a TripAdvisor company

De Herberg

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 036 533 26 52

DamoKless

Op een vrijdagavond gegeten bij de Herberg in Almere. Het eten was super! Heerlijke biefstuk, ossenhaas, kip en hamburgertjes. Ook hele lekkere zoete ui, champignons, paprika, banaan en annanas. Voldoende patat en de salade was ook erg lekker. Eten was gewoon erg goed. Goed vlees in goed formaat stukken voor steengrillen (Niet te klein en te dun maar leuke hompjes)

De bediening was aardig en vroeg meerdere malen of alles naar wens was. Dat was het zeker!

Enige gigantische minpunt is dat er totaal geen afzuiging is. Resultaat: Als je binnenkomt staat het blauw van de rook en kan je de eerste paar keer niet normaal ademhalen. Moet even wennen die lucht. Verder tijdens het eten geen probleem omdat je er aan went. Tot je buiten komt. Dan stink je letterlijk een uur in de wind. Thuis gelijk alle kleren in de was en douchen. Even lekker zitten was door de geur niet te doen. Zou mooi zijn als ze daar iets aan doen, een goede (of überhaupt een) afzuiginstallatie IN het restaurant gedeelte.

Ik denk dat ik nog welk terug kom dankzij het heerlijke eten. Enige afweging om er niet naartoe te gaan zou de penetrante lucht zijn.

Gegeten op 2 januari 2015

sonja19

We hadden gekozen voor het all-in steengrill arrangement. Het vlees was kwalitatief erg goed. En de sfeer en bediening was ook erg gezellig en goed. We hebben heerlijk gegeten voor weinig geld. Omdat ik een maagverkleining heb ondergaan hoefde ik maar 14,95 te betalen ipv de 24,95. Dit vond ik goede service. Het enige minpunt is de afzuiging. Die is er namelijk niet. Dus als iedereen zit te steengrillen dan staat de tent helemaal blauw. Hier zouden ze eigenlijk nog wat aan moeten doen voor de gezondheid van de klanten en het personeel.

Gegeten op 22 november 2014

anita126

gewoon in een woord top dit is echt zo een restaurant waar je goed kan eten goede bediening en niks is te veel ik hoop dat dit nog lang blijft bestaan maar ja het bestaat al 25 jaar en heel goed concept met dat steengrillen dat zie je nergens nogmaals top echt aan te bevelen r mulch

Gegeten op 20 september 2014

Sandra1989

Pluspunten:
- Lekker onbeperkt spareribs gegeten met friet, salade, stokbrood met kruidenboter en een kaasfondue voor een goede prijs. ( ook drinken inclusief ).
- Bediening is vriendelijk en vraagt of alles naar wens is.

Minpunten:
- Kaasfondue was waterig.
- Sterk verouderd interieur.

Gegeten op 9 februari 2014

Rutger_T

Voor wie zin heeft onbeperkt te steengrillen, kaasfonduen of spare ribs te eten: hier ben je voor een klein bedrag aan het juiste adres. Voor 25 euro combineren tussen deze 3 vormen en drinken zoveel je wilt. Spareribs (aan de rest kwamen we niet toe) zijn lekker mals. Sfeer is niet over om naar huis te schrijven, maar verder niks te klagen.

Gegeten op 22 januari 2014

marian5

Huiselijke sfeer, beetje gedateerd.
Onbeperkt, simpel maar heerlijk eten. Vrolijke bediening.
We gaan er graag eten.
Enig minpuntje vind ik dat je de mayonaise bij de frietjes apart moet betalen.

Gegeten op 31 juli 2012

loislane123

• Goed

Voor Nederlandse begrippen kan je hier goed en goedkoop eten. Steengrillen gedaan, Was erg leuk en lekker. Keurig vlees, een tafel vol met sla, friet, sausjes, groenten . Wat wil je nog meer? Leuke spontane bediening. Het was er keurig en schoon. Ook het toilet. Het is geen restaurant voor culinaire hoogstandjes of iets dergelijks. kwaliteit is ruim voldoende, menu prijs is goedkoop voor wat je krijgt. Dit restaurant gewoon doen!

melissa1

• Goed

Prijs kwaliteit verhouding is super. De inrichting is inmiddels aangepast en ook dat is een stuk beter geworden. Het is geen 5 sterrenrestaurant, maar voor 16 euro per persoon kan je onbeperkt steengrillen met mooie stukjes vlees, patat, salade, stokbrood, sausjes, groentes en kaasfondue. En als je meer wilt, mag je ook onbeperkt bijbestellen.
De gastheer is altijd in voor een praatje of een lolletje. Het is meestal niet stampvol waardoor je ook wat rustiger kan eten.De wc's zijn helaas wel klein, maargoed je kan ook overal over klagen natuurlijk.

Wij zijn er nu met familieleden geweest die het ook naar hun zin hebben gehad en komen er zelf ook regelmatig omdat wij het lekker vinden en ons op ons gemak voelen dus ik raad het iedereen aan!

Mich75

• Matig

• Matig

Het enige wat ik kan zeggen is dat dit restaurant hoog nodig hulp nodig heeft van Herman den Blijker....

Lipe er laats op donderdag rond 18:00 uur langs en toen was het binnen gewoon leeg.....

2 x gegeten eten is hoe zou ik dat eens zeggen normaal....niet echt heel bijzonder. De zweer binnen en vooral de inrichting is om te huilen.

In almere is echt bter eten te krijgen.

pedro714

• Redelijk

• Redelijk

Redelijk restaurant. Jammer vind ik het dat de kwaliteit zo schommelt. Toch wat meer aandacht schenken aan warm opdienen. ingredienten in doorsnee zeker niet beneden gemiddeld. Je kunt er alleen veel meer mee als je een beetje fantasie hebt. De prijs maakt dat dit restaurant toch nog redelijk tot goed scoort bij mij. Echter..liever een paar euro meer en meer aandacht danwel een betere kok.

Schrijf zelf een recensie over De Herberg in Almere

Schrijf hieronder je recensie over De Herberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.