• foto's van Grand Café Public in Zwolle - 1

2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 038 422 66 00
  2. www.grandcafepublic.nl

ptouw

Vleesplankje goede kwaliteit en goede selectie, een keer wat anders. Prima Tempranillo voor €21. Vegetarisch gerecht curry echt heel smakelijk en goede portie met veel verse groente, mooi gepresenteerd. Rundersaté met frites en salade is specialiteit van het huis. Topkwaliteit vlees. Zeer de moeite waard.

Gegeten op 15 april 2015

Archi

Prima lunchgelegenheid. Gezellig druk. Aardige en attente bediening. Grote keuze uit speciale bieren. Uitgebreide menukaart. De runderburger is prima: goede ingrediënten en mooie presentatie. Aanrader!

Gegeten op 27 maart 2015

Proever75495

Gezellig etablissement! De Dutch weedburger is een aanrader. En ook de Sandwich Paddestoelen was top. Veel goede vegetarische opties op de kaart.
Gerechten worden met zorg bereid en de bediening is prima.

Gegeten op 18 februari 2015

denniswessels

Heerlijk gegeten (wij hadden spare-ribs en sate) en voldoende keus in bieren. De frieten bij het eten waren goed gebakken en de sauzen worden apart geserveerd (top!). Leuke sfeer en de bediening is vriendelijk en attent.

Gegeten op 27 november 2014

mrudolf

Redelijk tot goede salade geitenkaas gegeten in dit restaurant. Dressing iets te dominant. Lekker eenvoudig huiswijntje erbij. Stampvol op zondag rond het middaguur. Stoelen zijn een beetje doorgezakt. Gezellige sfeer in dit restaurant.

Turkeystick

Met twee vrienden hier snel gegeten, voor we naar een feest hier ter plaatse gingen.

2x rundersate (saus apart in bakje van 't vlees; was goed). Frieten lekker, maar saladeportie beetje aan de karige kant.
Bediening vriendelijk en vlot.
Totale kaart niet uitgebreid, maar voor elk wat wils (sate, vis, vegetarisch, vlees).

Punten van aandacht: toilet is bovenaan de trap (niet echt gunstig voor mensen, die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten) en de keuken zit er vlak naast.
Ik zou 't toilet toch beneden laten uithakken, indien mogelijk.
Tafels ook beetje aan labiele kant; zodra je er op leunt, gaat ie (gebeurde ook bij een mevrouw, die lichter dan ik was).
Wellicht iets aan de pootconstructie laten doen (verzwaring).

Gegeten op 18 oktober 2014

bart149

geweldig gegeten beenham heerlijk en veel
personeel was top
echt een aan rader om heen te gaan
de vis is ook een aan rader volgens mijn vrouw

Gegeten op 19 augustus 2014

skoets

Met mooi weer zitten in de kloostertuin is natuurlijk erg fijn. Ondanks dat ik hier al 2x eerder had gegeten en het tegen was gevallen ben ik toch gezwicht voor de andere gasten (want we kunnen er zo mooi buiten zitten...., heb nu ook andere terrassen buiten ontdekt). De bediening deed quasi geïnteresseerd naar de gasten. Kwamen ook nog met de verkeerde gerechten naar de tafel. De beenham lag als een grote homp op het bord en was taai. Al met al kwam het geheel erg slordig en ongeïnteresseerd over. 3x is scheepsrecht. Ik kom hier niet weer om te eten. Voor op het terras bij public is het derhalve wel weer goed toeven. Daarbij toch maar weer de toevoeging dat er wel eens gekeken zou mogen worden naar de motivatie van het personeel. Het lijkt voor velen wel een verplicht nummertje en dat stralen ze ook uit.

Gegeten op 23 juli 2014

rob40

Het komt niet vaak voor dat ik een stuk vlees - Tournedos in dit geval - terug moet sturen omdat het absoluut niet aan de verwachtingen - niet medium maar volledig doorbakken en dus taai - voldoet. Het is me nog nooit eerder gebeurd dat ik eigenlijk ook het vervangende stuk vlees - dit maal zo rauw dat het in de kern nog vrijwel helemaal koud was - terug zou moeten sturen. Omdat mijn tafelgenoten toen ik de tweede Tournedos geserveerd kreeg hun hoofdgerechten - waar overigens niks mis mee was - zo'n beetje op hadden, heb ik besloten de bijna rauwe variant maar op te eten, anders zou het diner voor iedereen echt verziekt zijn geweest. Het was niet eens druk, een gewone doordeweekse woensdagavond, dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Mijn conclusie is dat ik hier voorlopig niet meer terugkom. Jammer...

Gegeten op 11 juni 2014

ptouw

Achter in de tuin, wat een ambiance. Prima bediening, ribeye super mals, en dan het hemels genot, was echt hemels. Ook lekkere wijn.

Gegeten op 7 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Public in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Public. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.