lauco
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben nu bij elkaar al meer dan 15 keer bij Malee gegeten, zijn Thais eten liefhebbers en daar door al in veel Thai restaurants gegeten maar nergens zo lekker en gezellig voor een vaste lage prijs.
samen of met een gezelschap, waar het gezelschap zich vaak verbaast over de kwalitet prijs verhouding, zeker aan een ieder aantebevelen.

Gegeten op 6 april 2014

henriettedejong
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na het afstuderen van onze zoon zijn we gaan eten bij deze bekende Thai. Eten wat de pot schaft, verrassend en smakelijk. De kosten zijn ook verrassend laag. Een gezellige eenvoudige ambiance, zeer vriendelijk bedienend personeel. Er stonden zelfs gasten op hun beurt te wachten. Een restaurant om zeker vaker te bezoeken. Gaan we beslit doen.

Gegeten op 4 april 2014

simonootje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag heerlijk gegeten bij Malee... Eten wat de pot schaft, maar het was verrukkelijk. De service daarentegen was erg (!) traag. Na het eten wilden we nog koffie/thee bestellen en die moeten we nog krijgen.... Na ongeveer een uur kwam de dame van de bediening weer terug om te vragen wat we ook alweer wilden drinken. Toen we zeiden dat we geen koffie of thee meer hoefden omdat het zo lang had geduurd en dat we toe waren aan de rekening duurde het wederom bijna 45 minuten tot we eindelijk af konden rekenen. Beetje domper op onze gezellige avond! En daarom zou ik dit niet aan anderen aan raden om te eten.

MMichelle
  • Recensies in de laatste twee jaar

Malee, gewoon erg lekker en iedere dag een ander menu.
Je eet wat de pot schaft. Ik kom er al jaren.
Wel reserveren vooraf, het is er altijd gezellig druk.
Niet aangepast aan Nederlandse begrippen maar echt zoals je Thais ook eet in Thailand.
Soepje vooraf, 4 verschillende gerechtjes met rijst, en meestal vruchtjes toe.

Gegeten op 1 maart 2014

Peter_Esther
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige Thai waar een dagmenu geserveerd wordt. Moeder en dochters bedienen waarbij moeder met aandacht met de gasten omgaat. Leuk! Het menu bestaat uit een viertal gerechtjes voorafgegaan door een soep. Erg lekker! Een restaurant waar je graag nog eens terugkomt!

Gegeten op 1 februari 2014

Alupker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding super. Wij vinden het heerlijk als we verrast worden en niet hoeven te kiezen. We komen zeker terug. Bediening niet spraakzaam maar super vriendelijk. Tante malee kwam even de beste wensen brengen aan alle tafels.

Gegeten op 3 januari 2014

Tanjalekker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Authentiek en klein, maar juist daardoor waan jij je eventjes in Thailand, maar toch thuis.
Je eet inderdaad wat de pot schaft. Het hoofdgerecht wordt op een wat grotere bord opgedient en je krijgt 4 Thaise kleinere gerechtjes (kip, viskoekje, gestoomde groente etc.) HEERLIJK!
Ook lekker: jasmijn thee!

Gegeten op 1 september 2013

EnnoV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoonweg leuk! Lekker, authentiek in smaak maar ook in sfeer.
Me laten verassen vindt ik helemaal prima en het was ook helemaal prima. Je hebt daarbij meer het gevoel dat je in een huiskamer zit, dan in een restaurant.
Deze keervhad het misschien iets rustiger aan gemogen met het zout naar mijn smaak.

Gegeten op 7 september 2013

Werf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een leuk restaurant en heerlijk eten!

We zijn hier voor de eerste keer naartoe gegaan. Zoals besproken eet je wat de pot schaft. Alles bereid met lekkere verse ingrediënten en de typische authentieke Thaise smaken. En lekker veel groenten.

We hadden vooraf een lekker kokossoepje met een grote garnaal en verse champignons. Hoofdgerecht bestond uit 4 mini gerechtjes; kip (groene curry), beef, vis en groente. Alles even lekker en we konden naar behoefte extra vlees of rijst krijgen (heerlijk geurend en perfecte garing). Dessert was lekker zoete watermeloen (waar deze in Nederland meestal waterig is...).

Mijn vriend genoot van de lekkere Singha biertjes en ik van de prima huisrosé. De eigenaresse is een zeer hartelijke en lieve Thaise vrouw, die aan tafel komt kijken of alles bevalt en of je wel genoeg hebt. Helemaal goed! En dan de prijs, menu slechts 15,95! (en nee, drank is ook goedkoop) Op basis van deze ervaring wil ik hier zeker vaker eten!

Gegeten op 28 juli 2013

ddevries
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op vrijdagavond naar Malee geweest. Het was onze tweede keer want we hadden weer zin in lekker Thais eten. Gelukkig had ik gereserveerd. Het was namelijk gezellig druk in het niet al te grote restaurant. De muziek hoefde echt niet aan... Over het eten kan ik kort zijn: eten wat de pot schaft, je kunt niet kiezen maar wat we kregen was wel heel lekker. Ook het soepje vooraf viel mij op. Dat was heel lekker en vers en er was gewoon aandacht aan besteed. Driegangen Thais voor €15,95 is heel prima.

Gegeten op 12 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Malee in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Malee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!