Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Arissa Classic Thai Restaurant

1. Thais

Arissa Classic Thai Restaurant

1. Thais
  1. Toon telefoonnummer 0299 471 948

thijs60

Ik heb eerste kerstdag met mijn familie bij Arissa gegeten. Ik heb genoten van het eten, de service kon niet beter en wanneer je binnenkwam, kreeg je gelijk een kerstgevoel. Als je nog nooit thais hebt gegeten en je wilt het een keer proberen, ga dan echt naar Arissa classic thais restaurant want daarna wil je alleen nog maar thais eten!

Gegeten op 25 december 2014

melissa43

Wij hebben weer gegeten bij Arissa, echt super top.wij eten ongeveer drie keer in de week Thais. Arissa staat in Noord-Holland echt met stip op nummer 1.

Gegeten op 4 januari 2015

ria92

Zeer gezellig sfeervol restaurant. Eten is topkwaliteit, je proeft dat alles vers is.mijn favoriete gerecht phad ka prouw. Maar die het is moeilijk kiezen want alles is verrukkelijk! Bediening is zeer correct en vriendelijk. Kortom top restaurant!!!! We komen graag en vaak!

Gegeten op 21 november 2014

Tztrading

Laatst hebben wij met ze vieren bij Arissa Classic Thai restaurant gegeten. Op advies van andere vrienden, betaalbaar en een goede bediening, het was werkelijk waar fantastisch!!! Wij komen hier zeker snel weer terug

Gr Sjeel

Gegeten op 16 november 2014

Casper 1988

Gister (vrijdag 16 augustus) hier met een hele goeie vriendin gegeten,
En we zijn hier al vaker geweest, en we hadden hele goeie ervaringen met arrissa; vooral de bediening vonden we altijd erg vriendelijk en leuk, maar de bediening vanavond was totaal anders dan voorheen, onvriendelijk, weinig behulpzaam, ongeinteresseerd en ook pakken ze gerechten van tafel zonder het te vragen of duwen ze iets voor je neus zonder even wat te zeggen. Het enige wat de bediening zei tegen ons was '' wil je nog wat drinken '' en op het laatste zelfs '' wil je de rekening ''
Ook het menu was een stuk kleiner (en minder aantrekkelijk dan voorheen). Dus dat viel helaas tegen,
We hebben na het kiezen van gerechten wel lekker gegeten, en het vooral samen SUPERGEZELLIG gehad... Maar toch jammer dat het niet meer zon heerlijke ervaring was als voorheen.

Gegeten op 16 augustus 2013

eric075

Heerlijk gegeten. Maaltijden waren meer dan genoeg. Mooi ingericht restaurant. Gezellig. Vriendelijke bediening. Thaise muziek op achtergrond, niet storend.

Gegeten op 30 december 2012

lynnepearl

Ik ben hier nu meerdere malen wezen eten en ik kan niets anders zeggen dat het eten hier prima is. Thaise mensen werken hier in de bediening en in de keuken. De kaart is uitgebreid, dus voor ieder wat wils.

De service is goed en de bediening is vriendelijk, zeker een aanrader.

ASDned

Ik ben voor de zesde keer wezen eten in dit restaurant en iedere keer heerlijk gegeten. Een aanrader is het in de menukaart voorgestelde menu wat bestaat uit meerdere kleine gangen en wat nu eens niet uit de bekende Thai curry's enz.. bestaat maar van een veel verfijndere keuken komen. Probeer ook de (huis)wijnen, die zijn echt super. De service is on Nederlands goed, één van de gasten vond één gerecht uit het combi menu te heet waarbij het personeel vroeg of de kok het gerecht opnieuw moest maken?

anflex

• Redelijk

• Redelijk

ik heb drie keer eten gehaald bij dit thaise restaurant als je binnen komt lijkt het wel op een culinaire frans restaurant.
het eten is lekker niks mis mee alleen de bediening is erg slecht en onvriendelijk dat is toch wel jammer.
ik ben veel thaise restaurants gewend en die zijn meer dan goed dit restaurant valt bij mij een beetje buiten de toon (wat geen nadeel is) het is niet veel beter en zeker ook niet slechter maar wat me wel erg tegenvalt is dat het een duur restaurant is een gewone gebakken rijst met kip waar ik normaal niet meer dan 10euro voor betaal kost bij dit restaurant 17,95 en dat is wel erg aan de prijs.
ook staat dit toch wel typisch gerecht daar niet eens op de kaart en dat is wel jammer.
ik raad dit restaurant zeer zeker niet af desondanks dat het wel een duur restaurant is met een slechte bediening.
mischien als de eigenaar of eigenares mijn kritiek als positief kan zien want alle drie de keren dat ik daar me eten heb gehaald heb ik het restaurant ook nooit vol gezien of half vol want dit restaurant kan echt veel beter.
mijn oordeel is dan ook het mag iets goedkoper en de bediening mag veel en veel vriendelijker en beter

Bitstomper

• Uitstekend

• Uitstekend

Een van de zeer weinige restuarants in Purmerend met kwaliteit. Heerlijk gegeten. Wel iets duurder dan andere resturants maar je krijgt wel waar voor je geld. Zeer vriendelijke, persoonlijke bediening

Schrijf zelf een recensie over Arissa Classic Thai Restaurant in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Arissa Classic Thai Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.