Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant & Brasserie Groen in Groningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 311 39 62

Pure gerechten

In een van de drukste en gezelligste winkelstraatjes van Groningen loop je zo tegen deze topbrasserie aan. Overdag is het voor het winkelende publiek een populaire plek om te lunchen en 's avonds kun je er lekker dineren. Dan eet je er eerlijke gerechten zonder poespas gemaakt van biologische ingrediënten.

LianneW

Erg lekker gegeten, als voorgerecht een trio van Gronings rund vervolgens een heerlijk malse diamanthaas medaillon met smakelijke truffeljus en zachte kastanjepuree. Als dessert een trio van chocolade met verse munt thee. Alles was heerlijk op smaak en temperatuur en mooi opgemaakt. Het voor en hoofgerecht werden verrassend snel geserveerd en de bediening was vriendelijk en vroeg ons vaak of alles naar onze zin was. Het dessertbord van onze jarige was leuk en speciaal aangekleed (super service!). Het restaurant ziet er leuk uit, maar de tafeltjes staan erg dicht op elkaar en als je boven zit is het erg rumoerig. Het eten was erg goed in prijs kwaliteit verhouding en wij komen zeker nog eens terug. Even reserveren is zeker in het weekend aan te raden want het is een populair (en dus druk) restaurant.

Gegeten op 31 oktober 2014

anske63

4 gangen diner gekozen na een zeer vriendelijke ontvangst. Ons werd direct een glas wijn aangeboden (zit in arrangement). Als voorgerechten namen we een trio van vis (zeer goed) en de vissalade (zeer goed). Hoofdgerecht werd 2x de kabeljauwrugfilet met wilde spinazie en zeekraal. Voor mij was de hollandaisesaus te vet maar mijn vrouw vond het wel erg lekker en passend bij het gerecht. Als nagerecht een fijn en goed uitgedacht kaasplankje en een trio van chocolade. De bediening was zeer attent en bijzonder vriendelijk. Bij een volgend bezoek aan Groningen zijn we weer van de partij.

Gegeten op 25 oktober 2014

Goffe

Via online reservering

We hadden allemaal een ander gerecht gekozen en deze werd netjes gelijktijdig geserveerd. Het eten was bij iedereen prima en zo ook de bediening. De enige opmerking die ik kan maken is, dat door, waarschijnlijk, de ruimte en inrichting er vrij veel lawaai is, waardoor je minder goed elkaar kunt verstaan. Ondanks dat wel een 8

Gegeten op 24 oktober 2014

GroningseGaste

Via online reservering

Het eten was prima, maar sommige leden van de bediening kwamen op mij onoprecht en zelfs lomp over. De inrichting is erg sober en koel, doet denken aan een eenvoudige koffie tent.

Gegeten op 23 oktober 2014

sbsandra

Een paar maanden geleden hier gegeten. We kozen voor het 4 gangen all in diner arrangement. Eerst stokbrood met kruidenboter. Als voorgerecht Trio van Gronings Rund, als hoofdgerecht parelhoen en als toetje de creme brulee.
Ik vond het allemaal heerlijk. Bij het arrangement was het vrij drinken van bier, frisdrank en huiswijn. Het vrij drinken was waarschijnlijk de reden dat er niemand aan ons tafeltje kwam. We moesten moeite doen om de aandacht te vragen om drinken te bestellen, als we dat nou vaak zouden doen kon ik het me wel voorstellen maar we hadden al moeite met bestellen van 2e drankje. Maar dit is dan ook enige "minpuntje" eten was echt heerlijk!

Gegeten op 26 juli 2014

esmee13

Via online reservering

Het eten was heerlijk! De service goed. Ondanks dat het erg druk was (er was een erg grote groep), hebben we geen enkele keer lang moeten wachten. Ook werd er goed in de gaten gehouden of je glas leeg was. We hadden het 4 gangen menu, dit kost 34.50 incl. Tapbier, fris en huis wijn. Erg leuk arrangement, alleen vonden wij het een 3 gangen menu. De eerste 'gang' is namelijk stokbrood met kruidenboter.
Al met al erg leuk restaurant met lekker eten en goede service!

Gegeten op 15 oktober 2014

marrog51

Via online reservering

Al vaker hier geluncht en altijd naar verwachting.
De bediening is erg vriendelijk en attent en het gebodene is erg lekker. Het restaurant zelf is gezellig ingericht.

Gegeten op 14 oktober 2014

Nijntje79

Samen met twee vriendinnen hadden we een tafeltje voor drie personen gereserveerd. Het was een maandag en we hadden gedacht dat reserveren niet noodzakelijk zou zijn...Echter, het zat die maandagavond helemaal vol!

Alles liep gesmeerd! Prima bediening (vlot en attent), goede menukaart en heerlijk eten!

We hebben alledrie een voor-, hoofd- en nagerecht gehad. Iedereen had wat anders, maar het was allemaal erg lekker!

Dit restaurant is echt een aanrader! Ik zou wel van te voren reserveren, want het kan druk/vol zijn.

Gegeten op 2 juni 2014

raymond48

Via online reservering

Heerlijk gegeten hier. Prima bediening, grote porties en heel erg lekker.
In het begin vreesden we dat we met z'n tweetjes zouden blijven maar al snel liep het vol.
Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 8 oktober 2014

prinsmary

Via online reservering

Heerlijk gegeten een proeverij van voor en nagerechten en heerlijke heilbot heel erg goed!
Fijne bediening niks mis mee!

Gegeten op 4 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant & Brasserie Groen in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant & Brasserie Groen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.