a TripAdvisor company

foto's van Buena Vista Beach Club in Den Haag - 1 foto's van Buena Vista Beach Club in Den Haag - 2 foto's van Buena Vista Beach Club in Den Haag - 3 foto's van Buena Vista Beach Club in Den Haag - 4 foto's van Buena Vista Beach Club in Den Haag - 5 foto's van Buena Vista Beach Club in Den Haag - 6 foto's van Buena Vista Beach Club in Den Haag - 7
Terug naar de zoekresultaten

Toon telefoonnummer Bel 070 350 08 13

1. 8,0 10 1 43

2. 8,3

3. 8,2

Duurzaam en hip aan het strand

In deze gezellige huiskamer voel je je meteen thuis. Wat een heerlijke ontspannen sfeer, de perfecte plek om neer te strijken tijdens een dag aan het strand. De kaart is gevuld met bekende lekkernijen die helemaal bij deze relaxte omgeving passen. Hierbij maakt de chef graag gebruik van Haagse streekproducten die ook nog eens biologisch zijn. Duurzaamheid staat hier duidelijk hoog in het vaandel.

arie_roovers

Via online reservering

Prima gegeten bij de Buena Vista Beach Club vorige week. Vooraf deelden we het brood met diverse smeersels (de uitgebreide variant) en dat was prima. Vooral de humus en paprika spread waren erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de tonijnsteak die echt perfect gegrild was en mooi roze/rauw van binnen. Daarbij pasta (prima) en groenten (had wel meer gemogen). Als toetje deelden we de brownie, ook erg lekker. Prijzen liggen op Scheveningen altijd wat hoger, dus daarmee rekening houdend vind ik de prijs/kwaliteit verhouding ook goed. De strandtent ziet er leuk uit van binnen en van buiten en is ruim opgezet. De bediening vond ik wat langzaam terwijl ze toch een goede bezetting hadden op deze rustige avond. Ook leken ze vaak een beetje ongemakkelijk. De locatie is natuurlijk prachtig op het strand, zeker met lekker weer. Ik zou wel wat aan de toiletten doen: of vaker schoonmaken of een luchtverfrisser. Vanuit de urinoir kant van de mannen kwam een heel vervelende lucht. Dit is wel een van mijn favoriete strandtenten.

Gegeten op 15 juli 2016

rutger43

Prachtige en ruime strandclub met schitterend uitzicht over het strand. Enthousiaste kundige bediening die regelmatig even kwam vragen of alles naar wens is. De eigenaar kwam zelfs nog even langs om te zien of we tevreden waren. Met 4 personen gekozen voor breekbrood, pulled pork en gamba's vooraf. Als hoofdgerecht 2 maal mosselen, beachburger en biefstuk. Vooral de hamburger was erg aan te raden. Eindelijk ook eens normale porties mayonaise. Al met al een aanrader voor iedereen die voor een redelijke prijs direct aan het strand wil eten in Scheveningen.

Gegeten op 18 juni 2016

BukvanDijk

Hier op het terras een barbecue gehad met een grote groep. Ik ben niet echt onder de indruk van de vleesgerechten; ... had ik maar vegetarisch besteld. De chorizoworstjes waren niet gaar (vuurrood en klef van binnen) maar helaas wel verbrand. Maiskolf was lekker en andere bijlagen waren wel in orde. Momentopname hoor, volgende keer vast beter! Comfortabele zitplaatsen uit de wind. Alle lof voor de joviale gastheer/ ober die je echt het gevoel gaf dat je er welkom was.
Als klap op de vuurpijl nog een heerlijk potje badminton gespeeld op het aangrenzende strand waar een veld voor ons in gereedheid was gebracht door de uitbater.

Gegeten op 9 juni 2016

stefanie54

Vandaag hier een heerlijke tonijn gegeten, heerlijk mals. De bediening heeft ons top verzorgd. Dit alles vanuit een duurzaam concept maakt dat ik hier graag terugkom.

Gegeten op 8 juni 2016

BerryRichtersz

Lekker op een maandagavond hier neergestreken. Loungebank, drankje en kipsateetje, alles prima in orde. Vriendelijke gastheer, eten kwalitatief goed, muziek relaxed en niet te hard, wij hebben hier heerlijk gegeten! Was natuurlijk rustig op maandagavond, hoe het restaurant is als het superdruk is kan ik niet over oordelen.

masterhumphrey

Via online reservering

Heerlijke gewokte groenten onder de rib eye. Niet het beste stukje vlees wat ik ooit heb gegeten, maar als hiermee de strandtent standaard staat ben ik zeker bereid terug te komen! De biologische producten komen er goed uit en we waren verrast door de vrolijke en leuke presentatie van (eenvoudige) bijgerechten.
Allervriendelijkst ontspannen personeel met een lach, past goed bij de uitstraling van de club. Helaas (zoals veel horeca gelegenheden) geen alcoholvrije wijn.
Kortom: prima voor een heerlijk hap in een relaxte setting!

Gegeten op 25 mei 2016

tellmewhy

Lekker relaxte strandclub waar ik altijd heen ga met mijn vriendinnen. Het eten is gewoon erg lekker en van zeer goede kwaliteit. Vooral de zeebaars is botermals. Heerlijke rose en prima bediening.

Gegeten op 7 mei 2016

marann

Via online reservering

Eten:Voor gerecht en luxe breekbrood was lekker ,de zeebaars was heerlijk en met voldoende groente,Bij de steak zat een beetje zielige salade, maar steek was wel heerlijk.
en 2 bakjes friet voor 6 personen is wel een beetje karig.
Bediening vriendelijk :Maar we hebben heeeeel lang op het hoofdgerecht moeten wachten tot 2 x toe gevraagd waar het bleef maar kregen geen antwoord ,ook bleven de borden van voorgerecht erg lang staan ,en we zaten een beetje te verdrogen want niemand vraagt als je glas leeg is of je nog wat wil gebruiken(lijkt me beter voor de omzet)Beetje meer hostmanship is hier wel gewenst.

Gegeten op 7 mei 2016

marlon19

Het feit dat het duurzaam is, was voor ons een reden om er te gaan eten. Maar alles was goed. Het eten, de bediening, de sfeer en de muziek. Erg vriendelijk personeel

Gegeten op 24 april 2016

rehoboth

We waren met een gezelschap van 7 personen en hebben een soort proeverij gevraagd van alles dat de keuken te bieden had. Het was geweldig en alles smaakte heerlijk. Ook de wijn die ze hadden uitgekozen.
Een heel gezellig restaurant op het strand van Scheveningen. Goede en leuke zithoeken. Akoestiek prima, zodat je geen last hebt van het drukke gepraat aan andere tafels.
Eten van hoge kwaliteit en een keuken die er ook lol in heeft om er iets bijzonders van te maken

Gegeten op 22 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Buena Vista Beach Club in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Buena Vista Beach Club. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.