Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Buena Vista Beach Club in Scheveningen - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 350 08 13

Duurzaam en hip aan het strand

In deze gezellige huiskamer voel je je meteen thuis. Wat een heerlijke ontspannen sfeer, de perfecte plek om neer te strijken tijdens een dag aan het strand. De kaart is gevuld met bekende lekkernijen die helemaal bij deze relaxte omgeving passen. Hierbij maakt de chef graag gebruik van Haagse streekproducten die ook nog eens biologisch zijn. Duurzaamheid staat hier duidelijk hoog in het vaandel.

Pinky

We hadden al bijna de hoop opgegeven ergens aan het strand te kunnen eten waar ze een iets meer inspirerende kaart hadden dan de burgers saté witte patat hap toen we langs Buena Vista liepen. Op hun menu hebben ze escargots, ansjovis, vongole en andere leuke gerechten staan die we uiteraard meteen allemaal hebben besteld als kleine portie. Samen met een zeer betaalbare en uitstekende fles Pinot grigio, zeer attente en vriendelijke bediening en een prachtige zonsondergang kon onze avond niet meer stuk. Daar zouden meer strandtenten van kunnen leren en patatbakken. Van alle tenten aan de boulevard een van de betere keukens. Aanrader.

Gegeten op 2 juli 2014

maaike007

Vandaag prima gegeten in deze strandtent. De gegrilde tonijn met teriyakisaus smaakte erg goed. De boontjes hadden net iets langer gemogen. De friet was lekker knapperig.
De bediening is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Je wordt ook vlot geholpen en een klein ongelukje met de frietjes van onze jongste dochter werd vlot opgelost met een extra portie van het huis. Uiteindelijk was het nog teveel ook.
De inrichting is dik in orde. Mooie grote houten tafels, banken en lekkere stoeltjes. De muziek was, zoals op veel plekken helaas niet het geval is, precies goed. Je kon zonder problemen een gesprek voeren. We komen vast nog een keer terug!

Gegeten op 8 juni 2014

bobby72

Wij hebben zaterdag met een groep een BBQ gehad hier, ondanks het iets mindere weer was het toch een succes. Het eten, een combinatie van vlees en vis, kwam van de houtskoolbbq en was zeer goed van smaak. De bediening was behulpzaam en vriendelijk, wat toch wel prettig is. Wij komen hier zeker met zaak of prive nog wel een keertje terug.

Gegeten op 12 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Buena Vista Beach Club in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Buena Vista Beach Club. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.