a TripAdvisor company

foto's van De Kloosterkeuken in Haarlem - 1 foto's van De Kloosterkeuken in Haarlem - 2 foto's van De Kloosterkeuken in Haarlem - 3 foto's van De Kloosterkeuken in Haarlem - 4 foto's van De Kloosterkeuken in Haarlem - 5 foto's van De Kloosterkeuken in Haarlem - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 533 88 85

Bourgondische ambiance

Deze historische locatie in een van de oudste stukjes van Haarlem deed in de 15e eeuw dienst als gastenhuis voor de arme lieden. Nu koken ze op hoog niveau: Frans georiënteerde gerechten bereid met verse seizoensproducten. De studenten van de horecavakopleiding in de bediening zorgen voor een vrolijke stemming in het restaurant.

ronald.gerritsen

Via online reservering

Wij hebben heerlijk van het aspergemenu genoten. Helemaal top als altijd in het gezellige voormalige klooster. Haarlem heeft veel restaurants, maar bij de Kloosterkeuken moet je toch regelmatig langs gaan.

Gegeten op 19 mei 2016

proever21

Via online reservering

Ben hier al een aantal keer geweest. Als je binnenkomt via het pleintje, vraag je je even af of je wel goed zit, maar eenmaal de ingang en de juiste deur gevonden, kom je in een zeer oud en sfeervol restaurant. Omdat het een leerbedrijf is, wordt er heus wel eens wat vergeten, maar de jongeren die er werken zijn over het algemeen zeer gemotiveerd en vriendelijk en worden duidelijk goed en rustig begeleid.. en dat maakt het alleen maar extra leuk om hier te eten. Bovendien is de prijs-kwaliteit echt super. Door de relatief lage menuprijs word je gestimuleerd voor 3 gangen te kizen.. waardoor de jongeren zoveel mogelijk gerechten kunnen (leren) maken. Lekkere wijnen en zelfgestookte (!) likeuren ook.

Gegeten op 19 mei 2016

rjhoff

Via online reservering

Onze dochter is vegetarisch, toen wij een amuse van het huis kregen aangeboden was er direct al rekening mee gehouden dat zij dus vegetarisch is, echt heel attent, verder hebben wij allemaal heerlijk gegeten

Gegeten op 13 mei 2016

bennym

dinsdag10 mei in de kloosterkeuken gegeten voor het eerst, maar als het aan ons ligt komen we
graag nog een keer terug, het eten was top, en de bediening was top, alom een leuke lokatie om een keer uit eten te gaan,
groeten uit gouda fam. meulman

Gegeten op 10 mei 2016

margrietv.herk

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten in de tuin van de kloosterkeuken. Een attente, vriendelijke en vlotte bediening, speciale aandacht voor onze jarige dochter bij het dessert (felicitatie met chocolade op haar bord geschreven: leuk!) en dat alles voor een vriendelijke prijs! Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 11 mei 2016

Mario di Salvatore

Via online reservering

3 gangen voor minder dan 25 euro. Alles even smaakvol. Vooraf grote garnalen met aspergesalade. Heerlijk zoetzure dressing. Hoofdgerecht kalfslende met zelfgemaakte aardappelkroketjes. Daarbij bloemkool op 2 manieren. Ook al zo lekker. Afsluiting was een goddelijke tiramisu. Bediening door zeer enthousiaste leerlingen is zo leuk en ongedwongen. Een echte aanrader!

Gegeten op 26 april 2016

Esther-Bart

Via online reservering

Lekker gegeten, veel aparte gerechten oa het vegetarisch taartje van pompoenpannekoekjes en de "Paddo cake" zoals de bediening het aankondigde. Ik ben er niet 'high' van geworden, maar smaakte prima. Beiden vega-gerechten mochten wel iets meer 'bite' hebben. Ook de visgerechten waren heel smakelijk. De parfait van gezouten karamel was erg lekker, wat niet zo mierzoet en zeer apart.
De inrichting is heel knus en in stijl ingericht met Mariabeeldjes e.d. De bediening is in opleiding, en dat is af en toe te merken. Maar juist wel leuk, mijn vriend vond het oa wel grappig om eens als eerste ingeschonken te worden, wat overigens verder zeer volleerd werd gedaan. En als er eens iets mis gaat, dan is er de professionele leiding om het glad te trekken. Al met al een hele leuke ervaring, en we komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 12 april 2016

sybhoornstra

Gegeten op 30 maart 2016

corry-smit

Via online reservering

het was weer een feest om hier te eten met een zeer vriendelijke en goede bediening
mijn voorgerecht was een heerlijke lasagne met mosselen en het hoofdgerecht de heerlijke skrei

Gegeten op 15 april 2016

Tasty

Met 10 personen gegeten, meestal moet je dan een menu nemen, maar hier kun je gewoon a la carte bestellen, echt heel fijn. Hele sfeervolle locatie, stamt al uit de 15de eeuw! Eten is echt prima, zeker voor de prijs, 3 gangen voor 25 euro. En wat helemaal geweldig is dat hier mensen worden opgeleid die niet helemaal passen in het reguliere onderwijs. Niets van te merken, wij hadden 3 super lieve dames die heel erg hun best deden om ons op ons wenken te bedienden. Wij hebben een heerlijk avond gehad, ik raad het zeker aan!

Gegeten op 14 april 2016

Schrijf zelf een recensie over De Kloosterkeuken in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over De Kloosterkeuken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.