a TripAdvisor company

foto's van La Passione in Den Haag - 1 foto's van La Passione in Den Haag - 2 foto's van La Passione in Den Haag - 3

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 310 79 53

Koken met passie

De passione spat ervan af! De kaart staat vol met pasta's, risotto's en andere Italiaanse heerlijkheden. Tot en met het nagerecht puur genieten! De sfeer bij deze Italiaan aan het Noordeinde is warm en onmiskenbaar Zuid-Europees. Je voelt je bijna een deel van de familie.

Eef61

Eerste keer bij La Passione en we hebben een hele prettige en gezellige avond gehad, we waren met 4 dames waarvan er 1 niet van vis houd en niet van wild en rood vlees ;-( maar ze heeft heerlijk gegeten met een geitenkaas salade voor af en de risotto met asperges en blauwe kaas.
De overige dames hadden de rosbief vooraf en het wild zwijn en de ossenhaas, zelf ben ik ook voor de risotto gegaan die erg lekker was. Enige puntje van kritiek kan zijn dat er als voorgerecht een anti pasti van gedroogde worstsoorten is besteld en deze werd als erg vet en niet gedroogd ervaren. Als wijn een goede pinot grigio en een lekker rode wijn, flesje water erbij en wij hebben het super naar ons zin gehad. Als dessert hebben we met z'n vieren twee kaas plankjes gedeeld, en toen wilden we eigenlijk geen koffie maar we kregen van onze IJslandse/Italiaanse ober een glaasje dessert wijn aangeboden dat we toch maar een cappucino hebben besteld. Rekening viel ons alles mee wij waren per persoon € 56.00 (inclusief fooi) kwijt.
En geweldig aardig personeel in een fijne ambiance je bent echt een avond uit !

Gegeten op 12 juni 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Geachte mevrouw Eef,
Veel dank voor uw leuke review en voor u aandacht. We willen jullie graag weer zien in La Passione.

D.Muca

lovetotravel

Wederom lekker gegeten bij La Passione! Vooraf de Angus beef, tussengerecht gevulde pasta met bospaddestoelen, de waygu beef als hoofdgerecht en heerlijke citroensorbetijs met aardbeien na. Super vriendelijke bediening, echte Italiaanse gezelligheid!

Gegeten op 11 juni 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Geachte gast,
Veel dank voor uw bezoek bij La Passione. We zijn erg blij dat u voor ons heeft geschreven en hoppen jullie snel weer te zien.

Christian_Michiel

Heb hier nu weer een aantal keren gegeten, geen enkele keer teleurgesteld! Het eten is echt vers en dat proef je! En dan die tiramisu: hemels. De eigenaren heten je bij de deur welkom en je voelt je ook echt welkom, Italiaanse gastvrijheid!
Zeker een aanrader.

Gegeten op 8 juni 2015

Beste heren Christian en Michiel,

Veel dank voor uw bezoek bij La Passione. We zijn erg blij met jullie als gasten en dat is onze motivering om meer van jullie en ons werk te houden.

Hartelijk groeten

eva132

Wij eten regelmatig bij la passione, zo ook afgelopen woensdag. Wij kiezen nooit van de kaart maar laten ons graag verrassen door de chef. De zalm carpaccio was lekker maar sober, ik miste een beetje topping! Mijn tafelgenoten hadden de rosbief met truffel dressing, die heb ik natuurlijk even geproeft......zalig! De ravioli gsvuld met zeebaars, gegarneerd met inktvis en cherrytomaatjes was heerlijk. Daar eet ik graag een keer meer van! Mijn wilde zeebaars op de huic gebakken was perfect gegaard. De kalfs sucade van mijn vrienden was mals en super lekker! Na een huisgemaakte tiramisu en panna co
tta een grappa van het huis:-)
Ik verheug me al op volgende keer!

Gegeten op 27 mei 2015

Geachte mevrouw Eva,

Hartelijk dank voor uw komst bij La Passione. Het is een eer om jullie als gasten te hebben, daarom doen we het. We houden van onze gasten en dat maak onze werk veel mooier.
We zijn blij om jullie bij onze te zien.
In Juni hebben we weer wat mooies te vieren. We zullen snel bekend maken.
Tot volgende keer.

