De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark)

1. Internationaal

De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark)

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 688 06 32
  2. www.debakkerswinkel.nl

eetweter

hoewel de sfeer hier altijd wel goed is, was ik toch niet heel erg blij met mijn lunch. de kaart is niet erg bijzonder/verrassend. dan moet je het als bakkerswinkel toch van je brood hebben denk je dan. maar in ons geval was dat taai en droog. het beleg was verder prima (zomers gehaktbrood, geitenkaas). omdat je twee soorten beleg kiest, wordt het eigenlijk weer iets teveel / te zwaar. de bediening is heel vriendelijk. zo vriendelijk dat ze alle vier vroegen wat we wilden drinken. wat wel heel sympathiek is, is dat er op het (hele zonnige) terras kannen water stonden waar je gewoon van kon pakken. kortom; niet echt om enthousiast over naar huis te schrijven en heel teleurstellend brood voor een bakkerswinkel...

Gegeten op 5 augustus 2013

Gongli1

High tea op zolder, wat een leuk aangeklede, knusse locatie, ideaal voor regenachtige middag. De thee was heerlijk geurig en werd onbeperkt bijgevuld (uit ongezellige geisoleerde theepot) en we waren enthousiast over de scones en de quiches (die wel veel te snel kwamen, want warm dus bedoeld voor NA het zoet). De 'finger sandwiches' waren te grof en niemand in ons gezelschap was erg enthousiast over de grote taartpunten (cheesecake, wortel-, karamel- en citroentaart). Liever hadden we wat kleinere, fijnere taartjes gehad. Al met al een gezellige middag op een leuke plek maar niet de beste high tea, zeker niet gezien de prijs.

Gegeten op 22 juni 2013

mennevellinga

Lekker buiten op het kleine terras een mooie donkere boterham (dubbel) met goed beleg. De luxe sandwich wordt ter plaatse opgebouwd en is met zorg samengesteld. De bediening is vriendelijk. En natuurlijk een lekkere sterke cappuccino om het compleet te maken.
Een dubbel is wel een stevige hap, voor matige eters is een enkele niet minder smakelijk.

Gegeten op 6 mei 2013

ruthb

Vandaag met twee vriendinnen wezen high-teaen. Op de zolder vond dat plaats. Erg mooi ingericht en echt een sfeer van een high tea met erg leuke kopjes. Er lag al wat klaar, zoals de taartjes, scones en sandwiches. Het was lekker, maar er was weinig variatie. Van te voren heb ik aangegeven dat ik een pinda noten allergie heb. Ze waren daarvan op de hoogte, maar toch hadden ze alles op één bordje geplaatst. Dus het stond naast de taartjes waar wel pinda's of noten in zaten. De high tea kostte 20,50 per persoon en dat vonden we veel te duur voor wat we kregen.

Gegeten op 24 maart 2013

Zuidplas

Zalige koffie, eten ietsje minder. Tijdens ons bezoek zat de zaak behoorlijk vol waardoor de bediening te druk was om een ieder goed te helpen.

Gegeten op 22 november 2012

emilief

Op een regenachtige zaterdagmiddag hier enkele uurtjes doorgebracht om te lunchen. Heerlijke ambiance en mooi decor. Gezellig met zn tweetjes op een houten bank aan een grote tafel met kranten en tijdschriften. Ik had een stukje groentenquiche met salade en brood besteld, mijn tafelgenoot het borrelplankje met ook een stuk quiche en een hartige scone. Erg leuk gepresenteerd op een soort houten plank en bovenal lekker! De salade was helemaal niet standaard, namelijk met augurkjes, zilveruitjes, linzen etc. Alles wat ik niet had verwacht, maar wel heel smaakvol. En daarbij de lekkerste jus d'orange die ik in tijden heb gedronken! Al met al een prettige manier om een zaterdagmiddag door te brengen.

Gegeten op 1 december 2012

msb

Nadat ik meerdere positieve verhalen over De Bakkerswinkel had gehoord ben ik hier zelf ook eens gaan zitten.
Ik vond de entourage erg leuk! Leuk aangeklede ruimte. Het was wel enorm druk, maar doordat er een ongedwongen sfeer is, kan je gemakkelijk aanschuiven op een bankje of aan de grote tafel. Geen probleem. We moesten wel erg lang wachten totdat iemand ons kwam helpen en de tafels waren ook niet helemaal schoon.
Het concept met de broodjes vind ik erg origineel: Je kiest twee kleine broodjes en twee soorten beleg. Hierdoor kan je ook gemakkelijk delen en meerdere smaken beleg uitproberen. Erg leuk!
Ik vond het ook lekker.
De manier van afrekenen vond ik wat primitief: met je bonnetje in de rij bij de kassa, maar oke je hoeft dan in ieder geval niet weer te wachten.
Ik zou hier wel nog een keer gaan eten, maar ik hoop wel dat het dan wat minder druk is en dat de bediening iets efficiënter zal gaan.

Gegeten op 4 augustus 2012

MamaMaria

Heel duur en slechte carrotcake (volgens mij was ie nog niet gaar en dus heel boterig). Moest overigens wel meer dan 4 euro afrekenen voor deze mislukt carrotcake. Overigens is de sfeer en locatie leuk.

lesterN

• Slecht

• Slecht

Vanmiddag hier soep en brood voor de lunch gehaald, echter een teleurstelling bleek het te zijn. De aardappel rucola soep was erg smakeloos, en toen wij een extra sneetje brood bij de soep hadden gevraagd, werd er 4 euro voor 3 snede brood gevraagd. Dit is natuurlijk veel te veel geld voor 3 snede brood. Erg jammer deze ervaring. De soep sla ik voorlopig hier over!

Akri

• Goed

• Goed

geweldige plek deze bakkerswinkel en het eten is verrukelijk. Jammer van het terras met die onhandige en rugverpestende bankjes, kan dat nou niet anders? De bediening is vriendelijk. De koffie en taart zalig. Ach af en toe een fout , kan gebeuren toch ? Ik kom er vaak en graag.

Schrijf zelf een recensie over De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.