De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark)

1. Internationaal

De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark)

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 688 06 32
  2. www.debakkerswinkel.nl

SophieRehberg

Wij komen hier graag! Het interieur is super leuk en gezellig. Hartstikke leuk om hier te komen voor ontbijt of high tea - de lunch is wat minder. Altijd druk - dus het is zeker goed om te reserveren. Wij komen hier vooral voor de cranberry scones met cream.

Gegeten op 3 maart 2015

Ide1

Op een zaterdagmiddag hier toevallig gestrand. Het was een koude dag en we hadden behoefte aan wat warmte. En dat kregen we hier zeker! Niet alleen van de warme dranken maar ook de tent zelf was verwarmend! Een drukte van jawelste maar een gezellige drukte. We konden nog bij twee andere mensen aan tafel aanschuiven, zo'n tentje is het wel dat kan allemaal. Er is ook in het midden een grote tafel waar je sowieso al bij elkaar aanschuift. Er waren scones en quiches en boterhammen met heerlijk beleg, voor een lunch of high tea is dit echt perfect! Ik heb zelf een boterham met hummus gegeten, en mijn vriendin scones. De amandeltaart was ook echt super! Wel heel zwaar dus je moet wel honger hebben als je die bestelt.

Gegeten op 28 februari 2015

flo1980

Op maandag hier een high tea genomen met twee personen (van rond de 20 euro pp). We kregen per persoon twee soorten quiche, een sandwich, een scone en twee stukken taart. Bij de scones room en vers gemaakte jams. Alles smaakte heerlijk. Eén high tea met zijn tweeen delen zou overigens ook prima kunnen qua hoeveelheid, want je krijgt flinke porties. De bediening was goed en vriendelijk, ondanks de drukte. Het is een grote ruimte met een hoog plafond en toen we om 13 uur binnen kwamen zat het vol. In sommige restaurants merk je dat niet zo, maar door hoe de ruimte hier is ingedeeld, vond ik dat persoonlijk wat overweldigend.
Al met al positief.

Gegeten op 24 november 2014

Wanda000

Erg fijn dat ik nu in een van mijn favoriete plekken in Amsterdam ook heerlijk kan dineren. De sfeer is altijd goed, een ontspannen plek om een avond lang te tafelen. Het personeel heeft verstand van zaken en kon ons goed adviseren qua wijnen en eten. Ontzettend lekker gegeten, een mix van verschillende kleinere gerechten om te delen. We kozen voor eend, heel lekker zuurvlees met rode kool en buikspek. Ook waren er mooie vegetarische en visgerechten te bestellen als dagspecial. Alles heel puur van smaak. Als je al fan bent van de bakkerswinkel overdag, dan is hier dineren zeker ook een aanrader!

Gegeten op 14 november 2014

hans385

Zaterdag voor het eerst 's avonds bij de Bakkerswinkel gegeten! Wat een leuke ervaring was dat! Heerlijke pure gerechten en voor een zeer acceptabele prijs! We aten - of eigenlijk 'snoepten' - samen van de gerechten die de zeer vriendelijke bediening ons adviseerden. Ook de wijntjes waren goed! Als afsluiter de amandeltaart geinjecteerd met sinaasappellikeur. Wow, een echte topper. hier gaan we vaker naartoe!

Gegeten op 15 november 2014

journalista

Na een moeilijke periode heb ik hier met vriendinnen een high tea gehad op de zolder. Heel fijn adres, de taarten waren zalig (gelukkig kregen we meeneembakjes), de bediening was heel erg vriendelijk en we hebben ontzettend lekker gegeten. Gelukkig was de grote tafel zo ruim opgezet dat we makkelijk heen en weer konden lopen om af en toe van plek te wisselen. En aan het eind kregen we allemaal nog twee glazen wijn - voor wie wilde. Een absolute aanrader en een middag om nooit te vergeten.

Gegeten op 31 augustus 2014

Amyy

Hier kun je altijd terecht voor lekkere hapjes, van heerlijke broodjes tot onweerstaanbare taartjes.
Dit keer gekozen voor een lunch van 2 warm belegde broodjes. Zowel de Haloumni als de Tempe zijn heerlijk, wel een beetje aan de kleine kant, maar de moeite waard.

Gegeten op 20 juli 2014

Roob

Heerlijke plek voor de lunch. Lekker ruim opgezet en licht. Zowel ruime keus uit zoet en hartige dingen. Eigenlijk allemaal lekker. Ik had een combi van zoete en hartige baksels met een lekker glas witte wijn erbij. Heerlijk!

Gegeten op 8 februari 2014

iloise

Terwijl veel recensies niet erg enthousiast over eten zijn, vinden wij de Bakkerswinkel toch wel altijd lekker. Als je van scones houdt dan ben je op de goeie plek, geserveerd met huisgemaakte jams, lemon curd en double cream. De quiches zijn ook lekker en altijd anders, altijd een vegetarische optie. Veel keus aan broodjes, koud en warm, en ook boterham met pindakaas of hagelslag voor de kinderen. Wel beter met zoetigheden dan hartige hapjes, die ook wel goed zijn, zoals de gehaktbrood broodje. En top locatie! Alleen altijd druk in het weekend, tja, populaire plekken zijn snel vol :)

Gegeten op 2 januari 2014

Ricardo

Vreemd al die wat negatieve recensies, vandaag hier gelunched en prima naar mijn zin gehad.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het eten is niet heel bijzonder, zeker niet voor de prijs die je betaald, maar het was wel lekker. Daar gaat het om.

Schrijf zelf een recensie over De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.