Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant & Brasserie Groen in Groningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 311 39 62

Pure gerechten

In een van de drukste en gezelligste winkelstraatjes van Groningen loop je zo tegen deze topbrasserie aan. Overdag is het voor het winkelende publiek een populaire plek om te lunchen en 's avonds kun je er lekker dineren. Dan eet je er eerlijke gerechten zonder poespas gemaakt van biologische ingrediënten.

sbsandra

Een paar maanden geleden hier gegeten. We kozen voor het 4 gangen all in diner arrangement. Eerst stokbrood met kruidenboter. Als voorgerecht Trio van Gronings Rund, als hoofdgerecht parelhoen en als toetje de creme brulee.
Ik vond het allemaal heerlijk. Bij het arrangement was het vrij drinken van bier, frisdrank en huiswijn. Het vrij drinken was waarschijnlijk de reden dat er niemand aan ons tafeltje kwam. We moesten moeite doen om de aandacht te vragen om drinken te bestellen, als we dat nou vaak zouden doen kon ik het me wel voorstellen maar we hadden al moeite met bestellen van 2e drankje. Maar dit is dan ook enige "minpuntje" eten was echt heerlijk!

Gegeten op 26 juli 2014

esmee13

Via online reservering

Het eten was heerlijk! De service goed. Ondanks dat het erg druk was (er was een erg grote groep), hebben we geen enkele keer lang moeten wachten. Ook werd er goed in de gaten gehouden of je glas leeg was. We hadden het 4 gangen menu, dit kost 34.50 incl. Tapbier, fris en huis wijn. Erg leuk arrangement, alleen vonden wij het een 3 gangen menu. De eerste 'gang' is namelijk stokbrood met kruidenboter.
Al met al erg leuk restaurant met lekker eten en goede service!

Gegeten op 15 oktober 2014

marrog51

Via online reservering

Al vaker hier geluncht en altijd naar verwachting.
De bediening is erg vriendelijk en attent en het gebodene is erg lekker. Het restaurant zelf is gezellig ingericht.

Gegeten op 14 oktober 2014

Nijntje79

Samen met twee vriendinnen hadden we een tafeltje voor drie personen gereserveerd. Het was een maandag en we hadden gedacht dat reserveren niet noodzakelijk zou zijn...Echter, het zat die maandagavond helemaal vol!

Alles liep gesmeerd! Prima bediening (vlot en attent), goede menukaart en heerlijk eten!

We hebben alledrie een voor-, hoofd- en nagerecht gehad. Iedereen had wat anders, maar het was allemaal erg lekker!

Dit restaurant is echt een aanrader! Ik zou wel van te voren reserveren, want het kan druk/vol zijn.

Gegeten op 2 juni 2014

raymond48

Via online reservering

Heerlijk gegeten hier. Prima bediening, grote porties en heel erg lekker.
In het begin vreesden we dat we met z'n tweetjes zouden blijven maar al snel liep het vol.
Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 8 oktober 2014

prinsmary

Via online reservering

Heerlijk gegeten een proeverij van voor en nagerechten en heerlijke heilbot heel erg goed!
Fijne bediening niks mis mee!

Gegeten op 4 oktober 2014

rendiertje120

Via online reservering

Heerlijk gegeten met de IENS dinerdagen, 3 gangen diner, niet te ingewikkeld en een goede kwaliteit voor € 20 per menu. Ga ik zeker nog een keer naartoe

Gegeten op 5 oktober 2014

Torrentioso

Via online reservering

Iens-menu genomen; eerst proeverij van voorgerechten, vervolgens rib-eye en als toetje 'n proeverij van nagerechten. Was allemaal heel smakelijk en de borden waren leuk opgemaakt. Bediening was snel en goed. Dit alles voor een heel beschaafd prijsje. Absoluut 'n aanrader!

Gegeten op 4 oktober 2014

JanJ

Met 9 personen afgelopen maandag hier gegeten. De mooie biologische kaart en twee gesprekken met de eigenaar waren aanleiding om hier te gaan eten. Sommige mensen namen een 3-gangen menu, anderen alleen een hoofdgerecht. Zonder andere gerechten tekort te willen doen: Van de voorgerechten vielen met name de trio van rund en de trio van vis zeer in de smaak. Van de hoofdgerechten gold dit met name voor de kabeljauwrugfilet (lekker vers, sappig en uitmuntend van smaak in combinatie met de spinazie, zeekraal, etc., de Gnocchi en de parelhoen. De bediening was vriendelijk en gastvrij, wel had de bediening wat vlotter consumpties kunnen aanbieden/bijvullen. Wij hebben er een erg gezellige avond gehad in een leuk restaurant en komen zeker weer bij deze brasserie, een van de betere eetgelegenheden van Groningen met schappelijke prijzen.

Gegeten op 29 september 2014

Stamppot

De prijs kwaliteit verhouding is goed. Genoeg variatie, dit restaurant is ook zeker een goede keuze voor vegetariërs. De parelhoen was goed bereid en de bediening vriendelijk en vlot.

Gegeten op 3 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant & Brasserie Groen in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant & Brasserie Groen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.