Heuz2
  • Recensies in de laatste twee jaar

De bediening is zoals de entourage: zakelijk en efficiënt zonder dat het koel overkomt. We aten een heerlijke truffelrisotto met perfect ei en een goddelijke ganzelever-paling combinatie. Hierna heilbot en reerugfilet. Dat werd uiteindelijk tarbot ( foutje) en reerug. De wijn was prachtig; sommelier: U is een heer !

Gegeten op 15 maart 2014

MJII
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meergangendiner gegeten. Was voortreffelijk. Met name de ossenhaas. Nog nooit zulke mals vlees geten.
Ster meer dan waard.

Gegeten op 25 februari 2014

laura54
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, bediening matig met name de sommelier, werd niet eens verteld wat voor champagne we kregen, alleen ingeschonken. En voor de rest etiket lezen kan ik zelf ook. Maar toen de bediening er achter kwam dat mijn partner ook in een sterren restaurant werkt, waren ze in eens Super, ze kunnen het dus wel. Het eten was echt Super, niets over te klagen!

verasisco
  • Recensies in de laatste twee jaar

Good to very good. A place to come back to. One of those restaurants where you feel safe - I mean you're sure that the basic stuff is surely there and you don't have to worry about freshness, dubious ingredients, politeness, bad cooking and a feeling they want to rob you :)
Excellent wines - we did enjoy our Cahors!
Classic and creative, the small menu is inciting and enticing.

Gegeten op 21 november 2013

mokkie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij rijden vanuit Den Haag naar Rotterdam, om bij Amarone te eten. Dat doen wij regelmatig omdat het eten echt geweldig is!! Het is zo verfijnd!! De wijnen worden perfect uitgezocht bij de gerechten. Mijn complimenten voor de champagne, die is altijd heel erg lekker. De bediening is erg alert op alles wat er gebeurd en ook heel erg gezellig. Het is een echte aanrader voor een zakelijk diner, maar ook als je er prive komt is dit een echte aanrader. Wij komen snel weer lekker en gezellig eten!!

Gegeten op 4 februari 2014

aalstein
  • Recensies in de laatste twee jaar

Solide keuken, maar weinig innovatie. Porties magertjes; dus veel broodjes "ter compensatie".
Opvallend : routineuze bediening. Zakelijk is tot daar aan toe, maar volstrekt ongeïnteresseerde
bediening is niet acceptabel voor deze prijs! Dus: prijs-kwaliteit-verhouding: hooguit een 6-je !

Gegeten op 14 februari 2014

irene71
  • Recensies in de laatste twee jaar

In modern jasje gestoken restaurant.

Wij aten er meerdere jaren geleden, zaten toen naast het raam. Dat was leuk, maar ook erg onrustig. Deze keer zaten we midden in het restaurant. Door spiegels kan ook degene die naar de muur kijkt, wat van de omgeving zien. Dat is prettig.

Het eten is erg goed. Mooie smaken en combinaties. Prijs kwaliteit is helemaal oké.

We eten vaker culinair en wat me hier opviel, was de gereserveerdheid van de bediening. Dit maakte op mij een zakelijke en afstandelijke indruk. Iemand anders kan dat juist prettig vinden. Er was ook met name zakelijke bezoek. Verder overigens geheel correct. Maar het maakt dat ik de volgende keer toch ergens anders gaat eten.

Gegeten op 11 december 2013

Mark_1978
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het zit een beetje op een rare plek en het ziet er misschien wat donker uit, maar je kunt heerlijk eten bij Amarone. Alles vanaf de amuse tot aan het toetje en de wijnen is prima. De bediening weet hoe het hoort en na afloop blijkt de plek helemaal zo gek niet te zijn, want voor een afzakkertje zitten er genoeg leuke cafeetjes in de buurt.

Gegeten op 25 oktober 2013

faith2you
  • Recensies in de laatste twee jaar

Amarone, het blijft een verassing op de meent. Ook nu weer heerlijk gegeten. Menu met als voorgerecht rauwe zeebaars met mouse van Parmezaan en witte truffeldressing. Was een smaakexplosie. Ik kan de verleiding van de risotto niet weerstaan, die lijkt wel zo uit Italië te komen, heerlijk met een eitje, kaas en een goed glas wijn. Hoofd gerecht een mooi stukje vlees met een glas Amarone. Het dessert een wentelteefje met compote en ijs. Zo opgeschreven doet het geen recht aan de mooie smaken, zeer goed in balans. Harrie Baas blijft een goede gastheer, hoewel hij altijd net iets te veel aandacht aan sommige gasten geeft en andere wat minder.

Gegeten op 10 januari 2014

Anna2511
  • Recensies in de laatste twee jaar

Had hier een paar jaar geleden gegeten en volgens mijn smaakherinnering was dat het beste diner ooit. Hooggespannen verwachtingen dus voor mijn tweede bezoekje. En ik ben niet teleurgesteld. Omdat ik niet kon kiezen uit al dat heerlijks op de kaart, ben ik gewoon (weer) voor het menu gegaan. Een aanrader! Alles was superlekker, mooi opgemaakt en met bijpassende heerlijke wijnen. Ik kan geen favoriet gerecht kiezen, al maakt het voorgerecht een goede kans: tartaar van zeebaars, met crème van Parmezaan en wintertruffel.

Eigenlijk het enige verbeterpuntje: meer saus! Die is steeds zo lekker, wees daar niet zo karig mee.

Ik verheug me alweer op de volgende keer..

Gegeten op 27 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Amarone in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Amarone. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!