Jan343
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met het hele gezin, 6 personen, bij Murhpy's Grill gegeten.
We hebben allemaal het menu gekozen maar verschillende gerechten. Het vlees was geweldig klaargemaakt, eigenlijk geen sausje bij nodig. De aanbevolen bijpassende Argentijnse wijn was ook top. Prima bediening. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe om te eten.

Gegeten op 15 maart 2014

PRSOnline
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier al vaker gegeten en weten dat de ambiance niet super is.
Maar het eten en de bediening zijn goed. Op het moment dat je een lekker stuk vlees van de houtskoolgrill opgediend krijgt, vergeet je de ambiance meteen.
De bijgerechten zijn goed van formaat, maar de gegrilde maïskolf is te soppig en wat klef.

Kortom, voor een goed stuk vlees ben je hier zeker aan het goede adres.

Gegeten op 2 november 2013

Beemer01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Daar de recensies overwegend positief waren, zijn we hier tijdens de herfstvakantie met twee kinderen van 7 jaar oud gaan eten. Het vlees is inderdaad datgene waar je voor naar dit restaurant gaat. Erg mals en smaakvol. Helaas waren de bijgerechten (salade, groenten, frietjes) onder de maat. De prijs is dat echter niet. Kindermenu bestaand uit twee worstjes en frietjes met een kinderijsje is met 14,50 euro echt te prijzig. Het mandje met brood en kruidenboter waarom je niet gevraagd had blijkt ineens een minder mooi gebaar als het daarna zomaar voor 3,75 euro op de rekening prijkt. Twee hoofdgerechten, twee kindermenu's en twee consumpties p.p. komt dan op bijna 100,-- euro. Neem daarbij het gedateerde eetcafe-decor en ondanks de vriendelijke bediening ga je enigszins teleurgesteld weg. Vlees is top, maar prijs-kwaliteit verhouding is niet in orde.

Gegeten op 17 oktober 2013

Smaakmening
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen week bij Murphy's gegeten en ben niet zo lovend als de andere gasten. Via iens hier terecht gekomen en dan merk je dat de internet indruk niet altijd klopt.

Het decor is erg gedateerd en geeft je bijna het gevoel dat je in een bruin café binnen komt. Maar goed over smaak voor inrichting valt niet te twisten, je komt er om te eten.

De bediening is vlot en to the point...iets wat ik erg prettig vindt. Op de wijn kaart staan verschillende wijnen en onze keuze viel op een heerlijke merlot, niet goedkoop maar wel erg lekker. Zonder te vragen een karafje water erbij...prima dus.

Het brood met kruidenboter vooraf viel gelijk tegen...de boter erg flauw maar nog veel erger , het brood leek te zijn opgepiept. Daardoor te hard en te droog. Ook viel mij op dat er meer kontjes in het mandje lagen dan gewoon brood...

De voorgerechten: Escargots en spareribs. De escargots worden geserveerd in een klein schaaltje en niet in de huizen. Dit gebeurd natuurlijk wel vaker maar het oogt toch minder. De smaak was er niet of nauwelijks...blijkbaar dezelfde flauwe kruidenboter gebruikt. Ook de gratiëring met kaas was er niet of nauwelijks en dat maakte de slakken tot een flauwe hap.

De sparribes waren wel op smaak ...maar sommige stukken verbrand. Wat verder opviel is dat de opmaak van het boord echt nergens op lijkt. Wat rode ui en een tomaatje is geen garnituur!

Het hoofdgerecht bestond bij ons natuurlijk uit vlees...entrecote en sirloin steak met gambas (surf & Turf). De bijgerechten worden geserveerd op een schaal, frites, salade en groente. Daarnaast drie schaaltjes met sausen, peper, champignon en mayonaise. De groente bestond uit boontjes en waren weinig inspireren en de frites was lekker maar niet bijzonder.

Het vlees was inderdaad geweldig goed, medium klaar gemaakt en lekker mals.

Omdat het vlees goed is heb ik zonder te veel morren afgerekend maar je mag toch op zijn minst verwachten dat simpele zaken als brood en kruidenboter, slakken en spareribs fatsoenlijk worden klaar gemaakt.

Denk dat het een echte topper zou kunnen zijn als ze net iets meer aandacht besteden aan andere zaken dan alleen het vlees.

Voor nu alles net voldoende.

Gegeten op 2 september 2013

sabrina1988
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de echte vleesliefhebber is dit het restaurant waar je moet zijn. Het interieur is niet geweldig, maar wel ontzettend gezellig. Hier weten ze hoe ze vlees moeten bereiden met een echte grillsmaak. De bediening is ontzettend gastvrij en behulpzaam. Hier ben ik al vaak geweest en zal ook zeker vaker terugkomen

Gegeten op 5 juni 2013

Elebia
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op doorreis Antwerpen Den Helder op internet deze steakhouse gevonden. Wij hebben zeker geen spijt dat wij hier zijn gestopt.
Het eten is echt aan te raden. Ook de bediening (Gilainie) heeft ons op een zeer nette prettige wijze geholpen.wij gaan zeker in de toekomst hier vaker genieten van een op houtskool gegrilde steak.prijs kwaliteit goed.

Gegeten op 5 februari 2013

barry8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als je ambiance belangrijk vindt, ben je hier aan het verkeerde adres. Decor is duidelijk gedateerd en niet meer van deze tijd. Kom je echter voor een ongekend goed stuk vlees, dan is dit 'the place to be'. Ik heb héél wat steakhouses bezocht (nationaal en internationaal), maar deze staat qua smaak echt duidelijk in de hoog op het lijstje. Het vlees wordt op een échte met houtskool gestookte grill bereid en dat proef je. Botermals en vol van smaak!! Aanrader!!

Gegeten op 27 januari 2013

Jor1964
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was werkelijk waar voortreffelijk. Voor het eerst Wagyu gegeten en dat smaakte echt geweldig, mede door het feit dat het zo goed bereid was. Niks geen poespas maar gewoon waar voor je geld! Inrichting voelt enigszins gedateerd aan maar daar proef je niks van! Aanrader!

patricia25
  • Recensies in de laatste twee jaar

je kunt er lekker eten voor een betaalbare prijs
service is goedhet eten des te lekerder
komen al heel lang en nog steeds is het goed

arnaud1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wegens afwezigheid van mijn vrouw maar eens uit mijn werk hier wezen eten met een collega. We hebben alleen een hoofdgerecht genomen.
Pikante King Ribs: Smaakte erg lekker. En eindelijk ook eens echt pikant!
Argentijnse steak: Boterzacht. Smolt op de tong...

De garnering is wat simpel, (bakje sla, bakje gemixte diepvriesgroente en "Vlaamse" frieten), maar voldoet.

Ergo: Prime gegeten voor het geld.

Wel is de inrichting een beetje aan vernieuwing toe... en een iets persoonlijkere bediening zou ook wel mogen.

Gegeten op 16 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Murphy's Grill in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Murphy's Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!