a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 020 612 91 04

Fondue op de Overtoom

Dit restaurant ligt midden op de bruisende Overtoom in Amsterdam. Fondue & Fondue is de leukste en gezelligste plek om een avondje heerlijk te genieten van overheerlijke verse vlees-, kaas- of visfondue. Eventueel met een goed glas wijn erbij. Geniet van goede gesprekken terwijl je samen een verrukkelijke fondue eet. Gezelligheid kent geen tijd!

Mammoet2013

heerlijk gegeten .vriendelijke personeel.
vlees fonduefondue gekozen met 4 soorten vlees in een lekker bouillon. ik heb het wel ietsje pittiger gewenst. maar je kunt het ook pittig maken ter plekke.

voorgerecht was uitstekend. het is een knus restaurant. het is zeker aantraden.

Gegeten op 10 april 2015

marjo36

Ik kreeg een etentje kaasfondue aangeboden (waar ik dol op ben) door een vriendin. Het is een zeer gezellige avond geworden in dit knusse restaurant ondanks het gedrag van de bediening en de slechte kwaliteit van de kaasfondue!
Ik maakte daar een opmerking over en de bediening werd meteen kwaad en alles wat ik zei was onzin. Mijn opmerking was dat ik meel, boter en melk, (te veel) noodmuskaat proef en zeker niet voldoende kaas! Kaasfondue smaakt als bechamelsaus, vloeit als melk en niet als kaas.
Niet te redden met peper en zout en zelfs het stokbrood was van een slechte kwaliteit (afbak?)brood.
Als fondue je specialiteit is en Fondue&Fondue je bedrijfsnaam dan verwacht ik een hele goede kwaliteit en dat is helemaal niet aan de orde en dan ook nog een ronduit intimiderend gedrag van de meneer in de bediening maakt Fondue&Fondue een nare ervaring.

Gegeten op 26 mei 2015

Gouter

Gezellig, no nonsens zaakje. Bediening erg aardig en alert. Kaasfondue was lekker maar de bijgerechtjes zouden wel iets aparter kunnen, bijvoorbeeld artisjok, heerlijk om te dippen.

Gegeten op 5 mei 2015

barinky

Erg leuk concept, een fonduerestaurant. Gekozen voor de vleesfondue en garnalencocktail vooraf. 4 soorten vlees te fonduen in een lekkere bouillon. Er is een erg kleine keuken achterin en geweldig hoe ze alles vanuit daar regelen. De zaak is erg klein, dus met de hittepitjes wordt het snel warm. Reserveer daarom wat later op de avond.

Gegeten op 9 mei 2015

Proever50731

Zeer vriendelijke ontvangst
Meteen 4 stukken brood met een tapenade die erg lekker was en goed smeerbaar
Nette uitleg over eventuele meerprijzen (i.p.v. gewone kaassoorten de mogelijkheid van Truffelkaas of vlees fondue)

Begonnen met een tomatensoep.
Daarna de fondue met 6 verschillende groenten (Broccoli, bloemkool, bleekselderij, mini augurkjes, champignons en paprika) + een grote mand met brood
Hierbij kregen we een salade met een eigen dressing en stukjes spek
Extra besteld een pannetje met ovenaardappelen

Het geheel was weg smakelijk en een hele vriendelijke bediening

Gegeten op 4 mei 2015

kosaric

Leuk en knus restaurantje. De kaasfondue met truffel was erg lekker. Ongelimiteerd brood en groente is ook top. Daarna chocolade fondue gedeeld. Met aardbei banaan en marshmallows. Leuk!

Gegeten op 20 maart 2015

DJ-Amsterdam

Eerlijk en simpel eten voor een redelijke prijs. Niets spectaculairs, maar gewoon goede kaasfondue met ongelimiteerd goed brood en 6 soorten groenten om te dippen. De champignons waren briljant! Jammer dat bij zo'n vegetarisch gerecht zonder te vragen de sla werd geserveerd met een ruime hoeveelheid gebakken spekjes, maar dat mocht de pret niet drukken.

Gegeten op 4 maart 2015

BB1993

Heerlijke kaasfondue met truffel gegeten met een flesje rode wijn bij Fondue en Fondue en fijn dat alles qua brood en groente kosteloos kon worden bijbesteld. Ook al zat ik propvol de toetjes waren onweerstaanbaar en de choco/baileys-taart was erg lekker.

Gegeten op 3 maart 2015

marsreep

Op zaterdag 7 febr. voor het eerst hier gegeten. Hadden onze zinnen gezet op de kaasfondue. Nou, die valt behoorlijk tegen. Erg flauw en ontbeert werkelijk elke smaak. Was met zout en peper niet meer te redden. Kaaskeuze is m.i. niet goed, een meer pittige kaas zou zeker positief werken. Kreeg het gevoel dat het uit een pakje kwam en opgeleukt met een beetje schaafsel. Nee, voor kaasfondue is dit zeker geen aanrader. De aanwezige groente, brood en sla is voldoende en die smaakt vers. Alleen de sla ontbeert ook weer smaak!

Gegeten op 7 februari 2015

schaefers

Ter gelegenheid van de 60e verjaardag van mijn man hebben wij met 38! personen bij dit gezellige restaurant gegeten. We hebben heerlijk gegeten, het laat zich raden: fondue!
Er kon gekozen worden uit 4 soorten fondue, 3 voorgerechten en 4 nagerechten, zelfs met zoveel personen.
De bediening was top en zeer relaxed! Het eten was perfect en meer dan genoeg. Dit restaurant vinden wij zeker een aanrader! Uiteraard ook om gezellig met z'n tweetjes naar toe te gaan!

Gegeten op 7 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Fondue & Fondue in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Fondue & Fondue. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.