Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Amarone

3. Topper 2014
  4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 414 84 87

Riccardo92

Wow, mooie zaak en een fijne ambiance!

Samen met 2 vrienden gekozen voor een 5 gangen menu. Heerlijke gerechten, mooi in balans en fantastisch gepresenteerd. De combinatie met de geserveerde wijnen was subliem!

Echt een top avond, wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 14 maart 2014

Dung

De voor- en nagerechten waren erg lekker. Hoofdgerecht viel wat tegen, minder smaak en niet verrassend. Service was erg goed, attent en toch niet opdringerig of ongemakkelijk. Wijn arrangement passend bij de gerechten.

rens11

Gegeten op 3 juni 2014

Proever3260

Af en toe ga ik samen met mijn vriendin naar een sterrenrestaurant. En dit keer was het Amarone. We kregen een heerlijk verrassingsmenu samen met een wijnarrangement. Prima gerechten, zoals zwezerik. Het jammere alleen, is dat het allemaal niet echt speciaal was. Het was lekker, maar niet ster-waardig. Bediening was netjes. Maar allemaal net iets te stijf voor mij. Het mag wel iets losser.

Gegeten op 7 april 2014

Evandendoel

Gisteren hebben we voor het eerst gegeten bij Amarone. Het restaurant zat compleet vol en er was een gezellige rumoer van gesprekken en gelach. Ondanks het enorm chique uiterlijk, voelt het restaurant vertrouwd en laagdrempelig. De keuken is open en het is leuk om te zien hoe er wordt gewerkt; ook eters die richting de muur zitten kunnen meegenieten - de gehele muur is bedekt met spiegels, wat het restaurant een mooie, open blik geeft.

We hadden een vier gangen menu met wijn bij het hoofdmenu. Het voorgerecht: kwartel met langoustines. Tussengerecht: coquilles met wortel. Hoofdgerecht: de zachtste, meest malse kalfshaas die ik ooit op heb met beurre blanc. Nagerecht: citroentaart met meringue, karnemelkijs, en aardbeien. Daarna nog koffie met diverse lekkernijen. Het was voortreffelijk.

Het énige minpunt was dat er redelijk wat tijd tussen de gangen zat, maar gezien de drukte was dit ook wel te verwachten... als je meer te zeggen hebt tegen je gesprekspartner voelt dat vast niet zo lang!

Amarone is zeker aan te raden, midden in de stad zo'n top-restaurant, dat moet je een keer hebben meegemaakt.

Gegeten op 27 mei 2014

mistoor

Heerlijke lunch genoten,van aperitiefhapjes amuse plus het lunchmenu een fijn feestje.Wijnarrangement is een aanrader,gul geschonken en verrassende keuzes,van Bulgarije via de U.S.A naar Amarone bij het leuke kaasplateau .Mooie verse vis en schaaldieren in het menu in een fijne rustige sfeer ,leuke vakmensen in de bediening plus een top keuken.Kortom voor zeventig euro heb je een topmiddag,diverse malen geweest en altijd weer tip top.Tot gauw!!

Gegeten op 29 april 2014

Mila12

Onbeschrijfelijke goed eten en service. Perfecte wijn bijpassend elke cursus. Zonder twijfel de beste maaltijd. Het is een geweldige ervaring hier te dineren. Het eten is uitstekend en de service is grand. Het is zeker de moeite waard

Gegeten op 26 oktober 2013

Heuz2

De bediening is zoals de entourage: zakelijk en efficiënt zonder dat het koel overkomt. We aten een heerlijke truffelrisotto met perfect ei en een goddelijke ganzelever-paling combinatie. Hierna heilbot en reerugfilet. Dat werd uiteindelijk tarbot ( foutje) en reerug. De wijn was prachtig; sommelier: U is een heer !

Gegeten op 15 maart 2014

MJII

Meergangendiner gegeten. Was voortreffelijk. Met name de ossenhaas. Nog nooit zulke mals vlees geten.
Ster meer dan waard.

Gegeten op 25 februari 2014

laura54

Heerlijk gegeten, bediening matig met name de sommelier, werd niet eens verteld wat voor champagne we kregen, alleen ingeschonken. En voor de rest etiket lezen kan ik zelf ook. Maar toen de bediening er achter kwam dat mijn partner ook in een sterren restaurant werkt, waren ze in eens Super, ze kunnen het dus wel. Het eten was echt Super, niets over te klagen!

Schrijf zelf een recensie over Amarone in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Amarone. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.