdat wij allen de Bob waren konden we van de ongetwijfeld goede wijnen niet genieten.
Door aan te geven dat je te lang moest wachten op het volgende , werd keurig een excuus aan geboden. Maar vervolgens gebeurde het daarna weer. Met afrekenen zei ik na het zoveelste excuus dat ze beter een kopje koffie hadden kunnen aanbieden vanwege de slechte bediening. Het antwoord was, als u koffie had genomen hadden we die van de bon afgehaald.....
Nou vraag ik je.... Nee mij, ons zullen ze daar niet meer hoeven te bedienen.
Jammer dat door personeel de uitstekende bereiding van het eten op deze manier teniet gedaan word.

Gegeten op 14 februari 2014

PenO
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was goed, de bediening zeer vriendelijk en attent, op zich is het decor ook prima, maar hiervoor een 6 gegeven vanwege de superslechte afzuigkap in de keuken. We hebben onze kleding 3 dagen buiten moeten hangen of gewassen om de lucht eruit te krijgen, en hadden voor het eerst prikogen van de lucht in het restaurant. Heel jammer, dat is voor ons echt een reden om niet terug te gaan, ondanks het heerlijke eten en de prima bediening en service.

Gegeten op 3 januari 2014

nelis1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tafeltje gereserveerd voor 4. Heerlijk gegeten, concept 3-gangen menu is prima.
Goede bediening, wel erg lang wachten na hoofdgerecht op dessert.
Garnituur bij hoofdgerecht is minimaal, klein schaaltje gebakken aardappeltjes voor 4 personen is echt te weinig! Zelf maar portie friet bij besteld. verder geen groenten etc. Had zelf een ''Dame Mucha'' als dessert, ijs, slagroom, advocaat. Advocaat ontbrak alleen, dat was echt een minpunt.

Gegeten op 8 november 2013

MAX1985
  • Recensies in de laatste twee jaar

Recent wezen eten met mijn vriendin, we hadden wat te vieren. Vanaf ontvangst tot het einde van de avond geweldig genoten. Vriendelijke en kundige bediening, zeer smakelijke gerechten en een sfeervolle ambiance. Voorgerecht: duivenborst met gebakken hertenleverworst. Duivenborst had een perfecte garing en paste heel goed bij de leverworst. Stroopje van rode wijn maakte het helemaal af. Hoofdgerecht: hertenfilet. In één woord TOP!! Zelden hebben wij zo'n heerlijk stukje vlees gegeten. Het was even geleden dat we waren geweest maar met dit voor ons nieuwe concept (24,50 voor drie gangen met keuze!) zijn we zeer snel weer terug om de andere gerechten te proeven!

Gegeten op 15 oktober 2013

ahoek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten in Mucha met 5 personen. Er was net een nieuw menu in verband met het wildseizoen, maar zonder vegetarisch gerecht op de kaart. Eten redelijk, maar de bediening was erg matig en de gastvrouw ronduit ongeïnteresseerd. Er werd niet gevraagd of het naar wens was of lekker was. Alle glazen werden van tafel gehaald, terwijl we nog zaten te eten. Jammer, van een op zich goed restaurant. Het zou goed zijn als de gastvrouw haar gasten met wat meer gastvrijheid tegemoet zou treden.

Gegeten op 27 oktober 2013

annepanne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. Het hoofdgerecht asperges met zalm was echt verrukkelijk! Was een hele tijd geleden dat ik hier gegeten had, maar kom hier zeker snel weer terug. Top gerechten voor zeer schappelijke prijzen.

Joppie1234
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdagavond gegeten met 8 personen. Service uitstekend. Voorgerecht: carpaccio, lekker. Hoofd: biefstuk met pepersaus, lekker. Toetje, tarte tartin, goed. Voor het bedrag van nog geen € 25,00 echt heel erg goed. Zeker een aanrader.

Gegeten op 20 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Mucha in Veenendaal

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Mucha. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!