a TripAdvisor company

Arissa Classic Thai Restaurant

1. Thais
  1. Toon telefoonnummer 0299 471 948

Pebbles1

We hebben hier heerlijk gegeten. De bediening is erg aardig. Je wordt vriendelijk begroet en je jas wordt aangenomen. Je krijgt ook van die warme doekjes aan het begin en eind van het diner. Erg prettig. Het is erg mooi ingericht. De borden die op tafel staan, zijn heel erg mooi en uniek!
Als voorgerecht had ik de soep; Thom Kha Kai. Die was overheerlijk! Het hoofdgerecht was een (wat op de kaart aangegeven was als) zeer pittig vis gerecht, met verschillende soorten vis en rijst. Voor mij was het licht pittig, maar het was voor de rest echt heerlijk. Als toetje hadden we we een bananensplit en dat was een lekkere afsluiting van het diner.
Het enige "minpunt" was misschien dat het best lang duurde voordat het eten op tafel stond, maar dat heeft ons niet heel erg gestoord. Alles was vers en met zorg bereid.
Zeker een aanrader!!!!

Gegeten op 17 april 2016

Proever68432

Echt het beste Thailand restaurant van Nederland! Heerlijke gerechten, goede bediening en alles met zorg samengesteld.
Een aanrader!

Gegeten op 12 maart 2016

patrick257

Ik heb er heerlijk,vers, uitdagend gegeten... oohhh sate was overweldigend.. de rijst was heerlijk. De serive, gezellig en begrijpent. De inrichting was mooi wit.. alleen waar zijn de thai poppetjes aan de muur! Al met al zeer gezellig en uitdagend... heerlijk eten. Tot gauw... xx

Gegeten op 10 maart 2016

Ubreusers

Zeer vriendelijk dames en heerlijk eten. Het eten wordt mooi geserveerd. Goede service en warme doekjes hier voor je handen. Gezellig en warm decor. De chardonnay van het huis is erg lekker. Een echte aanrader.

iemkeamsterdam

Zelden geef je drie keer een 10, maar wij kunnen echt NIKS verzinnen wat beter kan. De service was echt geweldig, zo vriendelijk, vrolijk en enthousiast. Het decor is een unicum voor een Thais restaurant (ziet er echt prachtig uit). En het eten was werkelijk verrukkelijk!
Wij kozen voor het chefs-menu (verrassing-menu) en dat is een aanrader!
We kregen allerlei lekkere hapjes als starter (van bekende viskoekjes, garnalen met chili tot zeer aparte en bijzondere gerechtjes). Als hoofdgerecht ook verschillende gerechten. Milde en pittige curry's (geweldig!!) vis en vlees: alles van top-kwaliteit!
Wat we niet op kregen (je krijgt ruime porties) mochten we mee nemen in kleine bakjes. Wat fijn dat dit heerlijke eten niet verspilt werd! Zouden meer restaurants een voorbeeld aan moeten nemen.

Gegeten op 19 november 2015

Loesgk

Zondagavond heerlijk bij Arissa gegeten. De heerlijke Thaise viskoekjes en de verse loempia's, die we nog niet eerder hebben gegeten, alleen daarvoor komen we al terug, smaakte perfect! Ons hoofdgerecht was de lamsfilet en de op Arissa' manier Eend ook daar was niets op aan te merken! En de wijn die paste er prima bij! En het dessert zwart sesamijs en kokosijs met slagroom, heerlijk! En daarna de koffie met een wel heel uitgebreid garnituur bonbons chocolaatjes en koekjes maakte het helemaal af! En de bediening zeer attent! Purmerend boft met dit restaurant, een aanrader! 15-11-2015

Proever68432

We hebben heel veel Thai restaurants in heel veel landen uitgeprobeerd maar Arissa steekt er met k op en schouders bovenuit. We komen er al meer dan 10 jaar en al die jaren super kwaliteit en niet te evenaren!

Gegeten op 14 augustus 2015

blanche2

Heerlijk Thais restaurant met een goede en vriendelijke service! Goede wijnen en lekker eten. Zeker 1 van mijn favorieten in Purmerend!

Gegeten op 26 mei 2015

thijs60

Ik heb eerste kerstdag met mijn familie bij Arissa gegeten. Ik heb genoten van het eten, de service kon niet beter en wanneer je binnenkwam, kreeg je gelijk een kerstgevoel. Als je nog nooit thais hebt gegeten en je wilt het een keer proberen, ga dan echt naar Arissa classic thais restaurant want daarna wil je alleen nog maar thais eten!

Gegeten op 25 december 2014

melissa43

Wij hebben weer gegeten bij Arissa, echt super top.wij eten ongeveer drie keer in de week Thais. Arissa staat in Noord-Holland echt met stip op nummer 1.

Gegeten op 4 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Arissa Classic Thai Restaurant in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Arissa Classic Thai Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.