China Delight

• 7.6

• 7.4

Ton03
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij toeval zijn wij vandaag terecht gekomen bij dit restaurant.

Het restaurant heeft een Chinese inrichting. Ziet er sfeervol uit. Het personeel is in traditionele Chinese kleding gekleed.

Ik zag bij binnenkomst dat het ook mogelijk is om hier eten af te halen. Voor de mensen die hier eten is dit niet hinderlijk en heb je er ook geen last van.

De ontvangst was hartelijk en de bediening was zeer vriendelijk. Regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens was.

Wij hebben gekozen voor à-la-carte. Een schaaltje met kroepoek werd door het restaurant aangeboden.
De geserveerde gerechten waren goed van smaak en ruim voldoende.

Gedurende de avond werd het steeds drukker.

Je kan hier een goede Chinese maaltijd krijgen voor een goede prijs. Ook de drankjes zijn niet duur.

Als wij weer in Nijmegen zijn en kiezen voor een Chinese maaltijd, dan gaan wij zeker terug naar dit restaurant.

Gegeten op 24 september 2013

fleudor
  • Recensies in de laatste twee jaar

In de laatste paar maanden regelmatig gebruik gemaakt van het lopend buffet, en dat is goed bevallen. Alle bakken worden regelmatig bijgevuld, heb het eigenlijk nog niet meegemaakt dat er wat op was, zelfs niet op wat drukkere dagen. De koks bij de wok en de bakplaat zijn erg vriendelijk, en een van de koks maakt er ook wel eens een showtje van met de spatels van de bakplaat, als het een wat rustigere dag is. Vooral van de vis kan ik erg genieten, nu eens geen 'rubberen' inktvis, maar gewoon lekkere, verse gare, heerlijk! Ook een klein buffetje met wat sushi, fruit als nagerecht, en nog wat salades, gerookte vissoorten en sausjes voor 'erbij' als koud buffet. Al met al een aanrader als je eens lekker Chinees wil eten, zeker voor deze prijs!

dunadelmar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meerdere malen gegeten helaas was het de laatste keer een stuk minder. het eten werd langzaam bijgevuld en het vlees was minder smaakvol. De bediening was uitermate correct en vriendelijk. De voorgerechten waren smaakloos. De keuze van het wokken was beperkt ondanks dat het zaterdag was. De normale gerechten zoals babi pangang tjap toy waren erg smakelijk. De gebakken banaan daar in tegen erg vet met dik deeg.

Gegeten op 7 juli 2012

rwt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Opvallende goede kwaliteit, de prijs mee in beschouwing genomen. Ik ga hier wel eens eten met vrienden met een wat kleinere portemonnee maar met stevige trek. Je kunt hier eten en drinken afkopen, en met zulk gezelschap krijg je dan echt veel waar voor je geld. Het goedkope merk je gelukkig niet in de sfeer en bediening. Altijd even vriendelijk, snel en attent. Er is zoveel keuze qua eten, er is voor ieder wat wils. Het is ook allemaal opvallend vers, heb inmiddels wel wat favoriete gerechten ontdekt. Als het hier druk is, is het geen aanrader. Dan worden de wachttijden te lang.

rwt

• Goed

Erg knap dat ze deze kwaliteit kunnen leveren voor zo weinig geld. Bediening is erg vriendelijk, en zoals je niet verwacht bij all-in prijs ook nog snel. Het eten was prima. Alles van de bakplaat smaakt wel veel naar elkaar, omdat men dezelfde olie telkens gebruikt. Maar je eet hier je buik prima rond, echt een aanrader voor een avondje gezellig met vrienden en toch heel betaalbaar voor iedereen. Gelukkig was het niet heel druk toen ik er was. Kan me voorstellen dat het dan iets minder is (rijen bij de bakplaat).

ChristiaanReinds

• Uitstekend

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Heb zelf het buffet gehad en voornamelijk gebruik gemaakt van het wokken en de teppanyaki, beide erg lekker met verse ingrediënten. De chef bij de teppanyaki geeft op verzoek graag nog een showtje weg. Rest van gerechten aan het buffet zijn doorgaans goed, al hebben ze wel te lijden onder het feit dat ze er soms iets te lang liggen.

billycn

• Uitstekend

Een goed restaurant - uitstekende kwaliteit en ruim voldoende sortering.
Vriendelijke bediening met een mooie ambianc. een aanrader, zien ons zeker vaker

hkhk

• Uitstekend

Ik was daar laats met een groepje voor het eerst. Ik vind het heel gezellig daar, het buffet biedt veel keuze en goede kwaliteit voor een goed prijsje. Ik raad iedereen aan om een keer daar heen te gaan!

worm

• Uitstekend

Laatst gegeten met een grote groep. Het was mijn eerste keer daar. Ga meestal naar een andere Chinees. De sfeer was heel gezellig en vriendelijk personeel (waar vind je die tegenwoordig nog?!)Buffet was super lekker, echt heerlijk gegeten. Wokken was oke, maar ik ging echt voor tipan yaki, lekker vers alles. Echt goede kwaliteit voor een goed prijsje. Nou voor mij geen andere chinees meer sinds ik deze heb gevonden. Tot de volgende keer.

Mediterana

• Redelijk

Het buffet biedt veel keuze en het is er prettig zitten. Een redelijk goede Chinees, maar niets feestelijks.

Schrijf zelf een recensie over China Delight in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over China Delight. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!