a TripAdvisor company

2. Hollands
  3. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 692 32 00

riho

Vrijdag avond hier gegeten. Wij hebben beide gekozen voor een 3 gangen maand menu , het was heerlijk!!! een aanrader dus!!!

Gegeten op 5 februari 2016

cvandermeer

Het eten was erg lekker, de bediening vlot en gastvrij.Het restaurant is erg leuk retro ingericht. We hebben het erg naar onze zin gehad een aanrader dus!

Gegeten op 8 januari 2016

RvH1

Vandaag met zn 2e gegeten. Het is een huiskamer restaurant. Als voorgerecht hadden we een Carpaccio en een tomatensoep. De tomatensoep was echter niet wat we verwachtte. Een bijna gelige soep die niet naar tomaat smaakt. Na navraag blijkt hier kip doorheen te zitten.Dit mag best aangegeven worden. De soep werd door ons beide niet als lekker ervaren en is niet opgegeten. Jammer genoeg is de soep wel doorberekend. De Carpaccio was niet bijzonder maar smaakte wel. Huisgemaakte pesto is lekker. Als hoofdgerecht de kipsaté en een mixed grill besteld. De bij geserveerde appelcompote ham/kaas/prei waren lekker en de friet met mayonaise waren erg goed. De kip van de kipsaté was erg droog gebakken. De biefstuk en de kipfilet uit de mixed grill waren goed maar de varkenshaas was helaas ook te droog. Nagerechten waren de apfelstrudel en een dame Blanche. Deze waren lekker. De apfelstrudel werd geleverd met een lepeltje en een vorkje wat het eten van de strudel wel bemoeilijkt. Al met al was het middelmatig. Wij komen niet uit zeist maar zullen als we er weer zijn denk ik toch op zoek gaan naar een ander restaurant

daisyxxx

Voor het eerst hier gegeten en het is heel erg goed bevallen. Het restaurant heeft een gezellige inrichting en het personeel is erg vriendelijk. Het eten dat je krijgt is erg lekker en de prijzen zijn goed in verhouding. Op het gebied van drankjes hebben ze geen hele grote keuze, maar dat is te begrijpen aangezien het vrij klein is hier. Het maakte mij niet zoveel uit. Er is inderdaad een hond aanwezig maar hier heb je totaal geen last van. Hij ligt lekker op een stoel te slapen naast de bar.

Gegeten op 29 juli 2015

Mfmgijsberts

het is net of ik bij mijn oma kwam eten. Inrichting is echt uit begin 1900. Je moet er van houden. Eten is prima en de eigenaar doet super zijn best om het je naar de zin te maken. Het hoofdgerecht is erg bijzonder opgemaakt met zelfgemaakte appelmoes, een aardbei, een druifje, stokbroodje met tapenade, boontjes met spek erom heen en friet of gebakken aardappelen. Ziet er erg kleurrijk uit en smaakt allemaal prima.

Gegeten op 24 juli 2015

Simons365

Eten bij het volle bord was echt heerlijk thuiskomen. De inrichting is heel huiselijk, alsof je tussen iemands verzameling zit. De man die ons bediende was heel vriendelijk. We hebben coq au vin en saté gegeten. Prijs-kwaliteit verhouding was erg goed. We komen zeker terug als we weer in de buurt zijn.

Gegeten op 9 mei 2015

BBERG1

Zaterdagavond met ons tweeën wezen eten. Niet gereserveerd van te voren en we hadden echt geluk dat er nog een plaatsje vrij was. Via Internet gelezen dat het een bijzonder restaurant zou zijn en dat was het ook. Echt huiskamer idee met allemaal verschillende spulletjes, tafels en stoelen. Zag er al prachtig uit. Echt keer wat anders dan we gewend waren. Vriendelijk ontvangen. Toen besteld van menukaart. Hierop stonden ook bijzondere gerechten. Gekozen voor een voorgerecht toast 't volle bord en tapas 't volle bord. Echt geweldig lekker. Een echte aanrader. Hoofdmenu vleesspies 'volle bord en zeewolffilet. Ook wederom zeer lekker en ruim voldoende.
En natuurlijk, omdat alles zeer goed bevallen was tot nu toe, ook nog een dessert genomen. Echt allemaal lekker.
Samengevat een echt leuke ervaring. Gezellig knus restaurant. Goede bediening. Helemaal niet duur. Echt top.
Als we keer weer in de buurt zijn gaan we er graag weer heen.

Gegeten op 18 april 2015

WiHa

Heerlijk gegeten! Aspergesoep (fatsoenlijke kom) Schnitzel met alles er op, lekkere verrassende bijlage, zoals stoofpeertjes/rabarber, aardappelschijfjes en meer, een feestje op het bord, toetje crème brulee was klein maar genoeg en lekker.
Ook fijn dat je een vol glas wijn kreeg. Dit alles voor een zeer redelijke prijs.

Gegeten op 5 juli 2014

larciano

Gisteravond hier verzeilt geraakt en zeker geen spijt! Een ouderwetse huiskamersfeer met simpele maar heerlijke gerechten. Heerlijke uiensoep, een gebonden preisoep voor de vrouw en
een verse Italiaanse bol met olijven, kaas e.d voor de jongedames. Het vlees erna was ook heerlijk. Biefstuk erg mals en heerlijke frieten en ook verse groente. Doordat alles vers klaar gemaakt wordt is de tijd tussen de gangen wat langer maar dat geeft toch niet? Het is geen fastfoodketen!
Ook de verse! wafel met ijs en kersen (eigenlijk wat afgezaagd) was ECHT lekker. Echtpaar is heel vriendelijk zonder amicaal te worden. Ik las een opmerking over een hond. Van mij hoeft dat ook niet maar echt last heb je er ook niet van. Na twee uur zeer voldaan weer weg gegaan. Wij vinden het een aanrader!!

Gegeten op 20 december 2013

DanielG

Afgelopen vrijdag hier gegeten, restaurant zat behoorlijk vol. Het doet aan als een huiskamer met veel items van vroeger aan de muren. Als voorgerecht hadden we een proeverij en toast met paddenstoelen, spek en kaas. Als hoofdgerecht de grillspies met kip, varkenshaas en biefstuk. De prijskwaliteit verhouding vind ik erg goed. Voorgerechten zijn rond de 7/8 euro en hoofdgerechten rond de 15 euro. Verwacht hier geen poespas of verfijnde gerechten maar gewoon lekker eten voor een vriendelijke prijs. Personeel is erg vriendelijk en zorgen voor een gezellige informele sfeer in het restaurant.

Gegeten op 6 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Eeterij 't Volle Bord in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Eeterij 't Volle Bord. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.