a TripAdvisor company

2. 7,9

3. 7,2

ilona2911

Altijd een driegangenmenu voor een vaste prijs 17,50€
Soepje met grote garnalen was heerlijk en lekker pittig. Hoofdgerecht bestaat uit vier verschillende Thaise gerechtjes met lekker geurende en smakende rijst. Klein toetje, meestal wat vers fruit. Een topper door de eenvoudigheid en echte Thaise smaak. Het simpele decor past helemaal in het plaatje. De bediening en eigenaresse geven je een thuisgevoel. Ik eet hier graag!

Gegeten op 1 november 2015

telma

Voor het eerst gegeten bij Malee. Het eten was verrukkelijk, een echte aanrader. "Tante" Malee was heel gastvrij. Gelukkig hadden wij gereserveerd het is daar elke avond bomvol..goed teken. Hebben vaker Thais gegeten maar zo goed en lekker als hier nog nooit. Wij komen gauw weer terug. Bedankt "Tante" Malee

Gegeten op 1 november 2015

defijneproeverman

Hier moet je altijd reserveren, want het zit gewoon vol. Ontzettende lieve mensen.
Er is geen menu-kaart. Je krijgt wat de pot schaft, maar het is altijd heerlijk genieten.
Ik ga hier vaker heen!

Gegeten op 21 oktober 2015

Zuster_Klivia

Gisteren terwijl we al járen in Delft wonen, eindelijk eens bij Malee gegeten. Gereserveerd en dat bleek nodig, ze zaten bomvol.

Aardige attente en vriendelijke bediening die zich de benen uit hun lijf liepen.

Vooraf een mandje kroepoek. Soepje met gamba en kip, heel lekker limoenerig. Het hoofdgerecht bestond uit een kom rijst en 4 bakjes met verschillende dingen: een kip in curry, rindvlees in iets met ketjap, gefrituurde vis in chilisaus en roergebakken groente. Toe verse mango. Alles was kraakvers en perfect bereid.

Kortom: een feestje. Echt zalig gegeten.

En dat voor 17,50 p.p.

We komen snel terug!

Gegeten op 25 september 2015

Mahinder

Het is een soort huiskamer restaurant met een beperkte capaciteit waardoor reserveren eigenlijk de beste manier is om zeker te zijn van een tafeltje. Maar het is een leuk concept: je hoeft alleen maar na te denken over wat je wilt drinken want daarna krijg je vanzelf een drie gangen menu gemaakt door "tante" Malee met specialiteiten van die dag.

Het eten is authentiek Thais en een heerlijke smaaksensatie.
De prijs- kwaliteitverhouding is bij tante Malee bijzonder goed te noemen en de locatie is
ook erg leu, namelijk midden in het oude centrum van Delft.

Minpunten
- Eigenlijk niets

Pluspunten
+ Op loopafstand van station Delft centraal
+ Zeer goede prijs- kwaliteitsverhouding

Gegeten op 4 april 2015

Tastefull

Eenvoudig maar goed menu voor gevraagde prijs. Alleen een grote misser als je niet gevraagd wordt of je nog een kopje koffie wilt maar of je wilt afrekenen omdat men een tafeltje nodig heeft !! Zeer onbeschoft. Zeker als net 'oma' een ronde heeft gemaakt en iedereen heeft gezoend alsof ze de dikste vriendin van eenieder is. Zeer katerig bezoek en voorlopig ook het laatste !

Gegeten op 28 maart 2015

fab-iens

Malee is een gastvrij, gemoedelijk Thais restaurantje vlakbij de Markt (handig als je met toeristen komt). Wij kwamen met een groep van 18 (wel gereserveerd) en dat lijkt toch iets te veel voor Malee. We moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht, maar kregen wel wat extra's tussendoor. Lekker eten, dat zeker, en ook speciale dieetverzoeken probeert men in te willigen. Opmerkelijk was wel dat aan onze vrolijke kinderen gevraagd werd niet te luidruchtig te zijn, terwijl enige tijd later een grote groep luidruchtige vrolijke volwassenen te gast was en we elkaar niet eens meer konden verstaan zonder flink de stem te verheffen. Hees kwam ik weer thuis.

Gegeten op 24 oktober 2014

Holmes

Een driegangen menu voor slechts 15,95 euro en nog prima van smaak ook. Vooraf een heerlijk gevulde kom soep. Vervolgens rijst met vier gerechten van vlees en groente. Als toetje verse meloen. Samen met een Thais biertje heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was uiterst vriendelijk en de eigenaresse kwam nog even vragen of alles naar wens was geweest. Antwoord: een welgemeend JA!

Gegeten op 27 augustus 2014

Merlea

We hebben hier voor het eerst gegeten. Het restaurant is klein en gezellig. Op de stoep staat een bord met het dagmenu. Drie gangenmenu voor 15,95 euro is een mooie prijshouding. Soepje vooraf, rijst met 4 kleine gerechtjes (kip in groen curry, rundvlees in oestersaus, gebakken pangasius met zoetzure saus en roergebakken groentes) en als toetje stukjes cantaloupe meloen. Het eten smaakte ons goed.

Gegeten op 7 augustus 2014

Mahinder

Het is een huiskamer restaurant met een beperkte capaciteit waardoor reserveren eigenlijk de beste manier is om zeker te zijn van een tafeltje.

Je krijgt bij binnenkomst een persoonlijk en warm welkom van tante Malee.
Er is geen menukaart en je eet mee van de dagkeuze van tante Malee.

Het eten is authentiek Thais en een ware smaaksensatie.
De prijs- kwaliteitverhouding is bij tante Malee bijzonder goed te noemen.

Minpunten
- Niets

Pluspunten
+ Op loopafstand van station Delft centraal

Gegeten op 16 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Malee in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Malee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.