a TripAdvisor company

2. Hollands
  3. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 692 32 00

Simons365

Eten bij het volle bord was echt heerlijk thuiskomen. De inrichting is heel huiselijk, alsof je tussen iemands verzameling zit. De man die ons bediende was heel vriendelijk. We hebben coq au vin en saté gegeten. Prijs-kwaliteit verhouding was erg goed. We komen zeker terug als we weer in de buurt zijn.

Gegeten op 9 mei 2015

BBERG1

Zaterdagavond met ons tweeën wezen eten. Niet gereserveerd van te voren en we hadden echt geluk dat er nog een plaatsje vrij was. Via Internet gelezen dat het een bijzonder restaurant zou zijn en dat was het ook. Echt huiskamer idee met allemaal verschillende spulletjes, tafels en stoelen. Zag er al prachtig uit. Echt keer wat anders dan we gewend waren. Vriendelijk ontvangen. Toen besteld van menukaart. Hierop stonden ook bijzondere gerechten. Gekozen voor een voorgerecht toast 't volle bord en tapas 't volle bord. Echt geweldig lekker. Een echte aanrader. Hoofdmenu vleesspies 'volle bord en zeewolffilet. Ook wederom zeer lekker en ruim voldoende.
En natuurlijk, omdat alles zeer goed bevallen was tot nu toe, ook nog een dessert genomen. Echt allemaal lekker.
Samengevat een echt leuke ervaring. Gezellig knus restaurant. Goede bediening. Helemaal niet duur. Echt top.
Als we keer weer in de buurt zijn gaan we er graag weer heen.

Gegeten op 18 april 2015

WiHa

Heerlijk gegeten! Aspergesoep (fatsoenlijke kom) Schnitzel met alles er op, lekkere verrassende bijlage, zoals stoofpeertjes/rabarber, aardappelschijfjes en meer, een feestje op het bord, toetje crème brulee was klein maar genoeg en lekker.
Ook fijn dat je een vol glas wijn kreeg. Dit alles voor een zeer redelijke prijs.

Gegeten op 5 juli 2014

larciano

Gisteravond hier verzeilt geraakt en zeker geen spijt! Een ouderwetse huiskamersfeer met simpele maar heerlijke gerechten. Heerlijke uiensoep, een gebonden preisoep voor de vrouw en
een verse Italiaanse bol met olijven, kaas e.d voor de jongedames. Het vlees erna was ook heerlijk. Biefstuk erg mals en heerlijke frieten en ook verse groente. Doordat alles vers klaar gemaakt wordt is de tijd tussen de gangen wat langer maar dat geeft toch niet? Het is geen fastfoodketen!
Ook de verse! wafel met ijs en kersen (eigenlijk wat afgezaagd) was ECHT lekker. Echtpaar is heel vriendelijk zonder amicaal te worden. Ik las een opmerking over een hond. Van mij hoeft dat ook niet maar echt last heb je er ook niet van. Na twee uur zeer voldaan weer weg gegaan. Wij vinden het een aanrader!!

Gegeten op 20 december 2013

DanielG

Afgelopen vrijdag hier gegeten, restaurant zat behoorlijk vol. Het doet aan als een huiskamer met veel items van vroeger aan de muren. Als voorgerecht hadden we een proeverij en toast met paddenstoelen, spek en kaas. Als hoofdgerecht de grillspies met kip, varkenshaas en biefstuk. De prijskwaliteit verhouding vind ik erg goed. Voorgerechten zijn rond de 7/8 euro en hoofdgerechten rond de 15 euro. Verwacht hier geen poespas of verfijnde gerechten maar gewoon lekker eten voor een vriendelijke prijs. Personeel is erg vriendelijk en zorgen voor een gezellige informele sfeer in het restaurant.

Gegeten op 6 december 2013

Bijlo

We nuttigden een plate service scholfilet en een plate service varkenshaasjes. Met name de scholfilet was belabberd. Ook de varkenshaasjes waren niet indrukwekkend. We snappen de goede recensies van de andere bezoekers niet zo goed.

Gegeten op 27 september 2013

nordy

Een leuke avond gehad met z'n achten. Leuke afwisselende kaart , voor ieder wat wils. Lekker eten, volle borden en verse producten.
1 puntje de grillspies is wat aan de kleine kant.
Decoratie bijzonder leuk veel te kijken.
Bediening op zich vriendelijk maar bijna niet aanwezig in de zaak. Ze brengen eten en drankjes en duiken dan meteen achter de bar en de keuken in. Aandacht voor het eten is goed maar aandacht voor de gasten mag er meer zijn.
Bijvoorbeeld al welkom heten wanneer mensen binnen komen scheelt de helft en geef je mensen al meteen een welkom gevoel.
We komen zeker een keer terug!

Gegeten op 21 september 2013

Stroop

Wij hebben heerlijk gegeten met z'n tweeën voor €60,-. Allebei een 3-gangenmenu, 2 drankjes en koffie na. Vegetarische camembertsalade is een aanrader. Een gemoedelijke en open sfeer. Tafelindeling ruim van opzet.

A. Brigande

Een wel heel bijzonder knus oud Hollands ingericht restaurant, zoals je ze maar zelden nog ziet. Overal hangen en staan spullen, wat opvalt is dat het allemaal erg schoon is. Hier kun je nog echt biefstuk eten, en een flinke schnitzel, met allerlei kleine gerechtjes erbij op het, inderdaad Volle Bord. Zo'n tien tafels op prima afstand van elkaar. Gemoedelijke bediening door de eigenaar zelf. Een leuk uitje voor wie eens wat anders wil.

Gegeten op 30 mei 2013

steak tartare

Tja de prijs is dan niet hoog, maar de kwaliteit blijft daar toch te ver bij achter! We hadden mosselen + friet + sla. Helaas waren de mosselen voorzien van teveel kruiden uit een potje (en zelfs smaakversterker denk ik), waren de sausjes wel erg karig, de frieten onvoldoende doorbakken en de sla een allegaartje met o.a. meloen. De bediening was ook niet in orde: stootte wijn om die vervolgens gewoon op de rekning stond.
Uiteindelijk waren we klaar voor € 20 p.p., is niet veel, maar dan moet de basis wel gewoon kloppen.

Gegeten op 28 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over Eeterij 't Volle Bord in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Eeterij 't Volle Bord. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.