Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Fondue & Fondue

1. Restaurant
  2. Frans

Fondue & Fondue

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 020 612 91 04

schaefers

Ter gelegenheid van de 60e verjaardag van mijn man hebben wij met 38! personen bij dit gezellige restaurant gegeten. We hebben heerlijk gegeten, het laat zich raden: fondue!
Er kon gekozen worden uit 4 soorten fondue, 3 voorgerechten en 4 nagerechten, zelfs met zoveel personen.
De bediening was top en zeer relaxed! Het eten was perfect en meer dan genoeg. Dit restaurant vinden wij zeker een aanrader! Uiteraard ook om gezellig met z'n tweetjes naar toe te gaan!

Gegeten op 7 december 2014

ladolcevita

Het is een heel knus restaurant, aan de ene kant gezellig aan de andere kant zorgt het voor weinig bewegingsruimte. De bediening was vriendelijk een had een leuk gevoel voor humor.
Hier is het iedere keer hetzelfde, niet verkeerd als je zin in een lekkere kaas fondue hebt (ik heb nog nooit de vlees of vis fondue geprobeerd). Het is wel zwaar en ze vullen het brood en groenten bij, dus een voorgerecht is alleen nodig als je heel veel honger hebt. De Baileys chocolade taart is lekker maar ook heel zwaar. Dus goed om te delen. De chocolade fondue valt een beetje tegen, niet echt warm en alleen aardbeien spekjes en stukjes banaan om er in te deppen. Kraan water is zoals hoort geen probleem.

Gegeten op 14 november 2014

rita33

Leuk klein tentje op de Overtoom in Amsterdam. We hadden heerlijke kaasfondue die wordt geserveerd met brood, broccoli, bloemkoolroosjes, bleekselderij, paprika, champignons, mini-augurkjes en n lekkere salade. Kaasfondue had iets pittiger gemogen maar was wel lekker.
Bediening (1 dame) erg leuk en persoonlijk met humor. Je kan er ook vis- en vleesfondue eten.
Aanrader!

Gegeten op 17 november 2014

RoosProeft

Deze resto leerde ik kennen vanwege een tijdelijke verhuizing naar de J.P Heijestraat in A'dam OudWest. Nu weer gegeten op de thuisbasis op de Overtoom. De fondue is uitstekend, maar dat mag ook wel na al die jaren ervaring. Door de locatie ook een leuke mix van (inter) nationaal zakelijk en hipster publiek wat ik zelf wel op prijs stel: lekker stads maar dan met een beleefde en relaxte twist, ook wat de bediening betreft. Uitbaters hebben een deal met de buren (Stoop) over extra plekken bij drukte , dus let wel op waar je komt te zitten. Wij zaten liever krapjes gezellig naast elkaar. Wijn en de toetjes zijn gewoonweg zalig en ouderwets "killing" bij de fondue. Kortom: een aanrader voor de winterperiode!

Gegeten op 26 oktober 2014

Mannaart

Wij zijn op vrijdagavond 24 oktober bij Fondue & Fondue gaan eten, of bij Stoop? Of is Fondue & Fondue en Stoop 1? Nou ja, we hadden gereserveerd bij F & F, gingen naar binnen bij F & F, maar kregen een tafel bij Stoop ernaast. Bij binnenkomst was er geen ontvangst want iedereen was druk. Toen we contact wilde maken zeiden ze dat ze nog steeds druk waren. Uiteindelijk werden we geholpen en in Stoop geplaatst. De bediening was zeer slecht. Het enige positieve was de lekkere kaasfondue en de scropino als nagerecht.
Eerste en laatste keer dat we er geweest zijn.

Gegeten op 24 oktober 2014

MClayton

Samen met mijn vriendin genoten van de kaasfondue! Maar voor begint krijg je brood van het huis met aiolie. Erg lekker want gemaakt met oa zalm. Daarna dus de kaasfondue. Deze is goed op smaak met champignons of cantharellen erin. Geserveerd met brood en verschillende koude groentes. Ik weet niet of deze beter is dan Bern maar ik zou er zo weer heen gaan. Tenslotte vind ik de bediening zeer attent en vriendelijk.

Gegeten op 7 september 2014

Donna J

Heerlijke Caprese met zelfgemaakte pesto als voorgerecht. Daarna natuurlijk kaasfondue met voldoende brood en groenten stukjes. Lekker gegeten in prettig en sfeervol restaurant.
Vreemde was dat ober meerdere keren riep dat wij met een groupon bon kwamen eten. Op onze vraag waarom hij dat deed reageerde hij enigszins verbolgen en zei dat hij er geen problemen mee had en de keuken het dan meteen wist (?). Kwam op ons vreemd over en doet 'goedkoop aan'

Gegeten op 26 augustus 2014

Lieseltje

Met een Groupon-bon zijn we hier gisteren voor het eerst gekomen, maar zeker niet voor het laatst. Als voorgerecht namen mijn disgenoot en ik beiden een portie gamba's pil-pil. Mocht je een knoflook allergie hebben of niet van zeevruchten houden dan zou ik het niet bestellen, maar anders is het een absolute aanrader! Zalig, vers en precies voldoende om 'op gang' te komen met eten. Als hoofdgerecht namen we de vlees-fondue. Ook hier niets te klagen. Wij hebben dankzij Groupon een 'nieuw' restaurant ontdekt waar we zeker vaak terug zullen komen!

Gegeten op 3 augustus 2014

Restaurant - 6 maanden geleden

Beste Lieseltje,

de gamba's zijn inderdaad behoorlijk op smaak. Dat wordt wordt over het algemeen ook gewaardeerd, zo gelukkig ook bij jullie. We kijken er nu al naar uit om jullie weer te ontvangen in ons restaurant!

Tot de volgende keer!

Team van Fondue & Fondue

Mariska1984

In het bezit van een voucher zijn we voor de vis-fondue gegaan.
Het was erg goed vertoeven op het terras waar je 's avonds nog van de zon kan genieten.
Hoeveelheid vis was ruim voldoende en icm de sausjes en garnituren was het een prima maaltijd.
De bediening was erg attent en oplettend, dank daarvoor !
Enig minpuntje waren de vieze vlekkerige glazen die we steeds krijgen.

Gegeten op 11 juli 2014

Restaurant - 6 maanden geleden

Beste Mariska,

Bedankt voor de reactie erg leuk om te lezen dat het naar wens is geweest! Wat betreft de glazen zullen we hier beter op gaan letten. Bedankt voor de tip.

Hopelijk tot snel!

Team van Restaurant Fondue & Fondue

yokonijn

Super lekker gegeten met de grouponbon. Keuze uit 4 soorten fondue's, gekozen voor de truffelkaasfondue. Wat machtig lekker eten. Leuke bediening, dus ga zo voort!

Gegeten op 28 juni 2014

Restaurant - 7 maanden geleden

Beste Yokonijn,

bedankt voor de reactie, erg leuk om te lezen! Zo'n reactie doen we het tenslotte voor. Hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Restaurant Fondue & Fondue

Schrijf zelf een recensie over Fondue & Fondue in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Fondue & Fondue. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.