a TripAdvisor company

foto's van Vesters in Nijmegen - 1 foto's van Vesters in Nijmegen - 2 foto's van Vesters in Nijmegen - 3 foto's van Vesters in Nijmegen - 4 foto's van Vesters in Nijmegen - 5 foto's van Vesters in Nijmegen - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 024 329 69 68

Oprechte gastvrijheid

Traditie en vernieuwing, een plek waar gelachen mag worden met oprechte gastvrijheid en passie. De chef past de nose-to-tail-filosofie toe waarbij er niets van het dier verloren gaat en alle smaken optimaal tot hun recht komen. De enthousiaste sommelier kan je bij al dat lekkers een heerlijk wijntje schenken: de perfecte match bij je lunch of diner!

Chica

Door vrienden uitgenodigd om in Nijmegen te komen eten bij Vesters: wát een feest!
Om te starten een cava op het terras, waar we ook de amuse kregen. Een kopje romige aspergesoep met een soesje gevuld met ham. Dat belooft wat!
Daarna naar binnen gegaan om te eten. De heerlijkste smaken wisselden elkaar af en er werden prachtige wijnen geschonken (voorzien van goede toelichting). Makreel met macadamia en asperge als bijzondere combinatie. Zeetong met gerookte knolselderij: wauw. Tortellini in brodo, met kreeft en miso waren een smaakbom en ook de sukade en lende van melkkoe waren fantastisch. De kaasplank was heerlijk en werd geserveerd met zowel een rode als witte dessertwijn. Het zoete nagerecht (rabarber, gin, tonic) zorgde voor blije smaakpapillen. De koffie en thee met friandises vormden een waardige afsluiter.

Dit was een heerlijke avond- lag Nijmegen maar wat dichterbij!

Gegeten op 21 mei 2016

joshuizer

Via online reservering

We hadden een zakelijke lunch via 'seat-me' gereserveerd, dat werkte vlekkeloos. Het buitenterras ligt iets te dicht bij de af en toe lawaaierige straat. De lunch was van hoog niveau, de bediening bekwaam en zeer vriendelijk. Een aanrader!

Gegeten op 13 mei 2016

markkrijgsman

Gave tent waar we lekker gegeten hebben. Enthousiaste mensen runnen deze zaak en dat geeft altijd een extra dimensie. mooie gerechtjes en prima huiswijnen.

Gegeten op 15 april 2016

datleukestel

Via online reservering

Gisteren heerlijk gegeten bij Vesters. We kozen voor 6 gangen en bij elke gang een bijpassende wijn met uitleg. Fijn dat dit ook per half glas kon, was precies goed. Het gerecht met lam is ons het meest bijgebleven en ook het dessert met rabarber was top!

Gegeten op 30 april 2016

Eetsmakelijk2

Via online reservering

Heerlijk gegeten met dit keer weer een perfect bijpassend wijnarrangement. Eigenaresse zou allen wat minder gestrest moeten zijn, doet afbreuk aan de jonge enthousiaste brigade.
Kaas kar mag ook wat verder van de tafels komen te staan, bij gang 5 (vd 8) was de kaas voor andere gasten hinderlijk aanwezig.

Gegeten op 16 april 2016

mo9

Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer. Iedere gang een bord dat met liefde én met goede ingredienten is klaargemaakt door een keuken die op hoog niveau kookt.
Hoogtepunt van ons viergangenverrassingsmenu was de ravioli van kreeft die als tussengang werd opgediend. Een smaakbom, die door de wijn die hierbij voor ons was uitgezocht, op nog grotere hoogte werd gebracht. Heerlijk!

En dat allemaal aan tafel gebracht door een bedienende brigade die kennis van zaken aan goed gastvrouwschap koppelt. Aanrader!

Gegeten op 12 april 2016

jenspost

Vesters blijft je verrassen. In de restaurantweek kregen we een menu voorgeschoteld dat qua smak intensiteit en smaakcombinaties echt fantastisch was. Het bijpassende wijnarrangement was ook zeer goed. Het kaasplankje en de bijpassende dessertwijnen (2 stuks!) was van grote klasse. Zelden zo'n mooie combinatie van kazen en wijnen gehad.
Aanrader!

Gegeten op 7 april 2016

Marcel1978

Begin april 2016 hebben wij - gezelschap van twee personen - gedineerd bij Vesters. Hoewel de gerechten van een prima kwaliteit zijn, heb ik nog enkele aandachtspunten. Helaas is de keuze aan hoofdgerechten buitengewoon beperkt: lam en zeetong. Zo mis ik in ieder geval een vegetarisch hoofdmenu. Aangezien ik geen viseter ben, heb ik noodgedwongen gekozen voor lam. Waarom is er naast lam geen hoofdgerecht met bijvoorbeeld rundvlees ? Niet iedereen houdt namelijk van lam. Mijn tafelgenoot had gekozen voor de zeetong. De gefileerde zeetong werd geserveerd in een soort soepbord/kom. Jammer was dat de zeetong 'zwom' in een saus. Mijn tafelgenoot had liever gezien dat hijzelf kon bepalen of de saus wel of niet op de zeetong geserveerd werd. Als dessert heb ik gekozen voor het chocoladetaartje dat overigens veel te hard was. Aangezien het taartje klein is, kon ik van de ober een tweede taartje of nog een bolletje ijs bestellen. Als Vesters van mening is dat het geserveerde taartje klein is, waarom serveer je dan niet direct twee taartjes ? Jammer is ook dat er geen tapbier is [hangt vermoedelijk samen met de kosten, de beperkte ruimte en de reiniging van een tapinstallatie]. Mijn tafelgenoot en ik konden moeilijk met elkaar praten nu het restaurant afgeladen vol was, het is niet anders. De prijzen van de gerechten vonden wij aan de hoge kant. Résumé: prima eten, doch zijn er diverse aandachtspunten waaraan nog gewerkt kan worden.

Gegeten op 2 april 2016

monica.dekkers

Via online reservering

Fijn eten, mooi verzorgd en erg lekker. Bediening goed maar bijna niet te verstaan, ook de sommelier was nagenoeg niet te verstaan deels door zijn tempo van spreken en fysieke onrust.
Het was een volle drukke avond, uitverkocht. Daardoor en nog meer door de matige demping van de akoestiek was niemand te verstaan. Wij, 4 koppig gezelschap, konden elkaar niet horen en dat drukt de pret aanzienlijk. Komen daardoor alleen terug bij een prettige zomerse avond als we buiten kunnen zitten.

Gegeten op 2 april 2016

lesleyf55

Via online reservering

we hebben heerlijk gegeten,super service.
heel gezellig decor.

zeker voor herhaling vatbaar.
we komen nog een keertje terug!

Gegeten op 27 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Vesters in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Vesters. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.