De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark)

• 6.7 10 11

• 7.5

• 8.0

MamaMaria
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel duur en slechte carrotcake (volgens mij was ie nog niet gaar en dus heel boterig). Moest overigens wel meer dan 4 euro afrekenen voor deze mislukt carrotcake. Overigens is de sfeer en locatie leuk.

lesterN

• Slecht

Vanmiddag hier soep en brood voor de lunch gehaald, echter een teleurstelling bleek het te zijn. De aardappel rucola soep was erg smakeloos, en toen wij een extra sneetje brood bij de soep hadden gevraagd, werd er 4 euro voor 3 snede brood gevraagd. Dit is natuurlijk veel te veel geld voor 3 snede brood. Erg jammer deze ervaring. De soep sla ik voorlopig hier over!

Akri

• Goed

geweldige plek deze bakkerswinkel en het eten is verrukelijk. Jammer van het terras met die onhandige en rugverpestende bankjes, kan dat nou niet anders? De bediening is vriendelijk. De koffie en taart zalig. Ach af en toe een fout , kan gebeuren toch ? Ik kom er vaak en graag.

JonathanG

• Slecht

Unfortunately, I've had cause many times to come in here, usually at the behest of other people taken in by the lovely decor. Sadly, only the interior design is of quality. As indicated by many other reviewers, the personnel is poorly trained and unresponsive. Even simple special requests are greeted with silence. Last time I was there I thought, let's keep it simple: no food, just coffee. I ordered an espresso macchiato and clearly indicated that I wanted very little foam (this is how they do it in Italy but in dairy-crazy Holland they put in a lot). The waitress retorted, "We make it with a lot of foam. That's how we do it here." When I got my coffee, you guessed it, tons of foam, so I sent it back, followed the waitress and watched over her to make sure I got it the way I wanted it. Not exactly gezellig kids. I'll try to never, ever go there again.

mlve

• Matig

Lekkere broodjes en leuk terras, maar wat betreft de bediening en efficiëntie valt er nog heel veel te verbeteren. Het begon al bij het bestellen, de bediening kon ons niet vertellen wat voor een quiches er werden geserveerd, vervolgens moesten wij zeker 10 minuten wachten op onze drankjes. Toen wij er na een slok vervolgens achter kwamen dat een van de drankjes helemaal niet het bestelde drankje was, werd er gezegd 'u heeft volgens mij echt dit drankje besteld en u had toch ook al voordat u er een slok van had genomen kunnen zien dat er geen yoghurt in zit?' Nou, dat had gekund, maar al pratende hadden we dat eerst helemaal niet in de gaten. Conclusie: een nieuw drankje kwam er niet en we vonden het ook niet meer de moeite om er alsnog een punt van te maken. Als je dit vergelijkt met de prijzen die worden gevraagd, dan is mijn conclusie in elk geval dat deze vestiging een waardering van meer dan matig niet waard is.

Tineke van leeuwen

• Goed

Met kantoor vorige week woensdag geluncht bij de Bakkerswinkel in het Westerpark. Ondanks het mooie weer er toch voor gekozen binnen te gaan zitten, want het is inderdaad niet relaxed eten op de bankjes buiten. Wel jammer met dat mooie weer. Wij hadden bijzonder vriendelijke bediening die redelijk vlot hielp. Het eten is heerlijk net als de verse sappen. De stoere boterhammen met oude kaas en gegrilde kip zijn een aanrader. Maar ook de andere gerechten van mijn collega's zagen er gewoon goed uit. En na afloop met je kop verse munt thee buiten zitten is altijd nog een optie. Goed lunch adres dus.

JRoen1985

• Uitstekend

Lekker en goed brood/soep voor een heel schappelijke prijs! Bediening soms wel wat afwezig en traag.. maar de locatie maakt een hoop goed!

SaarJo

• Redelijk

Afgelopen zondag gelunched met de hele familie bij de bakkerswinkel. Wat onhandig is, is dat je buiten niet echt tafeltjes hebt om aan te eten. Je zit dus met je bordje op schoot en dat is niet heel relaxed. Daarnaast is de bediening toch wel erg langzaam en onoplettend. Je moet echt roepen om aandacht.
Het eten is overigens heerlijk en de sfeer top! Ik kom er erg graag!

Filianne

• Uitstekend

Ja, dit is precies wat het Westergasterrein kon gebruiken. Een mooie, gezellige eetgelegenheid. Heerlijk gelunchd, aardig personeel en je kunt er lekker zitten. Probeer vooral eens de scones!

MichelAms

• Matig

Ik kom hier wel vaker, omdat de aankleding en ruimte aangenaam is om te zitten. Het eten is over het algemeen prima in orde. Zondag 12 juli weer eens geprobeerd, Kwam om 13.00 uur binnen, ongeinteresseerd personeel, kon geen gebakken eieren meer bestellen want dat kan tot 12.00 uur, de keuken was 'schoon', nog geen plankjes want was nog geen 16.00 uur dus bleef een boterham over. Typisch een voorbeeld van organisatiegestuurde tent waar de wens van de klant er niet toe doet. Wat is er nu makkelijker dan 2 eieren in een pan te bakken. We hebben de koffie betaald en zijn maar weg gegaan. Was nu definitief de laatste keer. Haarlemerstraat ingefiets en heerlijk gegeten bij Stout met enthousiaste bediening!

Schrijf zelf een recensie over De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!