Fujisan Sushi Huis

• 8.2

• 7.3

Eddie12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al jaren de lekkerste sushi van Nijmegen. Altijd vers en smaakvol. Hier kunnen de sushifabrieken een voorbeeld aan nemen!

Gegeten op 20 september 2013

stefanievs
  • Recensies in de laatste twee jaar

Regematig en al sinds jaren kom ik bij Fujisan. Nu ik zwanger ben geniet ik van de heerlijke vegetarische sushi combo. Alles altijd met zorg bereid en een enorm vriendelijke bediening die voor je klaarstaat. Het decor is wat minder maar ach, soms is het ook net zo gezellig om het mee naar huis te nemen en daar op te eten.

Gegeten op 10 mei 2013

Cindy5

• Goed

We halen hier vaak sushi af. De sushi is vers en wordt vaak a la minute voor je klaargemaakt. Zelf hebben we nog nooit in het restaurant gedeelte gezeten (het trekt ons niet echt qua uitstraling) maar de bediening van het afhalen is zeer vriendelijk.

Knolletje

• Goed

We halen hier vaak sushi af. De sushi is erg goed van smaak en kwaliteit. Vers en wordt (indien niet voorradig) direct voor je gemaakt. De bediening is erg vriendelijk en spreekt goed Nederlands. Vorige week zijn we hier een keer in het restaurant gaan zitten ipv afhalen. Het restaurant heeft weinig uitstraling. Maar de sushi maakt alles goed. De bediening lijkt niet zo gewend aan bezoekers. Ze zijn vooral gericht op afhalen. Maar als je de aandacht vraagt zijn ze erg behulpzaam. Prijs kwaliteit is ook prima! Een van mijn favorieten, al zal ik eerder afhalen en lekker thuis met een kopje thee genieten van de sushi.

jimmywoo88

• Uitstekend

Heerlijk en eerlijke sushi. Mogelijk om vele combinaties te maken. De sushi ziet er werkelijk prachtig uit. Vooral de combinatieschalen. Prijs vs kwaliteit is goed vooral gezien de kwaliteit top is.

Snelle service en goede verzorging niks op aan te merken.

Het decor is er gezellig knus zou ik zeggen.

Zeer vriendelijke mensen en goede sushi's, ik raad het mensen zeker aan en ik zal zeker teruggaan. Vooral eerlijk eten.

Wendyroemer

• Slecht

Na binnenkomst was het eerste wat opviel een vieze penetrante geur, een mengeling van riolering en schoonmaakmiddelen. Daarna de opslagplaats van een losgekoppeld koelingsysteem in de hoek van het 'restaurant'.
Niet erg postief! Maar de hoeveelheid mensen bij de afhaalbalie haalde ons toch over om te gaan zitten.

We moesten erg lang wachten voor er iemand een bestelling op kwam nemen. Toen dat eindelijk gebeurde kregen we na een paar minuten een salade voor ons neus. Wij gingen er vanuit dat dat een voorafje was. Maar dat bleek, na de eerste hap, voor andere mensen te zijn. Erg slordig aangezien er maar 2 tafels bezet waren! Enfin, de salade werd weggepakt en bij de andere tafel neergezet tot die mensen opeens riepen "maar er is al een hap van genomen!" De vrouw bracht de salade weer naar ons met de meededeling dat we hem verder mochten opeten.

Al vrij snel kwam de sushi. Maar helaas was deze niet erg lekker! Veel stukken had een vreemde smaak. Niet dat de vis niet meer goed was...maar helemaal normaal was het niet.
De helft hebben we om deze reden helaas moeten laten staan.

Het afrekenen ging ook moeizaam. Na 10 min te hebben gewacht kwam er nog steeds niemand langs (maar 2 tafels bezet!), dus zijn we maar naar de balie gelopen.
Daar werden we berekend voor de salade waar wij niet om gevraagd hadden! Na enige moeite werd deze toch in mindering gebracht op de rekening.

Deze tent is absoluut GEEN aanrader!
Het enige voordeel is dat het goedkoop is. Maar daar moet je dan ook veel (oa smaak) voor inleveren.

Proever76607

• Uitstekend

Pas bij aankomst bleek Fujisan gericht te zijn op afhaal, gelukkig zijn er een paar tafeltjes. We hebben met 6 personen uitzonderlijk goed gegeten: vers, smaakvol, goede porties, en vooral ook prima prijs. Dit is een aanrader.

henkbrigit

• Uitstekend

Jammer van dat minder positieve commentaar dat ik net gelezen heb, want wij zijn echt vaste klant hier! De sushi is super: vers en apart. Heerlijk. De mensen zijn juist wel erg gastvrij. Een aanrader, absoluut.

Proever55411

• Goed

Heerlijke sushi en vriendelijke mensen!

Chippy

• Slecht

Laatst voor €25 euro sushi gehaald, het bedrag gepint en de sushi ontvangen. Maar toen ik om 1 extra paar eetstokjes vroeg moest ik €0,20 betalen! Ik had net gepint en geen losgeld op zak, ik wist niet wat ik hoorde...
In een Japans afhaalrestaurant horen eetstokjes bij de service, wanneer je met zulke prijzen voor sushi moeilijk gaat doen over eetstokjes dan is de gastvrijheid echt beneden alle maat!
Reden genoeg om hier nooit meer terug te komen. Gelukkig kent Nijmegen nog een prima alternatief voor afhaalsushi (Orient Plaza).

Schrijf zelf een recensie over Fujisan Sushi Huis in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Fujisan Sushi Huis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!