Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Malee

3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 212 07 81
  2. www.malee.nl

Holmes

Een driegangen menu voor slechts 15,95 euro en nog prima van smaak ook. Vooraf een heerlijk gevulde kom soep. Vervolgens rijst met vier gerechten van vlees en groente. Als toetje verse meloen. Samen met een Thais biertje heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was uiterst vriendelijk en de eigenaresse kwam nog even vragen of alles naar wens was geweest. Antwoord: een welgemeend JA!

Gegeten op 27 augustus 2014

Merlea

We hebben hier voor het eerst gegeten. Het restaurant is klein en gezellig. Op de stoep staat een bord met het dagmenu. Drie gangenmenu voor 15,95 euro is een mooie prijshouding. Soepje vooraf, rijst met 4 kleine gerechtjes (kip in groen curry, rundvlees in oestersaus, gebakken pangasius met zoetzure saus en roergebakken groentes) en als toetje stukjes cantaloupe meloen. Het eten smaakte ons goed.

Gegeten op 7 augustus 2014

Mahinder

Het is een huiskamer restaurant met een beperkte capaciteit waardoor reserveren eigenlijk de beste manier is om zeker te zijn van een tafeltje.

Je krijgt bij binnenkomst een persoonlijk en warm welkom van tante Malee.
Er is geen menukaart en je eet mee van de dagkeuze van tante Malee.

Het eten is authentiek Thais en een ware smaaksensatie.
De prijs- kwaliteitverhouding is bij tante Malee bijzonder goed te noemen.

Minpunten
- Niets

Pluspunten
+ Op loopafstand van station Delft centraal

Gegeten op 16 augustus 2014

lavie

Op een woensdagavond met vrienden bezocht. Niet voor de eerste keer (en ook niet voor de laatste).
Eten bestaat uit een standaard menu. Maar men serveert (gelukkig!) niet het standaard verwesterde Thaise voedsel dat menig Thai je voorschotelt als je er eet. Malee serveert authentiek Thais voedsel van uitstekende kwaliteit. Ook de hoeveelheid is prima, als je bord leeg is, wordt standaard gevraagd of je nog iets wilt. Keurig! Als liefhebber van oosters eten geniet ik altijd weer van de echte sambal. Heerlijk!
De bediening wisselt regelmatig. Rode draad: altijd echte Thaise dames met meestal een bijzonder gevoel voor humor. Malee zelf is ook een typetje: ze komt regelmatig aan je tafel en als ze je mag krijg je bij vertrek een warme knuffel. Je moet er van houden, maar ik mag dat wel.
Het decor is eenvoudig en ietwat oubollig. Tafels zijn redelijk op elkaar gepakt, niet de plek voor een rustig vertrouwelijk gesprek. Maar deze avond was het in tegenstelling tot eerdere avonden dat ik Malee bezocht erg rustig. Vreemd?
Prima prijs-kwaliteit verhouding overigens. Niet duur.
In zijn algemeenheid: leuke tent, bijzondere maar attente bediening en heerlijk authentiek Thais eten. Aanrader wat mij betreft.

Gegeten op 11 juni 2014

lauco

Wij hebben nu bij elkaar al meer dan 15 keer bij Malee gegeten, zijn Thais eten liefhebbers en daar door al in veel Thai restaurants gegeten maar nergens zo lekker en gezellig voor een vaste lage prijs.
samen of met een gezelschap, waar het gezelschap zich vaak verbaast over de kwalitet prijs verhouding, zeker aan een ieder aantebevelen.

Gegeten op 6 april 2014

henriettedejong

Na het afstuderen van onze zoon zijn we gaan eten bij deze bekende Thai. Eten wat de pot schaft, verrassend en smakelijk. De kosten zijn ook verrassend laag. Een gezellige eenvoudige ambiance, zeer vriendelijk bedienend personeel. Er stonden zelfs gasten op hun beurt te wachten. Een restaurant om zeker vaker te bezoeken. Gaan we beslit doen.

Gegeten op 4 april 2014

simonootje

Vandaag heerlijk gegeten bij Malee... Eten wat de pot schaft, maar het was verrukkelijk. De service daarentegen was erg (!) traag. Na het eten wilden we nog koffie/thee bestellen en die moeten we nog krijgen.... Na ongeveer een uur kwam de dame van de bediening weer terug om te vragen wat we ook alweer wilden drinken. Toen we zeiden dat we geen koffie of thee meer hoefden omdat het zo lang had geduurd en dat we toe waren aan de rekening duurde het wederom bijna 45 minuten tot we eindelijk af konden rekenen. Beetje domper op onze gezellige avond! En daarom zou ik dit niet aan anderen aan raden om te eten.

MMichelle

Malee, gewoon erg lekker en iedere dag een ander menu.
Je eet wat de pot schaft. Ik kom er al jaren.
Wel reserveren vooraf, het is er altijd gezellig druk.
Niet aangepast aan Nederlandse begrippen maar echt zoals je Thais ook eet in Thailand.
Soepje vooraf, 4 verschillende gerechtjes met rijst, en meestal vruchtjes toe.

Gegeten op 1 maart 2014

Peter_Esther

Gezellige Thai waar een dagmenu geserveerd wordt. Moeder en dochters bedienen waarbij moeder met aandacht met de gasten omgaat. Leuk! Het menu bestaat uit een viertal gerechtjes voorafgegaan door een soep. Erg lekker! Een restaurant waar je graag nog eens terugkomt!

Gegeten op 1 februari 2014

Alupker

Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding super. Wij vinden het heerlijk als we verrast worden en niet hoeven te kiezen. We komen zeker terug. Bediening niet spraakzaam maar super vriendelijk. Tante malee kwam even de beste wensen brengen aan alle tafels.

Gegeten op 3 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Malee in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Malee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.