Restaurant Christian

• 9.0

• 8.0

hansvana
  • Recensies in de laatste twee jaar

prima, tegen of op sterrenniveau, wel heel duidelijk dat Christian jarenlang als directe rechterhand bij een sterrenkok heeft gewerkt. soms iets te veel smaken op het bord, maar alles van uitstekende kwaliteit en goed op smaak. vooral de steak tartaar vooraf en de zwezerik vinden wij al tijden top. een sterrenzaak voor een midcap prijs. absoluut prima. dat geldt ook voor de bediening, attent en geruisloos en de uitstekende bijpassende huiswijnen

Gegeten op 21 maart 2014

rene117
  • Recensies in de laatste twee jaar

Buitengewoon verrast met een restaurant van zo'n hoge kwaliteit vlak bij ons om de hoek. We hebben gekozen voor het 8 gangen verrassingsmenu. Alles was werkelijk goddelijk. Heerlijke visgerechten (o.a. zeebaars, kabeljauw met truffel), kokkeltjes en ook de fazant was voortreffelijk klaargemaakt. Het wijnarrangement was goed passend bij de gerechten. Christian zelf is een prettige gastheer met een goed gevoel voor humor. Aanrader.

Gegeten op 21 maart 2014

khundepool
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een warm welkom van de patron zelf. Begonnen wij na heerlijk brood met boer'n boter en creme van foie met een heerlijk entree van wilde eend ,gerookte biet salade van groente en citrus jus.Vervolgens tong ,risotto, prei en saus van fenegriek heerlijk in al zijn eenvoud!Als hoofd schotel fazant met zuurkool diverse groente en eigen jus.Alleen de wijn hierbij was wat aan de "stoere" kant, maar mag geen klacht zijn.En als dessert voor ons 2 tortelduifjes een leuke aftervalentijn suprise!!Waanzinnig veel aandacht voor ons en de gasten en de relaxedheid waarmee het team werkte, maakte het een super avond .

Gegeten op 15 februari 2014

demps
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren deze topper van 2014 geprobeerd. Service een 10 nadat ik vroeg in de ochtend geen contact had gekregen om te reserveren belde Christian mij zelf terug. Dat vind ik zeer prettig. We werden gastvrij ontvangen in een gezellig restaurant. Niet te groot wat de sfeer zeer ten goede kwam. Omdat wij allebei nog moesten rijden alleen de wijn van het huis genomen, verrukkelijk. Het drie gangen verrassingsmenu gaf de gelegenheid om geen moeilijke keuze te maken. Het voorrecht was (vis) was iets te droog maar smaakte heerlijk. Daarna fazant, welke gelukkig niet in onze buurt geschoten was. Deze was mals en in combinatie met de groente in mooie harmonie. Het dessert was een feestje van zoet en kruidig. Dat alles omlijst met heerlijke amuses maakte mijn avond helemaal goed. De bediening is attent en voorkomend. Een aanrader om te doen en een topper nominatie helemaal waardig.

Gegeten op 11 februari 2014

robvanderaa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen Zaterdag alhier gegeten.
We namen een vier-gangen menu van de Chef.
Na een voortreffelijke amuse volgden vier mooie gerechten zoals salade met wilde eend, Snoekbaars en fazant met zuurkool.
Alles mooi op smaak en met uitstekende bijpassende wijnen.
De sfeer is ook fijn met de chef die af en toe uitserveert en de wijnen toelicht.
Kortom een goed adres waar we zeker terug komen en dat ik een ieder kan aanraden.

Gegeten op 1 februari 2014

dana4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wie eens heerlijk wil gaan lunchen of dineren in een rustig, sfeervol ingericht restaurant , kan ik Restaurant Christian van harte aanbevelen! Mijn man en ik waren er vorige week woensdag en we kwamen zeer voldaan thuis. De gerechten waren heel bijzonder en ook bijzonder lekker! Een heerlijk glaasje wijn erbij en een prima bediening: voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 22 januari 2014

gfp
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag genoten van een 8-gangen verassingsmenu. Elke gang was heerlijk en werd vergezeld met een lekker wijn. Na elke gang was het vol spanning wachten op de volgende. Heerlijke smaken en we gaan zeker nog eens terug. Voordat we het door hadden waren de 4 uur voorbij gevlogen. Extra pluspunt vond ik de relaxte, doch zeer attente bediening.

Gegeten op 14 december 2013

Miste
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag hier met 4 vrienden gaan eten, en wat hebben we genoten! We hadden het verrassingsmenu, maar allemaal met andere wensen over wat we wel en niet lusten en overal werd rekening mee gehouden. Elke gang van de 4 was heerlijk, mooi opgemaakt en ook de bediening was super.
Het is een kwestie van tijd dat dit restaurant een ster krijgt, zorg dat je er voor die tijd al heengaat!
Wij komen, hoewel we niet in de buurt wonen, zeker terug!

Gegeten op 23 november 2013

willem70
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bijna traditie om hier één keer per jaar met mijn zus te eten na bezoek aan accountant, ook dit jaar weer een voortreffelijke lunch, met de altijd vriendelijke en ontspannen bediening door de chef/eigenaar. Mooi opgemaakte gerechten van uitstekende smaak, kijk nu al uit naar volgend jaar

Gegeten op 5 november 2013

juburus
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lang geleden hier al eens geweest. Het ligt een beetje uit de loop, maar herinnering aan een mooie avond (toen buiten) maakte dat we eens terugwilden. En inderdaad, wederom een mooie avond (nu binnen). Een mooie fles Pommard om te beginnen, redelijk geprijsd. Een heerlijke amuse met eendenlever, verantwoord "gekweekt". Heerlijk. Doorpakken op de organen: de beste zwezerik in jaren hier gegeten, wat een feest! Disgenoot had een ook al heerlijke steak tartare. Hoofdgerechten rund en eend. Pure, eerlijke smaken en goed vakmanschap, top. Afsluiten met (lokale) kazen. We hadden een topavond en komen zeker sneller terug: de "omweg" meer dan waard wat ons betreft!

Gegeten op 11 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Christian in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Christian. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!