De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark)

• 6.7 10 11

• 7.5

• 8.0

Proever34612

• Redelijk

Ja erg hip is het zeker, maar het gaat aan haar eigen succes ten onder. Het systeem is selfseating en er is een chronisch tekort aan plaatsen, het personeel probeert zoveel mogelijk haring in de ton te stoppen en komt vervolgens niet aan bedienen toe. De broodjes zijn wel ok, maar ook niet meer dan dat. De rekening waar niet veel van klopte, was stevig, kortom ik ben niet onder de indruk

Proever896

• Redelijk

Wat een drukte, hoe krijgen ze dat georganiseerd. Alles kwam vlug, sla prima, maar broodje met boerenpate viel toch wat tegen, had iets ambachtelijkers verwacht dit leek op de groothandel. Service wel super.

Jori

• Redelijk

Leuke zaak alleen de bediening was zo traag en toonde weinig interesse. Er ging van alles fout en het duurde al met al veel te lang voor we onze bestelling kregen. De quiche was prima maar lauw. Tip voor deze leuke tent: bied de gast in ieder geval een gratis kop thee of koffie aan als er te veel mis gaat. Ook een groet van het personeel, bij binnenkomst en vertrek van gasten, zou een bezoek aan deze zaak veraangenamen.

Proever53378

• Uitstekend

Echt een aanwinst voor het Westerpark! Vandaag gelunched met een vriendin en het broodje makreel besteld, erg lekker. Opvallend was ook hoe goed de cappucino was: echt heel mooi en vol schuim zoals je het maar weinig ziet in Amsterdam. Aan alles is aandacht besteed: verse ingredienten, heerlijk brood, mooi servies, een apart (strand-achtig) interieur en vriendelijke bediening. Tot gauw!

Proever37183

• Goed

Heerlijk geluncht, met een overheerlijke, luchtige scone (met daarin rozijnen), met daarnaast \'cothed cream\' en gele (?) jam. Erg lekker. Prijs 2,50. Ruime keuze uit thee\'s, koffies, zuivel, sapjes en warme melk met daarin gesmolten chocolade. Naast zoete scone ook een hartige variant te verkrijgen met creamcheese. Verder ontbijt, keuze beperkt maar ziet er wel lekker uit! Van 12u tot 16u scones, quiches, (\'stoere\')boterhammen te verkrijgen, met kaas, vis of vlees. Of een wat uitgebreidere lunch, met daarnaast ook een salade en \'prutje\'. Allemaal erg vers, (het brood komt van Het Vlaamse Broodhuys ) het ruikt dan ook heerlijk in de zaak. Wel erg druk (op een zondagmiddag), gelukkig waren er nog 2 barkrukken aan het raam(!), daar hadden we weer mazzel mee. Erg vriendelijk personeel - ondanks de drukte. De taartjes en brownies, die allen op de toonbank staan, zagen er ook zeeeer appetijtelijk uit. Daar kom ik dus zeker nog een keer voor terug!

Proever31122

• Uitstekend

Afgelopen zondag heb ik hier heerlijk ontbeten. Lekker eten, goede bediening en een fantastisch mooie zaak. Kom hier zeker terug.

Cecile O.

• Redelijk

Ziet er erg leuk uit allemaal in dat leuke gebouwtje, en de bediening is meestal supervriendelijk. Maar wat een karige kaart (weinig keus voor lunch) en wat een kleine broodjes voor veel teveel geld. En in het tussenseizoen (sept/okt) staat naar mijn smaak de deur te lang open en tocht je weg. Gelukkig hebben ze \'m nu (december) wel dicht. En waarom hebben ze geen slagroom voor op de chocomel? Of lepeltje bij de koffie in plaats van die houten \'ijsstokjes\' waardoor je koffie een houtsmaak krijgt? Nou ja de aankleding en het uitzicht maken een hoop goed, en de aanwezigheid van kranten.

nvdbrink

• Uitstekend

Lekker eten, vlotte bediening, leuke inrichting. Prima plek voor een fijne lunch.

hap hmmm

• Goed

Wat een leuke Bakkerswinkel is dit! Eindelijk een waar je ruim kan zitten ;-)! Net zulke lekkere hapjes, iets anders dan de andere Bakkerswinkels (wist niet dat ze verschillende kaarten hadden...), maar mistte wel het lekkere courgette-prutje... Toch heerlijk gesmuld en de walnoten-carameltaart is superlekker-machtig! Dit is mijn favoriete Bakkerswinkel!

Proever33448

• Slecht

Wat een drama; met vriendelijke excuses kun je niet meer uitleggen waarom je al een uur!! zit te wachten op het eten, terwijl in dat uur de drankjes ook nog eens vergeten worden; zeg dan in ieder geval dat die van het huis zijn bij het afrekenen. Het lijkt alsof de leidinggevende geen notie heeft hoe het vloeroppervlak optimaal te laten gebruiken door zijn personeel; ga eerst is terug naar de tekentafel: hoe loop ik efficient mijn routes, hoe communicer ik met de keuken? Op zaterdagmiddag bomvolle tent en 1 persoon die al het eten moet opmaken - dan spring je toch even bij? Jammer, want eten is best goed - maar ik ken nog wel meer tenten waar dat zo is en waar bediening het wel in de smiezen heeft. Een eerste indruk zegt alles...

Schrijf zelf een recensie over De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!