Fondue & Fondue

• 7.4

• 6.6

Proevert77
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een doordeweekse dag spontaan gestrand. Nou ben ik echt een kaasfondue liefhebber, maar vond deze totaal niet bijzonder. Helemaal voor een restaurant wat er z'n specialiteit van maakt.
Service was gemaakt vriendelijk. Ik denk dat ze d'r dag niet had, maar ik voelde dat ze eigenlijk geirriteerd was over alles, dus nare vibe.
Decor verder prima.

Gegeten op 1 april 2014

anske63
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een kaasfondue gegeten die op smaak was en qua hoeveelheid zeker voldoende was. We werden bijtijds door Nuria geattendeerd op de langzaam oprakende groeten. Wilt U nog wat groeten erbij? Dat is service en dat hebben wij hoog in het vaandel staan. Al met al een zeer geslaagde avond. De (rode) wijn met de naam Lost Luggage is niet alleen grappig qua naam maar ook goed en betaalbaar drinkbaar. Een aanrader dus net als het restaurant.

Gegeten op 12 maart 2014

chantall-d
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten naar aanleiding van vele positieve recensies. Lekkere, smaakvolle kaasfondue met "truffel" erdoorheen. Restaurant is kleiner dan je denkt, wat soms het gevoel geeft alsof je een gesprek met de buren voert. Prima bediening, gewoon snel en praktisch. Leuk om een x te doen.

LaIena
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de derde keer gegeten bij Fondue & Fondue.
Hoewel de vleesfondue nog ontbreekt ben ik zeer te spreken over de rest.
De kaasfondue is erg lekker en ook is het fijn dat er verschillende groenten (bleekselderij, champignons, cornichons, broccoli en bloemkool) bijgeserveerd worden en toen we vroegen om extra brood was dit geen enkel probleem.
Ook de vis fondue is lekker, ik miste wel een heel klein beetje zout maar dat kan aan mijn smaak liggen. (Er staat ook gewoon zout en peper op tafel dus dat is snel opgelost)
Het is wel goed te weten dat de tafels vrij dicht op elkaar staan, hetgeen logisch gezien het niet erg groot is. De sfeer is erg ongedwongen dus dan vind ik het zelf niet erg dat je dus behoorlijk dicht naast de buren zit, maar dit kan voor anderen anders zijn.
De bediening is erg fijn. Vriendelijk, attent, hardwerkend en er kan altijd een glimlach vanaf! Ook met de kok nog gezellig nagepraat voordat we weggingen.
Het enige aandachtspuntje in mijn optiek is de wijnkaart. De wijnen die nu beschikbaar zijn complimenteren het eten net niet en dat is jammer omdat je dan naast hele lekkere fondue dan net niet het juiste wijntje erbij hebt.

Gegeten op 6 februari 2014

Wijbe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beneden, waar we de jassen konden ophangen, stonk het erorm naar riool. In de keuken/opslagruimte zag het er niet schoon en netjes uit. Soms trok de stank naar boven waar we aan een tafel dicht bij de trap zaten. Het restaurant was sowieso bedompt, alle ramen waren beslagen omdat er nergensventilatie was. De bediening was vriendelijk en attent maar het eten was ver onder de maat. De kaasfondue smaakte weinig naar kaas en veel naar bindmiddel (maizena?). Kortom geen aanrader.

Gegeten op 7 februari 2014

jvkdb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten en en gelachen met de aardige bediening. Zowel de vlees- als de kaasfondue waren heerlijk en het eten stond ondanks de drukte snel op tafel. De chocoladefondue maakte het af!

