• foto's van Restaurant & Brasserie Groen in Groningen - 1

Toon telefoonnummer 050 311 39 62

• 8.4 10 54

• 8.1

• 7.8

Restaurant & Brasserie Groen doet mee!

Reserveer nu!

Pure gerechten

In een van de drukste en gezelligste winkelstraatjes van Groningen loop je zo tegen deze topbrasserie aan. Overdag is het voor het winkelende publiek een populaire plek om te lunchen en 's avonds kun je er lekker dineren. Dan eet je er eerlijke gerechten zonder poespas gemaakt van biologische ingrediënten.

Dieddied
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond hier gegeten, echt een topper. Voor 22.50 drie gangen, naar keuze zelfs. Het leuke vond ik dat het in de kleine dingen zat: een stoofpeertje bij de zalm (hoofdgerecht) wat niet op de kaart stond, gebakken aardappeltjes die perfect waren (knapperig van buiten, zacht van binnnen, lekker gekruid), etc. Hele aardige bediening, leuke sfeer. En heerlijk eten voor een bijzonder lage prijs.

Gegeten op 14 april 2014

Marije2407
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb inmiddels al meerdere keren bij Groen geluncht en elke keer kom ik er weer verrukt weg. Over dineren bij Groen kan ik niet oordelen want dat heb ik nog nooit gedaan, maar de lunch is heerlijk. Verassende combinaties, prachtig geserveerd, 'eerlijk' eten en simpelweg lekker. Bij Groen hebben ze gevoel voor smaak. Een brasserie die een aanwinst is voor Groningen en die nog meer publiek verdient.

keijzert
  • Recensies in de laatste twee jaar

we waren met 4 en hadden gereserveerd. namen het arrangement van €32 pp incl stokbrood en onbeperkt drank.
voor trio vis: heerlijk. hoofdgerecht was parelhoen: heerlijk maar de vulling kwam er naast, biefstuk was goed. Ook toetjes heerlijk.
gratis onbeperkt kraanwater. de gangen volgden elkaar snel op, sneller dan dat de wijn ingeschonken werd. aardige bediening.
bij afrekenen bleek dat er vr za en zo €2 bij het arrangement kwam: stond niet op het bord aan de muur. zoiets is toch vervelend en leidt tot discussies bij het afrekenen.

Gegeten op 21 maart 2014

esther_
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier heerlijk gegeten, gekozen voor driegangenmenu, maar door (persoonlijke) omstandigheden helaas het toetje moeten missen. Gestart met een trio van vis, allemaal erg smakelijk, gevolgd door de risotto met paddestoelen en wilde knoflook. Dit gerecht was erg smaakvol, maar wel wat aan de kleine kant, gelukkig waren er voldoende patatten en salade geleverd om de honger te stillen, maar dit vond ik wel een minpunt. Het gemiste toetje werd door de bediening keurig verrekend met genuttigde drankjes, sympathiek. Volgens de achtergebleven disgenoten was de cheesecake een aanrader.

Gegeten op 14 maart 2014

MvandenH
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, met name voor- en hoofdgerecht. Trio vis vooraf is een aanrader! Enig minpuntje; de gangen volgen elkaar iets te snel op. Wellicht heeft dit te maken met de all-in prijs van de dranken.

Gegeten op 6 maart 2014

Jose135
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondagavond hebben wij gegeten bij Restaurant en Brasserie Groen.
Het ontvangst was netjes en de ambiance spreekt ons erg aan. De bediening was vriendelijk en de service zeer goed. Een tip zou zijn om kleine kinderen iets te kleuren aan te bieden voor tijdens het 'wachten'. Het eten vonden wij heel erg goed! Zeker één van de betere restaurants in Groningen.

Gegeten op 2 maart 2014

simone54
  • Recensies in de laatste twee jaar

ik heb er afgelopen zaterdag gegeten, een 3 gangen menu: vis trio, huisgemaakte pasta met pesto en voor dessert een aarbeientiramisu, alles netjes uitgeserveerd maar bovenal ontzettend lekker! het restaurant vind ik er heel mooi uitzien, leuk met die verschillende verdiepingen. het licht was niet fel. ik heb eigenlijk sinds tijden niet zo lekker gegeten en jammer dat ik niet in Groningen woon!

Gegeten op 22 februari 2014

marianv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een verrassing is dit restaurant in hartje centrum! Prijs 3- en 4-gangen menu (all inclusive concept wijn/bier/frisdrank) zeer zacht geprijsd met uitstekende kwaliteit en hoeveelheid eten. Mooie presentatie van gerechten en zeer smaakvol. Bediening vriendelijk en gerechten werden zeer snel uitgeserveerd. Dit was op ons verzoek in combinatie met concert in oosterpoort. Echt een aanrader!

Gegeten op 15 februari 2014

peggy-sue
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in dit fijne restaurant, volgens een prima formule. Je kunt kiezen van de kaart, voor een 3 gangen menu voor 22,50 of voor een 3 gangen en brood met kruidenboter en bier, wijn en frisdrank gedurende het diner voor 32,50. Wij hebben voor het laatste gekozen en hebben genoten. Goed eten, mooi gepresenteerd, een fijne bediening en een goede sfeer. Ruim voldoende gegeten en gedronken en uiteindelijk dus 65 euro (+ fooi uiteraard) afgerekend.

Gegeten op 31 januari 2014

Teuntje85
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag bij Brasserie Groen gegeten. Bij binnenkomst valt op dat het geen typisch gezellig restaurant is. Het plafond is hoog en het licht is nogal fel waardoor de gezellige sfeer qua setting wat achterblijft.

Maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door het menu aanbod! 3 gangen voor 22,50 is een super prijs voor wat je krijgt. Vooraf een heerlijke geitenkaassalade die werd geserveerd door een vrolijke en vriendelijke serveerster. Gerechten zijn van goede kwaliteit en worden mooi opgemaakt, het oog wil ook wat. Dankzij het goede eten en de prijs komen we hier regelmatig eten.

Gegeten op 18 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant & Brasserie Groen in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant & Brasserie Groen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!