Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0299 404 696

marijkedoeve1950

Via online reservering

Het was fenomenaal! Het decor geweldig gezellig en de bediening top! Dit was onze eerste keer maar zeker het aanraden waard ! Het eten werd perfect opgediend en de smaak groots! Zeker om nog een keer te herhalen.

Gegeten op 14 augustus 2014

Love Food

Had hoge verwachtingen, maar zeker niet teleurstellend.
Eten was oke, de huisgemaakte friet waren erg vettig en taai, zeker voor kinderen.
Voor de steak ga ik toch liever ergens anders heen.

Gegeten op 30 april 2014

robert36

Wij hadden een tafeltje in de zon, combinatie van voorgerechten met zijn tweetjes. Verse carpaccio, malse kalfsvlees, zachte gamba's en smaakvolle kastanjechampignons. Als hoofdgerecht zeetong en mijn vrouw het vegetarische menu (staat niet op de kaart!) waar ECHT over nagedacht is. Prachtige opmaak en goede verschillende smaken (ik laat het ook een verassing blijven). Personeel is vriendelijk maar professioneel en de inrichting, als je binnen zit, is donker maar heel sfeervol. Een aanrader!

Gegeten op 7 juni 2014

Rose12345

Heerlijk gegeten, goede service, hebben verstand van wat ze aanbieden en daarbij kunnen adviseren. Ik heb heel relaxt en nogmaals heerlijkgegeten! Dank je wel

Gegeten op 14 februari 2014

marianv

Op een vrijdagavond gegeten in dit verrassend goede restaurant. Aan de buitenkant zie
je niet af hoe groot dit restaurant is verdeeld over verschillende ruimtes. Sfeervol ingericht en bediening zeer snel en professioneel. Ruime keuze in gerechten. Voorgerechten zeer goed op smaak en trio van ossenstaart en combinatie inktvis/coquiles ook verfijnd en mooie presentatie. Hoofdgerechten zeer ruime porties en vleesgerechten van uitstekende kwaliteit. Goede prijs/kwaliteitverhouding en mooie uitgebreide wijnkaart. Echt een aanrader om hier te eten!

Gegeten op 24 januari 2014

MartijnTol

Het restaurant deed in onze optiek niet erg de naam eer aan. Het eten op de kaart is allemaal wat gewoon, niets bijzonders. De smaak aan het eten is daarentegen voortreffelijk. Aan niets te kort en alles ontzettend lekker. Je hoeft hier geen ingewikkelde maaltijden te verwachten maar dat houdt allerminst in dat het niet van goede kwaliteit is.

Het restaurant is ontzettend mooi ingericht, geeft een zeer warm gevoel en de bediening is ontzettend vriendelijk.

Enige minpuntje was voor mij de wijn. Het was geen slechte wijn maar naar mijn mening hadden ze best een wat meer bij het gerecht passende wijn moeten kunnen vinden.

Gegeten op 5 oktober 2013

majt

vriendeljik ontvangen, andere plaats gekregen omdat het wat veel lawaai was met buiten een optreden en een groot gezelschap naast ons. voor ons allebei met fantasie iets buiten de kaart gemaakt ,1x vegetarisch en 1x dieet-vegatrisch, heel lekker! Ook goede prijs-kwaliteit-verhouding, we komen graag nog eens terug.

Gegeten op 4 oktober 2013

Seraja

De eerste indruk is goed, sfeer is goed, bediening is vriendelijk en het restaurant is zeer gezellig en knus. Bij het zien van de menukaart schrok ik behoorlijk, ik ben vegetariër en er stonden 2 voorgerechtjes (geitenkaas salade en paddenstoelen, zoals op elke kaart niet echt fantasierijk) op en geen één hoofdgerecht ( oeps dacht ik meteen)
Bij het vragen wat het vegetarische hoofgerecht was, kwam er pasta :-( en later Risotto :-( Ik gaf aan dat beide niet mijn voorkeur was, maar dat ik gek ben op groenten en dat de kok zijn gang kon gaan met groenten. De gastvrouw kwam terug met de mededeling dat de kok zijn uiterste best ging doen, en dat de gebakken aardappelen, normaal met spek, nu zonder geserveerd zouden worden en ze er een bakje salade bij zou serveren.

Wauw wat was mij hoofdgerecht fantastisch!! zelfs de vlees eters waren jaloers op mijn gerecht.

Ik wil dan ook de kok mijn complimenten geven voor deze creatie, ik hoop dan ook dat dit restaurant ook aan de vegetariër gaat denken want deze kok weet in ieder geval hoe je een super vegetarisch gerecht kan neer zetten.

Het enige min puntje vond ik dat er geen wijnarrangement beschikbaar was, maar na mijn hoofdgerecht en het grand dessert ben ik dat snel weer vergeten. Trouwens de wijnkaart is een uitgebreide met zeer mooie wijnen dus keuze genoeg.

Ik kom graag weer eens terug voor een vegetarisch gerecht, ik hoop dat de kok me dan weer doet verbazen.

Complimenten!

Gegeten op 8 juni 2013

monnik

Heerlijk eten, goede bediening. Heel knus, maar ook best wel sjiek. De 'Franse eendeborst op Spaanse wijze' is zeker een aanrader. WAT IS DIE LEKKER!! Ook de andere gerechten zeker aan te raden. Grote porties. Je gaat hier zeker niet met honger de deur uit.

Gegeten op 21 april 2013

Superwoman

Al sinds jaar en dag mijn favoriete restaurant in Purmerend. Als je het hebt over gastheerschap en prijs kwaliteitsverhoudingen dan moet je beslist hier een keer gaan eten. En wist je dat ze tegenwoordig ook een lunchkaart hebben op vrijdag, zaterdag en zondag. Gisteren heb ik dan ook heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten en daar van een overheerlijke proeverij lunch genoten voor slechts € 11,-- Alweer zo'n toppertje van Effe Anders!

Gegeten op 2 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Effe Anders in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Effe Anders. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.