Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark)

1. Internationaal

De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark)

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 688 06 32
  2. www.debakkerswinkel.nl

journalista

Na een moeilijke periode heb ik hier met vriendinnen een high tea gehad op de zolder. Heel fijn adres, de taarten waren zalig (gelukkig kregen we meeneembakjes), de bediening was heel erg vriendelijk en we hebben ontzettend lekker gegeten. Gelukkig was de grote tafel zo ruim opgezet dat we makkelijk heen en weer konden lopen om af en toe van plek te wisselen. En aan het eind kregen we allemaal nog twee glazen wijn - voor wie wilde. Een absolute aanrader en een middag om nooit te vergeten.

Gegeten op 31 augustus 2014

Amyy

Hier kun je altijd terecht voor lekkere hapjes, van heerlijke broodjes tot onweerstaanbare taartjes.
Dit keer gekozen voor een lunch van 2 warm belegde broodjes. Zowel de Haloumni als de Tempe zijn heerlijk, wel een beetje aan de kleine kant, maar de moeite waard.

Gegeten op 20 juli 2014

Roob

Heerlijke plek voor de lunch. Lekker ruim opgezet en licht. Zowel ruime keus uit zoet en hartige dingen. Eigenlijk allemaal lekker. Ik had een combi van zoete en hartige baksels met een lekker glas witte wijn erbij. Heerlijk!

Gegeten op 8 februari 2014

iloise

Terwijl veel recensies niet erg enthousiast over eten zijn, vinden wij de Bakkerswinkel toch wel altijd lekker. Als je van scones houdt dan ben je op de goeie plek, geserveerd met huisgemaakte jams, lemon curd en double cream. De quiches zijn ook lekker en altijd anders, altijd een vegetarische optie. Veel keus aan broodjes, koud en warm, en ook boterham met pindakaas of hagelslag voor de kinderen. Wel beter met zoetigheden dan hartige hapjes, die ook wel goed zijn, zoals de gehaktbrood broodje. En top locatie! Alleen altijd druk in het weekend, tja, populaire plekken zijn snel vol :)

Gegeten op 2 januari 2014

Ricardo

Vreemd al die wat negatieve recensies, vandaag hier gelunched en prima naar mijn zin gehad.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het eten is niet heel bijzonder, zeker niet voor de prijs die je betaald, maar het was wel lekker. Daar gaat het om.

eetweter

hoewel de sfeer hier altijd wel goed is, was ik toch niet heel erg blij met mijn lunch. de kaart is niet erg bijzonder/verrassend. dan moet je het als bakkerswinkel toch van je brood hebben denk je dan. maar in ons geval was dat taai en droog. het beleg was verder prima (zomers gehaktbrood, geitenkaas). omdat je twee soorten beleg kiest, wordt het eigenlijk weer iets teveel / te zwaar. de bediening is heel vriendelijk. zo vriendelijk dat ze alle vier vroegen wat we wilden drinken. wat wel heel sympathiek is, is dat er op het (hele zonnige) terras kannen water stonden waar je gewoon van kon pakken. kortom; niet echt om enthousiast over naar huis te schrijven en heel teleurstellend brood voor een bakkerswinkel...

Gegeten op 5 augustus 2013

Gongli1

High tea op zolder, wat een leuk aangeklede, knusse locatie, ideaal voor regenachtige middag. De thee was heerlijk geurig en werd onbeperkt bijgevuld (uit ongezellige geisoleerde theepot) en we waren enthousiast over de scones en de quiches (die wel veel te snel kwamen, want warm dus bedoeld voor NA het zoet). De 'finger sandwiches' waren te grof en niemand in ons gezelschap was erg enthousiast over de grote taartpunten (cheesecake, wortel-, karamel- en citroentaart). Liever hadden we wat kleinere, fijnere taartjes gehad. Al met al een gezellige middag op een leuke plek maar niet de beste high tea, zeker niet gezien de prijs.

Gegeten op 22 juni 2013

mennevellinga

Lekker buiten op het kleine terras een mooie donkere boterham (dubbel) met goed beleg. De luxe sandwich wordt ter plaatse opgebouwd en is met zorg samengesteld. De bediening is vriendelijk. En natuurlijk een lekkere sterke cappuccino om het compleet te maken.
Een dubbel is wel een stevige hap, voor matige eters is een enkele niet minder smakelijk.

Gegeten op 6 mei 2013

ruthb

Vandaag met twee vriendinnen wezen high-teaen. Op de zolder vond dat plaats. Erg mooi ingericht en echt een sfeer van een high tea met erg leuke kopjes. Er lag al wat klaar, zoals de taartjes, scones en sandwiches. Het was lekker, maar er was weinig variatie. Van te voren heb ik aangegeven dat ik een pinda noten allergie heb. Ze waren daarvan op de hoogte, maar toch hadden ze alles op één bordje geplaatst. Dus het stond naast de taartjes waar wel pinda's of noten in zaten. De high tea kostte 20,50 per persoon en dat vonden we veel te duur voor wat we kregen.

Gegeten op 24 maart 2013

Zuidplas

Zalige koffie, eten ietsje minder. Tijdens ons bezoek zat de zaak behoorlijk vol waardoor de bediening te druk was om een ieder goed te helpen.

Gegeten op 22 november 2012

Schrijf zelf een recensie over De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.