a TripAdvisor company

1. 8,6 10 1 12

2. 8,5

3. 8,3

Marteen

We hebben gekozen voor het 8 gangen verrassingsmenu,Ik vond het eten erg goed, hele fijne gerechtjes met niet te veel poespas en pure smaken. Veel vis (zalm en zwaardvis) en schelpdieren, maar ook bijvoorbeeld heerlijk krokant bereide zwezerik en langzaam op de houtgrill gegaard lamsvlees,Een deel van de groente komt uit eigen tuin en de haas die er geserveerd werd was heerlijk. Het dessert was helemaal af door de dessertwijn die erbij geschonken werd,maar had ook een zeer goede nacht, dankzij de ontspannen sfeer in het restaurant,Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek,wij komen graag nog een keer terug!

Gegeten op 13 november 2015

arie_roovers

Met de familie heerlijk gegeten bij restaurant Christian. We kozen het 4 gangen verrassingmenu en er werd goed rekening gehouden met hetgeen je aangaf liever niet te eten. Vooraf kregen we een heerlijke steak tartaar met mooie garnering. Daarna volgde een prachtig stukje vis, voor mij het hoogtepunt van de avond. De geserveerde wijn hierbij was ook echt heerlijk. Als hoofdgerecht eend met een mooi stamppotje, linzen en truffel. Het was echt heerlijk, maar ik vond het echt te weinig. 2 hele kleine stukjes eend en werkelijk nog geen eetlepel stamppot. Ik vind dat het hoofdgerecht ook echt een hoofdgerecht moet zijn. Ook qua hoeveelheid. Wel was het heerlijk met een hele mooie wijn erbij. Nagerecht was ook goed, maar pas toen had ik een voldaan gevoel, terwijl ik dat vaak na het hoofdgerecht heb. Vandaar misschien geen 9 voor het eten. Prijs/kwaliteit vind ik daarom ook een beetje uit balans. Ik kom zeker nog terug, want we hebben gewoon een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 3 oktober 2015

Zomaaar

Zaterdag in de heerlijke tuin plateau fruit de mer, geroosterde Oosterschelde kreeft en pistache manderijn gegeten werkelijk heerlijk! Het nieuwe interieur ( verzorgd door de vrouw van Christian Margot) en de stoelen zijn TOP!!! Christian loopt zelf erg enthousiast en attent voor wat de sfeer zeker ten goede komt! Werkelijk waar een fantastische avond gehad!!!

Gegeten op 4 juli 2015

monschipython

Zaterdag avond bij Christian gegeten. Een uitstekend wijn uit de restanten afdeling gekozen, een verschrikkelijk lekker Montrachet. Een beetje ongewoon dat de chef zelf in de service meewerkt, maar zijn jonge collega ontbreekt toch nog de ervaring en de lef de service goed te draaien maar hij is wel bemoeid. Het eten is helemaal lekker ook kan het een beetje sneller gaan. Het rare is het dessert, het heeft niet echt een betrekking en laat ons met verwarring terug. De interieur is wel uitgezocht maar beklijft niet echt en geeft ook niet de sfeer die bij het eten bijhoort.

Gegeten op 7 februari 2015

son75

Met zijn achten hebben wij hier het "all in verassingsmenu" (8 gangen) gegeten aan de "Cheftafel".
Alles was tot in de puntjes verzorgd, een prachtig feestelijk gedekte tafel, de gangen en wijnen allen uitgeserveerd en toegelicht door de chef, Christian. Ik vond het eten erg goed, hele fijne gerechtjes met niet te veel poespas en pure smaken. Veel vis (zalm en zwaardvis) en schelpdieren, maar ook bijvoorbeeld heerlijk krokant bereide zwezerik en langzaam op de houtgrill gegaard lamsvlees. Alles super vers en met liefde en aandacht bereid.

Christian schonk de lekkerste wijnen en bleef ook lekker bijschenken.

Wij hebben echt een topavond gehad!

