• foto's van Restaurant & Brasserie Groen in Groningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 311 39 62

Pure gerechten

In een van de drukste en gezelligste winkelstraatjes van Groningen loop je zo tegen deze topbrasserie aan. Overdag is het voor het winkelende publiek een populaire plek om te lunchen en 's avonds kun je er lekker dineren. Dan eet je er eerlijke gerechten zonder poespas gemaakt van biologische ingrediënten.

mabel3

Via online reservering

Zeer gezellig restaurant met verschillende open verdiepingen. Doet heel ruim aan. Uiterst vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten, zelf de zeebaars gehad. De loempia's als voorgerecht vond ik smakelijk en zeer apart.
En dan het nagerecht. De serveerster kreeg het zelfs voorelkaar om mijn zoon blij te maken met een ijsje en dat terwijl hij helemaal vol zat, maar het perenijsje met knettersuiker was een succes. Zeker een plek om vaker naar toe te gaan.

Gegeten op 25 februari 2015

marcelenisabel

Via online reservering

Leuk, spontaan en vlot zeker een kandidaat om snel terug te gaan. Mooie uitstraling van zaak en eten. Voldeed meer dan goed, uitstekend dus????

Gegeten op 15 februari 2015

Jooos

Via online reservering

Het eten is er heerlijk!!!
Alleen jammer dat de bediening iets te snel was, we kregen het gevoel dat we weer plaats moesten maken voor de volgende klant.
Zeker de moeite waard om er weer te gaan eten.

eveline49

Via online reservering

Fantastisch gegeten bij Groen. We hadden een 4-gangendiner en ik vond vooral de trio van geitenkaas erg lekker. De service was top, vaak werd ons gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Tevens kwam het eten snel. Het decor is prima, erg gezellig. Alleen staan de tafeltjes nogal dicht op elkaar, dat is het enige puntje van kritiek. Mocht je in Groningen zijn, ga dan zeker hier een hapje eten!

Nicky1989

Via online reservering

We begonnen even op slechte voet bij Brasserie Groen, maar gelukkig werd het ruimschoots goedgemaakt. Ruim anderhalve week van te voren had ik al gereserveerd met als speciaal verzoek een mooi tafeltje voor ons jubileum. Bij binnenkomst was het razend druk (Valentijn) en kregen we een tafel toegewezen. Aangekomen bij die tafel kregen we te horen van een andere medewerker dat die tafel al voor andere gasten was. We werden door deze jongen beneden geplaatst aan een ongemakkelijke, in een hoekje gedrukte tafel naast een trap met kartonnen dozen eronder. Nadat ik aangaf hier niet voor gereserveerd te hebben, en na wat aandringen, vroeg hij ons te wachten tot 1 van de andere tafels vrij kwam. Dit gebeurde na ong 15 minuten, en we kregen een mooi tafeltje toegewezen met uitzicht over de hele zaak. Netjes opgelost dus. Het eten was ronduit heerlijk. Lieve, soms aandoenlijk klungelige bediening en lekkere wijn. Goede prijzen en een uitgebreide menukaart! Tip: ga voor het 3-gangen of het 4-gangen all in menu. Wij gaan binnenkort weer terug om de andere gerechten te proeven.

talko

Prima restaurant met package deals, de diamanthaas was prima klaar gemaakt. Bediening ok.
De wijnen redelijk ( er zaten nogal smaakverschillen tussen de dezelfde flessen van hetzelfde huis). Het is voor de vrijdagavond wel een restaurant waar veel groepen zitten (waarschijnlijk een gevolg van het concept)

Gegeten op 23 januari 2015

ptouw

Prima entourage, fris modern. Vriendelijke bediening. Voorgerecht rundercarpaccio was heerlijk. Veel keuze, ook genoeg vegetarische gerechten. Daarna wildzwijnhaas met lekkere groente. Malbec wijn smaakte naar meer. Grand desert was niet te groot, mooie selectie. Irish Coffee moet beter kunnen, zonder gezoete gespoten room. Al met al een prima prijs kwaliteitverhouding.

Gegeten op 6 februari 2015

hans443

Het eten was uitstekend, zowel de kalfssucade als het dessert met sorbetijs en vers fruit. Heel verrassend was het trio van rund als voorgerecht, een echte topper! Goede wijn, niet echt goedkoop. De bediening was attent en goed. Groen is een aanrader waar we zeker nog eens terugkomen.

Gegeten op 1 februari 2015

mena101

Via online reservering

Het eten was erg lekker. Mooi gepresenteerd. Goede prijs kwaliteit verhouding voor het all in arrangement. Bediening was vriendelijk.

Gegeten op 28 januari 2015

Brev

Via online reservering

Heerlijk eten tegen een goede prijs. Bediening is wat liefjes, en mag wat vaker langskomen voor een drankje.
Scherpere messen bij het eten van lamszadel of biefstuk zou ook niet verkeerd zijn.

Gegeten op 19 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant & Brasserie Groen in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant & Brasserie Groen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.