Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0317 452 222

Harry1957

Via online reservering

Helaas een teleurstellende avond, althans wat het eten betreft. Het restaurant zal vol en de jonge en onervaren bediening had het niet meer onder controle. We kozen voor een 5 gangen verrassingsmenu; de eerste gang stond op tafel voordat wij goed en wel aan tafel zaten. De tweede gang liet bijna een uur op zich wachten. Uiteindelijk na 2 keer vragen kregen we een smakelijk soepje. Daarna een vrijwel koude ravioli met flintertjes eend, de bestelde wijn van het wijnarrangement liet verstek gaan en wederom na vragen en wachten werd het hersteld. Kalf "dobbelsteentjes" smakelijk maar een te klein gerechtje.Tenslotte een mislukte mousse met drap onder in het glas.

Gegeten op 18 oktober 2014

schom001

Via online reservering

Aardige en attente bediening. Informele sfeer. Prima eten, goede wijn. Al jarenlang een aanrader, ook voor zakelijke relaties, evenals andere vergelijkbare horecagelegenheden.

Gegeten op 17 oktober 2014

graafvd

Het 5-gangen menu voor 27,50 is een toppertje! Het restaurant was helemaal volgeboekt en terecht! Wij hebben hier heerlijk gegeten: tartaar van zeebaars, knoflooksoepje, ravioli met eend en scampi, kalfsvlees met Taleggiokaas en prachtig gepresenteerde groente (o.a. biet en wortel). Toe: glas met kastanjemousse en popcorn. Heerlijke combinatie! Wij dronken er een fles Sauvignon blanc van Salentein bij! Woonden we maar wat dichterbij.....

Gegeten op 11 oktober 2014

anjo2

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten. Het was echt een verwennerij. Wat maken ze er hier veel werk van voor de ah restaurant spaaractie.

Gegeten op 9 oktober 2014

rust171

Via online reservering

Een uitstekend uitgebalanceerd menu van wel 5 gangen, kiene porties maar juist heel goed.Zeer attente bediening, buitengewoon schappelijke prijsstelling.
De open rode wijnkeuze is helaas te beperkt. Meer variatie moet mogelijk zijn (wijnbar)

Gegeten op 4 oktober 2014

JBBB

Via online reservering

Het menu van 5 kleinere gangen was zeer smaakvol en verrassend. Ook qua hoeveelheid een mooie maaltijd. Goede wijn keuze met een nette prijs/kwaliteit verhouding. Leuke Oostenrijkse wijnen. Absoluut het beste € 27,50 menu dat ik de afgelopen jaren gegeten heb. Bediening was vriendelijk, spontaan en attent. En daardoor ook heel charmant. Interieur wat donker naar onze smaak qua verlichting maar dat is een kwestie van smaak. Een absolute aanrader en wij komen daar zeker nog eens terug.

Gegeten op 9 september 2014

jack39

Via online reservering

Wij hebben daar een vijfgangenmenu gepresenteerd gekregen waarvan de kwaliteit een dikke voldoende krijgt van ons.
De 5 gangen kunnen beter 5 proeverijtjes worden genoemd mede omdat ze veel te klein zijn.
iedere gang bestond uit maximaal twee hapjes.
Ondanks dat wij kleine eters zijn hebben wij thuis de ijskast nog moeten aanspreken voor een bijvoeding. Met vriendelijke groet, Rita en Jack Koster

Gegeten op 7 september 2014

Pranzo

Via online reservering

Zaterdag gegeten bij D & B in Wageningen. Het is een soort (informeel) filiaal van het bekende restaurant Omundo. Zoals je bij dit soort restaurants kunt verwachten ligt het accent vooral op de kwaliteit en presentatie en minder op de kwantiteit. Met de kwaliteit zat het wel goed. Verrassende gerechtjes met stuk voor stuk een bijzondere smaakbeleving. Ook de bediening was bijzonder correct en attent. De kwantiteit liet wat te wensen over en had hier en daar wel iets ruimhartiger gekund maar door de twee porties brood en een kom friet waren onze magen toch voldoende gevuld. Een minpuntje was dat er na het afrekenen niemand was om ons uit te laten en de jassen op te halen. Verder niets dan lof.

Gegeten op 30 augustus 2014

A_Spaapen

Wij hebben geopteerd voor het 5-gangen menu, wat bestaat uit 5 relatief kleine gangen, die prima op elkaar afgestemd zijn. Tevens worden er passende wijnsuggesties per gang gedaan.
De slimme combinatie en correcte en persoonlijke bediening maken naast de voortreffelijke gerechten een prima prijs kwaliteitverhouding.

De gastvrije, persoonlijke en zeer professionele bediening heeft indruk op ons gemaakt.
Een absolute aanrader!

Gegeten op 20 augustus 2014

Evag

Elke keer als wij in Wageningen zijn, zo'n twee keer per jaar, komen wij hier op Zaterdag eten.
Het vijfgangenmenu is vriendelijk geprijsd en altijd interessant zonder over de top te gaan. Hierbij is een wijnarrangement verkrijgbaar wat prima bij de wijnen past.
De bediening is vlot en aandachtig en ook al kom je niet zo vaak, men weet wie je bent en men heeft echt aandacht voor je, zelfs als het heel druk is.
Wij hebben ook afgelopen zaterdag weer een prima avond gehad. En dat was zeker niet de laatste keer.

Gegeten op 26 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over DrinksandBites in Wageningen

Schrijf hieronder je recensie over DrinksandBites. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.