Gegeten op 1 december 2013

Priyadidi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aangezien ik dol op gesmolten kaas ben vond ik een bezoekje aan een kaas fondue restaurant wel op zijn plaats. Dit restaurant had positieve recensies dus besloot de stap te wagen en te reserveren.
Op deze regenachtige dag waren mijn vriendin en ik één van de eerste bezoekers, we mochten dan ook zelf ons plekje uitkiezen.
De inrichting vond ik best sober en ook de tafels stonden pal naast elkaar zodat ik het gevoel had dat ik bij mijn buurvrouw op schoot zat. Tijdens het eten moest ook iedereen zijn stem verheffen om zichzelf hoorbaar te maken, dit irriteerde mij gedurende de avond. Niet alleen werd ik er zelf moe van, ik kon ook het gehele gesprek van mijn buren verstaan.
Gelukkig compenseerde de bediening en het eten dit irritatiepunt.
Allereerst werden onze drankjes genoteerd en kregen wij een mandje warm brood met boter. Daar smulden we al van dus de verwachtingen waren meteen erg hoog. Ons pannetje kaas werd gebracht met een keur aan diverse groentes; knapperige stukjes paprika en bleekselderij, zure mini augurkjes, stukjes broccoli en bloemkool en voorgemarineerde champignons.
De smaak van de kaas was machtig, maar aangezien het de eerste keer voor mij was had ik geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb mij laten vertellen dat de smaak precies goed was en dat er verschillende soorten kaas gesmolten worden om tot de juiste smaak te komen. Ik vond het super van de bediening dat we, ondanks de drukte, niet lang hebben hoeven wachten maar dat er constant gevraagd werd aan ons of we meer brood of groentes wilden hebben. Petje af, dankjewel Kevin!
Ikzelf ben dol op toetjes maar was zo vol dat ik het aan mij voorbij zou laten gaan, totdat ik het toetje van de meneer naast mij zag. Een hoog sorbetglas met allemaal verleidelijke kleurtjes en een grote toef slagroom. We konden de verleiding niet weerstaan en we besloten er 1 te delen, het was een mango-kersen sorbet en was overheerlijk! Dit toetje is terecht 1 van de lekkerste die ik ooit gegeten heb! Ondanks de smakeloze en ook krappe inrichting kan ik dit restaurant qua prijs/kwaliteitsverhouding ten zeerste aanbevelen.

Gegeten op 14 november 2013

MariekeSmits
  • Recensies in de laatste twee jaar

De kaasfondue was erg lekker maar de chocolade fondue had iets warmer mogen zijn.
De bediening was bijzonder slecht. Het duurde vrij lang voordat ons tafletje schoongemaakt was terwijl wij al aan tafel zaten. Daarnaast hebben we ruim een half uur op de nagerechten kaart moeten wachten. Er is ons nooit gevraagd of alles naar wens was of of we nog iets wouden drinken.
Verder was het restaurant een beetje rommelig. Het tafeltje naast dat van ons is de hele avond blijven staan zoals de vorige gasten het achter hadden gelaten. Kortom: lekker fondue maar de rest overschaduwd dit wel waardoor ik niet snel terug zal keren naar dit restaurant.

Gegeten op 20 oktober 2013

AngieV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de 2e keer de vleesfondue gegeten, opvallend was dat de porties vlees beduidend kleiner waren dan de vorige keer.. Vraag me af of dit de aangepaste versie is voor Groupon-kopers. Ook de salades waren ongelijk. Gingen met 4 personen eten en dan staat het best raar, 1 volle slabak en 1 halfvolle.. De aardappeltjes met kaas waren verrukkelijk! Wederom heerlijk gegeten! Leuke bediening, decor is niet bijzonder maar wel knus, en ja, het is wel erg warm binnen maar wat wil je met al die vlammetjes op tafel!

Gegeten op 22 september 2013

elot
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden gereserveerd maar daar hadden ze totaal geen rekening mee gehouden. Ook niet met het feit dat we bij de reservering een speciale fles wijn bij wilden hebben. (het was speciaal geregeld voor mijn verjaardag) Onaardige bediening kon ze niks schelen en het eten was zeker niet goed. Erg jammer. Ik kom er nooit weer.

Gegeten op 3 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Fondue & Fondue in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Fondue & Fondue. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!