a TripAdvisor company

foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 1 foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 2 foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 3 foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 4 foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 5

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0162 436 743

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

CxxxM

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten met het AH menu. De spicy chicken en de entrecote zijn een echte aanrader. De huiswijn, zowel wit als rood smaakte voortreffelijk. Komen hier zeker nog een x terug.

Gegeten op 28 augustus 2016

cobyklundert

Via online reservering

Het eten was goed. We hadden echter twee verschillende gerechten besteld, deze zagen er echter exact hetzelfde uit. Service kan beter, men leek niet echt geïnteresseerd. Misschien kwam dat omdat we de eerste gasten waren. Het is binnen heel erg donker ingericht. Gelukkig hadden we een plaats bij het raam. Ikzelf zou hier niet meer gaan eten.

Gegeten op 19 augustus 2016

turboflip

Via online reservering

Wij vonden het zoals elke keer weer helemaal geweldig!!!
Bediening,vooral de eigenaresse zeer lief en aardig,alles naar wens.
De zoon van de eigenaren was deze avond de kok. Hij is net zo geweldig als zijn vader...goede leerschool gehad :-)
Voorgerecht spicy chicken salad was perfect,heerlijk pittig.
Hoofdgerecht,hun topper, argentijnse ossenhaas,écht dus een topper.met vakwerk bereid en geserveerd,écht om weg te zuigen,zooooo super,nergens kun je dit meemaken,alleen dus maar bij Murphy's Steak en Ribhouse.
Nagerecht de dame blanche,ook heerlijk.
Al met al onze favoriet onder alle restaurants in Brabant.
Jaja zonder enige twijfel....wij komen híer regelmatig terug.
Dikke 10 voor dit top restaurant.

Gegeten op 21 augustus 2016

ton239

Via online reservering

Het eten was voortreffelijk met heerlijke mex. tomatensoep en spicey kipsalade, malse ossenhaas (wel 5,50 euro extra....2 keer!) en heerlijk toetje. Het kindermenu was ook uit de kunst: goede kipfilet en grote verse frieten. En met dik 30 euro korting (AH-menu) verwacht je dan rond de 70 á 80 euro uit te komen.... Het werd ondanks de korting 90 euro met louter tonic(3x) (3x) fanta en 3 biertjes!! Daarmee is de prijskwaliteitverhouding(*) een beetje scheef. Ook stond de airco en een tweetal buitendeuren aan, resp. open...we zaten flink op de tocht! Door dit alles dus geen 9 of 10!..... De 9 drankjes bleken 30 euro!.......advies: zelf water meenemen! (*Een kindermenu van 14,50 euro vinden wij gewoon te duur!)

Gegeten op 22 augustus 2016

hettyvanvliet

Via online reservering

Wij vonden de lendebiefstuk heel lekker. Wat we jammer vonden : we hadden als voorgwrecht pittige kipsalade qua presentatie een aanfluiting. Deze lag op een bordje sla met 1 schijfje komkommer en 1 mini tomaatje. Qua smaak wel heerlijk.

Gegeten op 21 augustus 2016

sbragt

Via online reservering

Eten was wederom net als altijd zeer goed. We hebben met de AH-actie gegeten, 2e driegangenmenu gratis. Voorgerecht spareribs (keuze tussen zoet en pikant), we hadden beide zoet gekozen maar die van mij was meer richting pikant dan zoet, die van mijn vriend waren prima zoet.

Hoofdgerecht ossenhaas, was ook weer heerlijk met 3 verschillende sauzen salade en friet. Wel met een bijbetaling van € 5,50 p.p. maar dit wordt van te voren netjes aangegeven.

Nagerecht was niet bijzonder maar gewoon goed.

Alleen de wijn vond ik erg duur. Ik had niet naar de prijs gekeken, maar toen ik op de rekening keek was ik blij dat ik maar één rode wijn op heb, deze was namelijk €5, 75. Ik vind dit aan de hoge kant voor een "simpel" wijntje.

Gegeten op 19 augustus 2016

adebeen1

Via online reservering

Voortreffelijk vlees. Heel smaakvol. Het voor- en nagerecht was simpel. Ben je een vlees liefhebber dan moet je hier zijn.

Gegeten op 20 augustus 2016

huiijbregts

Via online reservering

Het eten was toppie, de indeling van de tafels minder
Je kon niet naar achtere schuiven met de stoel zodat je makkelijk kon gaan zitten, want dan zat je tegen de andere tafel aan
Tip: stoelen met armleuning aan de buitenkant/gangpad houden
De service was in zo verre prima maar ze vergaten weleens wat dingen, die daarna recht werden gezet alsje het weer vroeg
We zullen hier zekers vaker terugkomen

Gegeten op 20 augustus 2016

PaSiC

Via online reservering

Smaak en kwaliteit gerechten is zéér goed.
Bediening is niet altijd even professioneel.
Inrichting is een bijeen geraapt geheel zonder enkele uitstraling.

Gegeten op 18 augustus 2016

Generaal

Via online reservering

We gingen met ons vieren eten , toen we eraan kwamen wilden we gelijk omkeren. Het ziet er vervallen uit. Bij binnenkomst kregen we een tafeltje ook dit was vies en smoezelig en vet. Het eten viel niet tegen , maar geen culinair hoogstaand niveau. We kregen de rekening deze was buiten proposities , voor wat je krijgt het is geen aanrader we komen dus ook nooit meet daar terug.

Gegeten op 17 augustus 2016

Schrijf zelf een recensie over Murphy's Grill in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Murphy's Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.