Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eeterij 't Volle Bord

2. Hollands
  3. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 692 32 00

WiHa

Heerlijk gegeten! Aspergesoep (fatsoenlijke kom) Schnitzel met alles er op, lekkere verrassende bijlage, zoals stoofpeertjes/rabarber, aardappelschijfjes en meer, een feestje op het bord, toetje crème brulee was klein maar genoeg en lekker.
Ook fijn dat je een vol glas wijn kreeg. Dit alles voor een zeer redelijke prijs.

Gegeten op 5 juli 2014

larciano

Gisteravond hier verzeilt geraakt en zeker geen spijt! Een ouderwetse huiskamersfeer met simpele maar heerlijke gerechten. Heerlijke uiensoep, een gebonden preisoep voor de vrouw en
een verse Italiaanse bol met olijven, kaas e.d voor de jongedames. Het vlees erna was ook heerlijk. Biefstuk erg mals en heerlijke frieten en ook verse groente. Doordat alles vers klaar gemaakt wordt is de tijd tussen de gangen wat langer maar dat geeft toch niet? Het is geen fastfoodketen!
Ook de verse! wafel met ijs en kersen (eigenlijk wat afgezaagd) was ECHT lekker. Echtpaar is heel vriendelijk zonder amicaal te worden. Ik las een opmerking over een hond. Van mij hoeft dat ook niet maar echt last heb je er ook niet van. Na twee uur zeer voldaan weer weg gegaan. Wij vinden het een aanrader!!

Gegeten op 20 december 2013

DanielG

Afgelopen vrijdag hier gegeten, restaurant zat behoorlijk vol. Het doet aan als een huiskamer met veel items van vroeger aan de muren. Als voorgerecht hadden we een proeverij en toast met paddenstoelen, spek en kaas. Als hoofdgerecht de grillspies met kip, varkenshaas en biefstuk. De prijskwaliteit verhouding vind ik erg goed. Voorgerechten zijn rond de 7/8 euro en hoofdgerechten rond de 15 euro. Verwacht hier geen poespas of verfijnde gerechten maar gewoon lekker eten voor een vriendelijke prijs. Personeel is erg vriendelijk en zorgen voor een gezellige informele sfeer in het restaurant.

Gegeten op 6 december 2013

Bijlo

We nuttigden een plate service scholfilet en een plate service varkenshaasjes. Met name de scholfilet was belabberd. Ook de varkenshaasjes waren niet indrukwekkend. We snappen de goede recensies van de andere bezoekers niet zo goed.

Gegeten op 27 september 2013

nordy

Een leuke avond gehad met z'n achten. Leuke afwisselende kaart , voor ieder wat wils. Lekker eten, volle borden en verse producten.
1 puntje de grillspies is wat aan de kleine kant.
Decoratie bijzonder leuk veel te kijken.
Bediening op zich vriendelijk maar bijna niet aanwezig in de zaak. Ze brengen eten en drankjes en duiken dan meteen achter de bar en de keuken in. Aandacht voor het eten is goed maar aandacht voor de gasten mag er meer zijn.
Bijvoorbeeld al welkom heten wanneer mensen binnen komen scheelt de helft en geef je mensen al meteen een welkom gevoel.
We komen zeker een keer terug!

Gegeten op 21 september 2013

Stroop

Wij hebben heerlijk gegeten met z'n tweeën voor €60,-. Allebei een 3-gangenmenu, 2 drankjes en koffie na. Vegetarische camembertsalade is een aanrader. Een gemoedelijke en open sfeer. Tafelindeling ruim van opzet.

A. Brigande

Een wel heel bijzonder knus oud Hollands ingericht restaurant, zoals je ze maar zelden nog ziet. Overal hangen en staan spullen, wat opvalt is dat het allemaal erg schoon is. Hier kun je nog echt biefstuk eten, en een flinke schnitzel, met allerlei kleine gerechtjes erbij op het, inderdaad Volle Bord. Zo'n tien tafels op prima afstand van elkaar. Gemoedelijke bediening door de eigenaar zelf. Een leuk uitje voor wie eens wat anders wil.

Gegeten op 30 mei 2013

steak tartare

Tja de prijs is dan niet hoog, maar de kwaliteit blijft daar toch te ver bij achter! We hadden mosselen + friet + sla. Helaas waren de mosselen voorzien van teveel kruiden uit een potje (en zelfs smaakversterker denk ik), waren de sausjes wel erg karig, de frieten onvoldoende doorbakken en de sla een allegaartje met o.a. meloen. De bediening was ook niet in orde: stootte wijn om die vervolgens gewoon op de rekning stond.
Uiteindelijk waren we klaar voor € 20 p.p., is niet veel, maar dan moet de basis wel gewoon kloppen.

Gegeten op 28 juli 2012

eyes

• Goed

Hartelijke ontvangst in een wel heel knus huiselijke omgeving, met veel te zien als men aan tafel zit, aan muur plafond en rond om je heen. Ondanks het feit dat eerste bestelling op was, en ik dus iets anders moest kiezen, hebben we heerlijk gegeten. Smakelijk en genoeg voor een zeer redelijke prijs. Meneer serveert en mevr staat in de keuken, hij doet zijn best en dat zie je. Enig min punt, dat er een hond rondloopt achter in de zaak, vind ik niet echt kunnen. Kan echter een moment opname zijn.

evijftigschild

• Goed

Goed huiskamerrestaurant waarbij het voelt alsof je bij je oma thuis bent. Maar er wordt ook zo gekookt en dat is positief, zeker gelet op de prijs. Kortom: prima tentje voor een eenvoudige hap.

Schrijf zelf een recensie over Eeterij 't Volle Bord in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Eeterij 't Volle Bord. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.