Groeten

arie_roovers

Ik heb een beetje gemengde gevoelens over dit restaurant. Heb hier afgelopen week gegeten met een grote groep collega's. De bediening is erg aardig en de sfeer is goed. Wel is het erg rumoerig/gehorig waardoor je elkaar soms niet goed kan verstaan. Het eten was echt niet slecht, maar ik vond het wel veel te duur en je kreeg niet echt wat je bestelde. Zo had ik de zalm carpaccio vooraf. Dit waren gewoon wat plakjes zalm met droge sla. Geen dressing, geen smaakmakers of kappertjes, niks. De zalm wat ook niet op smaak gebracht. Erg jammer. Mijn buurman had de rosbief vooraf en die was ook zonder saus. Misschien dus op alle borden de saus vergeten? Een aantal tafelgenoten had de coquilles besteld, maar die waren blijkbaar op. In plaats van te overleggen over een alternatief, had de kok zelf iets bedacht met vis in spek en kaassaus. Dit viel niet bij iedereen in de smaak, maar een ander voorgerecht kiezen was geen probleem. De hoofdgerechten waren wel weer erg goed. Ik had zelf de pasta met ragu, maar ook de ossenhaas zag er heerlijk uit. Kortom: op zich een goede avond gehad, maar ik weet niet of ik hier vaker ga eten aangezien er betere (en betere prijs/kwaliteit) italiaanse restaurants in de duurt zitten.

Gegeten op 28 mei 2015

Geachte heer Roovers,

Veel dank voor uw leuke worden en voor de attentie om alle Italiaanse restaurants in de buurt te kennen.
We hebben erg serieus u kritiek genomen en zullen zeker wat aan doen.
Onze prijzen staan duidelijk op onze website en alle kanalen, vind jammer dat u dat noemt.
We doen onze uiterste best om een fantastische prijs kwaliteit aan onze gasten te bieden. We kopen en bereiden alles dagelijks en iedereen kan besteden wat die wil. Vanaf € 28 heeft u een 3 gangen menu en vanaf €7 heeft u een voorgerecht. De duurste hoofdgerecht is € 23.50.
Onze excuses dat we iets later aan u gevraagd hebben om I.p.v. coquilles de omber vis in panchetta gemaakt hadden. We zijn erg flexibel en doen alles wat mogelijk is om onze gasten na de zien te maken.
Onze keuken is voornamelijk Toscaanse en Lombardije, omdat onze kooks daarvandaan komen.
We hopen jullie weer te zien bij onze , anders bij onze collega's in de buurt. Nogmaals veel dank voor uw komst bij La Passione.

Hartelijk groeten

geerschakel

Ons eerste bezoek aan het op Iens hoog gewaardeerde La Passione. Klassieke inrichting, vriendelijke ontvangst en, in algemene zin, erg vriendelijke bediening. Het was en bleef rustig op deze zaterdagavond, maar dat was wel prettig omdat je nu al af en toe best lang moest wachten. Lekker brood, boter en goede olijven vooraf. Ze hebben een prima assortiment speciaalbieren. Op de kaart alleen wijnen per fles, met één regeltje: Diverse wijnen per glas van 4 tot 8 euro. Dat is niet erg duidelijk, maar geeft wel hoop dat er spannende mogelijkheden zijn. Je moet echter volledig vertrouwen op het advies van de bediening. Dat ging prima: een witte grillo (mij onbekende druif) die smaakvol en prettig droog was. En een erg lekkere rode Italiaanse cabernet sauvignon waarvan ik de naam vergeten ben. Beide zeer schappelijk geprijsd (4,- en 4,50). Het eten hebben we zeer wisselend ervaren. Deels een 8 (dorade in zout die perfect gegaard was en goed van smaak; en buiten de kaart een met vis gevulde ravioli met een heerlijke saus), deels een 6 (chocoladetaartje na: wat droog, te koud van temperatuur). Deels een 4 of 5, twee flinke teleurstellingen: de pasta met ragout van eendenborst vonden we te sterk gekruid - veel laurier - waardoor de smaak van de eend, die zich normaal niet op de kop laat zitten, onvindbaar was. De wild zwijnfilet met rozemarijn en rode wijnsaus - zo staat het op de kaart - bracht niet het beloofde recept. Het was w.s. een erg jong zwijn want het smaakte naar weinig. De saus was een drama: een overdaad aan rood fruit (aardbei, frambozen, (blauwe) bessen), misschien wel wat rode wijn, maar er restte een zoetzure substantie die de rest van het gerecht verpestte. Ik werd al achterdochtig toen de serveerster het op tafel zette met de mededeling: "the pork in blueberry sauce". Op mijn opmerking dat je dit niet moet verkopen als 'rode wijn saus' omdat het fruit veel bepalender is voor de smaak, werd gezegd dat ze op de kaart ging kijken of het klopte wat ik zei. Niets meer over vernomen. Gezien alle recensies, en een deel van onze gerechten, moet er veel lekkers te genieten zijn in La Passione, maar of we dat nog een keer gaan proberen, is niet zeker. Overigens redelijk geprijsd: 117 euro voor totaal 5 gerechten en wijn + bier.

