Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant & Brasserie Groen in Groningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 311 39 62

Pure gerechten

In een van de drukste en gezelligste winkelstraatjes van Groningen loop je zo tegen deze topbrasserie aan. Overdag is het voor het winkelende publiek een populaire plek om te lunchen en 's avonds kun je er lekker dineren. Dan eet je er eerlijke gerechten zonder poespas gemaakt van biologische ingrediënten.

Mimoez

Via online reservering

Een weekendje naar Groningen. Waar gaan we eten. Op basis van de recensies een reservering bij Groen gemaakt. Een juiste keuze! Gezellig, zeer vriendelijke bediening, mooie gerechten, ook prachtig opgediend en een leuk plekje. Een aanrader!

Gegeten op 13 december 2014

gijs39

Het eten is wel aardig, maar voor de rest kan alles beter. Weinig gastvrije behandeling. De zaak heeft veel ruimte, maar daar wordt zeer zuinig mee omgesprongen (vanwege economische redenen?). Nu wordt iedereen dicht op elkaar gezet, wat de beleving erg lawaaierig en oncomfortabel maakt.
Het personeel lijkt de avond ervoor op stap te zijn geweest. Zij laten van alles vallen en vergeten veel. Ook zijn ze weinig professioneel. Ik denk dat het studenten zijn die wat bijverdienen (niet dat die niet goed kunnen zijn).
In potentie zou het een goede zaak kunnen zijn, maar dan mag de 'horeca etiquette' wel wat beter. De keuken is het probleem niet.

Gegeten op 14 december 2014

Loortje

Geluncht met vrienden, erg gezellig en lekker. Niet super bijzonder, maar wel gewoon goed. Goede bediening en prima prijs/kwaliteit verhouding!

Gegeten op 5 november 2014

familierutgers

Via online reservering

Je kunt er heerlijk eten voor een redelijke prijs. Bediening erg vriendelijk en attent en als je een kijkje in de keuken neemt zie je dat daar met plezier wordt gewerkt.

Gegeten op 5 december 2014

emiel20

Gekozen voor het 4-gangen menu inclusief drankjes en dat is zeer goed bevallen. Degelijke wijnen en lekker eten maakt het erg aangenaam. Ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en alles samen zeker een compliment waard !!

Gegeten op 19 november 2014

martijn197

Via online reservering

Het eten was heerlijk, alleen af en toe leek het alsof ze zich er vrij makkelijk vanaf hadden gemaakt. Zoals de Trio van de noordzee en de trio peren. De service was oke, maar soms ongemakkelijk. Voor de rest een leuke tent, met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Gegeten op 22 november 2014

LaCocque

Via online reservering

De vis was -heel jammer- veel te zout en ook ietwat aan de droge kant.
Voorgerecht: te veel smeuïge hapjes in glaasjes ipv puur eten. Zelfde glaasjes + leistenen plankje komen overigens terug in dessert.
Bosje groenten (worteltjes en bonen) zagen er prachtig uit, maar aan de droge kant.
Ik had bij Groen meer puur en echt eten verwacht.
Glas wijn was prima.
De bediening was uitstekend! Een warm bad! C. la Cocque

Gegeten op 7 november 2014

Henrivv

Via online reservering

Zaterdagavond met vier personen heerlijk gegeten bij dit restaurant. Aangenaam verrast door de prijs/kwaliteitverhouding van het driegangenmenu.

Gegeten op 8 november 2014

LianneW

Erg lekker gegeten, als voorgerecht een trio van Gronings rund vervolgens een heerlijk malse diamanthaas medaillon met smakelijke truffeljus en zachte kastanjepuree. Als dessert een trio van chocolade met verse munt thee. Alles was heerlijk op smaak en temperatuur en mooi opgemaakt. Het voor en hoofgerecht werden verrassend snel geserveerd en de bediening was vriendelijk en vroeg ons vaak of alles naar onze zin was. Het dessertbord van onze jarige was leuk en speciaal aangekleed (super service!). Het restaurant ziet er leuk uit, maar de tafeltjes staan erg dicht op elkaar en als je boven zit is het erg rumoerig. Het eten was erg goed in prijs kwaliteit verhouding en wij komen zeker nog eens terug. Even reserveren is zeker in het weekend aan te raden want het is een populair (en dus druk) restaurant.

Gegeten op 31 oktober 2014

anske63

4 gangen diner gekozen na een zeer vriendelijke ontvangst. Ons werd direct een glas wijn aangeboden (zit in arrangement). Als voorgerechten namen we een trio van vis (zeer goed) en de vissalade (zeer goed). Hoofdgerecht werd 2x de kabeljauwrugfilet met wilde spinazie en zeekraal. Voor mij was de hollandaisesaus te vet maar mijn vrouw vond het wel erg lekker en passend bij het gerecht. Als nagerecht een fijn en goed uitgedacht kaasplankje en een trio van chocolade. De bediening was zeer attent en bijzonder vriendelijk. Bij een volgend bezoek aan Groningen zijn we weer van de partij.

Gegeten op 25 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant & Brasserie Groen in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant & Brasserie Groen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.