Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Vesters

Toon telefoonnummer Bel 024 329 69 68

Tweede 2-gangenlunch gratis bij Vesters

Bekijk de deelnemende restaurants

Oprechte gastvrijheid

Traditie en vernieuwing, een plek waar gelachen mag worden met oprechte gastvrijheid en passie. De chef past de nose-to-tail-filosofie toe waarbij er niets van het dier verloren gaat en alle smaken optimaal tot hun recht komen. De enthousiaste sommelier kan je bij al dat lekkers een heerlijk wijntje schenken: de perfecte match bij je lunch of diner!

MPenMN

Via online reservering

Was weer zoals we gewend zijn bij Vesters: prima in orde. Maar nog belangrijker, onze gasten die voor het eerst bij Vesters aten, en waarvan 1 gast een streng dieet volgt, waren laaiend enthousiast.

Gegeten op 24 januari 2015

marjan39

Via online reservering

Het eten was uitstekend er werd goed ingespeeld op de dieet wensen en het geheel was prima verzorgd.
Vlotte bediening ; gezellige sfeer

Gegeten op 23 januari 2015

JRWendrich

Een heerlijke lunch gehad met mooie gevarieerde gangen en lekkere bijpassende wijnen. Bediening was attent en zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!

Gegeten op 22 januari 2015

joachim4

Via online reservering

Het hoofdgerecht met sucade en gesmoorde oesters was overweldigend lekker! De bediening was niet allert, wijn en water werd niet bijgeshonken. Gerechten werden uitgeserveerd terwijl een van de gasten op het toilet was. Servies blijft meer dan 15 minuten staan nadat het gerecht opgegeten was. Jammer, want de keuken heeft een mooie prestatie neergezet in een mooi nieuw interieur

Gegeten op 16 januari 2015

martin147

Op 20 december j.l., een drukke zaterdagavond voor restaurantbezoek, hadden wij voor 6 personen gereserveerd bij restaurant Vesters. Het was bedoeld als feestelijk etentje voor een ex-collega. Deze collega heeft ruim een jaar geleden een orgaantransplantatie ondergaan, waardoor hij uitermate aangepast moet eten. Zijn darm stelsel verdraagt nog maar weinig. Om die reden was tevoren ge•nfomeerd of hier rekening mee gehouden kon worden. Enkele dagen tevoren heeft de eigenaar/kok van Vesters met de bewuste ex-collega overlegd wat zijn beperkingen zijn. Hij zegde toe op basis hiervan een aangepast menu te zullen samenstellen en dat mijn gast zich alleen maar hoefde te verheugen op een heerlijke avond.
Wij kozen op de bewuste avond voor een 4 gangen keuze menu, waarbij de meest exotische gerechten voorbij gekomen zijn. Bij mijn collega was de opmaak en het kleurenpalet van de gerechten uitermate passend bij wat de niet qua menu beperkte gasten voorgeschoteld kregen. Uit vrijwel niets was op te maken dat de samenstelling van de diverse gerechten soms zeer afwijkend was.
Wij hebben kortom een super goede avond gehad en voelden ons van alle kanten in de watten gelegd.
Voor ons was dit hét voorbeeld van uitstekend gastheerschap en een absolute aanrader. Personeel en staf van Vesters, compliment en nogmaals onze dank.

Martin Buitinck

Gegeten op 20 december 2014

maayke3

Via online reservering

wij hebben een heerlijke kerst lunch gehad bij Vesters. Er hing een vriendelijke aangename sfeer. De bediening was zoals altijd prettig en het eten was weer bijzonder mooi op smaak.
Wat ons betreft een ster waard!

Gegeten op 25 december 2014

karin136

Via online reservering

Wij waren eerste kerstdag voor de lunch bij vesters heerlijk gegeten met lekkere wijnen. Zeker een aanrader . Wij gaan zeker nog een keer

Gegeten op 25 december 2014

heleen44

Via online reservering

Blijft een goed restaurant, kom er graag opnieuw. Lekkere gerechten en goede combinaties met de wijnen. Smaken passen goed bij elkaar en tot en met het toetje een geheel.

Gegeten op 21 december 2014

Jabobe

Via online reservering

Wij kozen voor het mooi samengesteld 6 gangenmenu plus wijnarrangement dat kundig en met passie werd toegelicht. Het was meer dan heerlijk.

Gegeten op 14 december 2014

MPenMN

Via online reservering

Restaurant heeft mooie facelift ondergaan; de kok heeft ons alweer verwend en het team had er duidelijk zin in. Dat Gault Millau Vesters de prijs-plezierprijs heeft toegekend begrijpen we. Gefeliciteerd!

Gegeten op 10 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Vesters in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Vesters. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.