a TripAdvisor company

foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 1 foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 2 foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 3 foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 4 foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 5 foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0162 436 743

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

ruud153

Via online reservering

Enigzins gedateerd interieur de steak was geweldig.
Aanrader voor de liefhebber van een steak en een avond je uit !
Goede keuze en een redelijk ruim assortiment qua voor, hoofd en na gerechten. Bediening mag wat vlotter.

Gegeten op 30 mei 2015

Noa334

Zeker aan te bevelen!

Gezellige, ongedwongen sfeer en prima eten. Behoorlijk uitgebreide kaart waarmee je voor een vriendenprijsje een uitstekende diner hebt samengesteld.

Erg vriendelijke bediening die ondanks de drukte van de zaterdagavond toch het aangename tempo tussen de gangen weet te vinden: niet al te lang wachten, maar beslist niet gehaast.

We komen zeker een keer een andere combinatie proberen!

Gegeten op 9 mei 2015

RoHa12

Via online reservering

Het eten was zoals altijd super! Het maakt eigenlijk niet uit wat je bestelt hier, het is gewoon altijd goed. De steak was heerlijk en de chicken wings smokey joe ook. Je krijgt ook altijd meer dan genoeg. De service was uitstekend en de stoelen zaten lekker. Al met al een hele goede avond. Murphy's Grill is zeker een aanrader.

Gegeten op 11 mei 2015

Karenchs

Via online reservering

Uistekende malse ossenhaas. Weinig groenten, maar bij Murhy's ga je vooral voor de steak! De bediening was matig. Vieze schorten, ongeïnteresseerd en weinig kennis van zaken. Jammer, want als de bediening beter geweest zou zijn zou ik dit restaurant zeker aanraden.

Gegeten op 28 april 2015

anetvanriet

Via online reservering

De spareribs zijn om te smullen. Goed gaar en met een heerlijke saus. Gezellige ambiance en prima bediening. Kortom een aanrader

Gegeten op 26 april 2015

shirley41

Via online reservering

Het eten was geweldig. Maar het was er erg donker en somber. Echt oud, beetje jammer. De bediening vroeg 3x hetzelfde en was 3x en andere.

Gegeten op 17 april 2015

sven38

Via online reservering

Zelden zo'n lekkere Steak gegeten als bij Murphy's. En ik heb er toch al heel wat gegeten tijdens mijn reizen over se wereld. De Ossenhaas was botermals en ook de Entrecote was super. Ook de bijgeleverde friet, groente en salade waren erg goed. Valt er dan helemaal niks op aan te merken? Ach, dat de bediening mijn kopje koffie is vergeten vergeef ik ze graag. Ze zien mij zeker terug!

Gegeten op 14 maart 2015

vraagtekentje

Via online reservering

Over laten halen door vriendin om hier nog een keer te eten omdat de biefstuk zo goed was. De ervaring t.o.v. de vorige keer was beduidend beter, we zaten niet onder zo'n felle tl-lamp en de bediening was alerter als de vorige keer. Ik had als voorgerecht de carpaccio welke een beetje smakeloos en muffig was. De sla die er als garnituur overheen lag was niet vers en bruin omrand, en er was geen dressing aan toegevoegd, dus het voorgerecht was niet voldoende. De ossenhaas heeft het gemiddelde voor het eten op een 7 gebracht, de rode huiswijn combinatie van Malbec en Merlot was lekker. Als dessert een ijsje met meloen en likeur welke Pisang Ambon bleek te zijn, was prima om mee af te sluiten.

Gegeten op 26 februari 2015

delange1

Via online reservering

Het eten was heerlijk.het was druk waardoor het bedienend personeel weinig tijd had om bestellingen op te nemen.had graag wat meer bier gedronken. Maar kreeg daar de kans niet voor.en toen mijn vriendin nog een speciale koffie wilde bestellen en 20 min met haar vingers omhoog zat ben ik naar voren gegaan heb afgerekend en met mijn vriendin vertrokken...

Gegeten op 14 februari 2015

PRSOnline

Om niet verzeild te raken in het carnavalsgedruis in de binnenstad, zijn we op Valentijnsdag maar weer eens op 'safe' gegaan en hebben we met zijn drietjes een hapje gegeten bij Murphy's.
Zoals bekend moet je niet afgaan op de ambiance en de uitstraling, maar van buitenaf kan je al genieten van de geur van gegrilld vlees.
Het was er behoorlijk druk en voor het eerst moesten we plaatsnemen in de zaal achterin het restaurant. Daar is de sfeer (nog) wat soberder dan in het voorste gedeelte. Ook was er constant sprake van een zware brom, wellicht een storing in de geluidsinstallatie??

Maar het eten was zoals gewoonlijk weer perfect. We kozen alle drie voor hetzelfde gerecht, Murphy's favorite combination van een stuk entrecote en een stuk ossenhaas.
Prima gegrilld en voorzien van voldoende bijgerechten in de vorm van een salade, frites, warme groenten en diverse sausjes, waaronder de huisgemaakte chimichurry.
De bediening was, zeker gezien de drukte. vlot en correct.

Minpuntjes blijven de prijs van een (overigens goed) glas wijn (€ 4,95), het iets te hard gebakken stokbrood en een dubbele espresso die het formaat heeft van een enkele espresso.
Maar dat mag de pret niet drukken, want het vlees, en de bereiding ervan, blijft van een uitzonderlijk goed niveau.

Gegeten op 14 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Murphy's Grill in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Murphy's Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.