Arissa Classic Thai Restaurant

• 5.8

• 7.8

Casper 1988

Gister (vrijdag 16 augustus) hier met een hele goeie vriendin gegeten,
En we zijn hier al vaker geweest, en we hadden hele goeie ervaringen met arrissa; vooral de bediening vonden we altijd erg vriendelijk en leuk, maar de bediening vanavond was totaal anders dan voorheen, onvriendelijk, weinig behulpzaam, ongeinteresseerd en ook pakken ze gerechten van tafel zonder het te vragen of duwen ze iets voor je neus zonder even wat te zeggen. Het enige wat de bediening zei tegen ons was '' wil je nog wat drinken '' en op het laatste zelfs '' wil je de rekening ''
Ook het menu was een stuk kleiner (en minder aantrekkelijk dan voorheen). Dus dat viel helaas tegen,
We hebben na het kiezen van gerechten wel lekker gegeten, en het vooral samen SUPERGEZELLIG gehad... Maar toch jammer dat het niet meer zon heerlijke ervaring was als voorheen.

Gegeten op 16 augustus 2013

eric075
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. Maaltijden waren meer dan genoeg. Mooi ingericht restaurant. Gezellig. Vriendelijke bediening. Thaise muziek op achtergrond, niet storend.

Gegeten op 30 december 2012

lynnepearl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier nu meerdere malen wezen eten en ik kan niets anders zeggen dat het eten hier prima is. Thaise mensen werken hier in de bediening en in de keuken. De kaart is uitgebreid, dus voor ieder wat wils.

De service is goed en de bediening is vriendelijk, zeker een aanrader.

ASDned
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben voor de zesde keer wezen eten in dit restaurant en iedere keer heerlijk gegeten. Een aanrader is het in de menukaart voorgestelde menu wat bestaat uit meerdere kleine gangen en wat nu eens niet uit de bekende Thai curry's enz.. bestaat maar van een veel verfijndere keuken komen. Probeer ook de (huis)wijnen, die zijn echt super. De service is on Nederlands goed, één van de gasten vond één gerecht uit het combi menu te heet waarbij het personeel vroeg of de kok het gerecht opnieuw moest maken?

anflex

• Redelijk

ik heb drie keer eten gehaald bij dit thaise restaurant als je binnen komt lijkt het wel op een culinaire frans restaurant.
het eten is lekker niks mis mee alleen de bediening is erg slecht en onvriendelijk dat is toch wel jammer.
ik ben veel thaise restaurants gewend en die zijn meer dan goed dit restaurant valt bij mij een beetje buiten de toon (wat geen nadeel is) het is niet veel beter en zeker ook niet slechter maar wat me wel erg tegenvalt is dat het een duur restaurant is een gewone gebakken rijst met kip waar ik normaal niet meer dan 10euro voor betaal kost bij dit restaurant 17,95 en dat is wel erg aan de prijs.
ook staat dit toch wel typisch gerecht daar niet eens op de kaart en dat is wel jammer.
ik raad dit restaurant zeer zeker niet af desondanks dat het wel een duur restaurant is met een slechte bediening.
mischien als de eigenaar of eigenares mijn kritiek als positief kan zien want alle drie de keren dat ik daar me eten heb gehaald heb ik het restaurant ook nooit vol gezien of half vol want dit restaurant kan echt veel beter.
mijn oordeel is dan ook het mag iets goedkoper en de bediening mag veel en veel vriendelijker en beter

Bitstomper

• Uitstekend

Een van de zeer weinige restuarants in Purmerend met kwaliteit. Heerlijk gegeten. Wel iets duurder dan andere resturants maar je krijgt wel waar voor je geld. Zeer vriendelijke, persoonlijke bediening

marianv

• Goed

Afgelopen donderdagavond van allerlei thaise hapjes genoten. Prachtig ingericht sfeervol restaurant. Jammer genoeg waren we bijna de enige gasten. Onbegrijpelijk want het eten was erg goed en origineel thais. Bediening zeer persoonlijk en attent. Erg leuk was het gerecht waarbij je zelf de ingredienten in een ?-blad moest vullen en opeten. Is voor herhaling vatbaar en in Purmerend een onderscheidend restaurant.

indo

• Uitstekend

Gisteren voor het eerst gegeten in dit smaakvol ingericht restaurant met een uiterst vriendelijke bediening. ook met een rolstoel ben je hier van harte welkom. Het eten was echt een smaak sensatie en prima in balans. Kortom hier kom ik zeker terug. Ron&Ellen Landsmeer

WeLikeToEat

• Goed

Het eten is hier altijd erg goed, beter dan andere Thaise restaurants in de omgeving. De gerechten zijn goed op smaak en je merkt dat er met verse ingredienten gewerkt wordt. De sfeer is ook goed. Frisse inrichting, fijne achtergrondmuziek en vriendelijke bediening.

Waarom niet uitstekend:
- Je kunt geen karaf water bij de wijn krijgen, er worden alleen flesjes water aangeboden a 5,50 euro!
- Of je met twee of vier man zit, je krijgt altijd maar 1 klein kommetje met rijst. Vervelend als je een paar keer om meer rijst moet vragen.

Proever31233

• Uitstekend

Ik ben veel in Thailand geweest en ben dus een redelijke "ervaringsdeskundige." In dit restaurant, wij waren er reeds diverse malen, eet men authetiek Thais. De bediening is keurig, adequaat en vriendelijk, de witte setting van linnen, stoelen en muren waarborgt een heerlijk ontspannen ambiance. De huiswijn is oprima.

Schrijf zelf een recensie over Arissa Classic Thai Restaurant in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Arissa Classic Thai Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!