a TripAdvisor company

1. Thais
  1. Toon telefoonnummer 070 306 33 86
  2. www.toektoek.nl

rick151

Kleine zaak maar super origineel. woon er nu 3 jaar tegenover en dit was m'n eerste kennismaking. voor een eethuisje gewoon gezellig ingericht maar een keuken waar je "je" tegen zegt! Fenomenaal! Kom zeker terug!

Gegeten op 28 april 2016

Jellieke

Het eten is voortreffelijk! Vers! Ruime keuze! De ambiance is goed. Knus, tafels wel dicht op elkaar maar niet storend. Er is wel 1 zwaar min punt. Je zit zo ruim 2 uur te wachten.

Gegeten op 10 februari 2016

eter-pro77

Toek Toek, we komen er regelmatig.
je moet geen haast hebben want de bediening is ontzettend traag....maar het eten is wel lekker.
In in een houtachtig decor eten met de Thaise rene Froger op de achtergrond voelt als echt;-)
Jammergenoeg is er weinig mogelijk...... Afhalen is soms makkelijker.....en aangezien wij niet alles lekker vinden vragen we regelmatig of er iets in het dagmenu geschoven kan worden.
Ipv gele curry met aardappel hebben we liever rode curry.....maar altijd krijgen we een nee.
Toch jammer want we gaan nu een deur verder..... Toek Toek: Ga flexibel om met gerechten!
Dan blijven de klanten!

Gegeten op 7 januari 2016

tasoul

Dinsdagavond. Ontvangst was alles behalve gastvrij. Geen goede avond, maar als eerste : Het bevel opzij te gaan om het looppad vrij te houden. Dit had wellicht ook als een vriendelijk verzoek mogen klinken. Een, op twee tafels na , leeg restaurant, werden wij verrassend min of meer gedwongen om aan een krab tweepersoons tafel te gaan zitten. Toen ik vroeg naar een grotere tafel, daar wij voornemens waren diverse gerechten te bestellen, werd er gereageerd met de opmerking: Dat moeten we dan nog maar eens zien. Eenmaal aan een tafel naar eigen keuze aangeschoven duurde het enige tijd voordat wij de kaart kregen. Zonder verzoek om alvast iets te drinken in te schenken. Na een kwartier wachten hebben wij besloten een ander restaurant in de buurt uit te kiezen waar de service beter is.

Gegeten op 10 november 2015

JWW

Weer eens in Toek Toek gegeten. Het dagmenu, want dat is altijd lekker, niet duur en de gerechten zijn goed op elkaar afgestemd. Ook deze keer weer. Het is altijd een genot de heerlijke smaken van de Thaise keuken, te proeven.
Het enige minpuntje is de snelheid van de bediening en/of de keuken. Je moet wel heel lang op alles wachten. Maar misschien hoort dat er ook bij zodat een avondje uit echt een HELE avond uit wordt. Maar de bediening is wel weer super vriendelijk.

Gegeten op 21 maart 2015

Myrna

We hadden een verrassingsmenu en waren alle 4 erg enthousiast.
De bediening was uiterst vriendelijk en de tijd tussen de verschillende gangen was prima.
We komen zeker een keer terug.

Gegeten op 1 november 2014

anouk51

Het eten bij Toek Toek is echt heerlijk! Ik heb er nu al 2 keer gegeten en houdt van curry. Zowel de groene, gele en rode currys zijn echt authentiek en bijzonder goed. Ook alle groenten zijn vers en nog lekker knapperig. De service is heel vriendelijk, het kan soms wel wat langzaam zijn als het wat drukker is. Verder vind ik de huiskamersetting heel ontspannen. Ik vind het echt een enorme aanrader. Ik zou ook zeker nog een keer terug komen

Gegeten op 5 oktober 2014

angelieke1

We hadden een menu voor 2 meerdere gangen. Geweldig! Verfijnd van smaak. Vooral de Thaise hapjes vooraf en de kokossoep. De kok verdient complimenten. Bediening goed. Inrichting wat oubollig, maar gezien de prijzen die men hanteert is dat bijzaak.
We gaan zeker terugkomen!

Gegeten op 3 oktober 2014

GijsHardeman

Woensdag avond 06-08-2014 hier gegeten en wat was het fantastisch.We hadden gekozen voor het Menu Siam Delight en wat was het heerlijk,echt een top Thais restaurant met een uiterst vriendelijke bediening.Toek Toek is een restaurant om zeer zeker weer naar toe te gaan.HELEMAAL TOP.

Gegeten op 6 augustus 2014

petey

Op zaterdagavond hier met 4 personen werkelijk geweldig gegeten. Bezoek regelmatig Thaise
restaurants / eethuisjes maar hier wordt goddelijk gekookt. Per 2 personen kozen we voor een 5 gangen menu: combinatie van 3 voorgerechtjes, soep, salade, curry en ijs als toetje. Het ijs stelt niets voor. De zaak zat goed vol en met 1 kok en ook nog aardig wat afhalers was het wel een lange zit maar hulde aan de vrouwelijke kokkie.

Gegeten op 19 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Toek Toek Thais Restaurant in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Toek Toek Thais Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.