Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Herberg

1. Hollands

De Herberg

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 036 533 26 52

Sandra1989

Pluspunten:
- Lekker onbeperkt spareribs gegeten met friet, salade, stokbrood met kruidenboter en een kaasfondue voor een goede prijs. ( ook drinken inclusief ).
- Bediening is vriendelijk en vraagt of alles naar wens is.

Minpunten:
- Kaasfondue was waterig.
- Sterk verouderd interieur.

Gegeten op 9 februari 2014

Rutger_T

Voor wie zin heeft onbeperkt te steengrillen, kaasfonduen of spare ribs te eten: hier ben je voor een klein bedrag aan het juiste adres. Voor 25 euro combineren tussen deze 3 vormen en drinken zoveel je wilt. Spareribs (aan de rest kwamen we niet toe) zijn lekker mals. Sfeer is niet over om naar huis te schrijven, maar verder niks te klagen.

Gegeten op 22 januari 2014

marian5

Huiselijke sfeer, beetje gedateerd.
Onbeperkt, simpel maar heerlijk eten. Vrolijke bediening.
We gaan er graag eten.
Enig minpuntje vind ik dat je de mayonaise bij de frietjes apart moet betalen.

Gegeten op 31 juli 2012

loislane123

• Goed

Voor Nederlandse begrippen kan je hier goed en goedkoop eten. Steengrillen gedaan, Was erg leuk en lekker. Keurig vlees, een tafel vol met sla, friet, sausjes, groenten . Wat wil je nog meer? Leuke spontane bediening. Het was er keurig en schoon. Ook het toilet. Het is geen restaurant voor culinaire hoogstandjes of iets dergelijks. kwaliteit is ruim voldoende, menu prijs is goedkoop voor wat je krijgt. Dit restaurant gewoon doen!

melissa1

• Goed

Prijs kwaliteit verhouding is super. De inrichting is inmiddels aangepast en ook dat is een stuk beter geworden. Het is geen 5 sterrenrestaurant, maar voor 16 euro per persoon kan je onbeperkt steengrillen met mooie stukjes vlees, patat, salade, stokbrood, sausjes, groentes en kaasfondue. En als je meer wilt, mag je ook onbeperkt bijbestellen.
De gastheer is altijd in voor een praatje of een lolletje. Het is meestal niet stampvol waardoor je ook wat rustiger kan eten.De wc's zijn helaas wel klein, maargoed je kan ook overal over klagen natuurlijk.

Wij zijn er nu met familieleden geweest die het ook naar hun zin hebben gehad en komen er zelf ook regelmatig omdat wij het lekker vinden en ons op ons gemak voelen dus ik raad het iedereen aan!

Mich75

• Matig

• Matig

Het enige wat ik kan zeggen is dat dit restaurant hoog nodig hulp nodig heeft van Herman den Blijker....

Lipe er laats op donderdag rond 18:00 uur langs en toen was het binnen gewoon leeg.....

2 x gegeten eten is hoe zou ik dat eens zeggen normaal....niet echt heel bijzonder. De zweer binnen en vooral de inrichting is om te huilen.

In almere is echt bter eten te krijgen.

pedro714

• Redelijk

Redelijk restaurant. Jammer vind ik het dat de kwaliteit zo schommelt. Toch wat meer aandacht schenken aan warm opdienen. ingredienten in doorsnee zeker niet beneden gemiddeld. Je kunt er alleen veel meer mee als je een beetje fantasie hebt. De prijs maakt dat dit restaurant toch nog redelijk tot goed scoort bij mij. Echter..liever een paar euro meer en meer aandacht danwel een betere kok.

McGlyn

• Redelijk

Verwacht hier geen sterrenkwaliteit eten. Je mag het namelijk zelf op de steen gooien. Het personeel is vriendelijk en in voor een lolletje. De inrichting is zwaar gedateerd waardoor het niet erg sfeervol aandoet. Het eten is er wel prima. Je kan hier onbeperkt steengrillen dus je gaat gegarandeerd met volle maag huiswaarts.

Proever36562

• Slecht

• Slecht

Waarom: koud eten, scherfjes in het eten (aangetoond), verkeerde bestelling. Drankjes als compensatie toch op de rekening en het management laat zich niet zien om tot een oplossing van het probleem te komen. Eigenaar verschuilt zich achter personeel, wat te jong is om dit soort problemen op te lossen.

Proever46541

• Redelijk

Eten is super, niets te klagen. De sfeer is alleen ver te zoeken. Zonde, want met een likje verf, een nieuwe vloer, wat sfeerverlichting en een beetje gezellige muziek zou dit restaurant vast iedere dag volzitten. Niet echt een aanrader voor een gezellige avond uit, maar wel voor als je even lekker snel wat wilt eten voor je verder gaat de stad in.

Schrijf zelf een recensie over De Herberg in Almere

Schrijf hieronder je recensie over De Herberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.