• foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0162 436 743

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

shirley41

Via online reservering

Het eten was geweldig. Maar het was er erg donker en somber. Echt oud, beetje jammer. De bediening vroeg 3x hetzelfde en was 3x en andere.

Gegeten op 17 april 2015

sven38

Via online reservering

Zelden zo'n lekkere Steak gegeten als bij Murphy's. En ik heb er toch al heel wat gegeten tijdens mijn reizen over se wereld. De Ossenhaas was botermals en ook de Entrecote was super. Ook de bijgeleverde friet, groente en salade waren erg goed. Valt er dan helemaal niks op aan te merken? Ach, dat de bediening mijn kopje koffie is vergeten vergeef ik ze graag. Ze zien mij zeker terug!

Gegeten op 14 maart 2015

vraagtekentje

Via online reservering

Over laten halen door vriendin om hier nog een keer te eten omdat de biefstuk zo goed was. De ervaring t.o.v. de vorige keer was beduidend beter, we zaten niet onder zo'n felle tl-lamp en de bediening was alerter als de vorige keer. Ik had als voorgerecht de carpaccio welke een beetje smakeloos en muffig was. De sla die er als garnituur overheen lag was niet vers en bruin omrand, en er was geen dressing aan toegevoegd, dus het voorgerecht was niet voldoende. De ossenhaas heeft het gemiddelde voor het eten op een 7 gebracht, de rode huiswijn combinatie van Malbec en Merlot was lekker. Als dessert een ijsje met meloen en likeur welke Pisang Ambon bleek te zijn, was prima om mee af te sluiten.

Gegeten op 26 februari 2015

delange1

Via online reservering

Het eten was heerlijk.het was druk waardoor het bedienend personeel weinig tijd had om bestellingen op te nemen.had graag wat meer bier gedronken. Maar kreeg daar de kans niet voor.en toen mijn vriendin nog een speciale koffie wilde bestellen en 20 min met haar vingers omhoog zat ben ik naar voren gegaan heb afgerekend en met mijn vriendin vertrokken...

Gegeten op 14 februari 2015

PRSOnline

Om niet verzeild te raken in het carnavalsgedruis in de binnenstad, zijn we op Valentijnsdag maar weer eens op 'safe' gegaan en hebben we met zijn drietjes een hapje gegeten bij Murphy's.
Zoals bekend moet je niet afgaan op de ambiance en de uitstraling, maar van buitenaf kan je al genieten van de geur van gegrilld vlees.
Het was er behoorlijk druk en voor het eerst moesten we plaatsnemen in de zaal achterin het restaurant. Daar is de sfeer (nog) wat soberder dan in het voorste gedeelte. Ook was er constant sprake van een zware brom, wellicht een storing in de geluidsinstallatie??

Maar het eten was zoals gewoonlijk weer perfect. We kozen alle drie voor hetzelfde gerecht, Murphy's favorite combination van een stuk entrecote en een stuk ossenhaas.
Prima gegrilld en voorzien van voldoende bijgerechten in de vorm van een salade, frites, warme groenten en diverse sausjes, waaronder de huisgemaakte chimichurry.
De bediening was, zeker gezien de drukte. vlot en correct.

Minpuntjes blijven de prijs van een (overigens goed) glas wijn (€ 4,95), het iets te hard gebakken stokbrood en een dubbele espresso die het formaat heeft van een enkele espresso.
Maar dat mag de pret niet drukken, want het vlees, en de bereiding ervan, blijft van een uitzonderlijk goed niveau.

Gegeten op 14 februari 2015

heleen48

Via online reservering

Het eten was geweldig lekker, we hebben heerlijk gegeten met zijn vieren.
wij hadden carpaccio en een rundsteak en als toetje een dame blanche.
wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 31 januari 2015

marjolein87

Via online reservering

Het eten was zoals altijd heerlijk! Tegenwoordig is er een keuze menu, waardoor het wel voordeliger wordt. Jammer dat de wijn zo duur is, maar wel lekker! We aten ossehaas, heel erg lekker! De carpaccio was ook goed van smaak, een beetje droog.

Wat verder opviel was de geur: de afzuiger werkt niet helemaal perfect, dus trek niet je mooiste kleren aan die alleen gestoomd kunnen worden, want alles moet wel na afloop in de was.

Gegeten op 23 januari 2015

Marinum

Via online reservering

Prima gegeten in een gezellig druk restaurant. Zowel het vlees als de frieten waren voortreffelijk. Bediening, ondanks de drukte attent.

Gegeten op 10 januari 2015

meijboom

Via online reservering

De AH-spaarkaart bleek, bij het vrij aan willekeurige tafel plaatsnemen, bepalend voor het daarvoor speciaal gemaakte menu met keuze uit drie voor- en drie hoofd- en dessertgerechten.
Voldoende variatie en zakelijk vriendelijk ontvangen op een regenachtige donderdagavond begin januari met weinig andere gasten in het wat verouderd uitziende "Argentijnse restaurant".
Het voorgerecht met pittige kip op frisse salade was bij ons welkom en bovendien viel die prima voor mijn echtgenote een glas rode Merlot uit Argentinië was prima naast het water, voor mij een klassiek glas getapt bier dat voor herhaling vatbaar bleek.
Hoofdgerecht een prima gegrilde biefstuk met salade en groenten, voor mij spare ribs in ruim voldoende mate..natuurlijk spicy. Prima van smaak, niet te heet.
Dessert een beetje te eenvoudig dit vanilleijs slagroom en warme chocolade saus.
We werden in behoorlijk tempo op onze wenken bediend, heel beleefd en attent.
Helaas bleek de prijs in verhouding tot wat geboden is te hoog. Menuprijs 33,50 is ongeveer 30 % te hoog in verhouding tot decor, uitstraling huis, plaats, servies .. . Jammer, vooral als je ziet dat hier menu's bestaan die wel redelijk zijn.

Gegeten op 8 januari 2015

rob293

Via online reservering

Uitstekend gegeten, ook parkeren direct voor de deur. De tomatensoep was super gevuld en veel, heerlijk! Daarna lendebiefstuk, was mals en een enorme lap, precies goed doorbakken en goed gekruid. Groente was koud en simpel, frietjes lekker. Probeer de hangop ook (als je nog ruimte hebt), heerlijk romig. Kortom: heel veel eten en erg lekker. Wijn ook goed maar wel prijzig (€ 4,75 per glas). Bediening was heel vriendelijk en goed bedoeld maar niet zo professioneel. Je kunt zo in de keuken kijken (open keuken). Je krijgt dan de indruk van een gooi- en smijttent maar dat zou tekort doen aan de gehele beleving. Zeker een aanrader om er nog een keer te gaan eten.

Gegeten op 6 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Murphy's Grill in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Murphy's Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.