• foto's van Entrekoos in Haarlem - 1

• 8.0 10 14

• 7.5

• 7.3

Proef de pure smaken

Geniet van Frans-mediterrane gerechten. Het allerbeste vlees, de meest verse vis en de mooiste groenten; er worden geen concessies gedaan in de keuken. Pure gerechten met ontzettend veel smaak. Dit is nou echt genieten.

nick32

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Gezellig gegeten met een goede vriend samen. Het zag er allemaal netjes verzorgd uit. Het oogde in het begin wat donker in het restaurant maar dat zorgde ook wel weer voor een beetje sfeer op klaarlichte dag. Leuk dat het een open keuken is en je kunt zien hoe de koks aan het werk zijn. De bediening was erg vriendelijk en zag er goed uit (leuke spontane blonde dame vandaar de 9). De entrekoo met wijnsaus is zeker een aanrader & ik zou hiervoor graag nog een keer teruggaan!

Gegeten op 12 april 2014

Jan Zellenrath
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een aantal jaren weer wezen eten bij Entrekoos. Het viel (weer) niet tegen. Een driegangen menu voor € 26,50 is goed te doen. Zelf at ik a la carte. De kaart is niet groot maar met voldoende keus. Ik begon met de uitstekende uiensoep, een heerlijke binnenkomer. Het hoofdgerecht was een mooi gebraden entrecote, precies zoals ik hem graag wilde hebben. De huisgemaakte patat is heerlijk en ook het groentegarnituur onder het vlees was smakelijk. Er was ook nog een salade bij. Als dessert appelclafoutis met kaneelijs. De Shirazwijn was een goede begeleider.
Wat een verschil met de naamgenoot in Leiden!

Gegeten op 16 maart 2014

Hoeven
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als hoofdgerecht had ik een op de huid gebakken kabeljauw. Er zaten wel 8 héle grote graten in en de patat bestond uit kleine donkere brokjes. Toen gevraagd werd hoe het had gesmaakt heb ik dat uiteraard gezegd en de graten lagen op mijn bord en de patat was onaangeroerd. Dat donkere op de patat was de schil en ja, dat was toeval dat we allemaal kleine patatjes hadden. De serveerster kwam niet meer terug . Bij afrekening vroeg ik wat de kok over de graten had gezegd.....ja, vis hé. En ze fileerden niet zelf, dus zij konden er niets aan doen.
Kortom, nul service. Geen excuses nog geen drankje van de zaak.

Gegeten op 21 februari 2014

babyolifantje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een van onze favoriete restaurants in Haarlem. Vooral als we gasten hebben, gaan we hier eten.
Je weet dat het altijd een geslaagde avond zal zijn.

Het eten is lekker, vooral de tonijn ben ik een groot fan van.
De eigenaren zijn heel vriendelijk en geven je een welkom gevoel.

Het decor is strak en toch wel warm. Het is mij een beetje te stijf, maar ik voel me er altijd op mijn gemak.
Met geluk is er op mooie dagen een plekje buiten.

Gegeten op 13 december 2013

J_Boersen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met deze naam kan het natuurlijk niet mis gaan, als ik in Haarlem ben breng ik altijd een bezoekje bij EntreKoos. Uiteraard een entrecote (xl) lekker rood van binnen in combinatie met een glas rode huiswijn. Niets meer en niets minder. Erg fijn en altijd thuiskomen.

Gegeten op 13 december 2013

theo2035
  • Recensies in de laatste twee jaar

Entrekoos is een van onze favoriete restaurants in Haarlem. De gerechten zijn overduidelijk met veel passie klaargemaakt met gebruik van fijne producten. Het vlees is lekker mals, en door de grill zéér smakelijk. Bediening is op een prettige manier vriendelijk en is er als het nodig is. Ook de prijs kwaliteit verhouding is prima in orde wat ons betreft.

Gegeten op 16 januari 2014

IngridSyl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier nu een aantal keren gegeten en ik kan niet anders zeggen dat dat het top is. Hele fijne bediening en al een driegangenmenu voor 27,95 euro.
Gezellige open keuken zodat je met Eigen ogen kunt zien wat de eigenaar/kok voor je klaarmaakt.
De tomaatjes die bij het hoofdgerecht geserveerd warden waren overheerlijk.
Kortom voor ons een zaak waar we zeker terugkomen.

Gegeten op 20 november 2013

karelvm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zondagavond heerlijk gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en wilden eigenlijk in de binnentuin gaan zitten, er zat niemand anders en de tuin is niet echt gezellig ingericht. We zijn dus binnen gaan zitten, het is ruim opgezet maar wel een beetje donker. De menukaart laat redelijk simpele zaken zien maar de uitvoering was bijzonder goed! Verder konden we de wijn die we wilden toch per glas bestellen terwijl de kaart aangaf dat het alleen per fles kon, flexibele service!

Gegeten op 8 september 2013

arlen
  • Recensies in de laatste twee jaar

We dachten dat dit een plek was voor een goed stukje vlees. De tournedos was echter nogal taai en we twijfelden even of we de bediening zouden roepen. Die kwam echter zelf al langs met de vraag of alles naar wens was. Maar op onze opmerking over het taaie vlees had ze geen antwoord. Ze zou het even bij de keuken navragen. Al snel kwam ze terug met een dienblad.
'De kok zegt dat we geen taai vlees hebben, hier heeft u ander mes.'

Zo voel je je niet serieus genomen, niet door het personeel en niet door de kok. En het vlees was duidelijk niet mals.

Gegeten op 17 augustus 2013

lpvhvst
  • Recensies in de laatste twee jaar

Entrekoos Haarlem: Eerlijk eten. Goede prijs kwaliteit verhouding, eerste klas bediening. Aanrader voor iedereen die van een goed stukje vlees houdt!

Schrijf zelf een recensie over Entrekoos in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Entrekoos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!