• foto's van Vesters in Nijmegen - 1

• 7.8

Vesters doet mee!

Reserveer nu!

Oprechte gastvrijheid

Traditie en vernieuwing, een plek waar gelachen mag worden met oprechte gastvrijheid en passie. De chef past de nose-to-tail-filosofie toe waarbij er niks van het diertje verloren gaat en alle smaken optimaal tot hun recht komen. De enthousiaste sommelier kan je bij al dat lekkers een heerlijk wijntje schenken: de perfecte match!

jenspost
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens de pre-restaurantweek (ze begonnen al een paar dagen eerder vanwege het feit dat het snel uitverkocht was) een 4 gangen-menu genomen, met bijpassend wijnarrangement. Mooie gerechten, verrassende smaakcombinaties en de keuze van de wijn was ook uitstekend. Erg gastvrije uitstraling. Een mooie avond uit, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 5 maart 2014

ipa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een mooi restaurant waar 1 menu wordt geserveerd het aantal gerechten wat je wilt eten mag je zelf bepalen. Ik moet zeggen dat ik deze avond aangenaam ben verrast. Zowel met de gerechten als de attente bediening die alles onder controle leek te hebben. Alles goed van smaak en ook de wijnen paste goed bij de gerechten. Een restaurant wat ik zeer zeker vaker zal bezoeken.

Gegeten op 6 maart 2014

robbertkje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een weekendje Nijmegen prima afgesloten bij restaurant Vesters. We besloten om een avondje lekker te gaan genieten en zijn dus voor de 7 gangen gegaan met bijpassende wijnen. We hebben heerlijk gegeten en gedronken; het menu is mooi in balans en er zit een goede opbouw in de verschillende gangen. Ook de wijnen waren goed, de sommelier had duidelijk zijn wijnen afgestemd op het eten, goede combinaties! Als we weer is een keertje in de buurt van Nijmegen zijn weten we waar we moeten gaan eten.

Sandurraa

Avondvullend etentje met collega's
We werden niet weggekeken met ons gekakel :)
Lekker en gezellig
Prima prijs, kwaliteitverhouding.
Rustige locatie, tafel achterin

Gegeten op 15 augustus 2013

Sabine84
  • Recensies in de laatste twee jaar

In november hier met z'n tweeën gegeten, ik weet helaas niet meer wat we hebben gegeten maar alles was voortreffelijk. Mijn vriend nam het wijn arrangement en ik gaf aan dat ik dat wel wilde maar niet veel en snel genoeg drink, hier werd keurig rekening mee gehouden, steeds halve glaasjes en ook op de rekening werd dit keurig bijgesteld. We begonnen om 19:00 en liepen 22:45 naar buiten. Hier ga je niet heen voor "een hapje eten" hier ga je heen voor een avondje uit!

wilmasiccama
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is altijd even reizen naar Vesters dat niet centraal is gelegen, maar dat is het wel waard.
Van te voren het menu bekeken waarop in eerste instantie weinig dingen stonden die me aanspraken. Maar eenmaal op tafel beland en ervan geproefd was alles van het door mij gekozen driegangenmenu echt lekker. Alle gerechten waren uitstekend bereid en de elementen op het bord vormden samen een heerlijke smaakcombinatie, zoals de gegrilde griet met de knolselderij en paddenstoelen. Maar ik smulde vooral van de zachte stukjes gebraden hert, begeleid door zoetzure bietjes en rode koolpuree met kaneelsmaak. Tot slot kwam het kaaskarretje langsrijden met een rijpe keuze. Pech dat ik voor de zoete worteltaart had gekozen, die overigens wel weer lekker was. De wijn-spijscombinatie was prima, met een soms ook bijzondere keuze. En de bediening was aangenaam; rustig en we kregen telkens een mooie toelichting op de gerechten en de daarbij geschonken wijnen.

Gegeten op 27 november 2013

Floorengerrit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ge-wel-dig gegeten. Ik had een risicootje genomen, want had gekozen voor de ravioli met niertjes, bloedworst en zuurkool, ingrediënten die ik eigenlijk niet lekker vind.. Maar ik dacht: als ik ergens deze ingrediënten wil proeven, dan moet ik dat bij Vesters doen. En echt waar, voortreffelijk! Prettige bediening en heerlijke wijnen. En een heerlijke kop kwalitatief goede koffie. Smullen dus!

Gegeten op 1 november 2013

Benthums
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant heeft hele sterke punten zoals zeer goede keuken waarbij je weliswaar niet kunt kiezen maar door de formule van 7 gangen is er toch altijd wel een goed menu samen te stellen.
De bediening is top met ook uitstekende wijnkeuze en advies.
Als ik dan toch iets negatief moet benoemen is het de inrichting en in mindere mate de ligging.
Wii komen er graag!

Gegeten op 18 mei 2013

Johanna54
  • Recensies in de laatste twee jaar

Deze keer voor de 5e of 6e keer bij Vesters gegeten. Helaas kwamen we er licht teleurgesteld vandaan. Het voorgerecht van gepekelde haring was heerlijk, mijn griet de topper van de avond, de ribeye was prima gegrild, het garnituur vond ik niet bijzonder. Het kaasplateau was weer in orde. Over het geheel valt verder naar mijn mening te stellen dat de porties aan de erg kleine kant waren en de wijn uiterst zuinig werd geschonken. Iets wat we bij Vesters niet eerder hebben meegemaakt.

Gegeten op 2 november 2013

DP4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het begon goed, het voorgerecht was bijzonder op een leuke manier, daarna kregen we steeds meer het gevoel dat het bijzonder moest zijn en hierdoor soms vergezocht.
De service was wisselend. Het hing ook van de persoon af. We zaten aan een tafel voor 4, gedekt voor 2 en helaas werd het overige deel veelvuldig gebruikt om spullen van andere tafels (bv fles wijn tijdens het bijschenken aan de andere tafel) even te stallen. Dit was storend. Daarnaast duurde het heel erg lang, moest je bv lang wachten op de koffie.
Al met al prima gegeten, maar staat niet boven aan ons lijstje voor een herhaling.

Gegeten op 5 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Vesters in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Vesters. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!