Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Entrekoos in Haarlem - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 532 03 58

Proef de pure smaken

Geniet van Frans-mediterrane gerechten. Het allerbeste vlees, de meest verse vis en de mooiste groenten; er worden geen concessies gedaan in de keuken. Pure gerechten met ontzettend veel smaak. Dit is nou echt genieten.

Han1948

Via online reservering

Prima ambiance, gevarieerde kaart, gastvrij team en eventuele wensen zijn een uitdaging voor de keuken die ze graag en met succes aangaan. Kwaliteit hoog, prijs/prestatie uitstekend. Wij komen terug!

Gegeten op 23 januari 2015

luis5

Via online reservering

Gingen na het eten naar het Theater , en Entrekoos medewerkers hebben dat goed opgepakt ! We werden snel en vriendelijk geholpen , maar niet haastig of gestrest !
Het eten was goed !

Gegeten op 17 januari 2015

PureSenses

“Geen culinair hoogstandje, maar prima biefstuk.”
3 jan 2015
De reden voor een bezoek aan Etrekoos moet eigenlijk een lekker gebakken biefstukje zijn. Dan zit je goed. Voor de rest is het niet veel bijzonders. De eigenaren zijn erg vriendelijk en de bijgerechten ok. Prima plek voor een vlezig bezoekje.

Gegeten op 11 september 2014

culinairtje

Heerlijk gegeten met collega's bij entrekoos! Vooraf brood met aioli,
brood heel vers.
Aioli vond ik wat naar mayonaise smaken.
Als hoofdgerecht ging ik voor de zalm, super!!! Groente hierbij ook top!
Personeel heel vriendelijk, kom zeker snel weer eens terug.

Gegeten op 22 december 2014

KarstR

Lekker gegeten bij Entrekoos. Entrekoos is op zich niets bijzonders. Gewoon een bistro maar ik heb er wel één van de betere entrecotes gegeten in de afgelopen jaren. Helaas dreef mijn carpaccio in te zure dressing. Deze stond tevens binnen vijf minuten na bestelling op tafel. Dat was echt te snel, we hadden net één stukje van ons brood gekregen. Het toetje was een dame blanche zonder verdere bijzonderheden. Prijskwaliteit was verder ook prima. Ik las een aantal klachten over de saus in een bakje maar ik vond het wel prettig dat de saus apart wordt geserveerd. Zo kun je zelf lekker dippen met je stukje vlees en bepalen hoeveel saus je wil. Ook vond ik de hoeveelheid voldoende. Ik vermoed echter dat mensen die meer saus willen dat gewoon kunnen vragen. Het eten krijgt van mij een zes. Echter op basis van de perfecte entrecote een puntje meer, een dikke zeven dus.

Gegeten op 20 december 2014

gastrĂ³nomo

Vandaag was ik meegenomen door mijn personeel, Na een jaar hard werken vonden ze dat ik een etentje verdiend had. Zij hadden gereserveerd bij Entrekoos . Dat is geen slechte keuze. Leuk en hartelijk ontvangen door de bediening. Erg attent, geen lege glazen op tafel ed. Serious Request was in Haarlem dus nogal druk op de maandag maar dat was niet te merken. Het eten was lekker en goed bereid , mijn kippetjes was mals en de bord was niet te vol met overdaad aan garnituren ,wat je vaak tegen komt in steak restaurants. met lekker rozemarijnsaus was het compleet .
Kortom een aangename verrassing.

Gegeten op 22 december 2014

Rob 30

Heerlijk 3 gangenmenu gegeten met zijn tweetjes voor maar 27.50 euro per persoon, ruime keuze, hier wordt nog met liefde gekookt, uitstekende zeer attente bediening.

Gegeten op 29 november 2014

robneeter

Via online reservering

Twee voorgerechten en een toetje, allemaal even lekker. De bediening is ook top. Alleen moet er misschien iets aan de indeling worden gedaan, want met de akoestiek is het niet helemaal in orde. Er zat een grote groep die zonder stemverheffing praatten, maar het kwam door alsof we midden op hun tafel zaten.
Maar eten, drinken en bediening: super!!

Gegeten op 30 november 2014

Paulazuid

Via online reservering

Heerlijk wild gegeten, naar wij dachten via de ah-actie die tot 7-12 loopt. Hoewel we ook via de Ah-site reserveerden hoorden we in het restaurant dat ze sinds juli al niet meer meededen... En we mochten gewoon afrekenen. We zijn toch gebleven en hebben echt heerlijk gegeten met een koffie van het huis toe.
We komen graag weer!

Gegeten op 29 november 2014

wouter03

Prima gerechten. Na twee lekkere soepen kwamen de wildgerechten (hertenfilet en fazant), die allebei goed bereid waren - niet te gaar. Complimenten voor de bediening. Die was sowieso erg vriendelijk en attent, maar hield ook goed de tijd in de gaten Wij hadden aangegeven tijdig weg te moeten naar een concert, en terwijl de zaak steeds voller werd bleven wij in een aangenaam tempo bediend worden, er vielen geen gaten.
Nog een pluspuntje: zonder gezeur water in karaffen, en geen dure flessen.
Een minpuntje voor het decor: de akoestiek is slecht - toen er een gezelschap luidruchtige dames binnenkwam domineerden zij het hele restaurant.

Gegeten op 14 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Entrekoos in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Entrekoos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.