Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Christian

2. Frans-internationaal
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 070 383 88 56

Hedonista

Tot onze grote verassing is er een prachtige tuin die sfeervol is ingericht, waar we de avond begonnen. Later door de regenbui hebben we binnen gezeten. Een flexibele menukaart die zeer nieuwsgierig maakt en ook al doet vermoeden dat je terug moet komen om de rest te proeven.
Wij kozen een proeverij van 6 voorgerechtjes per persoon om te starten. Een kalfszwezerik en een Canadese kreeft op houtskool gegrild als hoofdgerecht. Alles was heerlijk, zeer creatief en vers & voortreffelijk gekookt. De chef kookt of sterren- niveau. Dee details en de versheid en de aandacht voor de presentatie, in een woord fantastisch.
We zijn gezwicht voor de Hollandse kazen als dessert. Buitengewoon! Volle krachtige kazen op kamertemperatuur!!, van geit, rood schimmel tot blauw! Geserveerd met desem krentenbrood en stroop. Het was verrukkelijk. Toen ben ik nog gegaan voor een zoet toetje waarin het lekkerste deeg verwerkt was dat ik ooit heb gegeten, er zat een citrusmousse in, maar ik weet de naam niet meer....Verder is de bediening heel relaxed en professioneel en er is veel ruimte tussen de tafels. Je hebt een gevoel van privacy, maar toch ook intimiteit. Het restaurant straalt zelfvertrouwen uit. Ze werken ook veel met biologische producten en telen groenten en kruiden in een eigen kwekerij.
De wijnkaart biedt keuze uit voldoende betaalbare wijnen maar ook de premium toppers, voor de liefhebbers. Gelukkig ook veel variatie in goede open wijnen.

Ik hoop er snel terug te keren!

Gegeten op 7 juni 2014

hansvana

prima, tegen of op sterrenniveau, wel heel duidelijk dat Christian jarenlang als directe rechterhand bij een sterrenkok heeft gewerkt. soms iets te veel smaken op het bord, maar alles van uitstekende kwaliteit en goed op smaak. vooral de steak tartaar vooraf en de zwezerik vinden wij al tijden top. een sterrenzaak voor een midcap prijs. absoluut prima. dat geldt ook voor de bediening, attent en geruisloos en de uitstekende bijpassende huiswijnen

Gegeten op 21 maart 2014

rene117

Buitengewoon verrast met een restaurant van zo'n hoge kwaliteit vlak bij ons om de hoek. We hebben gekozen voor het 8 gangen verrassingsmenu. Alles was werkelijk goddelijk. Heerlijke visgerechten (o.a. zeebaars, kabeljauw met truffel), kokkeltjes en ook de fazant was voortreffelijk klaargemaakt. Het wijnarrangement was goed passend bij de gerechten. Christian zelf is een prettige gastheer met een goed gevoel voor humor. Aanrader.

Gegeten op 21 maart 2014

khundepool

Na een warm welkom van de patron zelf. Begonnen wij na heerlijk brood met boer'n boter en creme van foie met een heerlijk entree van wilde eend ,gerookte biet salade van groente en citrus jus.Vervolgens tong ,risotto, prei en saus van fenegriek heerlijk in al zijn eenvoud!Als hoofd schotel fazant met zuurkool diverse groente en eigen jus.Alleen de wijn hierbij was wat aan de "stoere" kant, maar mag geen klacht zijn.En als dessert voor ons 2 tortelduifjes een leuke aftervalentijn suprise!!Waanzinnig veel aandacht voor ons en de gasten en de relaxedheid waarmee het team werkte, maakte het een super avond .

Gegeten op 15 februari 2014

demps

Gisteren deze topper van 2014 geprobeerd. Service een 10 nadat ik vroeg in de ochtend geen contact had gekregen om te reserveren belde Christian mij zelf terug. Dat vind ik zeer prettig. We werden gastvrij ontvangen in een gezellig restaurant. Niet te groot wat de sfeer zeer ten goede kwam. Omdat wij allebei nog moesten rijden alleen de wijn van het huis genomen, verrukkelijk. Het drie gangen verrassingsmenu gaf de gelegenheid om geen moeilijke keuze te maken. Het voorrecht was (vis) was iets te droog maar smaakte heerlijk. Daarna fazant, welke gelukkig niet in onze buurt geschoten was. Deze was mals en in combinatie met de groente in mooie harmonie. Het dessert was een feestje van zoet en kruidig. Dat alles omlijst met heerlijke amuses maakte mijn avond helemaal goed. De bediening is attent en voorkomend. Een aanrader om te doen en een topper nominatie helemaal waardig.

Gegeten op 11 februari 2014

robvanderaa

Afgelopen Zaterdag alhier gegeten.
We namen een vier-gangen menu van de Chef.
Na een voortreffelijke amuse volgden vier mooie gerechten zoals salade met wilde eend, Snoekbaars en fazant met zuurkool.
Alles mooi op smaak en met uitstekende bijpassende wijnen.
De sfeer is ook fijn met de chef die af en toe uitserveert en de wijnen toelicht.
Kortom een goed adres waar we zeker terug komen en dat ik een ieder kan aanraden.

Gegeten op 1 februari 2014

dana4

Wie eens heerlijk wil gaan lunchen of dineren in een rustig, sfeervol ingericht restaurant , kan ik Restaurant Christian van harte aanbevelen! Mijn man en ik waren er vorige week woensdag en we kwamen zeer voldaan thuis. De gerechten waren heel bijzonder en ook bijzonder lekker! Een heerlijk glaasje wijn erbij en een prima bediening: voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 22 januari 2014

gfp

Afgelopen zaterdag genoten van een 8-gangen verassingsmenu. Elke gang was heerlijk en werd vergezeld met een lekker wijn. Na elke gang was het vol spanning wachten op de volgende. Heerlijke smaken en we gaan zeker nog eens terug. Voordat we het door hadden waren de 4 uur voorbij gevlogen. Extra pluspunt vond ik de relaxte, doch zeer attente bediening.

Gegeten op 14 december 2013

Miste

Afgelopen zaterdag hier met 4 vrienden gaan eten, en wat hebben we genoten! We hadden het verrassingsmenu, maar allemaal met andere wensen over wat we wel en niet lusten en overal werd rekening mee gehouden. Elke gang van de 4 was heerlijk, mooi opgemaakt en ook de bediening was super.
Het is een kwestie van tijd dat dit restaurant een ster krijgt, zorg dat je er voor die tijd al heengaat!
Wij komen, hoewel we niet in de buurt wonen, zeker terug!

Gegeten op 23 november 2013

willem70

Bijna traditie om hier één keer per jaar met mijn zus te eten na bezoek aan accountant, ook dit jaar weer een voortreffelijke lunch, met de altijd vriendelijke en ontspannen bediening door de chef/eigenaar. Mooi opgemaakte gerechten van uitstekende smaak, kijk nu al uit naar volgend jaar

Gegeten op 5 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Christian in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Christian. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.