a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 024 329 69 68

Oprechte gastvrijheid

Traditie en vernieuwing, een plek waar gelachen mag worden met oprechte gastvrijheid en passie. De chef past de nose-to-tail-filosofie toe waarbij er niets van het dier verloren gaat en alle smaken optimaal tot hun recht komen. De enthousiaste sommelier kan je bij al dat lekkers een heerlijk wijntje schenken: de perfecte match bij je lunch of diner!

EliBerkelmans

Via online reservering

Heerlijk gegeten, mooie kaart, uitstekende bediening en specials voor vegetarische gast. Prima aandacht voor de klant. Aan te bevelen

Gegeten op 11 februari 2016

jackdekok

Via online reservering

Heerlijk gegeten en bediening goed op elkaar ingespeeld. Inrichting is toe aan vernieuwing, wat moderner (naar onze smaak), en stoelen zaten niet lekker genoeg om lang te tafelen.

Gegeten op 6 februari 2016

rensque

Via online reservering

We hebben echt een fantastische avond gehad. Winnaar waren vooral de wijnen bij het eten, wat een hemelse combinaties! Vooral de Sylvaner bij het voorgerecht, de tartaar van dorade, versterkten elkaar echt! En wat een verrassing was ook de rode-bietensorbet, wat een bijzonder nagerecht.

Gegeten op 31 januari 2016

casper47

Vriendelijke bediening, goed ontworpen inrichting, mooi servies. Kleine maar duidelijke kaart. De gerechten waren allemaal erg lekker met heel duidelijke smaken. De vis in het hoofgerecht was perfect, gemaakt met raffinement vergelijkbaar met een traditionele Japanse keuken. Dessert was ook erg lekker, niet te zoet, met combinatie van gevarieerde smaken.

Gegeten op 27 januari 2016

t.i.kasabova

Via online reservering

We hebben een 6 hangen menu gehad van de chef's keuze. Mooie combinaties van smaken en de wijn is zeer zorgvuldig uitgekozen. Elegant gepresenteert en de bediening gunt je de tijd tussen de gangen waardoor je volledig van ieder gang kan genieten. We hadden niet eens door dat we 4uur lang alleen maar aan het genieten waren! Dank!

Gegeten op 22 januari 2016

jacco.bouwman

Via online reservering

Mooie verrassende combinaties van ingrediënten. Alleen combi van kip (perfect) met bechamelsaus vond ik minder. Borden waren perfect opgemaakt (oog wil ook wat). Bediening met aandacht en lach!

Gegeten op 16 januari 2016

mirandameijer

Via online reservering

Wij hadden het S menu (4-gangen van de chef). Erg lekker en verrassend. Personeel was ook erg aardig en wist wat ze serveerden. Lekker rustig gezeten ondanks dat het restaurant helemaal vol zat. Tafels staan zo dat er niet de hele tijd mensen langs moeten. Super!

Gegeten op 16 januari 2016

aukjenijmegen

Via online reservering

Met een goede vriendin een heerlijke 4 gangen lunch op een mooie zondagmiddag.
Het was erg rustig in de zaak, één gastvrouw kon het makkelijk aan. Dit was een vriendelijke jongedame met uitgebreide verhalen over de wijn.
Het eten was werkelijk heerlijk. Een fantastische amuse van kabeljauw met een bloemkoolcreme en wat bloemkool in het zuur. Echt te gek, dit vonden we allebei misschien zelf het allerlekkerst.
De gangen waren afgewisseld vis en vlees, alles was even mooi opgemaakt en ontzettend veel verrassende smaakjes. De wijn vonden we niet altijd perse de beste keus bij het gerecht.
Maar hoe dan ook een absolute aanrader.

Gegeten op 10 januari 2016

tremers

Via online reservering

het was een geweldig verrassend 'kerst' diner. Iedere gang origineel en passend. Pareltjes voor de tong. Met goddelijke afdronken geboden door een niet aflatende enthousiaste sommelier. Eindoordeel fantastisch

Gegeten op 25 december 2015

harry135

Gisteravond weer voortreffelijk gegeten. Acht heerlijke gangen, al werd het voor mij persoonlijk soms wat veel. De begeleidende wijnen pasten perfect en werden met een enthousiast verhaal gepresenteerd.
De gemoedelijke sfeer en de supervriendelijke bediening maakten het voor mij helemaal af.
Beslist een aanrader!

Gegeten op 25 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Vesters in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Vesters. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.