Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van La Passione in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 310 79 53

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

tom53

Via online reservering

Zaterdagavond. Vol restaurant. Prima sfeer. Aardige bediening. Eten goed. Wij aten vier gangen. Met name de pasta (ravioli) was uitstekend. Porties kunnen zeker kleiner. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 22 november 2014

andre_tio

Voor de tweede keer gegeten dit jaar bij La Passione wegens Heerlijkheid 10 daagse. Deze keer was minder dan de vorige keer. Het voorgerecht blijft goed, maar het hoofdgerecht was te zoutig. Aardig bediening en eenvoudig inrichting, maar heel aardig chef.

Gegeten op 23 november 2014

bluesfrans

Via online reservering

Gedineerd in het kader van de Iens Italiaanse week. Een standaard 4-gangen menu met zeer beperkte keuze. Smaakvolle gerechten en een plezierige bediening. Als de zaak volloopt wordt het wel wat lastiger om de aandacht van de bediening te krijgen en het geluidsniveau neemt fors toe. Gerechten waren uitstekend, wijn wat minder. Geen keuze per glas op de wijnkaart maar in de praktijk wel. Echter met een ruime prijsvariatie en aan de hoge kant. We betaalden 6,75 per glas voor wijnen die we niet hoeven te onthouden. Wij zien dat liever wat transparanter.

Gegeten op 21 november 2014

HappyGuy070

Via online reservering

Prima keuze met bijzondere en verzorgde gerechten. Redelijk beperkte kaart maar uitstekende wijnkaart.

Nadelen:
onze opmerking over het (te droge) hertenvlees uit 1 van de hoofdgerechten werd 'voor kennisgeving aangenomen' en ik blijf moeite houden met €5,20 rekenen voor een fles (kraan?)water in dergelijke etablissementen.

Maar al met al een prima keuze en alle overige gerechten waren tongstrelend en verzorgd.
De entourage / inrichting is gezellig, op het knusse af maar niet bijzonder. De sfeer is te karakteriseren als 'casual' (jasje dasje mag maar niet nodig).

Gegeten op 17 november 2014

lorisa

Via online reservering

Gezellig restaurantje. De tonijncarpaccio was erg lekker en ook de ravioli met gorgonzola saus was zeer smakelijk. De dames in de bediening waren erg netjes, de jongen maakte er een beetje een showtje van maar dat zorgde wel voor een gezellige sfeer. Al met al hebben we een leuke avond gehad!

Gegeten op 15 november 2014

stellajaap

Via online reservering

Heerlijk gegeten, mooie keuze aan gerechten.
Gezellige bediening, zijn met je begaan en hebben aandacht voor de cliënt.
En gezellig restaurant, niet te groot..

Gegeten op 8 november 2014

jkemper

Dit weekend gegeten in La Passione.
Vooraf hadden we de Vitello Tonato en de carpaccio. Vitello was lekker maar de combinatie met ei begreep ik niet helemaal. Carpaccio was goed op smaak.
Als hoofdgerecht de Dorade in zeezout (erg leuk showtje maken de obers van dit gerecht!).
Over de obers gesproken, deze zijn erg spraakzaam, wellicht iets te en gedragen ze zich te amicaal. Het stoorde ons niet, wij vonden het gezellig (mede door de wijn en limoncello) maar bij andere gasten kwam er een frons op het gezicht toen de ober shotjes kwam drinken aan onze tafel.

Al met al een gezellige avond gehad met lekker eten!

Gegeten op 8 november 2014

guy7

Via online reservering

Zeer tevreden. Degelijke en vakkundige toelichting op het menu. Heerlijk gegeten. Prima locatie. Sfeervol restaurant. Zal terugkomen

Gegeten op 29 oktober 2014

ewi

Via online reservering

De huisgemaakte ravioli van spinazie met parmiggiana en truffe was uitstekend en de taggliatelli met een halve kreeft ook erg lekker. Mijn gast had een visgerecht van zeebaarsfilet en gambas en een voorgerecht van aubergine met parmiggiana en was ook heel tevreden. Desserts waren okay maar minder verassend. Wel een lekker glaasje limoncello van het huis, plus one for the road...!

Gegeten op 20 oktober 2014

coen20

Inrichting matig, personeel geweldig leuk, sfeer helemaal oké; als het eten dan ook nog deugt, is La Passione een hele goede avond uit. De kok mocht iets verzinnen, en dat leverde naast verrukkelijke antipasti - en nog wat tussengerechten waarvan de details me door de flessen wijn wat door het hoofd zijn geschoten, maar goed was het allemaal wel - een fantastische in zoutlaag gestoofde vis, waarna - the show must go on - die zoutlaag met grappa in brand werd gestoken en opengebikt. Was ik dan vergeten dat die vis op de tong smolt? Om met je vrienden heen te gaan en een heerlijke avond zonder complexen te hebben.

Gegeten op 17 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over La Passione in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Passione. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.