Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0299 404 696

BellaDonna

Altijd weer echt een avondje uit. Zeer goed eten en vriendelijke en attente bediening. Zowel vis als vlees worden hier altijd heerlijk bereidt. De carpaccio is hier voortreffelijk en de ossenhaas smelt op je tong. Vergeet de briljante runder ribeye niet of de heerlijke slibtongen. Mocht je nog ruimte hebben voor een dessert, neem dan eens iets met ijstruffels want die zijn heerlijk. De gerechten buiten de kaart om zijn altijd weer erg verrassend. De eigenaar heet zijn gasten graag persoonlijk welkom en hij kent veel van zijn gasten dan ook bij naam. Zijn twee zonen werken ook in de zaak en veel mensen van de bediengen werken er al jaren. De aankleding van het restaurant doet romantisch aan en is iig erg gemoedelijk met donker hout en rode gordijnen. Als we goed willen eten gaan we graag hier heen!

Gegeten op 4 september 2014

Petra2013

Wederom heerlijk gegeten hier! Personeel is vriendelijk en de "vibes" in dit restaurant zijn goed. Het eten wordt met liefde bereid en het personeel heeft plezier in zijn werk. De eigenaar weet van het concept goed ondernemersschap en active hospitallity een succes te maken.
Het is geen wonder dat dit restaurant altijd vol zit.
Van elke gang hebben wij genoten. Gisteren aten wij: viscompositie, ossehaas, vanille ijs met aarbeien, carpaccio, sateh en creme brulee, heerlijk weer. Complimenten voor de keukenbrigade. Wij hebben van dit restaurant ons vaste "wij-vieren-ons-huwelijk-met-een-etentje restaurant" van gemaakt. en komen zeker wederom terug.

Gegeten op 6 september 2014

kaantje

We waren met het bootje in Purmerend en kwamen uiteraard op de koemarkt uit. Bij iens gespiekt en effe anders had een mooi hoog cijfer dus wij naar binnen. Daar was de eerste verrassing een best wel groot maar donker restaurant, een beetje oubollig, maar wel consequent doorgevoerd. Wij hadden niet zo'n honger en bestelden allebei twee voorgerechten . Dat was geen probleem. Dat deden we van de kaart, want wat er verder die avond was werd zo snel gezegd, dat wij dat niet konden onthouden. De kreeftensoep was voortreffelijk, de viscombinatie in orde. De coquilles volgens de een precies goed, volgens de ander iets te lang gebakken, maar verder met de zeer voortreffelijke tonijn een lekker gerecht. De bijgeleverde garnituur was een flop, ik kan me niet herinneren ooit zo witlof gegeten te hebben, zelfs vijftig jaar geleden niet. De bestelde wijn was niet in huis, de vervangende wijn stond voor de bestelde wijn op de rekening. Wij waren niet echt overtuigd, maar om ons heen zaten veel duidelijk vaste gasten met zeer veel plezier te eten. Het zit niet voor niks vol, denk ik dan maar.

Gegeten op 31 augustus 2014

marijkedoeve1950

Via online reservering

Het was fenomenaal! Het decor geweldig gezellig en de bediening top! Dit was onze eerste keer maar zeker het aanraden waard ! Het eten werd perfect opgediend en de smaak groots! Zeker om nog een keer te herhalen.

Gegeten op 14 augustus 2014

Love Food

Had hoge verwachtingen, maar zeker niet teleurstellend.
Eten was oke, de huisgemaakte friet waren erg vettig en taai, zeker voor kinderen.
Voor de steak ga ik toch liever ergens anders heen.

Gegeten op 30 april 2014

robert36

Wij hadden een tafeltje in de zon, combinatie van voorgerechten met zijn tweetjes. Verse carpaccio, malse kalfsvlees, zachte gamba's en smaakvolle kastanjechampignons. Als hoofdgerecht zeetong en mijn vrouw het vegetarische menu (staat niet op de kaart!) waar ECHT over nagedacht is. Prachtige opmaak en goede verschillende smaken (ik laat het ook een verassing blijven). Personeel is vriendelijk maar professioneel en de inrichting, als je binnen zit, is donker maar heel sfeervol. Een aanrader!

Gegeten op 7 juni 2014

Rose12345

Heerlijk gegeten, goede service, hebben verstand van wat ze aanbieden en daarbij kunnen adviseren. Ik heb heel relaxt en nogmaals heerlijkgegeten! Dank je wel

Gegeten op 14 februari 2014

marianv

Op een vrijdagavond gegeten in dit verrassend goede restaurant. Aan de buitenkant zie
je niet af hoe groot dit restaurant is verdeeld over verschillende ruimtes. Sfeervol ingericht en bediening zeer snel en professioneel. Ruime keuze in gerechten. Voorgerechten zeer goed op smaak en trio van ossenstaart en combinatie inktvis/coquiles ook verfijnd en mooie presentatie. Hoofdgerechten zeer ruime porties en vleesgerechten van uitstekende kwaliteit. Goede prijs/kwaliteitverhouding en mooie uitgebreide wijnkaart. Echt een aanrader om hier te eten!

Gegeten op 24 januari 2014

MartijnTol

Het restaurant deed in onze optiek niet erg de naam eer aan. Het eten op de kaart is allemaal wat gewoon, niets bijzonders. De smaak aan het eten is daarentegen voortreffelijk. Aan niets te kort en alles ontzettend lekker. Je hoeft hier geen ingewikkelde maaltijden te verwachten maar dat houdt allerminst in dat het niet van goede kwaliteit is.

Het restaurant is ontzettend mooi ingericht, geeft een zeer warm gevoel en de bediening is ontzettend vriendelijk.

Enige minpuntje was voor mij de wijn. Het was geen slechte wijn maar naar mijn mening hadden ze best een wat meer bij het gerecht passende wijn moeten kunnen vinden.

Gegeten op 5 oktober 2013

majt

vriendeljik ontvangen, andere plaats gekregen omdat het wat veel lawaai was met buiten een optreden en een groot gezelschap naast ons. voor ons allebei met fantasie iets buiten de kaart gemaakt ,1x vegetarisch en 1x dieet-vegatrisch, heel lekker! Ook goede prijs-kwaliteit-verhouding, we komen graag nog eens terug.

Gegeten op 4 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Effe Anders in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Effe Anders. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.