Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Grand Café Public in Zwolle - 1

2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 038 422 66 00
  2. www.grandcafepublic.nl

mrudolf

Redelijk tot goede salade geitenkaas gegeten in dit restaurant. Dressing iets te dominant. Lekker eenvoudig huiswijntje erbij. Stampvol op zondag rond het middaguur. Stoelen zijn een beetje doorgezakt. Gezellige sfeer in dit restaurant.

Turkeystick

Met twee vrienden hier snel gegeten, voor we naar een feest hier ter plaatse gingen.

2x rundersate (saus apart in bakje van 't vlees; was goed). Frieten lekker, maar saladeportie beetje aan de karige kant.
Bediening vriendelijk en vlot.
Totale kaart niet uitgebreid, maar voor elk wat wils (sate, vis, vegetarisch, vlees).

Punten van aandacht: toilet is bovenaan de trap (niet echt gunstig voor mensen, die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten) en de keuken zit er vlak naast.
Ik zou 't toilet toch beneden laten uithakken, indien mogelijk.
Tafels ook beetje aan labiele kant; zodra je er op leunt, gaat ie (gebeurde ook bij een mevrouw, die lichter dan ik was).
Wellicht iets aan de pootconstructie laten doen (verzwaring).

Gegeten op 18 oktober 2014

bart149

geweldig gegeten beenham heerlijk en veel
personeel was top
echt een aan rader om heen te gaan
de vis is ook een aan rader volgens mijn vrouw

Gegeten op 19 augustus 2014

skoets

Met mooi weer zitten in de kloostertuin is natuurlijk erg fijn. Ondanks dat ik hier al 2x eerder had gegeten en het tegen was gevallen ben ik toch gezwicht voor de andere gasten (want we kunnen er zo mooi buiten zitten...., heb nu ook andere terrassen buiten ontdekt). De bediening deed quasi geïnteresseerd naar de gasten. Kwamen ook nog met de verkeerde gerechten naar de tafel. De beenham lag als een grote homp op het bord en was taai. Al met al kwam het geheel erg slordig en ongeïnteresseerd over. 3x is scheepsrecht. Ik kom hier niet weer om te eten. Voor op het terras bij public is het derhalve wel weer goed toeven. Daarbij toch maar weer de toevoeging dat er wel eens gekeken zou mogen worden naar de motivatie van het personeel. Het lijkt voor velen wel een verplicht nummertje en dat stralen ze ook uit.

Gegeten op 23 juli 2014

rob40

Het komt niet vaak voor dat ik een stuk vlees - Tournedos in dit geval - terug moet sturen omdat het absoluut niet aan de verwachtingen - niet medium maar volledig doorbakken en dus taai - voldoet. Het is me nog nooit eerder gebeurd dat ik eigenlijk ook het vervangende stuk vlees - dit maal zo rauw dat het in de kern nog vrijwel helemaal koud was - terug zou moeten sturen. Omdat mijn tafelgenoten toen ik de tweede Tournedos geserveerd kreeg hun hoofdgerechten - waar overigens niks mis mee was - zo'n beetje op hadden, heb ik besloten de bijna rauwe variant maar op te eten, anders zou het diner voor iedereen echt verziekt zijn geweest. Het was niet eens druk, een gewone doordeweekse woensdagavond, dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Mijn conclusie is dat ik hier voorlopig niet meer terugkom. Jammer...

Gegeten op 11 juni 2014

ptouw

Achter in de tuin, wat een ambiance. Prima bediening, ribeye super mals, en dan het hemels genot, was echt hemels. Ook lekkere wijn.

Gegeten op 7 juni 2014

stephanie28

Nou na al die negatieve reacties is het weer tijd voor een positieve!
Eerst twijfelden we of we nou hier wel moesten gaan eten wat de recensies betreft.
Maar hierbij wil ik even mededelen dat mijn vriend en ik afgelopen zondag hier heerlijk hebben gegeten. Uiteraard gingen we voor de spareribs aangezien die door anderen aanbevolen werden. Nou ze vallen echt van het bot! En daarvoor kwamen we ook. We hebben heerlijk gezeten, leuke live band erbij en bediening was ook goed. Zelf werk ik ook in een restaurant en zie wel eens recensies op internet staan waarvan een deel niet klopt, aangezien ik die dag zelf aanwezig was en nog wel eens zelf die gasten geholpen heb ook. Daarom wil ik iedereen adviseren om niet altijd alle recensies te geloven. Vaak worden alleen de negatieve recensies erop gezet, en worden de goede recensies niet geschreven. Maar hierbij een goede recensie!

Gegeten op 16 maart 2014

MoiraLK

Lunch bij Public was een succes! De bediening was erg vriendelijk en snel. Het eten werd ook snel gebracht. Tomatensoep vers, smaakvol en goede temperatuur, geitenkaastosti op bruin brood (!), niet te droog en vullend.

LaurensB

Diner was vlak qua smaak, kleine porties maar op zich prima eetbaar. De Schol was gaar en mals maar de frites en saus matig.
De bediening was slecht, niet oplettend en laks. Na het voorafje, brood dat te hard en droog was met een drietal bakjes tapenade/boter, hebben we ruim 50 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht, de bediening had de keuken vergeten een opdracht te geven, slordig derhalve. Ook bij andere tafels werd erg lang gewacht met het opruimen van leeggegeten borden. De bediening zou oplettendfer moeten zijn. Locatie is uitstekend.

Gegeten op 23 augustus 2013

Beer023

Voor bezoek aan museum even binnengewipt voor een kop koffie met iets erbij. Terras achter restaurant gesloten 'wegens tekort aan personeel'. Service kwam laat op gang. Koffie in orde maar geen toppertje. Deeg huisgemaakte appeltaart (kruimelig, dat wel) niet gaar en naar verhouding klein van stuk. Kaneelsmaak zwaar overheersend in kleffe vulling. Tosti brie ui tomaat afgeleverd zonder garnering en zonder bestek.
Beetje een tegenvaller, eerste indruk niet goed.
O, ja: toiletten niet bereikbaar voor gehandicapten want boven!

Gegeten op 17 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Public in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Public. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.