Gegeten op 27 juni 2015

Bialetti

Ben er vaak langsgereden met elke keer het voornemen om een keer bij Christian te gaan eten. Afgelopen weekend was het zover. Wat was dat lekker! Mooi opgemaakte borden, enthousiaste uitleg over de gerechten door the master himself en heerlijke wijn. Een deel van de groente komt uit eigen tuin en de haas die er geserveerd werd was heerlijk. Het dessert was helemaal af door de dessertwijn die erbij geschonken werd. Kortom: echt een aanrader!

Gegeten op 13 december 2014

Nonie

In een klein, maar sfeervol restaurant, in Den Haag, waar maar een beperkt aantal tafels staan, zijn wij verwend met tongstrelende gerechten van Christian! Ik weet niet meer precies wat ik allemaal gegeten heb, zoveel smaken, kleuren, geuren.. echt genieten! Gerookte duif, eend, vis, verrassende venkel ;-) en toen het toetje, Oh my god..!! Prachtig om te zien, een witte 'bol' op je bord....en een explosie aan smaak van ananas, ijs, schuim.. echt wat een verwennerij! We hadden de keus van wijnen bij Christian neergelegd, die mooie combinaties heeft gemaakt.
Mijn voorkeur gaat echt wel uit naar de Sauvignon blanc en de dessertwijn...
Christian legt vol enthousiasme uit wat voor moois je gaat eten. Erg prettig contact, zeer persoonlijk, zo hoort het!
Vraag me af wanneer daar de eerste * gaat komen!!
(En lieve tafelgenoot; dankjewel dat je dit restaurant voor me hebt uitgekozen, het was absoluut genieten!)

Gegeten op 4 oktober 2014

PumMum

Al ontelbare malen bezocht. Altijd de zelfde hoge standaard. Zo wordt waarschijnlijk in de hemel gekookt op een haalbare, aardse wijze. Een juweelom te koesteren

Gegeten op 20 april 2014

Hedonista

Tot onze grote verassing is er een prachtige tuin die sfeervol is ingericht, waar we de avond begonnen. Later door de regenbui hebben we binnen gezeten. Een flexibele menukaart die zeer nieuwsgierig maakt en ook al doet vermoeden dat je terug moet komen om de rest te proeven.
Wij kozen een proeverij van 6 voorgerechtjes per persoon om te starten. Een kalfszwezerik en een Canadese kreeft op houtskool gegrild als hoofdgerecht. Alles was heerlijk, zeer creatief en vers & voortreffelijk gekookt. De chef kookt of sterren- niveau. Dee details en de versheid en de aandacht voor de presentatie, in een woord fantastisch.
We zijn gezwicht voor de Hollandse kazen als dessert. Buitengewoon! Volle krachtige kazen op kamertemperatuur!!, van geit, rood schimmel tot blauw! Geserveerd met desem krentenbrood en stroop. Het was verrukkelijk. Toen ben ik nog gegaan voor een zoet toetje waarin het lekkerste deeg verwerkt was dat ik ooit heb gegeten, er zat een citrusmousse in, maar ik weet de naam niet meer....Verder is de bediening heel relaxed en professioneel en er is veel ruimte tussen de tafels. Je hebt een gevoel van privacy, maar toch ook intimiteit. Het restaurant straalt zelfvertrouwen uit. Ze werken ook veel met biologische producten en telen groenten en kruiden in een eigen kwekerij.
De wijnkaart biedt keuze uit voldoende betaalbare wijnen maar ook de premium toppers, voor de liefhebbers. Gelukkig ook veel variatie in goede open wijnen.

Ik hoop er snel terug te keren!

Gegeten op 7 juni 2014

hansvana

prima, tegen of op sterrenniveau, wel heel duidelijk dat Christian jarenlang als directe rechterhand bij een sterrenkok heeft gewerkt. soms iets te veel smaken op het bord, maar alles van uitstekende kwaliteit en goed op smaak. vooral de steak tartaar vooraf en de zwezerik vinden wij al tijden top. een sterrenzaak voor een midcap prijs. absoluut prima. dat geldt ook voor de bediening, attent en geruisloos en de uitstekende bijpassende huiswijnen

Gegeten op 21 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Christian in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Christian. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.