• foto's van Grand Café Public in Zwolle - 1

• 7.0

• 7.6

1januari
  • Recensies in de laatste twee jaar

De bediening is beroerd! We hebben er geluncht. Onverschillig, onoplettend en onbeschoft personeel. We kregen niet wat we hadden besteld, maar de ober wist zeker dat we dit hadden besteld. Toen het vervelend werd en we uitlegden, dat iemand met een glutenallergie nooit een sandwich bestelt, ging er uiteindelijk een kop thee af. We vertrokken: €25 armer, niet gekregen wat we wilden, met honger!

stephanie28
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nou na al die negatieve reacties is het weer tijd voor een positieve!
Eerst twijfelden we of we nou hier wel moesten gaan eten wat de recensies betreft.
Maar hierbij wil ik even mededelen dat mijn vriend en ik afgelopen zondag hier heerlijk hebben gegeten. Uiteraard gingen we voor de spareribs aangezien die door anderen aanbevolen werden. Nou ze vallen echt van het bot! En daarvoor kwamen we ook. We hebben heerlijk gezeten, leuke live band erbij en bediening was ook goed. Zelf werk ik ook in een restaurant en zie wel eens recensies op internet staan waarvan een deel niet klopt, aangezien ik die dag zelf aanwezig was en nog wel eens zelf die gasten geholpen heb ook. Daarom wil ik iedereen adviseren om niet altijd alle recensies te geloven. Vaak worden alleen de negatieve recensies erop gezet, en worden de goede recensies niet geschreven. Maar hierbij een goede recensie!

Gegeten op 16 maart 2014

LaurensB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Diner was vlak qua smaak, kleine porties maar op zich prima eetbaar. De Schol was gaar en mals maar de frites en saus matig.
De bediening was slecht, niet oplettend en laks. Na het voorafje, brood dat te hard en droog was met een drietal bakjes tapenade/boter, hebben we ruim 50 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht, de bediening had de keuken vergeten een opdracht te geven, slordig derhalve. Ook bij andere tafels werd erg lang gewacht met het opruimen van leeggegeten borden. De bediening zou oplettendfer moeten zijn. Locatie is uitstekend.

Gegeten op 23 augustus 2013

Beer023
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor bezoek aan museum even binnengewipt voor een kop koffie met iets erbij. Terras achter restaurant gesloten 'wegens tekort aan personeel'. Service kwam laat op gang. Koffie in orde maar geen toppertje. Deeg huisgemaakte appeltaart (kruimelig, dat wel) niet gaar en naar verhouding klein van stuk. Kaneelsmaak zwaar overheersend in kleffe vulling. Tosti brie ui tomaat afgeleverd zonder garnering en zonder bestek.
Beetje een tegenvaller, eerste indruk niet goed.
O, ja: toiletten niet bereikbaar voor gehandicapten want boven!

Gegeten op 17 augustus 2013

rodolforamirez
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het begon te regenen op het moment dat het stratenfestival zou beginnen. In plaats van buiten eten zijn we naar binnen gegaan. Gelukkig was er nog een tafeltje in Public, echt mazzel. De sfeer en de aankleding is gezellig. De bediening is vriendelijk. Het eten is alleen een beetje saai. Er is niets dat er echt uit springt.
Het bleef regenen dus we hebben ook de desserts , de koffie en de thee en de drank geprobeert. Lekkere huiswijn.

Gegeten op 17 augustus 2013

Eppiedutch
  • Recensies in de laatste twee jaar

Door omstandigheden in de afgelopen maand 2x bij grand café Public gegeten, met wisselende ervaringen.

De eerste keer was de geserveerde Zeewolf matig van smaak, het voorgerecht was beter: gefrituurde champignons. Bediening goed maar iets te gretig bij het vragen of er al besteld gaat worden.

De 2e keer was het eten prima (lasagne vooraf en rundersate als hoofdgerecht) en de bediening fijner.

Locatie is top aan de rand van het oude centrum met schitterend uitzicht op het recent gerenoveerde museum De Fundatie.

AGB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima gelucht met een boerenomelet en een glas bier. De ommelet mooi luchtig met veel ham en groentetjes. Wat sla er los bij. Een goed glas smakelijk bier, goed op temperatuur. Vlotte en attente bediening. Eenvoudig zonnig terras aan de straat

Gegeten op 8 juni 2013

Ms85
  • Recensies in de laatste twee jaar

gezellig restaurant waar je goed kunt eten. Ik houd wel van het cafe achtige. Wat me meerdere malen is opgevallen, is dat de bediening vaak niet goed oplet; veel wachten tot je iets kunt vragen of kunt bestellen. Het is trouwens ook een leuke plek om lekker te borrelen.

Tommd
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten; bijna de hele familie ging voor onbeperkt spare ribs eten! Nou het is een hele uitdaging om bij te bestellen omdat de porties al erg groot zijn... De spare ribs vallen zo van het bot zo gaar! Erg lekker; ook de aardbeien tiramisu is een traktatie. Daarna zijn we naar huis gerold vol en voldaan! Aanbevolen!

m_de

• Goed

De lunch begon al goed met het fantastische personeel, veel zaken in Zwolle (en de rest van Nederland) kunnen hier een puntje aan zuigen. Voldoende afwisselende keus op de menukaart. Gekozen werd voor o.a. de garnalenkroketjes, die heerlijk waren. Voldoende garnituur, prima wijn en een fijne sfeer. Kom hier zeker nog eens terug voor een diner.

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Public in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Public. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!