Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van La Passione in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 310 79 53

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

familie8

Vanwege goede recensie hier gereserveerd. Wat een vergissing! Alles was koud. Koude salade geitenkaas( salade?... 4 blaadjes sla) geiten kaas gestold op bord. Hoofdgerecht wel goed en warm. Desert.. Choco taartje.. Wederom koud met koffie erbij... En die was ook koud. Jammer hoor maar in tijden niet zo slecht gegeten en toch 170 euro kwijt.

Gegeten op 24 januari 2015

lovetotravel

Wat een leuk Italiaans restaurantje! Super vriendelijke bediening. Ze spreken wel moeilijk Nederlands, maar dat heeft z'n charme. Het keuze viergangenmenu was smaakvol. Vooraf een heerlijk verse tonijntartaar, tussengerecht huisgemaakte ravioli met kabeljauwfilet en als hoofdgerecht rogvleugelfilet. Bij dit laatste gerecht zijn ze de zout vergeten toe te voegen, helaas. Gedurende de hele avond werd de wijn netjes bij geschonken. Het enige wat jammer is dat het te rumoerig wordt als het restaurant vol zit. En afgelopen dinsdag was het stampvol (met een aantal wachtenden). Al met al een topper!

Gegeten op 20 januari 2015

marjolein38

Zeer verrassend restaurant. Totaal andere inrichting verwacht en het eten was ver boven onze verwachting. Je krijgt wat brood met heerlijke paprika tapanade. Heerlijke voorgerechten, tonijn tartaar en hertenbiefstuk. Hoofdgerechten waren zeer smaakvol, Lasagne Bolognese en Ossenhaas in truffelsaus. Panna Cotta toe.
Vriendelijke bediening. Spreekt geen Nederlands, maar daardoor voel je je weer even op vakantie. Ze zouden best mogen vragen of je nog iets wilt drinken. Maar wij hadden een heerlijke avond.

Gegeten op 3 januari 2015

john-2801

Via online reservering

Al jaren eet ik met tussenpozen bij La Passione. De sfeer die vooral door de houding van het sympathieke personeel en eigenaar wordt neergezet is altijd weer een genoegen. Je voelt je welkom en het geeft ook bij binnenkomst direct weer een thuis gevoel. Daarnaast hebben we zoals we het verwachten ook weer heerlijk gegeten en een goed geadviseerde wijn gedronken. Bovendien alles voor een alleszins redelijke prijs. Een heerlijk avondje van Sinterklaas.

Gegeten op 6 december 2014

tom53

Via online reservering

Zaterdagavond. Vol restaurant. Prima sfeer. Aardige bediening. Eten goed. Wij aten vier gangen. Met name de pasta (ravioli) was uitstekend. Porties kunnen zeker kleiner. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 22 november 2014

andre_tio

Voor de tweede keer gegeten dit jaar bij La Passione wegens Heerlijkheid 10 daagse. Deze keer was minder dan de vorige keer. Het voorgerecht blijft goed, maar het hoofdgerecht was te zoutig. Aardig bediening en eenvoudig inrichting, maar heel aardig chef.

Gegeten op 23 november 2014

bluesfrans

Via online reservering

Gedineerd in het kader van de Iens Italiaanse week. Een standaard 4-gangen menu met zeer beperkte keuze. Smaakvolle gerechten en een plezierige bediening. Als de zaak volloopt wordt het wel wat lastiger om de aandacht van de bediening te krijgen en het geluidsniveau neemt fors toe. Gerechten waren uitstekend, wijn wat minder. Geen keuze per glas op de wijnkaart maar in de praktijk wel. Echter met een ruime prijsvariatie en aan de hoge kant. We betaalden 6,75 per glas voor wijnen die we niet hoeven te onthouden. Wij zien dat liever wat transparanter.

Gegeten op 21 november 2014

HappyGuy070

Via online reservering

Prima keuze met bijzondere en verzorgde gerechten. Redelijk beperkte kaart maar uitstekende wijnkaart.

Nadelen:
onze opmerking over het (te droge) hertenvlees uit 1 van de hoofdgerechten werd 'voor kennisgeving aangenomen' en ik blijf moeite houden met €5,20 rekenen voor een fles (kraan?)water in dergelijke etablissementen.

Maar al met al een prima keuze en alle overige gerechten waren tongstrelend en verzorgd.
De entourage / inrichting is gezellig, op het knusse af maar niet bijzonder. De sfeer is te karakteriseren als 'casual' (jasje dasje mag maar niet nodig).

Gegeten op 17 november 2014

lorisa

Via online reservering

Gezellig restaurantje. De tonijncarpaccio was erg lekker en ook de ravioli met gorgonzola saus was zeer smakelijk. De dames in de bediening waren erg netjes, de jongen maakte er een beetje een showtje van maar dat zorgde wel voor een gezellige sfeer. Al met al hebben we een leuke avond gehad!

Gegeten op 15 november 2014

stellajaap

Via online reservering

Heerlijk gegeten, mooie keuze aan gerechten.
Gezellige bediening, zijn met je begaan en hebben aandacht voor de cliënt.
En gezellig restaurant, niet te groot..

Gegeten op 8 november 2014

Schrijf zelf een recensie over La Passione in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Passione. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.