• foto's van Entrekoos in Haarlem - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 532 03 58

Proef de pure smaken

Geniet van Frans-mediterrane gerechten. Het allerbeste vlees, de meest verse vis en de mooiste groenten; er worden geen concessies gedaan in de keuken. Pure gerechten met ontzettend veel smaak. Dit is nou echt genieten.

jochem21

Via online reservering

Zeer genoten van een drie gangen dinertje. Zelf een entrecot gekozen en mijn vriendin een tournedos. Heerlijk van de grill. Ook het kaasplankje is zeker aan te raden.

Gegeten op 28 februari 2015

hayo2

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten bij Entrekoos, we werden gastvrij ontvangen en voelden ons meteen thuis! Je kon aan het eten merken dat het met zorg en smaakvol is bereid en de bediening was goed verzorgd wij kwamen niets tekort en de medewerkers kwamen met goeie suggesties als we vragen hadden. Het is erg gezellig en eigentijds ingericht en ook wel knus.
Kortom wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 14 februari 2015

eleonore67

Via online reservering

Regelmatig ontmoet ik mijn dochter in Haarlem, wij komen allebei uit een andere woonplaats en vermaken ons dan met winkelen, koffie drinken, lunchen en tot slot eten bij Entrekoos. Wij worden steeds heel vriendelijk welkom geheten en begroet en genieten van een heerlijk etentje. De laatste keer genoot ik van een salade met geitenkaas, daarna kabeljauw, met garnituur. Mijn dochter is vegetariër en is dol op de uiensoep en daarna vegetarische lasagne. Toe krijgen wij altijd koffie, we zijn niet zo van de desserts.

Gegeten op 14 februari 2015

mira15

Via online reservering

Altijd prima eten bij Entrekoos in een ongedwongen, gemoedelijke sfeer. Service is altijd perfect en uiterst vriendelijk, eigenaren zulke prettige mensen. Wij komen hier al jaren heel graag!

Gegeten op 8 februari 2015

henk254

Via online reservering

Voor de tweede keer heerlijk gegeten.
En zeker niet voor het laatst.
Leuke bediening en een sfeervol restaurant.

Henk Oostwouder

ineke97

Via online reservering

Ik ben al vaker bij Entrekoos geweest, en altijd is het eten heerlijk, de bediening vriendelijk en professioneel. De prijs van het driegangenmenu is echt betaalbaar, en nodigt uit tot herhaling. Ga zo door!

Groet Ineke Agricola.

Sabrina-1

Vorige week (ruim van te voren dus) een reservering gemaakt om za 31-1 om 19.30uur te komen eten. Bij aankomst werd medegedeeld: er is een probleempje, wij hebben geen tafels vrij dus jullie moeten even wachten (apart als je zoveel dagen van tevoren hebt gereserveerd). Erg slechte service, ik verwacht dat je dan in ieder geval een zitje krijgt aangeboden en/of een drankje van het huis. Na 20min staand wachten vroeg ik hoelang het nog ongeveer ging duren. Een chagrijnige reactie: ik heb zo een tafel vrij. Vervolgens werden wij op een bank gezet om ons zoet te houden tot er een tafel vrij was. Na 40min was het eindelijk zo ver. Na ons ongenoegen te hebben uitgesproken werd er gezegd dat het doorgegeven zou worden en dat ze zou kijken of er een drankje oid van het huis zou kunnen worden verzorgd. Na 2x navragen geen terugkoppeling hierop en dit was dus ook niet op de rekening te zien... Communicatie tussen bediening is dan ook erg slecht. Wordt er gevraagd of je water wilt, geef je aan dat het niet nodig is, komt het toch (en ook voor de bierdrinkers). Dit kan allemaal stukken professioneler. Een open keuken is leuk, maar het zou hygienischer zijn als er dan meer op presentatie wordt gelet (gezichtsbeharing en haar kort of vast/muts). Al met al een zeer teleurstellend avondje uit. De 'gastvrouw'/bedrijfsleidster bleef de hele avond zeer chagrijnig en bot doen. Wellicht met het verkeerde been uit bed gestapt maar daar hoor je als gast niks van te merken.
Hier door de dinerjaarkaart terecht gekomen maar zal hier niet snel een 2e keer voor kiezen en het niemand aanbevelen.

Han1948

Via online reservering

Prima ambiance, gevarieerde kaart, gastvrij team en eventuele wensen zijn een uitdaging voor de keuken die ze graag en met succes aangaan. Kwaliteit hoog, prijs/prestatie uitstekend. Wij komen terug!

Gegeten op 23 januari 2015

luis5

Via online reservering

Gingen na het eten naar het Theater , en Entrekoos medewerkers hebben dat goed opgepakt ! We werden snel en vriendelijk geholpen , maar niet haastig of gestrest !
Het eten was goed !

Gegeten op 17 januari 2015

PureSenses

“Geen culinair hoogstandje, maar prima biefstuk.”
3 jan 2015
De reden voor een bezoek aan Etrekoos moet eigenlijk een lekker gebakken biefstukje zijn. Dan zit je goed. Voor de rest is het niet veel bijzonders. De eigenaren zijn erg vriendelijk en de bijgerechten ok. Prima plek voor een vlezig bezoekje.

Gegeten op 11 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Entrekoos in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Entrekoos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.