La Passione

• 7.6

La Passione doet mee!

Reserveer nu!

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

Proever07
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met veel plezier denken wij terug aan ons etentje bij La Passione. Hartelijke ontvangst, ontspannen sfeer. Vooraf kozen wij beiden voor de Anti Pasti, ieder een rijk gevuld bord met een tal van typisch Italiaanse lekkernijen. Mijn tafelgenoot koos voor de Ossenhaas en ik voor de specialiteit van het huis: zwarte risotto met inktvis en gamba. Buitengewoon smaakvol. Begeleid door prima witte/rode huiswijnen. Echt Italiaans, nog versterkt door het spraakje van de charmante dames van de bediening.

Gegeten op 5 maart 2014

sandra141
  • Recensies in de laatste twee jaar

een heel leuk resturant wij haden. voor af pasta met kleine mosselen heerliijk .En als hoofdgerecht vis. wat aan tafel werd gefileerd super .een super bediening

Gegeten op 6 maart 2014

Anne-Noordeloos
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben recent bij La Passione gegeten en het was uitstekend.Het verhaal van de ober over de dag specialiteiten heeft ons overtuigd om die te nemen.Super lekker carpacio van vis,huisgemaakte ravioli gevulde met truffel, de supermalse ossenhaas. De advies van de wijn was ook fantastisch (rosso di montepulciano). Super service ook.

Gegeten op 13 februari 2014

dat_smaakt_naar_meer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al sinds het begin kom ik al bij dit Restaurant langs... en iedere keer als ik nieuwe mensen meeneem naar dit restaurant staan ze versteld van het heerlijke eten en de geweldige sfeer.

Het eten is allemaal verschrikkelijk lekker. Heb volgens mij alles al een keer geproefd en iedere keer weer een sensatie. Daarbij zijn de wijnen die La Passione heeft perfect en zeer goed van smaak.

De Service is heel vriendelijk, amicaal en denken heel goed mee met de wensen.

Het Decor is een knusse huiskamer gevoel. Waarbij de algehele sfeer dit gevoel versterkt.

Kortom zeker een aanrader!

Gegeten op 31 januari 2014

Mees67
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier met ons gezin gegeten in december 2013, we vonden de bediening erg hartelijk en attent, het eten was erg lekker!

Gegeten op 14 december 2013

conny20

10 januari 2014
Wil jij vanavond nog genieten van een uitgebreid Italiaans 4-gangendiner? IENS geeft een heerlijk diner voor 2 weg bij restaurant La Passione in Den Haag!

Vier gangen lang geniet je van de beste huisgemaakte gerechten, een heerlijk glas prosecco als aperitief en na koffie met digestief.

Laat ons in de comments weten waarom jij bij La Passione wil eten. We maken om 16.00 uur de winnaar bekend, dus hou Facebook in de gaten.

Let op: je moet wel echt vanavond kunnen

Nou ik kon… en won… wat een geluksvogel!

Wij zijn wat restaurants betreft in het Zeeheldenkwartier best verwend… keuze te over op loopafstand. Maar bij La Passione waren we nog nooit geweest! Gisteravond dus voor het eerst. We vonden het een gezellig restaurant met vriendelijke bediening Het menu bestond uit een voorgerecht met verschillende gerechtjes, een pasta tussengerecht en een hoofdgerecht, beide met keuze voor vlees of vis. Dessert was weer een proeverij van verschillende gerechtjes. Mijn man ging volledig voor vlees en ik koos de vis. Het voorgerecht was echt heerlijk, goede combinatie van smaken. Het tussengerecht van mijn man was pasta met fazant, dit vond hij echt de topper van de avond, heerlijk! Mijn pasta met zalm was ook heel lekker. Het hoofdgerecht van mijn man was gesneden entrecote, die kon wat hem betreft wel wat malser, de smaak was prima. Mijn vis ( tarbot filet) was iets te gaar, en daarom waren sommige stukjes wat droger, verder heerlijk qua smaak ( wel een paar graatjes). Toetje, oa met heerlijke tiramisu, een chocolade cakeje ( nog een beetje warm mmmm!) ijs en slagroom. We hebben echt genoten en vonden dit restaurant een fijne sfeer hebben. Bedankt IENS, voor deze leuke avond !

Gegeten op 10 januari 2014

duckdonald
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is prima, niks op aan te merken.
De bediening is erg aardig, spreekt geen of gebrekking Nederlands en praat erg zachtjes. Er gaat ook verder niks van uit. Een beetje meer gastheerschap/vrouw zou leuk zijn.
Jammer van de ongezellige verlichting. Met wat zachter en anders verspreid licht zou het een stuk gezelliger zijn.

Gegeten op 28 december 2013

Eduardo84
  • Recensies in de laatste twee jaar

We waren hier afgelopen dinsdag gaan eten met de familie. Het is een mooi en net restaurant met een gezellige Italiaanse atmosfeer. Wij hebben een vier-gangen menu genuttigd met als voorgerecht een bonensoep en het tussengerecht was een "tris die pasta" van drie verschillende huisgemaakte ravioli. Dit was zeer verrukkelijk. Het hoofdgerecht hebben we gekozen voor de entrecote met een rode wijnsaus. En als afsluiting huisgemaakte chocolade soufflé, een specialiteit van het huis. De eigenaar adviseerde ons met betrekking tot de wijnkeuze bij alle 4 gerechten. Hierbij was Amarone di Massi een echt hoogtepunt, vooral in combinatie met het hoofdgerecht. Zeer attente bediening door twee Italiaanse dames. Aan het einde kwam de chef zelfs nog bij onze tafel om te vragen of het allemaal heeft gesmaakt. Dit kom je tegenwoordig bijna nergens meer tegen. Bij het afrekenen kregen wij een limoncello van het huis. Deze avond is zeker voor herhalingsvatbaar!

Gegeten op 12 november 2013

sanja1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens IENS DinerDagen kennis gemaakt met dit restaurant.
Ik heb gekozen voor het speciaal menuutje en mijn partner ging voor a la carte. En dit was geen enkel probleem. Ons zoontje van 2 was mee, en er werd genoeg rekening met hem gehouden. Personeel is erg vriendelijk en attent. Er was maar 1 iemand in de bediening en toen het wat drukker werd duurde het ook allemaal iets langer. Daar zouden ze in de toekomst meer rekening mee kunnen houden. Voor de rest hebben wij heerlijk gegeten. Prijs-kwaliteit verhouding is hier prima in orde. Wij komen zeker terug. Het was een fijne kennismaking.

Gegeten op 30 september 2013

lenneke5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, goede service en zeer vriendelijke bediening. Knusse sfeer! De pinot grigio smaakte heerlijk en de gegrilde rundvlees was super mals! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 30 september 2013

Schrijf zelf een recensie over La Passione in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Passione. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!