Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Murphy's Grill in Oosterhout - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0162 436 743

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Veravandongen

Via online reservering

Eten was wel goed, spare ribs heerlijk! Voorgerecht redelijk. We hadden het 3 gangen menu met de AH actie en het voor/na gerecht was wel een beetje alsof we kregen wat over was... Service oke. Bijgerechten tijdens hoofd perfect

Gegeten op 14 september 2014

Relvy

Via online reservering

Ik had vaak gehoord over de goede kwaliteit van het eten, dus wilde eindelijk eens de proef op de som nemen.

Over de ambiance: Het restaurant is er al vele jaren gevestigd en zo ziet het er van buiten èn van binnen ook uit. Het heeft echt een flinke opknapbeurt nodig zodat het weer wat frisser oogt.
Service: Het personeel is erg vriendelijk, maar erg jong en onervaren waardoor ze af en toe nog wat onhandig zijn in de bediening.
Eten: Prima maar op het vlees na, zeker niet van hoogstaande kwaliteit. Het vlees is perfect. Lekker mals, niet aangebrand en goed van smaak. De bijgerechten, zoals frietjes en groenten zijn lekker maar erg simpel.

Ik kon gebruik maken van de spaaractie van Albert Heyn, waarbij met een volle spaarkaart het 2de 3-gangenmenu gratis was. Nu was ik voor 2 personen € 49,00 kwijt. (Incl. 2 drankjes p.p. en koffie na)
Dat vind ik een prima prijs, maar als ik bedenk dat ik zonder kortingsactie nog € 33,50 extra had moeten betalen vind ik dat echt teveel in verhouding tot de kwaliteit.

Gegeten op 12 september 2014

Flappy

Gisteren hier gegeten met de AH spaaractie. Het interieur van de zaak is zwaar verouderd en weinig sfeervol. De zitting van de stoelen was versleten, waardoor je er ver inzakte (met veel hilariteit tot gevolg, dat wel) en je te laag aan tafel zat. De bediening was vriendelijk, maar niet erg bekwaam.
De salade met gekruide kipreepjes was wel erg gekruid naar onze smaak, de tomatensoep was lekker maar de hele kom was (voor mij) vrij veel.
De ossenhaas en de frietjes waren erg lekker! De garnering viel wat tegen.
Er was geen hangop, 'want het bedrijf was gesloten' (?!), dus we hadden de keuze uit ijs of ijs. Het dessert was smakelijk, maar erg eenvoudig.
Na 1,5 uur waren stonden we weer buiten.
We hebben een gezellige avond gehad, maar we zullen hier niet snel meer terugkomen helaas.

Gegeten op 12 september 2014

gagcam

Via online reservering

Welk gerecht is aan te raden: ik ben een visliefhebster, maar bij Murphy's ga ik altijd voor mijn favoriete gerecht DE OSSENHAAS medium doorbakken. Zo mals, zacht, sappig, goed van smaak! Toppie. En de pofaardappel met kruidenboter. Mmmmm! Met de gemengde salade en gemengde groente een gezonde maaltijd.
Service: vlot, gastvrij, attent. Prachtig om de chef-kok in de open keuken bezig te zien.
Wat hebben jullie het binnen mooi opgeknapt (gemoedelijk. Goed om met het gezin of zakenrelaties lekker te smullen, want ze hebben nog zoveel meer heerlijk vlees. Voor ieder wat wils, zelfs vegetariërs worden verwend).

Gegeten op 7 september 2014

ingrid134

Via online reservering

Het restaurant serveert super biefstuk en spareribs. Zo lekker heb ik ze nog nooit gegeten. Erbij zit salade en friet. Dat is basis, maar het vlees heeft niet meer nodig.
De bediening is voorkomend en werkt erg hard.

Gegeten op 6 september 2014

peter332

Via online reservering

we hebben echt genoten, lekker soepje vooraf, goed stukje vlees lekker mals goed gekruid en een lekker ijsje na primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Gegeten op 1 september 2014

MarvanWan

Via online reservering

Murphy's is het beste Argentijnse Steak/Grill House in Brabant! Wij komen er al jaren en elke keer weer eten wij er onze vingers bij op (bij wijze van spreken dan..!). Wij komen speciaal voor de ossenhaas; perfect stukje vlees en al jaren dezelfde sublieme kwaliteit!
De service is over het algemeen genomen uitstekend, hier en daar laat men een steekje vallen, maar dat is menselijk.

Gegeten op 30 augustus 2014

nicky16

Via online reservering

het duurde erg lang voordat we uberhaupt de vraag kregen of we drinken kregen maar het was wel heel erg lekker en het ijs was ook op dus dat was wel jammer we hebben daarvoor wel vervanging gekregen

Gegeten op 24 augustus 2014

loes22

Wij hebben al een paar keer eerder gegeten bij Murphy's en het is altijd goed bevallen. Deze keer ben ik minder enthousiast. Toen we binnenkwamen zagen we al dat het hele restaurant vol zat, het personeel had het dus erg druk. Nadat we konden gaan zitten hebben ze ons drinken opgenomen en gevraagd of we stokbrood wilden. Na 10 minuten kwam er weer iemand drinken opnemen. Na nog eens 10 minuten werd ons drinken gebracht, na nog eens 10 minuten het stokbrood. Dit moet toch wel beter kunnen. Het hoofdgerecht was er redelijk snel maar toen wij om een vork vroegen omdat ze die hadden meegenomen duurde het weer zo verschrikkelijk lang dat ik zelf maar een vork ben gaan halen uit de bestekbak die daar lag. Het vlees is echt heel lekker, daarvoor zouden we zo terugkomen. Maar het is wel een totaalplaatje. Met zijn 3en moesten we 100 euro afrekenen, dit is een fors bedrag, en ik moet zeggen dat ik het qua prijs/kwaliteit niet waard vond. De service is ver beneden de maat, het personeel weet echt niet wat ze aan het doen zijn. Als die nou eens wat gaan bijleren, dan zou ik het restaurant echt aanraden. Nou besteed ik mijn geld liever ergens anders.

Gegeten op 24 augustus 2014

Sylviaverkooijen

Via online reservering

Wij hebben al heel vaak bij Murphy's gegeten, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. Bij binnenkomst vroegen ze of we van de Albert Heijn waren. We antwoorden ja en we werden achterin de zaak gezet waar naar alle waarschijnlijkheid alle actie mensen werden neergezet. De tafels en decor zo ontzettend verouderd, het mandje met stokbrood was helemaal kapot, de borden leken wel van de camping en personeel wist helemaal niks van de actie. Het voorgerecht was erg slecht er zat zand in de sla!!! Ze vertelde dat ze niet wisten hoe het kwam het kwam tenslotte uit een zakje. Mijn vriend had een paar vleugeltje op zijn bord gekregen zonder garnering. Op een heel verouderd bord.
Het hoofdgerecht was lekker zoals altijd de ossenhaas is heerlijk. Nagerecht ook heel simpel en somber. Uiteindelijk moesten we nog 89 euro betalen. Erg veel geld voor zo'n matig slechte maaltijd.

Gegeten op 16 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Murphy's Grill in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Murphy's Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.