Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0162 436 743

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

PRSOnline

In het kader van de AH spaaractie gegeten bij Murphy's Grill.
Het speciale keuzemenu dat hoort bij deze actie zit goed in elkaar. Voor € 33,50 en het tweede menu gratis is er voor elk wat wils.
Het voorgerecht Spicy Chicken Salad was inderdaad spicy. Voor mijn partner iets te spicy. De sojasaus dressing over de salade had, ook wat mij betreft, wat minder gemogen.
Het hoofdgerecht Rumpsteak was prima. Een flink stuk vlees dat, zoals gebruikelijk bij Murphy's, op de houtskoolgrill wordt klaargemaakt. De bijbehorende frites en salade waren prima. De warme (gestoomde??) groenten waren een beetje flauw van smaak.
Het nagerecht Murphy's Mix (vanille en aardbeienijs) was zeer smaakvol.

Kortom, bij Murphy's kun je prima eten....maar dat wisten we al.

Gegeten op 13 oktober 2014

ineke76

met het AH menu hier gegeten. Je had bijzonder weinig keuze van het menu en bovendien was dit aan de prijs. Als je de prijzen van de gemiddelde gerechten optelt kom je onder de kosten van het 3 gangen menu. Dan heb ik toch echt het idee dat ik opgelicht word.

Het eten was prima. Het hoofdgerecht (spare ribs en varkenshaas) echt geweldig. De service was echter duidelijk onder de maat en erg onprofessioneel. De serveerster was wel vriendelijk maar onzeker alsof het haar eerste avond was.

Van de 3 keuzes nagerecht was er 1 op. Toen ik om wat anders vroeg (geen ijs) haalde de dame haar schouders op en gaf een onverstaanbaar antwoord.

Advies: ga hier heen voor een lekker hoofdgerecht maar niet omdat het goedkoper is met de actie. Dan kom je bedrogen uit

Gegeten op 13 oktober 2014

berry18

Via online reservering

We waren verbaasd over de malsheid en het goede gegrilde vlees.
Ook de soep was heerlijk.
En alles lekker warm.
Complimenten

Gegeten op 5 oktober 2014

MarcusAurelius

Het restaurant is op een niet extreem aantrekkelijke locatie buiten het centrum gevestigd. Eenmaal binnen is de inrichting wat ouderwets, maar wel sfeervol. De stoelen zitten goed.

We hebben gebruik gemaakt van het menu in het kader van de iens-actie van Albert Heijn. Het voorgerecht was vrij groot, maar wel prima van smaak. De spicey chicken was wel aan de pittige kant. Het hoofdgerecht was de ster van de show. Het vlees is van uitmuntende kwaliteit. Je vindt dit vrijwel nergens beter. Vooral de ossenhaas is van een uitzonderlijk niveau. Het nagerecht was ver beneden het niveau van wat je bij een restaurant met deze prijzen mag verwachten.

De service was het minpunt van de avond. De bediening was vriendelijk, maar er werd een aantal keer een verkeerde bestelling gebracht (zoals bij het hoofdgerecht, en een paar keer bij drankjes). Dit kan gebeuren als het druk is. Maar nadat we aan hadden gegeven dat er een verkeerd gerecht was gebracht werd gezegd dat we dit toch echt hadden besteld en kwamen geen excuses. Dat is ongepast.

Samenvattend: Ga hier een keer heen. Neem alleen een hoofdgerecht en pak de ossenhaas. Dan zul je zeker niet teleur worden gesteld!

Gegeten op 28 september 2014

marjolein80

Via online reservering

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Murphy's Grill. Service is erg goed, omdat wij een 3 gangenmenu hadden, waar bij de voorgerechten geen vis tussen stond, toen ik erom vroeg werd dit meteen geregeld zonder extra kosten. Hoofdgerecht vlees erg goed van smaak en lekker mals. Wij komen hier gauw terug.

Gegeten op 20 september 2014

carin19

Via online reservering

Alles was heel erg pittig hoewel we best iets gewend zijn. De bediening liep langs elkaar heen. Als er iemand na lang wachten eindelijk eens het drinken opnam kwamde volgende om te vragen of we iets wilden drinken.
Op het hoofdgerecht erg lang moeten wachten want ze waren ons gewoon vergeten. Hier zien ze ons niet meer terug

Gegeten op 20 september 2014

tonnie616

Via online reservering

Vlees is superlekker. Soep is teveel met brood dus je hoeft geen mandje brood van te voren te bestelllen. Nagerecht was lekker maar niet zelf gemaakt en decoratief.

Gegeten op 17 september 2014

kfijneman

Via online reservering

Murphy's Grill is één van mijn favoriete restaurants. De steaks zijn uitmuntend, zo ontzettend mals. En de spareribs heb ik nooit beter gehad. Zelfs niet in het land van herkomst, de Verenigde Staten. Meestal ga ik voor vlees, maar ook de vis is erg goed. De zalm is heerlijk gekruid en lekker zacht. Murphy's biedt een goede service. De serveersters zijn vriendelijk en ze doen er alles aan om aan je voorkeuren te voldoen. Vaak mag je zelf kiezen aan welke tafel je wilt zetten. Het interieur is wat ouder, maar de muziek geeft toch een bepaalde sfeer die maakt dat je er op je gemak zit. Het eten wordt snel geserveerd, maar niet te snel, zodat je tussendoor even rustig kunt uitbuiken en kletsen met elkaar.

Als je bij Murphy's gaat eten zijn eigenlijk alle keuzes prima, maar mijn favorieten zijn: voorgerecht - de Smokey Joe's Chicken Wings, hoofdgerechten - de Rib Eye Steak, Fillet Steak, Spareribs zoet en Salmon Fillet, nagerechten - Chocolate Mousse Cake en Mango-Papaya Coupe.

Gegeten op 14 september 2014

Veravandongen

Via online reservering

Eten was wel goed, spare ribs heerlijk! Voorgerecht redelijk. We hadden het 3 gangen menu met de AH actie en het voor/na gerecht was wel een beetje alsof we kregen wat over was... Service oke. Bijgerechten tijdens hoofd perfect

Gegeten op 14 september 2014

kimkimhaaridee

Via online reservering

Het eten is top!!! Wij komen er regelmatig,eten is nog nooit tegengevallen.alleen t decor mag wel een opfris beurt hebben.

Gegeten op 13 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Murphy's Grill in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Murphy's Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.