Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van De Kloosterkeuken in Haarlem - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 533 88 85

Bourgondische ambiance

Deze historische locatie in een van de oudste stukjes van Haarlem deed in de 15e eeuw dienst als gastenhuis voor de arme lieden. Nu koken ze op hoog niveau: Frans georiënteerde gerechten bereid met verse seizoensproducten. De studenten van de horecavakopleiding in de bediening zorgen voor een vrolijke stemming in het restaurant.

Ruudvero

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Wat een verrassing deze historische locatie ! We aten hier met een grote groep, waarvoor het volledige restaurant was gereserveerd. Wetende dat het personeel bestond uit herintredende jongeren, was het eten en de bediening uitstekend.

Gegeten op 22 november 2014

VanNatascha

Via online reservering

Afgelopen donderdag met twee vriendinnen voor het eerst bij de Kloosterkeuken gegeten. Verscholen in een straatje net buiten het centrum. Bij de entree kregen we het een beetje benauwd, we dachten dat we een buurthuis of school binnenkwamen. Maar wat een geweldige verrassing stond ons te wachten toen we het restaurant betraden. Zo warm en sfeervol ingericht. Fantastisch. Het eten was zonder meer goed en de bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Al met al hebben wij een heerlijke avond gehad en we komen hier zeker terug!

Gegeten op 27 november 2014

wilma97

Via online reservering

Mijn vriendin en ik hebben afgelopen woensdag gegeten bij de Kloosterkeuken. Hoewel we onmiddellijk bij binnenkomst (6 uur) meldden dat we om half 8 weg moesten, moesten we om 10 over 7 manen om het hoofdgerecht geserveerd te krijgen ( na een amuse en een voorgerecht). Wat gehaast gegeten. Ook de rekening waar we om 10 over half 8 om vroegen, kregen we niet vlot.
Wat me verder dwars zit, is dat we voor een voorgerecht plus hoofdgerecht meer moesten betalen dan voor een driegangen menu. De service laat dus duidelijk te wensen over.

Gegeten op 19 november 2014

hans310

Via online reservering

Een heerlijke amuse vooraf, zalm met broccoli mousse, Daarna een heerlijk voorgerecht: Salade “gésiers de canard” met uitgebakken spekjes, cherry tomaatjes, cornichons en een Franse dressing.en als hoofdgerecht een waanzinnig goede Herterugfilet geserveerd met een knolselderij-pruimen taartje, pommes amandel en een chocoladesaus. Kaasplankje toe en een hele goede espresso. Echt heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. AANRADER!!!!!!!

Gegeten op 19 november 2014

RobinaM

Via online reservering

Super leuk rstaurantje, met een mooi concept. Je steunt ook meteen een goed doel als je hier gaat eten. eten is echt heerlijk, bediening super!
Prijs is ook goed, 24,95 voor een 3 gangen menu.

Gegeten op 12 november 2014

marjolijn23

Via online reservering

we hebben super lekker en origineel gegeten. echt lekker volgens het seizoen en ook voor de vega's was er keus. Zelfs de amuze werd speciaal vega gemaakt. Super service en dat voor die lage prijs. onze complimenten!

sandra216

Via online reservering

Heerlijk gegeten met een groep van 10. Vriendelijke bediening, timing gerechten prima, perfect eten. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

topski

Wat een heerlijke keuken, de Kloosterkeuken!!! Net even over het Spaarne, vanuit centrum 3 minuten lopen in een oud gebouw, waarvan de historie mooi beschreven staat in de menukaart.
Ontvangst erg hartelijk, zeer correcte, attente, kundige en jonge bediening. Menig restaurant kan hier een voorbeeld aan nemen!
Snel werden wij voorzien van een heerlijk glas wijn.
Voorgerecht een plaatje op het bord, net als het hoofdgerecht, rode poon met superlekkere, beetgare groenten en polenta.
Ook het dessert, ik had zelf een pompoentaartje, zag er prachtig uit en smaakte dienovereenkomstig.
Wij hebben genoten van de eerste keer in de Kloosterkeuken en gaan zeker doorvertellen en nogmaals aanschuiven.
Het decor voelt als een warme huiskamer, bijzonder ingericht en wij voelden ons zeer op ons gemak!
Decor voor mij niet goed te beschrijven, zelf gaan kijken, meemaken en proeven is het beste!
Tip!

michelle22

Via online reservering

Heerlijk eten voor een schappelijke prijs in een prachtige omgeving. Leuke jongelui in de bediening die weten hoe het hoort.

Gegeten op 11 november 2014

Anna-Belle

Altijd op zoek naar iets anders,kwam ik op internet de kloosterkeuken tegen.
Het concept:een leerkeuken voor jongeren!
Bij binnenkomst stap je in een totaal andere wereld en het lijkt wel of je in een romantisch restaurant in het buitenland zit!
Een verrassend menu met voldoende keuze,ik begon met de huisgemaakte loempia van eend,taugé en bosui.mooi gepresenteerd!Daarna Albacore tonijn (MSC)met zelfgesneden frieten en overheerlijke zelfgemaakte mayonaise! Als dessert een witte chocolademousse met advocaat,als enige minpuntje was,dat die te klein was maar zo lekker dat ik er wel twee op kon!Leuk concept om te zien hoe de jongeren hier een kans krijgen en opbloeien met daarnaast heerlijk eten voor een leuk avondje uit!

Gegeten op 30 september 2014

Schrijf zelf een recensie over De Kloosterkeuken in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over De Kloosterkeuken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.