a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 024 329 69 68

Oprechte gastvrijheid

Traditie en vernieuwing, een plek waar gelachen mag worden met oprechte gastvrijheid en passie. De chef past de nose-to-tail-filosofie toe waarbij er niets van het dier verloren gaat en alle smaken optimaal tot hun recht komen. De enthousiaste sommelier kan je bij al dat lekkers een heerlijk wijntje schenken: de perfecte match bij je lunch of diner!

Ericaatje

Op zaterdag 9 mei bij Vesters gegeten. Stond al langer op ons verlanglijstje. Conclusie: we hadden eerder moeten gaan. Bijzonder lekker gegeten! Mooi opgemaakte borden, aandacht voor kwaliteit van de producten. Het wijnarrangement bij de 4 gerechten was perfect gekozen door de zeer vriendelijke sommelier. Zeebaars, coquilles, flank en een zeer fris dessert hebben ons een heerlijke avond bezorgd. We komen nog eens terug!

Gegeten op 9 mei 2015

Fabrietjes

Via online reservering

Zondag 3 mei hebben wij bij Vesters genoten van het 3-gangen menu van de Iens dinerdagen. 3 heerlijke gerechten van de kaart. Vooral het hoofdgerecht de flan steak met de guinness saus was super. Het zoete nagerecht was ook genieten, in het bijzonder het bloed sinasappel ijs. Ook het kaasplankje is een verrassing wat betreft soorten kazen. Leuk ook dat je een uitgebreide uitleg krijgt van ieder type kaas. Het wijnarrangement bij de gerechten was uitstekend. Kortom we hebben genoten en komen zeker nog weer eens terug als we in Nijmegen zijn.

KR1998

Al een tijdje niet meer geweest en ineens verleid door Iens met een leuke korting op een driegangenmenu voor €30. We namen er nog wel een extra tussengerecht en kaas bij... voor een wat langer avondje proeven. Zeer vriendelijke service en veel uitleg bij de wijnen (we kozen voor een wijnarrangement, waarvan één BOB-versie voor de chauffeur). Voldoende lekker brood bij de gerechten, telkens aangevuld. Soepje als amuse. Voor het driegangenmenu hadden we per gang keuze uit drie gerechten. Wij kozen voor de ceviche als voorgerecht, met zeebaars, erwtjes en subtiele grapefruitstukjes. Er zou ook truffel in moeten zitten, maar die hebben we niet geproefd! Als hoofdgerecht de 'flank steak', een mager stukje mals vlees met twee oesters (even wennen aan de combinatie... wat mij betreft iets te gewaagd). Daarna even meelopen naar de kaasafdeling... kiezen uit een relatief klein assortiment kaasjes. Misschien ook wel prima zo. Alle kaasjes met uitleg. Als toetje 'gateau marjolaine', het leek wat op spekkoek, maar dan knapperige laagjes met romige vulling ertussen, sorbetijs ernaast. Lekker allemaal. De wijnen waren heerlijk allemaal. Een Servische rode wijn spande de kroon, die was top, en leuk om eens te proberen.

Roohoos

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Genoten van de jakobsschelpen met artisjokken en ham. De flank steak met oesters verrassend lekker. Service was prima. Onverwacht was het mooi weer dus de eerste twee gangen buiten gegeten en daarna verhuisd naar binnen, waar we verder gingen met genieten en afsloten met een heerlijk kopje koffie.

Gegeten op 2 mei 2015

paula57

Via online reservering

Het dessert met de overheerlijke dessertwijn is zeer aan te bevelen. Een wijnarrangement bij het vier-gangen diner maakte het helemaal af. Voor de BOB, een bob-arrangement, zodat die ook kan genieten van de goede wijnkeuze van de attente sommelier.

Quinta75

Via online reservering

In het kader van Iens dinerdagen bij Vesters gegeten. Vooraf een ceviche van zeebaars waarbij ik erachter ben gekomen dat deze bereidingswijze de smaak van de vis voor mij teveel verloren gaat. Hoofdgerecht was kalfsvlees gegrild en gerookt; zeer smaakvol! Voor toe soort cake met ijs van bloedsinasappel; wederom zeer smaakvol. We waren vroeg klaar en werden enigszins vergeten na het afruimen van laatste gang. Voor grote eters zijn de porties aan de kleine kant. Verder begrijpen we de kosten van een aperitief voor 7 euro niet.

Gegeten op 2 mei 2015

svetlana3

Via online reservering

Vesters beschikt over een best uitgebreide en afwisselende menukaart waar je keuze kan maken uit a la kaart te eten of 3 tot 6 gangen menu. Je krijg hier geen spijt van want de smaaksensatie is gegarandeerd!

Gegeten op 18 april 2015

Ellenjupijn

Via online reservering

Samen met een vriendin bestelden we het vijfgangen-diner. De borden zagen er goed uit en het eten was lekker, maar niet verassend. Het wijnarrangement was aardig, de wijnen pasten bij het eten, maar ook hier geen verassingen of uitschieters, jammer!
De bediening vertelde ons wel dat de wijnen erg goed zouden smaken bij het eten, maar dit leek meer ingestudeerd dan ingeleefd, ik miste enthousiasme en passie.
Het kaasplateau viel erg tegen helaas, het bestond uit vijf vrij karakterloze kazen.
Bediening was zeker wel vriendelijk en al met al hebben wij een leuke avond gehad bij Vesters.

Gegeten op 11 april 2015

JanStraatman

Via online reservering

De ceviche van zeebaars met doperwtjes en tuinbonen was erg lekker, met een subtiele dressing met truffel. De coquilles met zwarte bonen was lekker, maar minder verrassend. De coquilles werden wat weggedrukt door de andere smaken. Het lam met paprikapuree, gepelde tomaat en gefrituurde polenta was uitmuntend; zeer mals en een zeer geslaagde combinatie. Het kaasplateau beviel beter dan de klassieke baba.

Gegeten op 5 april 2015

Odee

Bij binnenkomst vertelde de ober dat "de menu's" een beetje de specialiteit van het restaurant waren. Toch besloten om te kiezen voor 3 gangen à la carte, hetgeen achteraf een vergissing bleek. Gezien de prijzen, verwacht je dan voldaan weg te gaan. Bleek helaas niet zo te zijn. Het begon prima met een heerlijke aardappelmousseline als amuse (hoogtepunt van de avond) en daarna de krab als voorgerecht (ook erg lekker). Tafelgenoten ook erg tevreden over de coquille. Dan het hoofdgerecht. Ik had gekozen voor boudin noir, dan verwacht je toch een (stuk) worst - nee ik kreeg voor mij in stukjes gesneden bloedworst op het bord. Als het een gang was geweest in het 7-gangen menu dan was het top, maar als a la carte hoofdgerecht was het een aanfluiting. Ik verwacht geen eetcafé-porties, maar dit was heel karig. Doe dan geen à la carte. De boudin noir was verder goed op smaak maar miste de typerende rulle en zachte textuur doordat er te veel bindmiddel in zat. Dessert was lekker, meer niet Wel jammer dat de sommelier te laat was met het schenken van de bijpassende dessertwijn. De door de sommelier aangerade Servische rode wijn voor bij het hoofd klonk leuk, maar smaakte niet anders als een supermarkt-slobberwijn (een lekkere dat dan weer wel). De tijd tussen de gangen was veel te lang, drie uur doen over drie gangen slaat nergens op. Ik kreeg het idee dat ze niet zijn ingespeeld op à la carte. Ik kom hier niet terug.

Gegeten op 15 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Vesters in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Vesters. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.