Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Toek Toek Thais Restaurant

1. Thais

Toek Toek Thais Restaurant

1. Thais
  1. Toon telefoonnummer 070 306 33 86
  2. www.toektoek.nl

GijsHardeman

Woensdag avond 06-08-2014 hier gegeten en wat was het fantastisch.We hadden gekozen voor het Menu Siam Delight en wat was het heerlijk,echt een top Thais restaurant met een uiterst vriendelijke bediening.Toek Toek is een restaurant om zeer zeker weer naar toe te gaan.HELEMAAL TOP.

Gegeten op 6 augustus 2014

petey

Op zaterdagavond hier met 4 personen werkelijk geweldig gegeten. Bezoek regelmatig Thaise
restaurants / eethuisjes maar hier wordt goddelijk gekookt. Per 2 personen kozen we voor een 5 gangen menu: combinatie van 3 voorgerechtjes, soep, salade, curry en ijs als toetje. Het ijs stelt niets voor. De zaak zat goed vol en met 1 kok en ook nog aardig wat afhalers was het wel een lange zit maar hulde aan de vrouwelijke kokkie.

Gegeten op 19 april 2014

ivonn

Het eten is geweldig. Het decor is een Thai, dus niet bijzonder. We waren de enige gasten in de zaak, dus over de service hadden we zeker geen klagen.
Een ding is zeker : we komen terug.

Gegeten op 26 februari 2014

tamara31

Dit is een heel leuk, gezellig eethuis in een wat knullige maar aandoenlijke huiskamersetting. Dit restaurant zit bij ons op de hoek en wij gaan hier graag naar toe. Het eten is erg goed en authentiek, dit is zeker te danken aan de Thaise dames in de keuken. Laat je gerust verrassen door het verrassingsmenu, het zal je niet teleurstellen. Joost de gastheer doet de bediening alleen en dit doet hij keurig. Echter,omdat je ook kan afhalen, kan het zijn dat de gastheer zijn handen vol heeft en het eten wat langer op zich laat wachten. Heb je geen haast en heb je zin in echt lekker thais eten, dan ben je hier op het juiste adres!

Gegeten op 15 november 2013

Belacek

30 jaar op de Westduinweg gewoond, liefhebber van Thai's eten en toch nooit geweest. Vrienden vonden het aanbevelenswaardig. Zomaar binnengelopen. Vriendelijke ontvangst. De muziek bedoeld als achtergrond werd op ons verzoek op een lager pitje gezet. Verrassingsmenu maakte naam waar. Heerlijk en voor ons, grote eters met een voorkeur voor vis of schaaldieren meer dan genoeg. Lekker wit wijntje erbij en genieten maar. Komen zeker (net als Pierre Wind) terug. Eh, na 2 februari 2014 wegens een korte opknapknapbeurt. Aanbevelenswaardig !

bolk

De viskoekjes waren slecht, sponzig met weinig smaak. De cocos soep was goed maar verder niets bijzonders. De Laab salade en de papaya salade waren niet slecht maar ook niet goed.
Kortom het eten was niets bijzonders, geen blijvende herinnering. Het was een soort frituur eten maar dan in een klein restaurant. De service was redelijk. Het kleine restaurant (een soort doorgebroken woonkamer) is leuk, maar slecht ingericht. Het zou ontdaan moeten worden van alle attributen aan de wand die niets met Thailand te maken hebben.

Gegeten op 8 december 2013

Carsten

We hebben super lekker Authentic Thai gegeten en voor een hele betaalbare prijs. Maar € 18,95 voor een uitgebreide dagmenu met 5 gerechten plus toetje. Ook de bediening super vriendelijk!
Komen we vaker!

Gegeten op 10 november 2013

novw

Gewoon goed Thais eten. Heerlijke soep. Dat is het wel eigenlijk. De inrichting kan wel een update gebruiken, verder qua bediening en smaak geen enkele opmerking. Wij waren hier op een lege Dinsdag, dus van drukte was geen sprake. Ik kan me voorstellen dat als het drukker is, dat het wat lastiger gaat worden.

Wel een serieuze vraag: waarom is Thais eten toch relatief zo duur?! In heel Nederland lijken alle Thaise restaurants wel een soort afspraak te hebben! 18 euro is nou niet echt goedkoop...

Gegeten op 23 april 2013

Thomas Maxwell

Gewoon heerlijk Thais gegeten (menuutje-voor-2-stevige-eters) in een onpretentieuze ambiance met een huiselijke sfeer, voor een meer dan redelijke prijs (gezien de 5 gangen en de originele Thaise ingrediënten). De service was traag, maar oprecht. Petje af voor de chef, die in haar eentje toch 25-30 couverts prepareert.

Gegeten op 24 februari 2013

Proever50550

Heerlijk gegeten, vegetarische menu+ een menu voor 2 personen met zijn 3en gedeeld. Soep heb ik wel eens beter gehad, maar verder was het super. Wel grote porties, maar ons werd aangeboden de rest mee te nemen. De volgende dag nog een keer lekker van gegeten. Het was wel erg rustig voor een zaterdag, zonde, ben het niet eens met onderstaande recensies!

Gegeten op 1 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Toek Toek Thais Restaurant in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Toek Toek Thais Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.