Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Fujisan Sushi Huis

1. Japans

Fujisan Sushi Huis

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 024 360 29 37

Shiryl93

Hier laatst sushi afgehaald en het was heerlijk. De sushi wordt voor je neus klaargemaakt en het personeel gaat zeer hygienisch te werk. De sushi was zoals het hoort op kamertemperatuur en ook de prijs was prima voor de kwaliteit die je krijgt. Ik kom hier zeker vaker sushi halen!

Gegeten op 7 augustus 2014

Eddie12

Al jaren de lekkerste sushi van Nijmegen. Altijd vers en smaakvol. Hier kunnen de sushifabrieken een voorbeeld aan nemen!

Gegeten op 20 september 2013

stefanievs

Regematig en al sinds jaren kom ik bij Fujisan. Nu ik zwanger ben geniet ik van de heerlijke vegetarische sushi combo. Alles altijd met zorg bereid en een enorm vriendelijke bediening die voor je klaarstaat. Het decor is wat minder maar ach, soms is het ook net zo gezellig om het mee naar huis te nemen en daar op te eten.

Gegeten op 10 mei 2013

Cindy5

• Goed

We halen hier vaak sushi af. De sushi is vers en wordt vaak a la minute voor je klaargemaakt. Zelf hebben we nog nooit in het restaurant gedeelte gezeten (het trekt ons niet echt qua uitstraling) maar de bediening van het afhalen is zeer vriendelijk.

Knolletje

• Goed

We halen hier vaak sushi af. De sushi is erg goed van smaak en kwaliteit. Vers en wordt (indien niet voorradig) direct voor je gemaakt. De bediening is erg vriendelijk en spreekt goed Nederlands. Vorige week zijn we hier een keer in het restaurant gaan zitten ipv afhalen. Het restaurant heeft weinig uitstraling. Maar de sushi maakt alles goed. De bediening lijkt niet zo gewend aan bezoekers. Ze zijn vooral gericht op afhalen. Maar als je de aandacht vraagt zijn ze erg behulpzaam. Prijs kwaliteit is ook prima! Een van mijn favorieten, al zal ik eerder afhalen en lekker thuis met een kopje thee genieten van de sushi.

jimmywoo88

• Uitstekend

Heerlijk en eerlijke sushi. Mogelijk om vele combinaties te maken. De sushi ziet er werkelijk prachtig uit. Vooral de combinatieschalen. Prijs vs kwaliteit is goed vooral gezien de kwaliteit top is.

Snelle service en goede verzorging niks op aan te merken.

Het decor is er gezellig knus zou ik zeggen.

Zeer vriendelijke mensen en goede sushi's, ik raad het mensen zeker aan en ik zal zeker teruggaan. Vooral eerlijk eten.

Wendyroemer

• Slecht

• Slecht

Proever76607

• Uitstekend

Pas bij aankomst bleek Fujisan gericht te zijn op afhaal, gelukkig zijn er een paar tafeltjes. We hebben met 6 personen uitzonderlijk goed gegeten: vers, smaakvol, goede porties, en vooral ook prima prijs. Dit is een aanrader.

henkbrigit

• Uitstekend

Jammer van dat minder positieve commentaar dat ik net gelezen heb, want wij zijn echt vaste klant hier! De sushi is super: vers en apart. Heerlijk. De mensen zijn juist wel erg gastvrij. Een aanrader, absoluut.

Proever55411

• Goed

Heerlijke sushi en vriendelijke mensen!

Schrijf zelf een recensie over Fujisan Sushi Huis in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Fujisan Sushi Huis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.