a TripAdvisor company

De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark)

1. Internationaal

De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark)

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 688 06 32
  2. www.debakkerswinkel.nl

esther257

Af en toe eindig ik dan toch weer bij de Bakkerswinkel. Het terras is natuurlijk heerlijk in de zomer en binnen is het ook gezellig. Wel vaak druk, maar ook wel weer leuk om met anderen een tafeltje te delen. De taartjes zijn heerlijk, de boterhammen zijn goed en mijn favoriet is de kaneelscone! Het enige wat me altijd weer tegenvalt is de bediening. Ondanks dat de meesten heel vriendelijk zijn, moet ik toch vaak té lang wachten. Ook zitten er de laatste tijd veel moeders met gillende baby's dus voor een rustige lunch zou ik toch een ander plekje uitzoeken. Mijn tip; haal een paar scones om mee te nemen in het winkeltje en ga die lekker in het park opeten want de scones zijn écht absoluut de moeite waard

Gegeten op 9 april 2015

carolkir

Vandaag gegeten, voor 21 euro pp een zoet hartig high Thea besteld. Deze werd geserveerd op een ontbijt bord met zeer kleine stukken taart en quiche. Sandwiches waren ze vergeten. Moesten we om vragen. Prijs kwaliteit en hoeveelheid zijn niet naar verhouding. Verder was de service langzaam. Voor mij was dit mijn laatste keer Bakkerswinkel.

Leen123

Toen ik las dat Bakkerswinkel diner ging serveren was ik wel benieuwd! Ze zijn erg goed in alles wat met lunch en bakken te maken heeft dus eens kijken wat ze hiervan maken. De dinerkaart bestaat uit kleine gerechten zonder toevoeging. Je bestelt dus vis, vlees of vega en kan hier salade, groente vd dag of aardappeltjes bij bestellen. Wij (2 pers) bestelden er drie (lam, vispakketje en eendenbout) en extra groente. De smaak van de gerechten was goed. Ik snap het idee van losse gerechten bestellen maar voor deze prijzen zou ik toch iets meer serveren. Kaas na was smakelijk. Jammer dat er geen port geserveerd wordt.

Gegeten op 29 maart 2015

SophieRehberg

Wij komen hier graag! Het interieur is super leuk en gezellig. Hartstikke leuk om hier te komen voor ontbijt of high tea - de lunch is wat minder. Altijd druk - dus het is zeker goed om te reserveren. Wij komen hier vooral voor de cranberry scones met cream.

Gegeten op 3 maart 2015

Ide1

Op een zaterdagmiddag hier toevallig gestrand. Het was een koude dag en we hadden behoefte aan wat warmte. En dat kregen we hier zeker! Niet alleen van de warme dranken maar ook de tent zelf was verwarmend! Een drukte van jawelste maar een gezellige drukte. We konden nog bij twee andere mensen aan tafel aanschuiven, zo'n tentje is het wel dat kan allemaal. Er is ook in het midden een grote tafel waar je sowieso al bij elkaar aanschuift. Er waren scones en quiches en boterhammen met heerlijk beleg, voor een lunch of high tea is dit echt perfect! Ik heb zelf een boterham met hummus gegeten, en mijn vriendin scones. De amandeltaart was ook echt super! Wel heel zwaar dus je moet wel honger hebben als je die bestelt.

Gegeten op 28 februari 2015

flo1980

Op maandag hier een high tea genomen met twee personen (van rond de 20 euro pp). We kregen per persoon twee soorten quiche, een sandwich, een scone en twee stukken taart. Bij de scones room en vers gemaakte jams. Alles smaakte heerlijk. Eén high tea met zijn tweeen delen zou overigens ook prima kunnen qua hoeveelheid, want je krijgt flinke porties. De bediening was goed en vriendelijk, ondanks de drukte. Het is een grote ruimte met een hoog plafond en toen we om 13 uur binnen kwamen zat het vol. In sommige restaurants merk je dat niet zo, maar door hoe de ruimte hier is ingedeeld, vond ik dat persoonlijk wat overweldigend.
Al met al positief.

Gegeten op 24 november 2014

Wanda000

Erg fijn dat ik nu in een van mijn favoriete plekken in Amsterdam ook heerlijk kan dineren. De sfeer is altijd goed, een ontspannen plek om een avond lang te tafelen. Het personeel heeft verstand van zaken en kon ons goed adviseren qua wijnen en eten. Ontzettend lekker gegeten, een mix van verschillende kleinere gerechten om te delen. We kozen voor eend, heel lekker zuurvlees met rode kool en buikspek. Ook waren er mooie vegetarische en visgerechten te bestellen als dagspecial. Alles heel puur van smaak. Als je al fan bent van de bakkerswinkel overdag, dan is hier dineren zeker ook een aanrader!

Gegeten op 14 november 2014

hans385

Zaterdag voor het eerst 's avonds bij de Bakkerswinkel gegeten! Wat een leuke ervaring was dat! Heerlijke pure gerechten en voor een zeer acceptabele prijs! We aten - of eigenlijk 'snoepten' - samen van de gerechten die de zeer vriendelijke bediening ons adviseerden. Ook de wijntjes waren goed! Als afsluiter de amandeltaart geinjecteerd met sinaasappellikeur. Wow, een echte topper. hier gaan we vaker naartoe!

Gegeten op 15 november 2014

journalista

Na een moeilijke periode heb ik hier met vriendinnen een high tea gehad op de zolder. Heel fijn adres, de taarten waren zalig (gelukkig kregen we meeneembakjes), de bediening was heel erg vriendelijk en we hebben ontzettend lekker gegeten. Gelukkig was de grote tafel zo ruim opgezet dat we makkelijk heen en weer konden lopen om af en toe van plek te wisselen. En aan het eind kregen we allemaal nog twee glazen wijn - voor wie wilde. Een absolute aanrader en een middag om nooit te vergeten.

Gegeten op 31 augustus 2014

Amyy

Hier kun je altijd terecht voor lekkere hapjes, van heerlijke broodjes tot onweerstaanbare taartjes.
Dit keer gekozen voor een lunch van 2 warm belegde broodjes. Zowel de Haloumni als de Tempe zijn heerlijk, wel een beetje aan de kleine kant, maar de moeite waard.

Gegeten op 20 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Bakkerswinkel Amsterdam (Westerpark). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.