• foto's van Restaurant & Brasserie Groen in Groningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 311 39 62

Pure gerechten

In een van de drukste en gezelligste winkelstraatjes van Groningen loop je zo tegen deze topbrasserie aan. Overdag is het voor het winkelende publiek een populaire plek om te lunchen en 's avonds kun je er lekker dineren. Dan eet je er eerlijke gerechten zonder poespas gemaakt van biologische ingrediënten.

paul300

Via online reservering

De ontvangst kan iets beter (heeft ook te maken met de indeling van het restaurant), maar vervolgens was de bediening, het eten en de sfeer erg goed. Prijs/kwaliteit voor het eten is erg goed, originele gerechten voor dit segment (Cheesecake met Gin Tonic topping en Mojito sorbetijs)! Bediening was attent, bood zelf aan de karaf opnieuw te vullen, wist nog wie welk gerecht had gekozen, etc. Ik zou iedereen aanraden om hier te gaan eten!

Klein zeur puntje.. Het normale 3 gangen menu is al erg goed geprijsd op 25,95. Wij wisten dit nog niet en hadden de Iens Dinerdeal of dinerweek aanbieding geboekt van 25 euro. Dit was echter exact hetzelfde 3 gangen menu. Conclusie: een korting van 95 cent. Ik zou een extra amuse hebben aangeboden of een apertief of iets. Nu is het een beetje flauw.

Gegeten op 2 mei 2015

S-moes

Ontzettend lekker gegeten. Iedereen kon gelijktijdig eten terwijl wij met een groep van 20 mensen waren. Heerlijke gerechten. Gezellig en goed personeel. Een aanrader. Voor ieder wat wils.

Gegeten op 25 maart 2015

daisy34

Via online reservering

Heerlijk biologisch gegeten. Goede portie grootte en zowel lekkere Vega als vlees gerechten! Een aanrader dus. Ook de prijzen zijn heel schappelijk.

Gegeten op 1 mei 2015

karin281

Via online reservering

Heerlijk gegeten onlangs bij Brasserie Groen. Fijne bediening, fijne sfeer. En het eten was heerlijk. Entrecote en kalfslende waren beide aan te bevelen. Helaas was de eend, die stond net sinds die week op de kaart, niet verkrijgbaar op dat moment. Vervelend, want nu moeten we nog een keer bij Groen gaan eten... ;)

Gegeten op 5 april 2015

xChiara

Via online reservering

Heerlijk gegeten. goede service, niet lang hoeven wachten. Wel 2 minpuntjes. We kregen voor 2 personen 1 plankje met een bakje aardappeltjes en een bakje salade. De aardappeltjes waren opzich wel genoeg al vonden we heb ook wel vrij weinig. Maar van die salade had ik zo alleen een heel bakje op kunnen eten. Ook was het toetje vrij klein. Maar opzich niet te klein dus heel erg was het niet. Zou ondanks deze 2 kleine minpuntjes wel zeker weten nog een keer komen. Een aanrader! Als je iets meer aardappeltjes en sla wilt zal je het vast alleen hoeven te vragen.

Gegeten op 11 april 2015

OSanne

Heerlijk gegeten op een zaterdagavond, wel even reserveren want het zit helemaal vol. En terecht! Heerlijk 3-gangen diner voor €25,- Voorgerecht Trio van Zee, erg mooi opgemaakt en uitstekend bereid!! Hoofdgerecht ook helemaal top en goede wijnsuggesties bij de verschillende gangen! Dessert Trio van Chocolade heel erg lekker en goede, niet te ruime, portie.
Kortom, een echte aanrader om voor niet teveel geld lekker te eten!

Gegeten op 28 maart 2015

gea26

Vanavond wezen eten bij brasserie Groen in Groningen. In een paar woorden: heerlijk gegeten, fijne bediening zeer gastvrij, een aanrader voor een ieder die van een aangename avond houdt met lekker eten voor een zeer betaalbare prijs.

Gegeten op 10 april 2015

Hesterdebooij

Via online reservering

Super gegeten! Gerechten zien er mooi uit en zijn heerlijk. Hele aardige bediening die goed meedenkt met allergieën en wat je wel of niet kunt eten of ze maken een alternatief. Een echte aanrader.

Gegeten op 4 april 2015

Vdbrink9713

Zondag op eerste pasdag heerlijk gegeten bij Restaurant & Brasserie Groen. We waren met 4 personen en kregen een mooi tafeltje bij het raam. Het kozen voor het 3 gangen menu waarbij we zelf een voor, hoofd en naggerecht van de kaart konden kiezen. Elk gerecht smaakte zeer goed en dat voor een prijs van 25.95. Bediening was verder ook erg vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker binnenkort terug om de andere gerechten te proberen. Dit wordt één van onze favoriete restaurantjes in Groningen!

Gegeten op 5 april 2015

jeroen323

Via online reservering

Heerlijk eten met prima bediening. Tafels krapjes opgesteld op de bovenverdieping, maar dat mocht de pret niet drukken! Een aanrader in Groningen.

Gegeten op 4 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant & Brasserie Groen in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant & Brasserie Groen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.