a TripAdvisor company

foto's van Grand Café Public in Zwolle - 1 foto's van Grand Café Public in Zwolle - 2 foto's van Grand Café Public in Zwolle - 3 foto's van Grand Café Public in Zwolle - 4 foto's van Grand Café Public in Zwolle - 5

Grand Café Public

1. 7,1 10 1 21

2. 7,3

3. 7,8

fjwesten

Het is hier een beetje rommelig. Tafeltjes staan dicht op elkaar. Het was wel druk tijdens de lunch. Aan de bestelde Panini mankeerde niets. Zelfs een bakje salade erbij. Ook het twaalfuurtje was goed verzorgd. De zelfgemaakte kipsalade had wat kruidiger gemogen. Maar dat is ook een beetje persoonlijk. Toch vraag ik me nog steeds af of het noodzakelijk is om voor 1 glaasje witte wijn en 1 flesje water 7,10 te rekenen? Prijs en kwaliteit, voor wat het eten betreft, prima

Gegeten op 3 februari 2016

Ducoe

Voorgerechtje was oké, maar niet geheel vers meer. Het leek ver van te voren bereid. Na een uur moesten we zelf vragen waar ons hoofdgerecht bleef. Deze waren ze na meerdere malen vergeten. Ze kwamen helaas niet zelf naar ons toe. Ook kwamen ze niet met een oplossing. Helaas is dit tegenwoordig vaker het geval bij Public. Personeel dat niet goed inspeelt op gasten en koks die niet meer vers serveren. Helaas tegenwoordig zeker geen aanrader meer!

Gegeten op 30 januari 2016

ptouw

Geen geslaagde avond. Ik kreeg het verkeerde menu en mijn vrouw de zalmsalade met stukje niet die veel minder lekker was dan die vroeger op de kaart stond. Beetje zalmtartaar met veel groene sla, bèè.
Mijn goede hoofdmaaltijd, saté, kwam uiteindelijk verrassend snel op tafel en leek niet vers klaargemaakt. De patatjes waren ook niet zoals vanouds. Een andere kok?

Gegeten op 19 december 2015

Beijltje

Terwijl brood met zalmsalade uitstekend was, was de uitsmijter zeer matig, een boterham met kaas en gebakken eieren. Geen zilveruitje of andere garnering.

Gegeten op 25 november 2015

ptouw

Kerrie soep had wel genoeg peper maar te weinig kerriesmaak.
De zalm met spek met de pastinaakpuree was zeer geslaagd. Ook de diamanthaas was prima klaargemaakt. Alleen de asperges waren wat aan de ongare kant. Koffie met likeur was prima afsluiter. Ook Tempranillo Ramon Bilbao was erg lekker.

Gegeten op 20 oktober 2015

pica62

Public lijkt te teren op oude roem. Het pand is mooi, maar somber en zonder duidelijke stijl ingericht. Er zijn geen keuzes gemaakt.
Datzelfde lijkt te gelden voor het eten. De gerechten waren heel verschillend van stijl, maar allebei teleurstellend. De uitsmijter bestond uit twee boterhammen, drie eieren en ham, niets meer, nog geen blaadje sla, zelfs geen boter. Twee eieren waren te gaar, het derde nogal snotterig. Waren die twee nog over van eerder?
De hamburger was erg pretentieus opgemaakt (twee kleine broodjes, sla, tomaten, designbord) maar erg flauw van smaak.
De bediening was chaotisch. Binnen drie kwartier hebben we vier verschillende mensen aan onze tafel gehad. Onze klacht over het eten werd wel serieus opgevat, maar er was geen enkele poging om het goed te maken. Een kopje koffie van de zaak was op zijn plaats geweest.
Positief: we konden een beetje van het bier van de tap proeven en hoefden dus niet meteen te kiezen voor een heel glas.
Toch een afrader!

Gegeten op 15 augustus 2015

wie57

Afgelopen donderdag hier weer gegeten. Het weer was gelukkig dermate goed dat we in de Kloostertuin konden zitten, dat maakt het allemaal nog extra prettig. De spareribs van Public zijn mijn favoriet: ik ben ze nergens malser en vleziger tegengekomen. Ook de frites is goed, en de bediening is vriendelijk.

Gegeten op 16 juli 2015

K_Haar

Ik begin met het decor: wat kan je heerlijk zitten in de Kloostertuin. Fantastisch!

Vooraf een broodplank met een erg lekkere huisgemaakte tapenade met oa koriander, heerlijk.

Verder had ik kaasfondue, die niet zo bijzonder was, en dat terwjk dit de specialiteit zou moeten zijn. Tafelgenoten hadden onder andere saté, ook niet bijzonder.

Toetje was wel weer érg lekker, dubbel choco. Echt een aanrader.

Kwaliteit en originaliteit van de gangen dus wisselend.

Gegeten op 16 juli 2015

HansenNettie

Na de website gelezen te hebben liepen we met z'n vieren vol verwachting naar Grand Café Public in Zwolle. Het was mooi weer en we konden buiten voor het café onder een parasol zitten met een lek uitzicht op de straat. Een vriendelijk meisje bediende ons. Twee diners met vlees en twee vegetarisch. De diners met vlees waren prima. Maar, helaas was de vegetarische geitensalade wel erg eenvoudig en fantasieloos. Het was een bord met sla en komkommer en natuurlijk een geitenkaasje, maar niet een paar walnoten, druiven, paprika, boontjes etc. De frites werden geserveerd in een leuke puntzak, maar waren wel wat taai en met een vet smaak. Kortom: Twee mensen hebben heerlijk gegeten en de twee vegetariers gingen wat teleurgesteld naar huis.

Gegeten op 7 juli 2015

GerryDavid

Een hele lekkere couscous gegeten. Met vooraf een biologisch broodplankje. Een achteraf een smakelijke cheesecake. Verder is een leuke plek om te zijn. Aardige mensen.

Gegeten op 26 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Public in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Public. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.