• foto's van De Kloosterkeuken in Haarlem - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 533 88 85

Bourgondische ambiance

Deze historische locatie in een van de oudste stukjes van Haarlem deed in de 15e eeuw dienst als gastenhuis voor de arme lieden. Nu koken ze op hoog niveau: Frans georiënteerde gerechten bereid met verse seizoensproducten. De studenten van de horecavakopleiding in de bediening zorgen voor een vrolijke stemming in het restaurant.

dstolker

Via online reservering

Altijd weer verrassende gerechten, uitstekende service en een prachtige locatie, sfeervol gedecoreerd. Keep up the good work!

Gegeten op 6 februari 2015

Tim-87

Als vegetariër uit eten gaan is altijd een uitdaging. Zo ook hier. Hoewel er vergeleken met andere restaurants "ruim" keuze was (2 vega voor- en 2 vega hoofdgerechten), vond ik de gerechten zelf toch tegenvallen. Een goed vega gerecht vraagt toch iets meer dan alleen leuke groente bij elkaar op een bord leggen. Ik miste een goede eiwitvervanger en ook wat aardappels of een goede graan erbij had niet misstaan. Daarnaast vond ik de hoeveelheden sowieso wat aan de kleine kant, waardoor ik nog met trek naar huis ging.
Los daarvan was het een leuke plek om te zitten, het restaurant is er sfeervol en de bediening is erg aardig. 't Duurt soms wel wat lang voordat je geholpen wordt, maar dat vind ik zelf nooit zo'n probleem.

Gegeten op 4 februari 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Beste Tim-87
Bedankt voor je recensie. Vegetarisch koken vergt nog enige inspanning van ons, maar we waarderen je kritiek en nemen deze graag aan. Voor de volgende kaart gaan we hier zeker naar kijken.
Groet, de Kloosterkeuken

jan-hein2

Met een groot gezelschap van de CCU van het Spaarne ziekenhuis ter gelegenheid van mijn afscheid hebben we hier heerlijk gegeten. De keuze was ruim, de bediening prima en de locatie gezellig.
Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 29 januari 2015

vanderbij

Via online reservering

Heerlijk gegeten, prima kaart en zeer scherp geprijst.
Moeten nog een keer terug voor de andere gerechten op de kaart.
Binnenkomst gebouw doet beetje vreemd aan, niet het gevoel dat je een restaurant in loopt. Maar eenmaal binnen in restaurant: ERG GEZELLIG.
Bediening zeer vriendelijk

Gegeten op 14 januari 2015

vanSteenis

Via online reservering

De lamsnek was overheerlijk. Prijs/kwaliteit verhouding is geweldig. Kloosterrollade, eend en gepekelde kalfsmuis waren ook allemaal heerlijk. Jammer dat we dit restaurant pas ontdekken vlak voor onze verhuizing naar Brabant!

Gegeten op 8 januari 2015

bernd7

Via online reservering

Je komt binnen in een ongedwongen sfeer en voelt je meteen welkom door het vriendelijke personeel. Die houding verandert ook niet. Zeer betrokken, netjes en goed georganiseerd. Eten was uitstekend en mooi opgemaakt. Er is zoveel moois te zien binnen, hele sfeervolle entourage. Dit restaurant gaat ons zeker weer zien!

Gegeten op 9 januari 2015

Ruudvero

Wat een verrassing deze historische locatie ! We aten hier met een grote groep, waarvoor het volledige restaurant was gereserveerd. Wetende dat het personeel bestond uit herintredende jongeren, was het eten en de bediening uitstekend.

Gegeten op 22 november 2014

VanNatascha

Via online reservering

Afgelopen donderdag met twee vriendinnen voor het eerst bij de Kloosterkeuken gegeten. Verscholen in een straatje net buiten het centrum. Bij de entree kregen we het een beetje benauwd, we dachten dat we een buurthuis of school binnenkwamen. Maar wat een geweldige verrassing stond ons te wachten toen we het restaurant betraden. Zo warm en sfeervol ingericht. Fantastisch. Het eten was zonder meer goed en de bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Al met al hebben wij een heerlijke avond gehad en we komen hier zeker terug!

Gegeten op 27 november 2014

wilma97

Via online reservering

Mijn vriendin en ik hebben afgelopen woensdag gegeten bij de Kloosterkeuken. Hoewel we onmiddellijk bij binnenkomst (6 uur) meldden dat we om half 8 weg moesten, moesten we om 10 over 7 manen om het hoofdgerecht geserveerd te krijgen ( na een amuse en een voorgerecht). Wat gehaast gegeten. Ook de rekening waar we om 10 over half 8 om vroegen, kregen we niet vlot.
Wat me verder dwars zit, is dat we voor een voorgerecht plus hoofdgerecht meer moesten betalen dan voor een driegangen menu. De service laat dus duidelijk te wensen over.

Gegeten op 19 november 2014

hans310

Via online reservering

Een heerlijke amuse vooraf, zalm met broccoli mousse, Daarna een heerlijk voorgerecht: Salade “gésiers de canard” met uitgebakken spekjes, cherry tomaatjes, cornichons en een Franse dressing.en als hoofdgerecht een waanzinnig goede Herterugfilet geserveerd met een knolselderij-pruimen taartje, pommes amandel en een chocoladesaus. Kaasplankje toe en een hele goede espresso. Echt heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. AANRADER!!!!!!!

Gegeten op 19 november 2014

Schrijf zelf een recensie over De Kloosterkeuken in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over De Kloosterkeuken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.