ParkPaviljoen

• ?

• ?

Miss_Jummy

• Slecht

Dit is echt een verschrikkelijke tent. Mooie locatie maar binnen was het een complete chaos. Dit terwijl er maar een een paar tafels bezet waren. Tafels werden niet afgeruimd, klanten werden niet geholpen en een manager(?) die zijn hoofd niet koel kon houden. Na 15 minuten gewacht te hebben, mochten we eindelijk wat drinken bestellen. We vroegen toen gelijk om de menukaart en na wederom 15 minuten gewacht te hebben, komt meneer ons doodleuk vertellen, dat we beter wat konden gaan eten op het terrein van het concert van Jack Johnson! WAT?! Hij verwachtte een gezelschap en had blijkbaar geen zin om onze tafel van eten te moeten voorzien. Dat had hij bij onze reservering wel gelijk mogen zeggen! Echt zonde van zo'n zaak dat er zo iemand in staat!

Proever75705

• Uitstekend

Het is zeker de moeite waard om een keer in het ParPaviljoen te eten. Je kan hier echt heerlijk eten voor een zeer betaalbare prijs. Vooral de ligging midden in het prachtige Zuiderpark vind ik erg mooi. De service vond ik bovendien ook zeer goed. Dit is zeker een plek waar ik nog terug zal komen.

Iris Hartman

• Goed

Verwacht hier geen sjiek restaurant met een topniveau, maar eerlijk is eerlijk... voor dat geld eet je goed en meer dan genoeg. Waar kun je tegenwoordig nog een rib-eye of biefstuk voor 12 euro eten? En dat is dan inclusief salade en patat-frites. Een een voorgerecht voor slechts 5 euro? Hier kan het! En als het mooi weer is, ga je dat lekker nuttigen op het terras. Overigens schenken ze prima wijnen, wederom voor dat geld. Menukaart is natuurlijk niet uitgebreid. Overigens hebben wij hier al een paar keer gegeten in alle rust (weinig publiek). Niet zo goed voor hun zaken, maar wij genieten hier wel van.

Proever58763

• Uitstekend

Prima gegeten, het is geen \"le garage\", maar voor de prijs waarvoor je hier kunt eten is de kwaliteit prima. Heerlijke huiswijn, goede bediening, Ik kom hier zeker terug als het weer beter is om lekker buiten op het terras te eten.

maria carvalho

• Uitstekend

Al meerde keren hier gegeten in deze mooie omgeving. Vooral in de zomer aan het water. Heerlijk eten (vooral de garnalenspies) voor een spotprijsje.

Proever28677

• Slecht

Op 23 september 2006 werd mijn moeder 90 jaar.
We wilden dit vieren door met alle kinderen en kleinkinderen met haar uit eten gaan. Dit betrof een groep van 24 mensen.
Omdat het zo mooi gelegen is en dicht in de buurt heeft mijn vrouw ParkPaviljoen gebeld.
Konden wel komen maar mochten slechts uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten kiezen ivm de drukte voor de kok.
Konden we helemaal begrijpen en in overleg tussen mijn vrouw en het restaurant kwam er toch een leuk menu uit.
Soep van de dag of capachio, Varkenshaas of pangafilet en vanile ijs met chocoladesaus of tiramisu.
Afgesproken dat we iets eerder kwamen zodat we mijn moeders stoel nog even konden versieren.
Keken er erg naar uit, maar toen we in het restaurant kwamen stonden er 3 ronde tafels, zodat iedereen apart moest zitten. Dit was niet de bedoeling, dus samen met de visite alles tegen elkaar gezet.
Bleek later voor een andere groep wel allemaal vierkante tafels tegenelkaar gezet te zijn. Voor onze groep stonden er ook nog genoeg vierkante tafels Die de hele avond onbezet bleven.
De bediening was de hele avond ontzettend slecht 2 jonge mensen voor het hele restaurant. Kwam ook nooit iemand langs om te vragen of je iets wilde drinken en als je zelf ging vragen werd het ook nog vaak vergeten. Voorgerechten waren goed maar de Varkenshaas was ontzettend droog en de champignonsaus moest je met een vergrootglas zoeken. Ook de chocoladesaus was moeilijk te vinden op het vanille ijs en de tiramisu was bevroren. Porties waren erg klein.
Algehele indruk, je voelde je niet welkom en men was er totaal niet in geinteresseerd om het je naar je zin te maken. Op klachten kwam totaal geen reactie.
Na € 475,00 lichter en veel iritaties zijn we vroeg en zonder koffie vertrokken. Voor ons in ieder geval 1 keer maar nooit meer!!!!
hfrantzen@wanadoo.nl.

Proever48740

• Slecht

Voor onze gasten, van de Zonnebloem, afdeling Duindorp-Segbroek, in het kader van ziekendag van de Zonnebloem een (door het restaurant aanbevolen) High tea willen bespreken. Lukte dus niet. Werden van Parkpaviljoen naar Bowlingcentrum verwezen vice versa. Uiteindelijk hebben wij (als organisatie) voor een andere lokatie gekozen. Jammer want het had wellicht een goede start kunnen zijn voor de begeleiders om eens te komen eten? Ik geef de leiding aan hierover eens na te denken.
Mijn eigen ervaring staat al op de site, maar ik bedenk mij (nu) nog wel om hier weer te komen.

Proever50185

• Matig

Afgelopen woensdag hier gegeten. Eerder hier goed gegeten, maar nu, niet slecht maar wel duurder en de porties zijn ook kleiner geworden. Brood en kruidenboter was moeilijk en de witte port was veranderd in sherry(slechte verkooptruc). Bovendien erg weinig aandacht van het personeel en voel je je hier niet welkom. Kortom hier kom ik voorlopig niet.

Proever48740

• Uitstekend

Hier al herhaaldelijke malen gegeten. Alleen toen moest dit nog vanwege de temperatuur binnen. Ben van plan deze week met vrienden (hopelijk op het terras) wederom te gaan eten. Ook zij vonden het de afgelopen keer prima. Je weet dat je niet bij Des Indes eet en dat de kwaliteit? daar ook naar is. (bij Des Indes is ook niet altijd alles). Maar het eten is lekker en ik kan het er zelf niet voor klaarmaken. Voor de actie van het Rode Kruis actie zal ik de volgende keer mijn bevindingen doorgeven.

Iris Hartman

• Goed

Geen zin om zelf te koken en dus goed en goedkoop willen eten? Wij hebben het hier gevonden. Oke, verwacht absoluut geen culinaire hoogstandjes, gewone simpele porties, met standaard salade en patatjes erbij maar voor die prijs.... mij hoor je niet. De kipsate brochette á 9,50 euro had wel vier goed gevulde stokjes en was bovendien smakelijk. Wij komen hier zeker terug om die bijna complete varkenshazen te eten (want die zagen er ook goed uit in het voorbijkomen). Entourage binnen stelt weinig voor, maar buiten op het terras is het zalig vertoeven zo aan de waterkant.

Schrijf zelf een recensie over ParkPaviljoen in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over ParkPaviljoen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!