Brasserij OffcoursE

• ?

• ?

rogier12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant, waar je voor €.21,50 de hele avond kan blijven eten. Ze hebben er echt van alles, voorgerechten als diverse salades, soepen, brood enz. Hoofdgerechten zoals biefstuk, kalfsoester, beenham, spareribs, rib-eye, vis en nog veel meer. En als nagerecht ijs, appeltaart, soesjes enz.
Alle vlees en visgerechten worden door de kok bereid waar je bij staat.
Geen culinair hoogstandje maar wel de moeite waard, zeker met kinderen.

Gegeten op 2 februari 2014

alex123456789

• Uitstekend

Prijs ,kwaliteits verhouding toppie echt puur en lekker eten met een goede service hier hoef je alleen maar je eten te halen en de rest word gewoon geserveerd toppie voor zo'n klein bedrag ik snap niet waar ze het van doen.Complimenten voor het hele team, lekker gegeten!!!!!

• Uitstekend

Tja valt niet veel meer over te zeggen, Fantastisch. Zo fantastisch zelfs dat het voor ons 80 kilometer rijden is vanaf huis, vanaf de camping is het wel dichtbij, maar verschillende vrienden van ons rijden hiervaan om er te gaan eten. Te gek voor worden, kom je dan vrienden van je tegen daar. Zo goed is het!!!!

• Uitstekend

Maar weer eens hier gegeten, zoals mijn voorganger schrijf, het is echt het einde!

Aanvulling, je kan er gewoon pinnen!

• Uitstekend

Tegenwoordig betaal je 19,50, maar dan kan je ook onbeperkt zoveel eten als je zelf wil. Al wil je 1 kilo vlees eten, het kan en mag allemaal. De kok maakt je vlees of vis klaar waar je bij staat! Ik wil mijn entrecot en biefstuk heel rood, nu deze kok kan het!!! frites en alle bijgerechten kan je zelf pakken evenals de sauzen, warme en koude. De spareribs, daar lik je je vingers bij af, zo mals ongelooflijk. Voorgerecht??? mmm kiezen maar soep, vis pate kies maar uit wat je wilt. Toetjes in overvloed, maak je eigen ijscoupe, met vruchtjes of warme chocoladesaus, koude aardbeien en bananensaus, de kinderen kunnen zelf een ijsje in een hoorntje doen met snoepjes erop. En dit allemaal kost je maar 19,50. Wij gaan hier heel vaak naartoe en rekenen 50 euro af met de drankjes erbij, en echt je kan nergens zo goed eten als daar!!!! Maar ga er niet heen, dan word het veelte druk want je moet echt van te voren reserveren en dan is er straks geen plaats meer voor ons hahha

ECHT HET IS TOP!!! ook de aankleding en buitenteras is heel mooi, bij mooi weer staat de grill buiten en waan je je in een warm land onder de mooie bomen.

voor de mensen van dit restaurant, jongens wij komen zeker weer, maar dat weten jullie ondertussen wel!

Proever38656

• Goed

royaal buffetdiner met soepen, div. vleessoorten, 2 soorten vis, salades, heerlijke friet (ook in frietzakken verkrijgbaar) en last but not least een ijsassortiment met verse slagroom en dat alles voor een zeer acceptabele prijs (Euro 16,95) huiswijnen zijn prima en ook leuk geprijst. Bediening/uitleg goed en vriendelijk, kortom goede kwaliteit voor redelijke prijs en gezellig vertoeven.

Schrijf zelf een recensie over Brasserij OffcoursE in Chaam

Schrijf hieronder je recensie over Brasserij OffcoursE. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!