a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 0317 452 222

Eigenwijs lekker

Het eigenwijze zusje van het met een Michelinster bekroonde Restaurant O Mundo in Wageningen. De mediterrane inrichting geeft je direct een aangenaam gevoel. De gerechten zijn eerlijk, bereid met dagverse ingrediënten en geïnspireerd door moeder natuurlijk.

tenshi

Via online reservering

We hebben gebruik gemaakt van Iens 3 gangenmenu voor 25 euro en dit was gezien prijs/kwaliteit verhouding goed. Ik had wel graag meer verse groenten erbij gehad. Vooral voorgerecht was bijzonder.

Gegeten op 9 mei 2015

Harry1957

Gisteren een herkansing na een eerdere wat teleurstellende ervaring. En daar werden we erg blij van. De bediening, service en de keuken acteerde op hoog niveau! Mooie gerechten die in een mooi tempo langskwamen begeleid door originele en zeer smaakvolle wijnen. D&B heeft mede door haar nieuwe en professionele bedrijfsleider laten zien dat ze een waardige "kleine" zus is. Een echte aanrader voor een heerlijk avondje uit!

Gegeten op 9 mei 2015

GCDD

Voorafgaand aan ons bezoek aan de schouwburg eerst hier heerlijk gegeten. Wij kozen voor het 5-gangen menu hoewel wij niet zeker wisten of 5 gangen geen probleem was omdat wij natuurlijk ook nog op tijd in de schouwburg wilden zijn. Dit voorgelegd aan de bediening die ons daarop toezegde het menu daarvoor zo nodig aan te passen. Die aanpassing bleek uiteindelijk niet nodig, ondanks het feit dat ik bepaald geen snelle eter ben. Maar alle gangen kwamen vlot, en wel zonder enige haast, op tafel. Ieder gang werd erg mooi uitgeserveerd met heerlijke gerechten. Vergezeld van heerlijk brood dat wij graag nog een keer lieten aanvullen. Daarbij een prima huiswijn en een flinke bak water voor onze hond. En als afsluiting heerlijke koffie. De prijzen van dit alles zijn meer dan redelijk, zeker voor deze kwaliteit! De bediening was vriendelijk, attent en zeer gastvrij. Reken maar dat wij weer terug komen! Onze complimenten ook voor de keuken die zorgt voor de inkoop en de bereiding van al het heerlijks. Onze dank voor dit begin van ons avondje uit!

Gegeten op 6 mei 2015

Arjen1963

Via online reservering

We logeerden in Hotel de Wageningse Berg, waar we in het restaurant ons hondje niet mee mochten nemen. Hier wel en dat tekent de ongedwongen sfeer. Bovendien: er was een aanbieding voor een driegangenmenu via Iens, dus dat gaf de doorslag.
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en een ongedwongen en attente bediening. De patat bij de ossobuco was lekker, maar overbodig. Volgens de ober was dat om het brasseriegehalte te benadrukken; het zij zo.
We lieten ons verleiden tot een wijnarrangement, wat een goede keus was. We zijn er inmiddels aan gewend dat dit de prijs van je etentje bijna verdubbelt - en toch waren we met zijn tweeën klaar voor iets meer dan 100 euro.
Aanrader voor wie in de buurt woont!

Gegeten op 3 mei 2015

CarloKool

Wat een lekkere plek. Simpel gekozen voor het "5 gangen diner", ofwel 5 lekker kleine gerechtjes die je qua opmaak en smaak verassen. Ook de wijnen waren een schot in de roos. Er is geen wijnkaart, je kiest ze vanuit de kast onder goede begeleiding van de sommelier. De bediening is top. Wij vinden het fijn om rustig te tafelen. Zonder dat te hoeven meedelen, werd dat fijnloos aangevoeld. De mensen naast ons kwamen later en gingen eerder weg, dat was blijkbaar de voorkeur die zij uitstraalde. Al met al, balen dat dit restaurant niet in onze woonplaats gevestigd is. Dank voor de fijne ontspannen avond!

BartWijnSpijs

Voor minder dan dertig euro eet je hier vijf lekkere gerechtjes. De bediening is zeer attent en oprecht gastvrij. Neemt uitgebreid de tijd je te adviseren bij de wijnkeuze. Uiteindelijk een heerlijk flesje wijn gevonden. Goede avond gehad, mede door de uitstekende gastheer.

We komen vast nog eens terug.

Gegeten op 24 januari 2015

thanael

We kregen een baars als hoofdgerecht wat niet zo in de smaak viel qua bereidingswijze, dit werd opgelost met een ander stukje baars op een andere manier bereidt wat toen heerlijk smaakte! Het zegt wat over de gastheer en zijn personeel, om het je helemaal naar de zin te maken!!!! Voor de rest hebben we heerlijk gegeten en heerlijke bijpassende wijntjes bij gedronken!!! Een heerlijk avondje uit tot in de puntjes verzorgd!!

Gegeten op 16 januari 2015

Kempke

Vijfgangenmenu gegeten bij DrinksandBites op een rustige woensdagavond. Norah Jones op de achtergrond. Prachtig ogende en goed smakende gerechten. De kwaliteit is goed, de kwantiteit houdt niet over. Gelukkig (gratis) extra friet bij het hoofdgerecht. Dus ook genoeg gegeten.
Als je van lekker lang tafelen houdt en bijzondere gerechten wilt uitproberen dan is dit zeker een aanrader. Vijfgangenmenu kost (exclusief drank) 27,50.

Gegeten op 14 januari 2015

alinadeleeuw

Via online reservering

De ontvangst was erg hartelijk. We waren verrast dat we voor het AH menu toch het 5 gangen diner kregen. Heerlijk brood erbij met boter, lekker wijntje, voorgerecht werd voor 2 van ons vervangen door zalm, heerlijke en verrassende garnituur. De schorseneren crème met chocoladeschuim onverwacht smakelijke combinatie. Het hoofdgerecht van relatief eenvoudige ingrediënten was prima, de aardappelpuree zeer smakelijk, jammer dat ik niet gevraagd heb wat de truc was. De kip zeer mals en ook hier weer net de kleine dingen die het toch verrassend maakten. Geen grote gerechten maar meer dan voldoende, en zonder problemen voldoende brood en patat. Complimenten voor de gastheer, een hand bij het afscheid en we voelden ons te gast!

Gegeten op 4 december 2014

joyvoort

Via online reservering

Zoals mijn echtgenoot omschreef, heel verrassend! De naam DrinksandBites zegt eigenlijk al veel.
Het draait om de ( Drinks)wijnen, die je zelf kunt proeven en uitzoeken en de (Bites) hapjes. Een 5 gangen menu tegen een redelijke prijs. Kleine gerechtjes, maar erg lekker. De wijnen zullen ongetwijfeld heel lekker zijn, maar wij beperkten ons tot een glaasje prosecco als voorafje, die overigens goed smaakte, de flessen zijn voor de gemiddelde portemonnaie iets te hoog gegrepen. Een leuke zaak met vriendelijk personeel en ontspannen sfeer.

Gegeten op 30 november 2014

Schrijf zelf een recensie over DrinksandBites in Wageningen

Schrijf hieronder je recensie over DrinksandBites. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.