Gegeten op 30 mei 2015

Geachte heer Schakel,

Veel dank voor uw complimenten over onze restaurant en zeker voor uw kritiek. We hebben onze saus aangepast en u had gelijk. We vonden een eer om u in La Passione als gast te hebben en zeker om onze te helpen de kwaliteit te verbeteren. Veel dank van onze chef's.

bloemen3

Heerlijk gegeten! Als voorgerecht de Coquilles St. Jacques met een spoom van verse groenten en mosterd-waterkers, als hoofdgerecht de Paccheri pasta met ragout van eendenborst. Geweldig klaargemaakt, absoluut geen standaard Italiaans restaurant met simpele pasta's en pizza's!
Als toetje de Lauwwarme chocoladesoufflé met crème inglese en vanille ijs gegeten, maar deze had ik eigenlijk al wel te vaak al in andere restaurants gegeten... Maar daar kunnen de chefs van dit restaurant natuurlijk niets aan doen.
Bediening was super, zelfs toen het restaurant helemaal vol zat (op een woensdagavond!) was er voldoende service.
Ik kijk nu al uit naar het volgende bezoek!

Gegeten op 22 april 2015

joop24

Via online reservering

We zijn al eerder geweest en elke keer is het weer een feest! Dit keer was het om een verjaardag te vieren. Ze hebben er een feestmaal van gemaakt.

Gegeten op 16 mei 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw komst bij La Passione en ook voor de steun om onze te motiveren en veel beter te gaan presteren. Claudio ,Charlotte ,Veronica zijn erg blij met jullie mening.

Grazie Mille!
D.Muca

ElizaBog

Ik kom al jaren in restaurant La Passione en afgelopen maandag was ik er weer en zoals altijd ben ik tevreden naar huis gegaan.

Als voorgerecht had ik de coquilles met een spoom van verse groenten en als hoofdgerecht de risotto van de dag. Beiden waren voortreffelijk. Het was een drukke avond en omdat wij iets langer moesten wachten kregen wij wat extra pasta met eekhoorntjesbrood als een tussendoortje. Er wordt genoeg eten geserveerd, dus je gaat niet met honger naar huis.

Een goede service, goed eten, dus een aanrader.

Gegeten op 18 mei 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Veel dank voor uw komst bij la Passione. We willen graag jullie weer zien.

HugoKruijt

Dinsdag mijn verjaardag met mijn familie gevierd. We hadden een geweldige avond! De bediening is attent, vriendelijk en persoonlijk maar nooit opdringerig. De gerechten en smaken waren verrassend. Hier kom ik zeker terug! Hugo Kruijt

Gegeten op 5 mei 2015

Beste Hugo,
Veel dank voor jullie komst bij la Passione en voor de attentie om over ons te schrijven.
Hartelijke groeten van La Passione Team

Schrijf zelf een recensie over La Passione in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Passione. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.