Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Fondue & Fondue

1. Restaurant
  2. Frans

Fondue & Fondue

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 020 612 91 04

MClayton

Samen met mijn vriendin genoten van de kaasfondue! Maar voor begint krijg je brood van het huis met aiolie. Erg lekker want gemaakt met oa zalm. Daarna dus de kaasfondue. Deze is goed op smaak met champignons of cantharellen erin. Geserveerd met brood en verschillende koude groentes. Ik weet niet of deze beter is dan Bern maar ik zou er zo weer heen gaan. Tenslotte vind ik de bediening zeer attent en vriendelijk.

Gegeten op 7 september 2014

Donna J

Heerlijke Caprese met zelfgemaakte pesto als voorgerecht. Daarna natuurlijk kaasfondue met voldoende brood en groenten stukjes. Lekker gegeten in prettig en sfeervol restaurant.
Vreemde was dat ober meerdere keren riep dat wij met een groupon bon kwamen eten. Op onze vraag waarom hij dat deed reageerde hij enigszins verbolgen en zei dat hij er geen problemen mee had en de keuken het dan meteen wist (?). Kwam op ons vreemd over en doet 'goedkoop aan'

Gegeten op 26 augustus 2014

Lieseltje

Met een Groupon-bon zijn we hier gisteren voor het eerst gekomen, maar zeker niet voor het laatst. Als voorgerecht namen mijn disgenoot en ik beiden een portie gamba's pil-pil. Mocht je een knoflook allergie hebben of niet van zeevruchten houden dan zou ik het niet bestellen, maar anders is het een absolute aanrader! Zalig, vers en precies voldoende om 'op gang' te komen met eten. Als hoofdgerecht namen we de vlees-fondue. Ook hier niets te klagen. Wij hebben dankzij Groupon een 'nieuw' restaurant ontdekt waar we zeker vaak terug zullen komen!

Gegeten op 3 augustus 2014

Mariska1984

In het bezit van een voucher zijn we voor de vis-fondue gegaan.
Het was erg goed vertoeven op het terras waar je 's avonds nog van de zon kan genieten.
Hoeveelheid vis was ruim voldoende en icm de sausjes en garnituren was het een prima maaltijd.
De bediening was erg attent en oplettend, dank daarvoor !
Enig minpuntje waren de vieze vlekkerige glazen die we steeds krijgen.

Gegeten op 11 juli 2014

yokonijn

Super lekker gegeten met de grouponbon. Keuze uit 4 soorten fondue's, gekozen voor de truffelkaasfondue. Wat machtig lekker eten. Leuke bediening, dus ga zo voort!

Gegeten op 28 juni 2014

margret80

Lekker en gezellig druk hier, alsof je in de Alpen bent. Lekkere kaasfondues! Zowel de "gewone" als die met andere smaken. Ook de vleesfondue was goed. Je krijgt extra groente en brood op verzoek.

Gegeten op 1 maart 2014

Poezenbeest

Wat een fijn restaurantje! Heerlijke kaasfondue gegeten voor een meer dan schappelijke prijs. De bediening was ook top, erg oplettend en vroeg regelmatig of we nog genoeg brood/groenten hadden. Niets dan lof!

Gegeten op 16 mei 2014

DionHilberink

Fondue & Fondue is met recht een van de meest knusse restaurants van Amsterdam. Ik heb hier met mijn vriendin oprecht genoten van zowel het eten (Visfondue) als de ongedwongen sfeer die er heerst.
Wel had ik minimaal 3 biertjes en mijn vriendin 3 wijntjes meer kunnen drinken als er iets beter op gelet zou worden, maar de glimlach van het personeel maakte dat we dit bijna zouden vergeten. De hele avond loopt het personeel over de vloer met een glimlach van oor tot oor en zorgen ze ervoor dat je je thuis voelt. Dit, gecombineerd met de prijs kwaliteit verhouding, maakt het tot een van mijn favoriete eetgelegenheden in Amsterdam.

Gegeten op 16 april 2014

ReneeP90

Wij hebben een heel leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Ik werk zelf in de horeca en ben bijna net zo vaak zelf de gast. Niets zaliger dan een avond lekker uit eten. Het komt helaas steeds vaker voor dat we in restaurants te maken hebben met personeel dat niet écht gastvrij is vanuit het hart. Die ofwel een toneelstukje opvoeren of gewoonweg ongeïnteresseerd en laks zijn. Alsof ze aftellen tot ze weer weg mogen. Dit voel je als gast meteen. Bij Fondue & Fondue was dit gelukkig niet het geval! Oprecht gastvrij en aardig personeel, maar wel lekker informeel. Daar hou ik van. Ik hoef als gast niet als de koningin behandeld te worden, ik wil me op mijn gemak voelen bij mensen. Een gezellig praatje kunnen maken. Het gevoel hebben dat ik het zou kunnen zeggen als er iets niet helemaal naar wens is, zonder dat dat gevolgd wordt door een chagrijnig gezicht of flinke zucht waarbij je het woord "zeikwijf" in de lucht hoort hangen.

Het eten was heerlijk. We hadden het er aan tafel over dat het zonder groupon misschien wel iets aan de prijzige kant zou zijn, maar deze woorden hebben we teruggenomen toen we de rekening kregen. We hadden namelijk extra groenten en brood besteld en dit zat blijkbaar gewoon bij de prijs van de fondue in. Daarnaast keurige prijzen voor de drankjes en nog een heel groot pluspunt: Er wordt gewoon kraanwater geschonken. En zo hoort het ook! Helaas zie je dat ook bijna nergens meer...

Al met al een heerlijke avond. Ik geef een 9 voor het eten. Daar dan wel bij bedenken dat ik dit niet meet aan andere, culinair hoogstaande restaurants. Ik geef het een 9 voor wat het is; een gezellig fonduerestaurantje voor een prima prijs, waar je op een dinsdagavond in je kloffie kan binnenwandelen om lekker informeel een hapje te eten en te kletsen.

Gegeten op 2 mei 2014

Barbaramanon

Wat doe je als je al jaren in buitenland woont en voor hollandse tourist in Amsterdam speelt behalve meteen naar de snackbar rennen voor een patatje met... Juist leuke restaurants checken en vrienden zien en daarbij Amsterdam ontdekken en wat is er nu hollandser dan kaas eten en gaan gourmetten of fonduen. Op aanraden van familie sprak ik met mijn zoontje en 2 vriendinnen af om bij te kletsen in Fondue & Fondue en de kaasfondue met uitgebreide groente keuze ( voor mij als vegetarier een must) was een verademing. En als toetje de chocoladefondue een groot feest.

Top restaurant, met supergastvriendelijke bediening en hele aparte entourage, erg knus en mooie muren met hele mooie Franse reclame posters. Aanrader voor iedereen die wil genieten van avondje met familie of vrienden.

Schrijf zelf een recensie over Fondue & Fondue in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Fondue & Fondue. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.